Farisealaisuus pyrkii erottautumaan Kristus kokoaa häneen uskovat

Anonyymi

Palsta vilisee avauksia joissa farisealaiset yrittävät kaikin voimin riistää Kristukseen uskovilta Jumalan lupaukset ja perintöoikeuden pois.

Hämmästyttävintä on, etteivät he huomaa mitään Jumalan sanan vastaista toiminnassaan.

Kuten Raamattu sanoo, he luottavat itseensä.

Pitäisikö Kristukseen uskovien siis luopua perinnöstään ja uskoa farisealaisten valheisiin?

Ei tietenkään, päinvastoin yrittää saada itseensä luottava muiden tuomariksi ryhtynyt tajuamaan, että kyse on hänen omasta kyvyttömyydestään ja heikkoudestaan. Kysymys on siitä että hän on langennut oman vanhurskauden pauloihin. Oman vanhuskauden rakentaminen on raskasta puurtamista ilman lepoa, siksi lain alle jäänyt kadehtii heitä, jotka pelastuvat Kristuksen ansiosta Jumalan lahjoittaman uskon kautta. Heitä jotka ovat uskoneet evankeliumin omalle kohdalleen. "He ovat lukeneet sen kirjasta", änkytti eräskin fariseus toisessa avauksessa. Ikäänkuin ei tietäisi että sitä varten kirjoitukset on että niitä luetaan, ja myös uskotaan. Lähes 2000 vuotta kristityt ovat lukeneet Jumalan sanan kirjoista. Ja uskoneet Sanan. Uskottuaan Jumalan sanan heistä on tullut Jumalan sanan todistajia. Joka päivä he tutkivat mitä Raamatussa on kirjoitettu. Ja kutsuvat muitakin Jumalan sanan uskomiseen.

Kristukseen uskovat kutsuvat kaikkia uskomaan. Fariseukset tekevät työtä sen eteen, että vain heillä on oikeus perintöön, ei muilla.

Kaikin mahdollisin keinoin he pyrkivät estämään ihmisiä uskomasta evankeliumia. Ja heittämään ulos ne jotka uskovat.

Ei todeksi uskoisi, kun näitä fariseusten viestejä lukee.

Me Jeesuksen seuraajat, häneen uskovat iloitsemme jokaisesta joka tunnustaa Jeesuksen Herrakseen, kuolleista ylösnousseeksi vapahtajakseen.

Fariseus alkaa vapista kateudesta ja todistella toisen uskon mitättömäksi.
Sama henki heissä siis, kun oli Jeesuksen maanpäälisen toiminnan ajan fariseuksillakin, sama erottautumisen ja omahyväisyyden henki. He myös ryhtyivät tappamaan Jeesukseen uskovia, kun Jeesus oli noussut ylös taivaaseen ja seurakunta syntyi. Vaino Jeesukseen uskovia kohtaan alkoi heti. Jumalattomien kanssa pärjää paljon paremmin kun sokeiden tekopyhien kanssa.

Toivotaan ja rukoillaan johdatusta pois tällaisesta tilasta. Että syntiset pääsisivät Jumalan lasten vapauteen pirun kahleista. Kiittämään ja ykistämään Jumalaa hänen suurista lahjoistaan ja iankaikkisesta elämästä.

Syntihän se on joka sitoo ihmisen.

Pahinta on synti, jonka ihminen itse kokee pyhyydeksi.

Joka päivä me tarvisemme vahvistusta uskollemme. Siksi tämä piru joka pyrkii riistämään pois uskosta ja erottamaan kristittyjä toisistaan, uskonnon varjolla, on hyvin kammottava peto meidän joukossamme.

60

89

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ote erään farisealaisen viestistä: "Enkä tarvitse kuollutta kirjainta eli Raamattua koska elämä on vedessä ja hengessä!"

Tuskin enään enemmän voi ihminen eksyä?

No mitä Raamattu,. Jumalan elävä sana, tähän sanoo?

Room. 10:17 Usko tulee siis kuulemisesta, mutta kuuleminen Kristuksen sanan kautta.
      Ihminen jolla ei Jumalan SANA (Jeesus Kristus) asu sydämessä, on matkalla kadotukseen.

Emenpää ei Jumalaa voi pilkasta, kun panettelemalla hänen ilmoitustaan, joka on koottu Raamattuun, - kuolleeksi kirjaimeksi.

Kammottaa tuollaiset pedot, hengellisesti umpisokeat valheapostolit. Voivat näet tehdä hirvittävää vahinkoa Jumalan sanassa rakentumattomissa, äsken kristityiksi tulleissa.

Jumalan sana Raamattu on ARMOVÄLINE. Joka Jumalan ilmoituksen katsoo ylen, hän katsoo ylen oman pelastumisensa iankaikkiseen elämään. ☠️

Joh. 12:47 Ja jos joku kuulee minun sanani eikä niitä noudata, niin häntä en minä tuomitse; sillä en minä ole tullut maailmaa tuomitsemaan, vaan pelastamaan maailman.
      Joh. 12:48 Joka katsoo minut ylen eikä ota vastaan minun sanojani, hänellä on tuomitsijansa: ...

***) ... se sana, jonka minä olen puhunut, se on tuomitseva hänet viimeisenä päivänä.

• Anonyymi

Se tosiaan nähdään tuomiopäivänä Haagar kumpi oli parempi, syntyä hengestä niin kuin Iisak Saaran kautta, vai syntyä sanasta Haagarin sinun huoruutesi kautta, että sinä Isä Aabrahamin kanssa huoraat vaikka Pyhä Henki ei ole teitä yhteen liittänyt, eikä Pyhä Henki ole käskenyt sinun synnyttää lapsia Aabrahamille !

Miksi siis huoraat Aabrahamin kanssa?

Ilman Pyhää Henkeä Jumalansana on sinulle pelkkää haagarin huoraamista!

Haagarin orjatar seurakunta lukee kyllä Aabrahamin siemenen vanhurskaudekseen mutta voi hengellinen huora Haagar, miksi sinä et ymmärrä etkä näe; Saaran seurakunnassa lapset syntyvät Pyhän Hengen voimasta!

Ei Jumala halua synnyttää pelkällä siemenellä, vaan Aabrahamin siemenestä, Saaran verestä ja Pyhän Hengen voimasta! Ja niin on myös hengellisesti!

Voi voi Haagar, voi Haagar! Sinun sokeutta vie sinua kohti iankaikkista kuolemaa! Palaa sokea raukka takaisin Saaran helmaan, ja anna synnyttää ilolla lapsia Pyhän Hengen voimalla ja sinä Haagar vain nöyrä palvelija Saaralle, sinun osasi ei ole Haagar synnyttää vaan Saara synnyttää, sinä olet Haagar vain palvelija, lapset jotka Jumala tahtoo synnyttää Aabrahamille pitää syntyä Pyhän Hengen voimasta!

Koska sinulla ei Haagar ole Pyhän Hengen voimaa, ei sinun kuulu sotkeutua Aabrahamin siemeneen eli Jumalansanaan, vaan hän eli Saara joka synnyttää Iisakin Pyhän Hengen ilmoituksen kautta ja voimasta, hänen kuuluu synnyttää Aabrahamille perillisiä!

Niin kuuluu Haagarin seurakunnan vaieta, sillä siionin vuorelle on rakennettu Israelin seurakunta Aabrahamin, Iisakin ja Jakobin perillisistä, jotka ovat Pyhän Hengen voimasta syntyneet, ja heidän kuuluu opettaa jumalansanaa Israelissa, Jumalan kaupungissa, sinä orja Haagar, sinun tehtäväsi on olla palvelija Saaralle, sinä olet orja joka et synnytä Pyhällä Hengellä, ei sinulla kuulu olla osaa eikä arpaa Aabrahamin siemenessä eli jumalansanassa, jätä se rauhaan, se kuuluu Saaralle, koska Saara synnyttää Pyhällä Hengellä siksi Aabrahamin siemen kuuluu Saaralle eikä sinulle Haagarin seurakunta joka synnytät omalla voimallasi, Aabrahamin siemen Eli Jumalan sana ei kuulu sinulle tutkittavaksi, sinä et voi omalla voimallasi siitä synnyttää muuta kuin äpäriä Jumalalle, mutta Pyhän Hengen kautta syntyy oikeita Jumalanlapsia!

Kuinka paljon pitää vielä opettaa, että alatte ymmärtämään?
      Onko 7 kerrassa kylliksi vai pitääkö 15 kertaa opettaa?

• Anonyymi

tämä on keskustelupalsta, tajuatko mitä se tarkoittaa !?

olet ilmeisesti maitopaukusta asti istunut kuuntelemassa lestapaukutusta j a siitä oppinut samanlaisen kuuntelemattoman tavan!

lestathan ei kuuntele mitään eikä ketään ellei korvamerkki ensin täsmää oman kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

olet ilmeisesti maitopaukusta asti istunut kuuntelemassa lestapaukutusta j a siitä oppinut samanlaisen kuuntelemattoman tavan!

lestathan ei kuuntele mitään eikä ketään ellei korvamerkki ensin täsmää oman kanssa.

Ei pidä lainata korvia Haagarille, hän on huora, hän puhuu jumalansanaa eli ottaa siemenen itseensä, vaikka hänellä ei ole Pyhän Hengen lahjaa eli lupausta, koska Pyhä Henki uudestisynnyttää ihmisiä Jumalan valtakuntaan. Mitä teet Jumalansanalla hengellinen huora ilman Pyhää Henkeä? Et voi synnyttää muuta kuin Haagarin äpäriä omalla voimallasi! Vaikka kuinka raiskaisit Aabrahamin siementä, silti, ilman Pyhää Henkeä synnytät pelkkiä äpäriä!

• Anonyymi

Fariseuksella riittää uhoa, vaikka on todistettavasti toiminut Jumalan sanaa ja kristinuskon tunnustusta vastaan. Jumalan leikkiminen sinulta onnistuu näköjään, mutta ei alistuminnen Jumalan sanan kurittamaksi onnistu millään. Tällaiset röyhkeiden fariseusten ulosteviestit ei vastauksia ansaitsisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Fariseuksella riittää uhoa, vaikka on todistettavasti toiminut Jumalan sanaa ja kristinuskon tunnustusta vastaan. Jumalan leikkiminen sinulta onnistuu näköjään, mutta ei alistuminnen Jumalan sanan kurittamaksi onnistu millään. Tällaiset röyhkeiden fariseusten ulosteviestit ei vastauksia ansaitsisi.

Todistettavasti Jumalasta syntynyt on Iisak koska hän on syntynyt Pyhän Hengen kautta, mutta Haagarin äpärät ovat syntyneet siemenestä eli Jumalansanasta mutta omasta voimasta ilman Pyhää Henkeä, sinäkin olet pelkkä äpärä, ei minua huvita sinulle vastata, pelkästä säälistä kirjoitan vain, koska tiedän että olet menossa helvettiin jos jatkat tuota jumalansanalla huoraamista ilman Pyhän Hengen osallisuutta ja ilmoitusta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On niin vaan hyvin asia ilmaistu. Saisinko aidolta lestalta vastaväitteen? No ei tule, koska sisimmässään hän tajuaa, että noinhan se asia taitaa olla.

• Anonyymi

Miksi raiskaatte Jumalaa Haagar huorat? Ei teillä ole Pyhää Henkeä, miksi raiskaatte Jumalaa ja hänen Pyhää siementään?

Ei siemen synnytä lapsia ilman Pyhää Henkeä eli Jumalansana lapsia ilman Pyhän Hengen vaikutusta!

Miksi huoraatte hengessä kun omalla voimalla yritätte siemenestä lapsia synnyttää?

Miksi ette tee parannusta hengellisestä huoraamisesta?

Ilman Pyhää Henkeä kaikki Jumalansanan tutkiminen on hengellistä huoraamista; Haagarin huoruutta Aabrahamin kanssa!

• Anonyymi

Jättäkää pleace Haagarit pois viesteistänne, kun ette ymmärrä Haagarista mitään. Jättäkää myös Hengestä kirjoittelu, koska Jumalan Henki ei kostaan toimi toisin kuin Jumalan sana.

Jumala on Isä Poika ja Pyhä Henki, hän on myös kakkivaltias, ihmisillä ei valtaa ole kenenkään iäisyysasioihin nähden.

Vain piru ja pirun riivaamat ihmiset roikkuvat Jeesuksen verellä Jumalan omiksi lunastetuissa Jumalan lapsissa. Tämä on sikäli ikävä asia että tuomitsija tulee itse omalla tuomiollaan tuomituksi, tuomitessaan Jeesuksen ruumiin jäseniä. Siitä tulee tuomio, jos parannusta ei tapahdu. Parannuskin on Jumalan työ, se tulee vasta sen jälkeen tarpeelliseksi kun ihminen herää synnin unesta, tiedostamaan oman tilansa.

Room. 9:18 Niin hän siis on armollinen, kenelle tahtoo, ja paaduttaa, kenen tahtoo.

• Anonyymi

Lopettakaa lopettakaa; Haagarin seurakunnat huoraaminen hengessä ja tehkää parannus!

Palatkaa Saaran seurakuntaan, siellä synnyttää Karitsa ja morsius neito Pyhällä Hengellä ja tulella Jumalan lapsia Aabrahamille!

Vaikka en tiedä mitä Saara ajattelee Haagar sinun huoraamisestasi, mutta näitä minä silti kehoitan tekemään, sinun omaksi parhaaksesi. Vaikka toisaalta kyllä Saara pärjää ilman sinuakin huora Haagar. Sinä olet mennyt huoraamaan hänen miehensä kanssa, en tiedä jaksaako hän antaa enää anteeksi sitä! Kuitenki on varmasti saarallekin hyvä saada joku orja palvelemaan häntä!

• Anonyymi

Kuten sanoin, - älä kirjoittele Haagarista, kun et tiedä mitä Haagar Raamatussa tarkoittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuten sanoin, - älä kirjoittele Haagarista, kun et tiedä mitä Haagar Raamatussa tarkoittaa.

EI sitä kukaan nykyihminen voi tietää. Luulla voi vaikka mitä!

• Anonyymi

Apostolien teot:
      23:6 Mutta koska Paavali tiesi osan heistä olevan saddukeuksia ja toisen osan fariseuksia, huusi hän neuvoston edessä: "Miehet, veljet, minä olen fariseus, fariseusten jälkeläinen; toivon ja kuolleitten ylösnousemuksen tähden minä olen tuomittavana."

Apostolien teot:
      26:5 He tuntevat minut jo entuudestaan, jos tahtovat sen todistaa, että minä meidän uskontomme ankarimman lahkon mukaan olen elänyt fariseuksena.

Filippiläiskirje:
      3:5 joka olen ympärileikattu kahdeksanpäiväisenä ja olen Israelin kansaa, Benjaminin sukukuntaa, hebrealainen hebrealaisista syntynyt, ollut lakiin nähden fariseus,

• Anonyymi

Paavali oli kiihkeä fariseus puolueen jäsen, kolutettu mies Gamaliel on tuon ajan korkeasti koulutettu "yliopistomies". Paavali osallistui kristittyjen vainoamiseen ja tuomitsemiseen, ennen kun Kristus kohtasi hänet matkalla Damaskoon.

Kääntymyksensä jälkeen fariseukset pyrkivät tappamaan hänet. - Kuten kaikki muutkin Kristus uskoon kääntyneet. Olihan se vallan tavatonta, että Jeesus jonka he tappoivat, olisi noussut yläs kuolleista. Ylipapit maksoivat hautaa vartioineille sotilaille jotta nämä valehtelemvat opetuslasten varastaneen Jeesuksen ruumiin. Saddukealaiset puolue oli paikkallinen "kokoomus", hedonististen herrojen puolue.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paavali oli kiihkeä fariseus puolueen jäsen, kolutettu mies Gamaliel on tuon ajan korkeasti koulutettu "yliopistomies". Paavali osallistui kristittyjen vainoamiseen ja tuomitsemiseen, ennen kun Kristus kohtasi hänet matkalla Damaskoon.

Kääntymyksensä jälkeen fariseukset pyrkivät tappamaan hänet. - Kuten kaikki muutkin Kristus uskoon kääntyneet. Olihan se vallan tavatonta, että Jeesus jonka he tappoivat, olisi noussut yläs kuolleista. Ylipapit maksoivat hautaa vartioineille sotilaille jotta nämä valehtelemvat opetuslasten varastaneen Jeesuksen ruumiin. Saddukealaiset puolue oli paikkallinen "kokoomus", hedonististen herrojen puolue.

Ensimmäisen yön ajan,
        Jeesuksen hauta,
        oli vartioimaton.
        Löytyy Raamatusta,
        tuokin tieto.

• Anonyymi

Alkuseurakunnassa/juutalaiskristityissä, jobka pakanakristityt polkivat jalkoihinsa, oli myös uskoontulleita fariseuksia.
      Oikea-oppisessa, Jeesuksen opetuksista kiinnipitävässä alkuseurakunnassa, Jeesusta ei pidetty Jumalana!
      Vasta vuonna 325 kristinuskosta tehtiin pakanauskonto, kolmine jumalineen.
      Pakanakristittyjen jumala ei ole Jeesuksen ja alkukristittyjen Jumala!

• Anonyymi

Nythän sieltä oikeata pirun paskaa lähti valumaan, kiellettiin Jeesuksen Kristuksen Jumaluus, Jehovantodistalta. Tästä teosta on varma helvetin tuli odotettavana.

1. Joh. 5:12 Jolla Poika on, sillä on elämä; jolla Jumalan Poikaa ei ole, sillä ei ole elämää.

Joh. 6:54 Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, sillä on iankaikkinen elämä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.
        Joh. 6:55 Sillä minun lihani on totinen ruoka, ja minun vereni on totinen juoma.
        Joh. 6:56 Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, se pysyy minussa, ja minä hänessä

Kaikenlaisia valehtelijoita tänne eksyykin!! 👹

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nythän sieltä oikeata pirun paskaa lähti valumaan, kiellettiin Jeesuksen Kristuksen Jumaluus, Jehovantodistalta. Tästä teosta on varma helvetin tuli odotettavana.

1. Joh. 5:12 Jolla Poika on, sillä on elämä; jolla Jumalan Poikaa ei ole, sillä ei ole elämää.

Joh. 6:54 Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, sillä on iankaikkinen elämä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.
        Joh. 6:55 Sillä minun lihani on totinen ruoka, ja minun vereni on totinen juoma.
        Joh. 6:56 Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, se pysyy minussa, ja minä hänessä

En ole Jehovantodistaja.

Katolilaisena sinun pitäisi ymmärtää etteivät pelkästään Jehovantodistajat usko Yhteen Jumalaan ja kolminaisuusoppia.
        Kolminaisuusoppi on katolilainen oppi.

Jeesus itse sanoo ettei ole Jumala.

Nikean ensimmäisessä kirkolliskokouksessa äänestettiin joko yksi- kaksi- tai kolminaisuudesta.
        M.m. Areios oli yksijumalaisuuden kannalla, monien muiden kolminaisuusoppia vastuttavien joukoissa.
        Kolminaisuuden vastustajat myrkyttivät hänet, kuoli kadulle.
        Yksi ääni vähemmän kolminaisuutta vastaan, peloittaen muita.
        Itse Rooman Pakanakeisari kolminaisuuden puolella, niin arvaahan siinä että sehän se voitti äänestyksen.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Areiolaisuus
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Areios
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Nikean_ensimmäinen_kirkolliskokous

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole Jehovan todistaja.
        Eivät olleet muutkaan kolminaisuusopin vastustajat vuonna 325 Nikean ensimmäisessä kirkolliskokouksessa Jehovan todistajia.
        Jehovan todistajat ovat tietääkseni vasta 1800-luvun lopulta.
        Kolminaisuusoppi on katolilainen oppi joten sinä olet siinä tapauksessa katolilainen, kannattaessasi tuota katolilaista oppia..

Apostolien teot:
        15:1 Ja Juudeasta tuli sinne muutamia, jotka opettivat veljiä: "Ellette ympärileikkauta itseänne, niinkuin Mooses on säätänyt, ette voi pelastua."
        15:2 Kun siitä syntyi riita ja kun Paavali ja Barnabas kiivaasti väittelivät heitä vastaan, niin päätettiin, että Paavalin ja Barnabaan ja muutamien muiden heistä tuli mennä tämän riitakysymyksen tähden apostolien ja vanhinten tykö Jerusalemiin.
        15:3 Niin seurakunta varusti heidät matkalle, ja he kulkivat Foinikian ja Samarian kautta ja kertoivat pakanain kääntymyksestä ja ilahuttivat sillä suuresti kaikkia veljiä.
        15:4 Ja kun he saapuivat Jerusalemiin, niin seurakunta ja apostolit ja vanhimmat ottivat heidät vastaan; ja he kertoivat, kuinka Jumala oli ollut heidän kanssansa ja tehnyt suuria.
        15:5 Mutta fariseusten lahkosta nousivat muutamat, jotka olivat tulleet uskoon, ja sanoivat: "Heidät on ympärileikattava ja heitä on käskettävä noudattamaan Mooseksen lakia."
        15:6 Niin apostolit ja vanhimmat kokoontuivat tutkimaan tätä asiaa.

Johanneksen evankeliumi:
        17:3 Mutta tämä on iankaikkinen elämä, että he tuntevat sinut, joka yksin olet totinen Jumala, ja hänet, jonka sinä olet lähettänyt, Jeesuksen Kristuksen.

👹 vastasi ja sanoi hänelle: "Minun Herrani ja minun Jumalani!"

Johanneksen evankeliumi:
        20:17 Jeesus sanoi hänelle: "Älä minuun koske, sillä en minä ole vielä mennyt ylös Isäni tykö; mutta mene minun veljieni tykö ja sano heille, että minä menen ylös, minun Isäni tykö ja teidän Isänne tykö, ja minun Jumalani tykö ja teidän Jumalanne tykö."

Ilmestyskirja:
        3:2 Heräjä valvomaan ja vahvista jäljellejääneitä, niitä, jotka ovat olleet kuolemaisillaan; sillä minä en ole havainnut sinun tekojasi täydellisiksi Jumalani edessä.

Ilmestyskirja:
        3:12 Joka voittaa, sen minä teen pylvääksi Jumalani temppeliin, eikä hän koskaan enää lähde sieltä ulos, ja minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, sen uuden Jerusalemin, joka laskeutuu alas taivaasta minun Jumalani tyköä, ja oman uuden nimeni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

1.Timoteuksen kirje:
        2:5 Sillä yksi on Jumala, yksi myös välimies Jumalan ja ihmisten välillä, ihminen Kristus Jeesus,

Apostolien teot:
        14:11 Kun kansa näki, mitä Paavali oli tehnyt, korottivat he äänensä ja sanoivat lykaoniankielellä: "Jumalat ovat ihmishahmossa astuneet alas meidän luoksemme."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole Jehovantodistaja.

Katolilaisena sinun pitäisi ymmärtää etteivät pelkästään Jehovantodistajat usko Yhteen Jumalaan ja kolminaisuusoppia.
        Kolminaisuusoppi on katolilainen oppi.

Jeesus itse sanoo ettei ole Jumala.

Nikean ensimmäisessä kirkolliskokouksessa äänestettiin joko yksi- kaksi- tai kolminaisuudesta.
        M.m. Areios oli yksijumalaisuuden kannalla, monien muiden kolminaisuusoppia vastuttavien joukoissa.
        Kolminaisuuden vastustajat myrkyttivät hänet, kuoli kadulle.
        Yksi ääni vähemmän kolminaisuutta vastaan, peloittaen muita.
        Itse Rooman Pakanakeisari kolminaisuuden puolella, niin arvaahan siinä että sehän se voitti äänestyksen.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Areiolaisuus
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Areios
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Nikean_ensimmäinen_kirkolliskokous

Korjaus!

Kolminaisuuden puolustajat myrkyttivät hänet, kuoli kadulle.

• Anonyymi

Voi voi haagar, ei auta Aabraham siemen eikä veresi kun sukuelimesi repeää kun lapsesi syntyy, verellä ja Aabrahamin siemenellä hän tosin syntyi mutta koska puuttui Pyhä Henki, on lapsesi pelkkä äpärä!

Äpärät eivät peri Aabrahamin perintöä!

Israelin eli Jakobin seurakunta seisoo Aabrahamin perinnön päällä; joka on Pyhästä Hengestä lähtöisin!

Ylempänä oleva herra sanoi oikein, Jeesus ei ole Jumala, vaan Jeesus on puhdistus, Jeesus on se veri joka tulee kun lapsi syntyy niin silloin vuotaa puhdistus veri, se on Jeesuksen osa synnytyksessä, kun taas siemenen eli Jumalan sanan osa synnytyksessä on laittaa alulle alkio mistä kaikki lähtee, mutta siemen ja veri ei kahdestaan vielä lasta synnytä, tarvitaan vielä Henki lapselle, Pyhä Henki!

Siksi Jumala ei ole vain Jeesus, vaan Jeesus on yksi persoona Jumalasta eli syntien anteeksi antamus eli puhdistus mutta se on vasta viimeinen vaihe synnytyksessä ennen sitä tarvitaan siemen Eli jumalansana ja Pyhän Hengen voima! Ja sen takia Haagar synnyttää pelkkiä äpäriä koska Haagarilta puuttuu Pyhä Henki!

Että ihan turhaan puhutte siemenestä ja verestä eli Jumalan sanasta ja Jeesuksesta Kristuksesta ne on vasta 2/3osaa Jumalasta,

Että Jumala olisi täydellinen tarvitaan vielä Pyhä Henki synnyttäjäksi, silloin syntyy vasta Jumalan lapsia eikä äpäriä!

• Anonyymi

Mutta ette ilmeisesti ymmärrä että Jumalalla on kolme persoonaa?

Miksi yritätte tehdä Jumalasta puolikkaan?

Ei Jumalan persoonaan kuulu vain Isä ja Poika se on Haagarin seurakunnan oppia!

Mutta elävä Jumala on Isä ja Poika Ja Pyhä Henki ja se on myös synnyttäjä!

Joka ei ole syntynyt Isästä ja Pojasta ja Pyhästä Hengestä on vain pelkkä äpärä!

Isä kuvaa Jumalansanaa eli siementä, Poika kuvaa Jeesusta Kristusta, eli syntien anteeksi antamusta eli sovintoverta joka vuosi Golgatan ristillä, Pyhä Henki on taas no se on Jumalan Henki ilman henkeä on vain kuollut ruumis luonnollisesti Mutta niin on myös hengellisesti ilman Pyhää Henkeä syntyy vain Haagarin äpärä lapsia!

Pyhä Henki annetaan Kätten päälle panemisen kautta!

• Anonyymi

Kun ei tästä voi oikein selkeämmin enään sanoa näitä asioita, jos ette usko, olkaa ilman sitten, mutta en jaksa opettaa enempää. Enkä edes opettanut, en tiennyt noita asioita ennen kuin avasin suuni. 2viikkoa sitten en tiennyt mitään näistä asioista. Mutta ihan sama, mene haagar huoraamaan Aabrahamin kanssa jo siltä tuntuu, mutta haluan vain sanoa että ilman Pyhää Henkeä et haagar synnytä Aabrahamille perillisiä Israelin seurakuntaan, ilman Pyhää Henkeä omistat 2/3 osaa Jumalasta Jumalan sanan ja syntien anteeksi antamuksen Jeesuksessa Kristuksessa mutta niillä et voi synnyttää kuin äpäriä Jumalan Luontoon kuuluu myös Pyhä Henki!
      Valitan, en voi sanoa muuta, kun asia on näin.

• Anonyymi

kokeile josko makuulle meno auttaa ja laita kylmäkalle otsalle tai ainakin arvauskeskuksen lähelle, jospa se auttaisi, syksy tulee pian ja se helpottaa monia jotka lentelee liian kovaa j akorkealla.

ketään ei kiinnosta tapasi tuoda esiin haagareita ja öljyjä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kokeile josko makuulle meno auttaa ja laita kylmäkalle otsalle tai ainakin arvauskeskuksen lähelle, jospa se auttaisi, syksy tulee pian ja se helpottaa monia jotka lentelee liian kovaa j akorkealla.

ketään ei kiinnosta tapasi tuoda esiin haagareita ja öljyjä.

Sitten ei kiinnosta, (kumitin sen vastauksen, olisit alkanu vielä itkemään),

.... Taivas ja helvetti tosin on jo maan päällä mutta tarkoitin sitä iankaikkista! Niin kumitin sen, en tiedä miksi tämän jätin...

Pyhästä Hengestä osattomat eivät ole Jumalan lapsia, Jumala kyllä antaa lapsilleen Henkensä, kun synnyttää heitä!

Ei luonnollinenkaan lapsi synny kuolleena vaan ruumiin sisällä on henki!

Jumala on erikoisesti piilottanut hengellisen uudesti syntymisen luonnolliseen syntymiseen, että siinä tapahtuu samat asiat jotka ovat Jumalan persoonia, eli siemen, Henki, ja veri! Jotka myös synnyttävät hengellisesti!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten ei kiinnosta, (kumitin sen vastauksen, olisit alkanu vielä itkemään),

.... Taivas ja helvetti tosin on jo maan päällä mutta tarkoitin sitä iankaikkista! Niin kumitin sen, en tiedä miksi tämän jätin...

Pyhästä Hengestä osattomat eivät ole Jumalan lapsia, Jumala kyllä antaa lapsilleen Henkensä, kun synnyttää heitä!

Ei luonnollinenkaan lapsi synny kuolleena vaan ruumiin sisällä on henki!

Jumala on erikoisesti piilottanut hengellisen uudesti syntymisen luonnolliseen syntymiseen, että siinä tapahtuu samat asiat jotka ovat Jumalan persoonia, eli siemen, Henki, ja veri! Jotka myös synnyttävät hengellisesti!

Haagar tosin ei äkkää näitä! En tiedä mikä häntä vaivaa, kun huutaisi seinälle ja toivoisi saavansa vastausta, tosin he kyllä vastaavat mutta eivät mitään hyödyllistä, todistavat vain kuolleesta eli puolikkaasta Jumalasta!

• Anonyymi

Tuo Kuka laittaa pirun kuvia viesteihinsä, hän näyttää omat kasvonsa, sillä ei hän osaa olla näyttämättä, sillä rumalla pärställä hän yrittää pelotella jumalanlapsia vaikenemaan!

Mutta minä vaikenen vasta sitten kun menetän mielenkiinnon teihin! Silloin annan teidän mennä rauhassa kuolemaan, ellei Pyhä Henki sitten herätä jonkun tapaturman kautta teitä.

Hän on Haagarin seurakunnasta Haagarin jälkeläinen; syntynyt siemenestä ja haagarin verestä! Ja osaton Pyhän Hengen kokemuksista! Siksi hänellä on viha Saaran lapsia kohtaan jotka käyvät Israelin seurakunnassa, jotka ovat syntyