Nautinto peppuseksissä

Anonyymi

Täällä kyseltiin naisten nautintoa peppuseksissä. Nyt kyselen miehiltä, nautitko panna naista peppuun? Itse naisena rakastan peppuseksiä ja haluaisin sitä useammin kuin saan. Peppuorgasmi on ihana.

116

3276

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      nimenomaan hitaasti nauttien tunne uskomaton kun nainen tulee peppu supistelee minultakin mehut ulos ei tarvi liikkua enää myös oma peppuni valmis naisen käyttöön

      • Anonyymi

        joo vaimoni oli kertonut työ-kaverilleen että tykkään molempia nussin ja molemmat nussivat mua sauvoilla


    • Anonyymi

      Hei HALOO! "PEPPUSEKSI" mitä se on jota "harrastatte"? Pakaroista ei ilmeisemmin ole kysymys?

      Miten se poikkeaa esim. etupeppuseksistä, tai anaaliseksistä?
      Perseeseen pano ei ole "peppuseksiä" sinänsä.

      Peppu on lapsella, ja siihen ette kai sentään ryhdy!? Mutta pervoutta on monenlaista, teistä ei voi olla varmoja, kun naisetkin jo "alistuneet" tähän miesten tahtomaan ja levittämään "perseseksiin", eikä vain homojen kanssa vaan myös keskenään!( Silloin kysymys bi- seksistä)!

      • Anonyymi

        Mun persettä saa sanoa pepuksi, vaikka ihan aikuinen nainen olenkin. Innostun kovasti, jos joku ehdottaa peppuseksiä. Se käsittää muutakin kuin pelkkää panoa perseeseen, esim. Hyväilyä, nuolemista ja sormettamista. Jos mies tykkää, teen samaa hänen pepulleen, tai sanotaan perseelle, että kaikki ymmärtää että kyseessä on aikuinen mies.


      • Anonyymi

        Mistä olet saanut päähäsi, että takapuoli on "perse". Ei kai sitä ole kukaan virallisesti siksi ristinyt. Sehän on niin rumakin sanaksi, että peppu kuulostaa palvon paremmalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun persettä saa sanoa pepuksi, vaikka ihan aikuinen nainen olenkin. Innostun kovasti, jos joku ehdottaa peppuseksiä. Se käsittää muutakin kuin pelkkää panoa perseeseen, esim. Hyväilyä, nuolemista ja sormettamista. Jos mies tykkää, teen samaa hänen pepulleen, tai sanotaan perseelle, että kaikki ymmärtää että kyseessä on aikuinen mies.

        loistavaa molemmille nautinto annatko myös miehelle sauvaa kunnolla


      • Anonyymi

        Olipas sinulla erittäin typerä kirjoitus, peppu on takapuolen lempinimi joka on ikä neutraali.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        loistavaa molemmille nautinto annatko myös miehelle sauvaa kunnolla

        Totta kai sauvaa molemmille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta kai sauvaa molemmille!

        oispa kiva tavata ja nautiskella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oispa kiva tavata ja nautiskella

        Tehdä molemmille hyvä olo...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun persettä saa sanoa pepuksi, vaikka ihan aikuinen nainen olenkin. Innostun kovasti, jos joku ehdottaa peppuseksiä. Se käsittää muutakin kuin pelkkää panoa perseeseen, esim. Hyväilyä, nuolemista ja sormettamista. Jos mies tykkää, teen samaa hänen pepulleen, tai sanotaan perseelle, että kaikki ymmärtää että kyseessä on aikuinen mies.

        omistatko straponin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        omistatko straponin

        En omista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mun persettä saa sanoa pepuksi, vaikka ihan aikuinen nainen olenkin. Innostun kovasti, jos joku ehdottaa peppuseksiä. Se käsittää muutakin kuin pelkkää panoa perseeseen, esim. Hyväilyä, nuolemista ja sormettamista. Jos mies tykkää, teen samaa hänen pepulleen, tai sanotaan perseelle, että kaikki ymmärtää että kyseessä on aikuinen mies.

        Ai vitsi miten ihanan kuuloista, rakastan yli kaiken peppuseksiä sen kaikessa muodossa. Erityisen kiihottavaa on, kun nainen kiihottuu ja aidosti tahtoo myös minun peppuani. Olet helmi nainen, ihana peppuprinsessa 👸 Tykkäisin todella…


      • Anonyymi
        UteliasUkm40 kirjoitti:

        Ai vitsi miten ihanan kuuloista, rakastan yli kaiken peppuseksiä sen kaikessa muodossa. Erityisen kiihottavaa on, kun nainen kiihottuu ja aidosti tahtoo myös minun peppuani. Olet helmi nainen, ihana peppuprinsessa 👸 Tykkäisin todella…

        Kiitän kauniista sanoistasi 🥰 Sun peppu sais multa kuuman käsittelyn ja tekisin sen todella mielelläni... Kiihotun kun nään miten mies siitä nauttii. Lopulta molemmat on niin kiimaisia, että mun peppu saa kunnon kyydit ja lastit sisään. Panon jälkeen vielä pepun hyväilyä, ai että se tuntuu ihanalta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitän kauniista sanoistasi 🥰 Sun peppu sais multa kuuman käsittelyn ja tekisin sen todella mielelläni... Kiihotun kun nään miten mies siitä nauttii. Lopulta molemmat on niin kiimaisia, että mun peppu saa kunnon kyydit ja lastit sisään. Panon jälkeen vielä pepun hyväilyä, ai että se tuntuu ihanalta.

        Juurikin noin, ai että miten alkoi seisomaan kun luin tuon. Harrastaisin kanssasi mielelläni usein ja pelkkää peppuseksiä, on meinaan parasta työntyä peppuun ja naida kunnes pääsee laukeamaan syvälle sisään.

        Nuoletkos miehen peppua myös?


      • UteliasUkm40 kirjoitti:

        Juurikin noin, ai että miten alkoi seisomaan kun luin tuon. Harrastaisin kanssasi mielelläni usein ja pelkkää peppuseksiä, on meinaan parasta työntyä peppuun ja naida kunnes pääsee laukeamaan syvälle sisään.

        Nuoletkos miehen peppua myös?

        Ja uteliaisuudesta, oletkos minkä ikäinen aikuinen nainen?


      • Anonyymi
        UteliasUkm40 kirjoitti:

        Juurikin noin, ai että miten alkoi seisomaan kun luin tuon. Harrastaisin kanssasi mielelläni usein ja pelkkää peppuseksiä, on meinaan parasta työntyä peppuun ja naida kunnes pääsee laukeamaan syvälle sisään.

        Nuoletkos miehen peppua myös?

        Nuoluilla aloitan pepun hyväilyn ja rentouttamisen, samoin kuin mies mun pepun. Kielen kärjellä lipsuttelen, sylkeä tai öljyä reikään ja hiljalleen ujutan sormea sisään. Pientä liikettä ja sormea syvemmälle, Ei tarvitse kauaa sormettaa, kun mies on jo laukeamispisteessä. Vaihdetaan paikkaa, jotta mies saa vähän rauhoittua nuollessaan mua. Joskus työntyy ensin toiseen reikään, ottaa liukastetta. Joskus taas heti vaan peppuun. Minäkin täällä kostun kun luen ja kirjoitan...


      • Anonyymi
        UteliasUkm40 kirjoitti:

        Ja uteliaisuudesta, oletkos minkä ikäinen aikuinen nainen?

        Olen 47.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen 47.

        Ihanan ikäinen nainen olet, haaveilen täällä jo kiimaisena siitä kuinka levitän kankkujasi ja pääsen maistamaan kaunista seksikästä peppureikääsi. Se huuma vie mennessään, tahdon painaa syvemmälle, tuntea kuinka peppureikäsi aukeaa kielelleni.

        Tämän saman tahdon tuntea sinulta, sitä kuinka halukkaana suorastaan painat jalkani sivuun ja painat suusi reiälleni. Se tunne kuinka kärjellä ensin kiusoittelet, mutta et pysty vastustamaan vaan upotat kieltäsi syvälle myös.


      • UteliasUkm40 kirjoitti:

        Ihanan ikäinen nainen olet, haaveilen täällä jo kiimaisena siitä kuinka levitän kankkujasi ja pääsen maistamaan kaunista seksikästä peppureikääsi. Se huuma vie mennessään, tahdon painaa syvemmälle, tuntea kuinka peppureikäsi aukeaa kielelleni.

        Tämän saman tahdon tuntea sinulta, sitä kuinka halukkaana suorastaan painat jalkani sivuun ja painat suusi reiälleni. Se tunne kuinka kärjellä ensin kiusoittelet, mutta et pysty vastustamaan vaan upotat kieltäsi syvälle myös.

        Peppuun työntyminen tuntuu niin nautinnolliselle ja turvalliselle, normaalille. Tykkäisitkös jos peppuseksi näyttelisi isommassakin roolissa seksissä, normaalin pillupenetraation jäädessä vähemmälle huomiolle?


      • Anonyymi
        UteliasUkm40 kirjoitti:

        Ihanan ikäinen nainen olet, haaveilen täällä jo kiimaisena siitä kuinka levitän kankkujasi ja pääsen maistamaan kaunista seksikästä peppureikääsi. Se huuma vie mennessään, tahdon painaa syvemmälle, tuntea kuinka peppureikäsi aukeaa kielelleni.

        Tämän saman tahdon tuntea sinulta, sitä kuinka halukkaana suorastaan painat jalkani sivuun ja painat suusi reiälleni. Se tunne kuinka kärjellä ensin kiusoittelet, mutta et pysty vastustamaan vaan upotat kieltäsi syvälle myös.

        Mieti, miten hyvältä tuntuu, kun käsilläni ensin hyväilen perseposkia. Laitan peukalot vakoon ja levitän, saan reikäsi hyvin esille. Ensin nuolen kevyesti, sitten suipistan kieltä ja alan työntämään sitä hiljalleen sisääsi. Tykkäätkö, jos samalla runkkaan kaluasi?


      • Anonyymi
        UteliasUkm40 kirjoitti:

        Peppuun työntyminen tuntuu niin nautinnolliselle ja turvalliselle, normaalille. Tykkäisitkös jos peppuseksi näyttelisi isommassakin roolissa seksissä, normaalin pillupenetraation jäädessä vähemmälle huomiolle?

        Fiiliksen mukaan... Kun peppua valmistelee ja härnää riittävästi, saattaa riittää pelkkä peppupano. Toisinaan on kiva kun joka reikä käydään läpi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieti, miten hyvältä tuntuu, kun käsilläni ensin hyväilen perseposkia. Laitan peukalot vakoon ja levitän, saan reikäsi hyvin esille. Ensin nuolen kevyesti, sitten suipistan kieltä ja alan työntämään sitä hiljalleen sisääsi. Tykkäätkö, jos samalla runkkaan kaluasi?

        vaihda kieli jo diloon mitä suurempi sen parempi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mieti, miten hyvältä tuntuu, kun käsilläni ensin hyväilen perseposkia. Laitan peukalot vakoon ja levitän, saan reikäsi hyvin esille. Ensin nuolen kevyesti, sitten suipistan kieltä ja alan työntämään sitä hiljalleen sisääsi. Tykkäätkö, jos samalla runkkaan kaluasi?

        Huomenta! Todellakin tykkään jos tuossa samalla kalua runkkaillaan, vielä jos on liukkaria kämmenessä niin huh miten nautinnollista. Hitain pitkin liikkein…

        Tottakai kaikki reiät silloin huolellisesti, niin että täriset orgasmeissa ja tarjoilet samalla ihania pillunesteitäsi herkuteltavaksi. Eikä haittaisi ollenkaan, mikäli squirttaisit ja vieläpä suutani vasten. Onpas kiihottunut olo taas heti aamusta.

        Oletkos mistäpäin suomea, minä pks.
        Varattu/sinkku?


      • Anonyymi
        UteliasUkm40 kirjoitti:

        Huomenta! Todellakin tykkään jos tuossa samalla kalua runkkaillaan, vielä jos on liukkaria kämmenessä niin huh miten nautinnollista. Hitain pitkin liikkein…

        Tottakai kaikki reiät silloin huolellisesti, niin että täriset orgasmeissa ja tarjoilet samalla ihania pillunesteitäsi herkuteltavaksi. Eikä haittaisi ollenkaan, mikäli squirttaisit ja vieläpä suutani vasten. Onpas kiihottunut olo taas heti aamusta.

        Oletkos mistäpäin suomea, minä pks.
        Varattu/sinkku?

        Huomenta! Tarvitset oman liukkarituubin mukaan, minulla ei ole. Kiihotun helposti ja kostun paljon, on omat liukkarit aina mukana. Voin toki antaa omastani sinullekin 😉

        Vaikka peppuseksistä ja pikapanoistakin tykkään todella paljon, on ihanaa joskus mennä pitkän kaavan mukaan. Aloittaa suihinotolla, imeä mies kovaksi ja sitten käskeä kääntymään ja antaa peppunuolua, välillä lipsuttaa kielellä palleja. Ne miehen nautinnolliset huokaukset, kun otan kalusta kiinni, runkkaan ja hoitelen pallit suulla ja käsillä, saa minut kiimaiseksi. Sitten onkin minun vuoro pyllistää miehelle. Miten ihana tuntea se ensimmäinen kielenveto pepussa ja pimpsassa. Se litinä kuulostaa hyvältä, kun kieli pyörii sisälläni. Välillä mies uittaa kaluaan sisälläni, vetää pois ja minä nuolen siitä omat mehut. Lopuksi mies laukeaa sisääni tai päälleni, mihin itse haluaa, minä tykkään kaikista yhtä paljon. Voi, tässähän ihan alkaa tehdä mieli.

        Olen Jyväskylän yläpuolella, jonkin matkaa. Varattu olen, mies harmillisesti työmatkalla ja peppuseksiä tekisi mieli. Oletko sinä varattu?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta! Tarvitset oman liukkarituubin mukaan, minulla ei ole. Kiihotun helposti ja kostun paljon, on omat liukkarit aina mukana. Voin toki antaa omastani sinullekin 😉

        Vaikka peppuseksistä ja pikapanoistakin tykkään todella paljon, on ihanaa joskus mennä pitkän kaavan mukaan. Aloittaa suihinotolla, imeä mies kovaksi ja sitten käskeä kääntymään ja antaa peppunuolua, välillä lipsuttaa kielellä palleja. Ne miehen nautinnolliset huokaukset, kun otan kalusta kiinni, runkkaan ja hoitelen pallit suulla ja käsillä, saa minut kiimaiseksi. Sitten onkin minun vuoro pyllistää miehelle. Miten ihana tuntea se ensimmäinen kielenveto pepussa ja pimpsassa. Se litinä kuulostaa hyvältä, kun kieli pyörii sisälläni. Välillä mies uittaa kaluaan sisälläni, vetää pois ja minä nuolen siitä omat mehut. Lopuksi mies laukeaa sisääni tai päälleni, mihin itse haluaa, minä tykkään kaikista yhtä paljon. Voi, tässähän ihan alkaa tehdä mieli.

        Olen Jyväskylän yläpuolella, jonkin matkaa. Varattu olen, mies harmillisesti työmatkalla ja peppuseksiä tekisi mieli. Oletko sinä varattu?

        Sinunkin nesteet tai kuola käy varsin hyvin, voi olla että kaluni valuttaa tuossa asennossa kiimatippaa reippasti liukasteeksi. Nytkin kalsarien etumus märkänä kiimasta..

        Ihanaa että olet todella märkä, nauttisin jos saisin sinut istumaan naamalleni ja hieroisit molempia reikiäsi suutani vasten.

        Minullekin molemmat ovat nannaa, välillä pikapanot ja välillä pitemmän kaavan mukaan. Myös pelkkä suuseksi ajoittain tekee todella hyvää, joko saavana tai antavana.

        Olen varattu ja pääkaupunkiseudulta, seikkailetkos suhteesi ulkopuolella salaisesti? Olisi kiihottavaa kirjoitella kanssasi privaatisti, ehkä tavatakin nautintojen merkeissä.


      • Anonyymi
        UteliasUkm40 kirjoitti:

        Sinunkin nesteet tai kuola käy varsin hyvin, voi olla että kaluni valuttaa tuossa asennossa kiimatippaa reippasti liukasteeksi. Nytkin kalsarien etumus märkänä kiimasta..

        Ihanaa että olet todella märkä, nauttisin jos saisin sinut istumaan naamalleni ja hieroisit molempia reikiäsi suutani vasten.

        Minullekin molemmat ovat nannaa, välillä pikapanot ja välillä pitemmän kaavan mukaan. Myös pelkkä suuseksi ajoittain tekee todella hyvää, joko saavana tai antavana.

        Olen varattu ja pääkaupunkiseudulta, seikkailetkos suhteesi ulkopuolella salaisesti? Olisi kiihottavaa kirjoitella kanssasi privaatisti, ehkä tavatakin nautintojen merkeissä.

        On minulla pari salaista juttua ollut, mutta niitä on niin vaikea lopettaa, että olen yrittänyt pysyä seikkailuista erossa.

        Haluaisinpa nyt laskea housusi, ottaa kullin käteeni ja nuolaista kiimatipan. Ah, maistuu suolaisenmakealta. 😋 Ohjaisin kätesi pillulleni ja sormet märkään koloon. Ota pois ja maista sormistasi mehujani... Olen varma että tykkäisit maustani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun persettä saa sanoa pepuksi, vaikka ihan aikuinen nainen olenkin. Innostun kovasti, jos joku ehdottaa peppuseksiä. Se käsittää muutakin kuin pelkkää panoa perseeseen, esim. Hyväilyä, nuolemista ja sormettamista. Jos mies tykkää, teen samaa hänen pepulleen, tai sanotaan perseelle, että kaikki ymmärtää että kyseessä on aikuinen mies.

        loistavaa myös miehen peppu on herkkä kohta työnnä sinne sormesi tai sauva varmasti uusi seisokki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä olet saanut päähäsi, että takapuoli on "perse". Ei kai sitä ole kukaan virallisesti siksi ristinyt. Sehän on niin rumakin sanaksi, että peppu kuulostaa palvon paremmalta.

        sitä paitsi koko pepun nuoleminen ja pano on paljon ihanampaa kuin perse joka on paskomista varten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        loistavaa molemmille nautinto annatko myös miehelle sauvaa kunnolla

        jo pepun ympäri nuoleminen saa jotkut naiset halukkais siis ei pelkkä peppu pano kieli niin syvälle kuin yltää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta kai sauvaa molemmille!

        voi kun vois tavata


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tehdä molemmille hyvä olo...

        Jalasjärvi arkisin 0700-1400


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen 47.

        nainen kypsässä iässä tietää mitä haluaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fiiliksen mukaan... Kun peppua valmistelee ja härnää riittävästi, saattaa riittää pelkkä peppupano. Toisinaan on kiva kun joka reikä käydään läpi.

        olen mies joka hierojalla sai tuon rasva hoidon lopuksi vielä kyrpää 19cm peppuun ja syvälle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nainen kypsässä iässä tietää mitä haluaa

        tietää myös mitä sä haluat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tehdä molemmille hyvä olo...

        Niin olisi kiva saada kokeilla myös että osaako ottaa suihin että jos on rantakyläs vapaana oleva isokullinen kaveri niin missä haluaisit käydä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun persettä saa sanoa pepuksi, vaikka ihan aikuinen nainen olenkin. Innostun kovasti, jos joku ehdottaa peppuseksiä. Se käsittää muutakin kuin pelkkää panoa perseeseen, esim. Hyväilyä, nuolemista ja sormettamista. Jos mies tykkää, teen samaa hänen pepulleen, tai sanotaan perseelle, että kaikki ymmärtää että kyseessä on aikuinen mies.

        Uuh..haluisin kyllä tutustua sinuun.Tykkään nimittäin kun myös minun peppuani pidetään hyvänä.Voisitko ottaa yhteyttä. [email protected]


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuoluilla aloitan pepun hyväilyn ja rentouttamisen, samoin kuin mies mun pepun. Kielen kärjellä lipsuttelen, sylkeä tai öljyä reikään ja hiljalleen ujutan sormea sisään. Pientä liikettä ja sormea syvemmälle, Ei tarvitse kauaa sormettaa, kun mies on jo laukeamispisteessä. Vaihdetaan paikkaa, jotta mies saa vähän rauhoittua nuollessaan mua. Joskus työntyy ensin toiseen reikään, ottaa liukastetta. Joskus taas heti vaan peppuun. Minäkin täällä kostun kun luen ja kirjoitan...

        yleesä kiihotun jo pesuvaiheessa olen täysin kova kun mitä saan antaa ja saan itsekkin yhteisiä leikkejä muistakaa pesu ensin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun persettä saa sanoa pepuksi, vaikka ihan aikuinen nainen olenkin. Innostun kovasti, jos joku ehdottaa peppuseksiä. Se käsittää muutakin kuin pelkkää panoa perseeseen, esim. Hyväilyä, nuolemista ja sormettamista. Jos mies tykkää, teen samaa hänen pepulleen, tai sanotaan perseelle, että kaikki ymmärtää että kyseessä on aikuinen mies.

        voisinpa olla kanssasi vaikka yön mitä ihanaa tekisimmekään toisillemmelle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En omista.

        pitää tuoda tullessani


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuoluilla aloitan pepun hyväilyn ja rentouttamisen, samoin kuin mies mun pepun. Kielen kärjellä lipsuttelen, sylkeä tai öljyä reikään ja hiljalleen ujutan sormea sisään. Pientä liikettä ja sormea syvemmälle, Ei tarvitse kauaa sormettaa, kun mies on jo laukeamispisteessä. Vaihdetaan paikkaa, jotta mies saa vähän rauhoittua nuollessaan mua. Joskus työntyy ensin toiseen reikään, ottaa liukastetta. Joskus taas heti vaan peppuun. Minäkin täällä kostun kun luen ja kirjoitan...

        ihanaa jos haluut toisen peppua tulee myös antaa orkkuja molemmille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieti, miten hyvältä tuntuu, kun käsilläni ensin hyväilen perseposkia. Laitan peukalot vakoon ja levitän, saan reikäsi hyvin esille. Ensin nuolen kevyesti, sitten suipistan kieltä ja alan työntämään sitä hiljalleen sisääsi. Tykkäätkö, jos samalla runkkaan kaluasi?

        vau onko dildoa voit laittaa sisälle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieti, miten hyvältä tuntuu, kun käsilläni ensin hyväilen perseposkia. Laitan peukalot vakoon ja levitän, saan reikäsi hyvin esille. Ensin nuolen kevyesti, sitten suipistan kieltä ja alan työntämään sitä hiljalleen sisääsi. Tykkäätkö, jos samalla runkkaan kaluasi?

        voi ota jo suuhun peppuni supistelee jo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On minulla pari salaista juttua ollut, mutta niitä on niin vaikea lopettaa, että olen yrittänyt pysyä seikkailuista erossa.

        Haluaisinpa nyt laskea housusi, ottaa kullin käteeni ja nuolaista kiimatipan. Ah, maistuu suolaisenmakealta. 😋 Ohjaisin kätesi pillulleni ja sormet märkään koloon. Ota pois ja maista sormistasi mehujani... Olen varma että tykkäisit maustani.

        oispa ihana nuolaista


      • Anonyymi

        mene pois jos et ymmärrä suomea


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun persettä saa sanoa pepuksi, vaikka ihan aikuinen nainen olenkin. Innostun kovasti, jos joku ehdottaa peppuseksiä. Se käsittää muutakin kuin pelkkää panoa perseeseen, esim. Hyväilyä, nuolemista ja sormettamista. Jos mies tykkää, teen samaa hänen pepulleen, tai sanotaan perseelle, että kaikki ymmärtää että kyseessä on aikuinen mies.

        parasta peppu seksi onkin kun molemmin puolista tykkään kun nainen käyttää myös mun peppua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En omista.

        mulla on vain käyttäjä puuttuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitän kauniista sanoistasi 🥰 Sun peppu sais multa kuuman käsittelyn ja tekisin sen todella mielelläni... Kiihotun kun nään miten mies siitä nauttii. Lopulta molemmat on niin kiimaisia, että mun peppu saa kunnon kyydit ja lastit sisään. Panon jälkeen vielä pepun hyväilyä, ai että se tuntuu ihanalta.

        irstailija nuolis tuon spermaa valuvan pepun puhtaaksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieti, miten hyvältä tuntuu, kun käsilläni ensin hyväilen perseposkia. Laitan peukalot vakoon ja levitän, saan reikäsi hyvin esille. Ensin nuolen kevyesti, sitten suipistan kieltä ja alan työntämään sitä hiljalleen sisääsi. Tykkäätkö, jos samalla runkkaan kaluasi?

        imisit vähän oisko kunnon vibraa laittaa peppuun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun persettä saa sanoa pepuksi, vaikka ihan aikuinen nainen olenkin. Innostun kovasti, jos joku ehdottaa peppuseksiä. Se käsittää muutakin kuin pelkkää panoa perseeseen, esim. Hyväilyä, nuolemista ja sormettamista. Jos mies tykkää, teen samaa hänen pepulleen, tai sanotaan perseelle, että kaikki ymmärtää että kyseessä on aikuinen mies.

        naisen kieli pepussa saa aikaan laukeemisen on se niin ihana tunne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun persettä saa sanoa pepuksi, vaikka ihan aikuinen nainen olenkin. Innostun kovasti, jos joku ehdottaa peppuseksiä. Se käsittää muutakin kuin pelkkää panoa perseeseen, esim. Hyväilyä, nuolemista ja sormettamista. Jos mies tykkää, teen samaa hänen pepulleen, tai sanotaan perseelle, että kaikki ymmärtää että kyseessä on aikuinen mies.

        ihaninta on alistua antaa naisen nuolla sun peppua tehdä mitä haluaa tunkee sisään suurta sen jälkeen naiselle samoin yhteinen nautinto


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta kai sauvaa molemmille!

        kait sauva on suuri ja ryhmyinen mies tietää miltä naisesta tuntuu oppii samalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitän kauniista sanoistasi 🥰 Sun peppu sais multa kuuman käsittelyn ja tekisin sen todella mielelläni... Kiihotun kun nään miten mies siitä nauttii. Lopulta molemmat on niin kiimaisia, että mun peppu saa kunnon kyydit ja lastit sisään. Panon jälkeen vielä pepun hyväilyä, ai että se tuntuu ihanalta.

        saako nuolla vielä jälkeenpäin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuoluilla aloitan pepun hyväilyn ja rentouttamisen, samoin kuin mies mun pepun. Kielen kärjellä lipsuttelen, sylkeä tai öljyä reikään ja hiljalleen ujutan sormea sisään. Pientä liikettä ja sormea syvemmälle, Ei tarvitse kauaa sormettaa, kun mies on jo laukeamispisteessä. Vaihdetaan paikkaa, jotta mies saa vähän rauhoittua nuollessaan mua. Joskus työntyy ensin toiseen reikään, ottaa liukastetta. Joskus taas heti vaan peppuun. Minäkin täällä kostun kun luen ja kirjoitan...

        oispa mukavaa olla käsittelyssäsi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieti, miten hyvältä tuntuu, kun käsilläni ensin hyväilen perseposkia. Laitan peukalot vakoon ja levitän, saan reikäsi hyvin esille. Ensin nuolen kevyesti, sitten suipistan kieltä ja alan työntämään sitä hiljalleen sisääsi. Tykkäätkö, jos samalla runkkaan kaluasi?

        ton jälkeen vois ottaa sauvan käyttöön


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olen mies joka hierojalla sai tuon rasva hoidon lopuksi vielä kyrpää 19cm peppuun ja syvälle

        mistä löytyy hieroja


      • Anonyymi

        perseeseen pano ei kuulu ees seksiin se on hyväksi käyttöä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieti, miten hyvältä tuntuu, kun käsilläni ensin hyväilen perseposkia. Laitan peukalot vakoon ja levitän, saan reikäsi hyvin esille. Ensin nuolen kevyesti, sitten suipistan kieltä ja alan työntämään sitä hiljalleen sisääsi. Tykkäätkö, jos samalla runkkaan kaluasi?

        tollasen nuoleskelun ja runkkailun jälkeen voit työntää peppuuni vaikka kuinka suurta sauvaa ihanin tietenkin vibran kera kyllä tulee helposti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta kai sauvaa molemmille!

        olisinpa miehesi tai 3 pyörä bi-mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En omista.

        mulla on vain käyttäjä puuttuu


    • Anonyymi

      naiseni saa orkun anaalin kautta jos minä saan pidäteltyä kauan sopimuksen mukaan hän käyttää straponia niin kauan että myös minä saan orkun pepun kautta kivoja leikkejä ja nautintoja

    • Anonyymi

      Peppuseksi on kiihottavaa, jos nainen pyytää ja tykkää siitä.

    • Anonyymi

      Meillä molemmat nauttii peppuseksistä. Naiseni haluaa ensin orkun muulla tapaa, sitten tarjoaa perseensä pantavaksi ja saa orkun vielä siinäkin. On makeeta katsoa kun naiseni nauttii.

      • Anonyymi

        minä yleensä annan peppuni naisen käyttöön tuon jälkeen nussii mua jollain sauvalla kunnes laukeen


    • Anonyymi

      Naisen paneminen pyllyyn on parasta mitä on. Vaikka pilluakin maistuu. Pyllypano on ihan sairaan upeeta.

    • Anonyymi

      olen mies saan peppu orkun jos mies vaan jaksaa joskus tullut liian nopeesti onneks pepulla osaan puristella uudestaan kovaks jatketaan pitkään

    • Anonyymi

      naisen peppu on niin ihanan kireä ei sitä kestä kauan

      • Anonyymi

        On väljiä pesereikiäkin naisilla. Olen sellaista nussinut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On väljiä pesereikiäkin naisilla. Olen sellaista nussinut.

        Kimpassa pantujen muijien persereikä on avonainen ja höllä. Liian monella kyrvällä jynssätty. Joidenkin perseeseen painettu kahta kyrpää samaan aikaan kun ollaan haluttu jakaa muijaa ja nöyryyttää kunnolla.


      • Anonyymi

        jos meet glory-holeen et tiiä onko mies vai nainen yhtä hyviä kuitenkin kumpikin


    • Anonyymi

      Todellakin nautin, mutta niin harvoin saa vaan 2 kertaa saanu elämäni aikana t. 44v mies

      • Anonyymi

        siis olet saanut kaksi kertaa, kun sinua pannaan peppuun?


    • Anonyymi

      Mieli tekisi kyllä koittaa. Aihe kiihottaa aivan mielettömästi, mutta suhteen toinen osapuoli ei ikäväkyllä lämpene ajatukselle.
      -m35

      • Anonyymi

        Aikoinani minäkään en lämmennyt ja luulin etten pidä, mutta erään kostean illan päätteeksi suostuin miehen ehdotukseen. Olin hirveän kiihottunut ja ehkä siksi se tuntui erityisen hyvältä. Ja kun se ei ollut meillä normiseksiä, se tuntui myös tuhmalta. Aamulla pyysin uuden peppupanon saadakseni varmistuksen, että se oikeasti tuntui niin hekumalliselta. Sen jälkeen olen halunnut sitä useammin kuin saan.

        Toivottavasti joskus innostutte kokeilemaan, se on huikeaa.


    • Ehdottomasti haluan ja paljon. Nautin siittä

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Näin on


    • Anonyymi

      Vaimoni ei nauti peppuseksistä, moneen kertaan yritettiin, liukkarilla ja sormilla ensin mutta ei, ei, vaimoa sattui, sitten kerran vonkasin vanhalta leski anopilta ja sain kokea sen ihanuuden, kuinka helposti se menikin sulkijalihaksen ohi sisään ja se sileä tunne kullissani tuntui ihanalta kun anoppini anaali samalla supisteli ja lypsi kulliani kunnes lopulta laukaisin spermat sen sisään, tuntui ihanalta kun otin kullini pois ja samalla katsoin supistelevaa hieman avointa pepunreikää mistä valui spermaa ja kiitin anoppiani että sain kokea tämän, ei muuten jäänyt ainoaksi kerraksi ;)

    • Anonyymi

      Haluatko sinä ihana Nainen että tulen antaan peppuorkun. saat aina kun haluat . Missä voitaisiin tavata.

    • Anonyymi

      Testaa islamistia.

    • Anonyymi

      En ole vielä kokeillut saada kullia perseeseen mutta olen 7 päivää yrittänyt sen sopivaa henkilöä mukaan mutta ei tuota tulosta

      • Anonyymi

        Mistä päin oot? Ja ootko nainen?


    • Anonyymi

      Kuka haluaa nussia 29v kundia perseeseen ja kyllä suihin otto kiinnostaa ja haluan kokeneen kaverin kuka tietää mitä tekee ja tämä on ensimmäinen kerta

      • Anonyymi

        Missä?


    • Panen erittäin mielelläni peppuun, anal only nainen olisi täydellinen (enemmän peppuun kuin pilluun panemista).

      • Anonyymi

        Minulla oli sellainen nuorena... nykyään vaimo. Sai panna perseeseen aina kun halusi ja niin paljon kun maittoi. Usein vaan pelkästään perseeseen... sitten tuli lapset arki ja elämä ja se unohtui. Aina kun katson häntä, tavallisen näköinen ja itsensä kanssa sinut oleva ihana vaimo, muistan, kuinka rietas ja ihana hän on osannut olla. Harva tajuaisi millainen peppuprinsessa siellä alla lymyääkään... nyt pikkuhiljaa nämä asiat on taas tullut takaisin elämään. Ihana nuolla ohimennen suihkusta tulleen vaimon persettä kun hän laittaa aamulla tukkaansa... hyväillä ja herätellä nukkuvaa petoa... ja ihana laskea isot lastit aina välillä hänen rehevän perseensä uumeniin. Kuulemma arkipäivänä ne ei nii yllättäen valahda sieltä pikkareihin kuin pimpsasta.

        Juuri eilen keskusteltiin asiasta, että arkiaamuna kun lasken lastit pilluun, niin eiköhän ne valahda siellä töissä kesken palaverin pitkin reittä. Minua kiihotti kovasti ajatus vaimosta istumassa asiakkaiden kanssa pillu märkänä spermasta...

        Niin sen kuuluu mennä.


    • Anonyymi

      Rakastan panna pillua, mutta perse on myös hyvää ja hyvää vaihtelua.

    • Anonyymi

      Peppuseksi on mielestä myös sitä että runkkaan mällit sukkahousuperseen päälle

    • Anonyymi

      Nautin panna naista peppuun. Todellakin ja aina ja joka kerta kun vaan on mahdollista loppuriemut perseen puolelle ja mällit syvälle pepun uumeniin. Toki eihän se joka panon yhteydessä mene.

      Nytkin odotan tässä että vaimo herailee krapulaisena tuosta vierestä. Kaivoin öljypullon jo valmiiksi, ja alan heti hamuamaan pyllyn puolelle. On ihana herätellä krapulainen eukko sillä, että hyväillä ja hierot toikein hyväksi ja painat kyrvän suoraan perseeseen. Sinne tiukkaan ihanaan reikään, ja tunnet kun toinen puristelee kyrvänvatta pepun jämerällä lihaksella. Kun kuti lähtee, voi mennä nuoleen pillusta orkun loppuun.

      Naisia saa ja pitää panna perseeseen. Se on vaan niin ja se on ihanaa

      • Anonyymi

        Hienosti kuvailtu


    • Kyllä vain.Kiva nähdä kuinka nainen saa peppuorgasmin.Minulla sama tilanne kuin sinulla.En saa niin usein kuin haluaisin.Pitäsköhän meidän tutustua?

    • Anonyymi

      khj

    • Anonyymi

      kyllä peppu on kireenä ihana mutta haluaisin että nainen myös nussisi peppuani kunnon anaali orkun

    • Anonyymi

      Keski suomesta naista kuka haluais että hänen peppua nuoltais? 🤩 Tv. 22v miehen alku

    • Anonyymi

      olen mies ja nautin molemmin puolisesta peppu seksistä siis minä saan peppua ja vaimo saa panna peppuani niin suurella dildolla kuin haluaa en vois vaatia yksipuolisesti vain antamaan

    • Anonyymi

      Naisen lykkiminen perseeseen on mahtavaa

    • Anonyymi

      EXIT ONLY!

    • Anonyymi

      moniko nainen tykkää panna miestä peppuun sen jälkeen molemmille nautinto oo jees

    • Anonyymi

      Mun mielestä peppuseksi on upeaa, mutta niin intiimiä että haluan sitä vain parisuhteessa jossa rakastan ja kunnioitan naistani. En kyllä muutenkaan nussi ympäriinsä, mitä useat kaverini tekevät vaan mun juttu on hyvä parisuhde, lämmin tunnesuhde ja nussimiseen sijasta halua rakastella naistani, siinä vaan on niin paljon enemmän ulottuvuuksia. Nykyisessä suhteessani meillä on upeaa peppuseksiä, mutta niin paljon muutakin.

    • Anonyymi

      Hei! Om­­­a str­­eam. Sisää­­­nkäynti k­­­aikille, jotk­a haluav­at pi­­tää ha­­uskaa 👉 http://99366.com/H/K9gC 👈

    • Anonyymi

      Peppuseksi on parasta. Pillu ei edes juurikaan kiinnosta. Ehkä kerran kuussa tulee pantua pomppiin, muulloin perseeseen.

    • Anonyymi

      tottakai nautintoa on myös olla pantavana naisella iso strapon voi luoja mitä orkkuja ja kestää pitkään ei pehmene

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      kyllä mutta parasta on kolmas pyörä joka samalla panee mua peppuun

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      vaimoni saa minut tulemaan monta kertaa vibra sauvalla sen jälkeen imee ja saa kullin peppuun ja pilluun ihanaa

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      jee naiseni nauttii peppu-seksistä kuin myös minäkin ongelma on kun yks mies i riitä pitäs löytää muutama lisää jotka tykkää miehestä ja naisesta

    • Anonyymi

      H­ei! Om­­a str­eam. Sisää­­nkäynti k­­­aiki­­­lle, jotk­a haluavat pitää hauskaa 👉 http://7vip.biz/H/G5m2T3

    • Anonyymi

      yllätyin kun vaimoni nautti niin kovaa nyt opettanut minunkin peppuni nauttimaan kyllä naiset on oikiassa suuri sen olla pitää mutta hitaasti hyvää tekee

    • Anonyymi

      Juu ja lehmät osaa lentää

    • Anonyymi

      itse miehenä on ihanaa olla naisen alla peppu valmiina oli sitten sauva tai suuri strapon

    • Anonyymi

      Rakastan peppuseksiä, mutta pepun pitää olla oikeanlainen. Minulla on 19cm ja melko paksu aisa ja peppureiän täytyy olla riittävän iso.
      Vanhempia naisia minusta nautinnollisempaa naida peppuun, koska reikä väljempi ja saan lauettua sisälle.
      Jos peppureikä on liian tiukka ainakaan minä en saa lauettua lastia sisälle, koska puristaa liikaa kullia ja sperma ei pääse kunnolla lentämään sisälle ja minua kuten usein myös naista kiihotttaa saada lasti sisälle.
      Vanhemman naisen peppu on ihana anaali seksiin.

    • Anonyymi

      Minulla on tosi kiimainen vanha leski rouva joka nauttii peppupanoista, ennen sessioita laittaa liukkaria peppuun ja pilluunsa, ja yleensä otetaan joku lelukin mukaan meidän seksi leikkeihin, on kiva tunne kun olen ensin pillun sisällä ja leski samalla hieroo värisevällä sauvalla samaan aikaan anaalinaan, välillä tunnen seinämän läpi kuinka sauva kulkee ja värisee pepussa kullini kanssa kilpaa pillussa ja välillä vaihdamme asentoa ja tiedän kun rouva menee kontilleen laittaen pepun pystyyn niin se haluaa kullini peppuunsa samalla hieroen kiimaista vittuaan sauvalla saa kunnon orkkuja ja välillä skruittaa lakanat märäksi, ihana tunne kun vittu värisee ja sykkii!!! lopuksi laukaisen spermat tiukkaan sykkivään anaaliin ja katson kun vedän pois kuinka spermat valuu.....

    • Anonyymi

      tuotatko peppu orkun myös miehelle sauvalla tai straponilla

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 221 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1203
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1146
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe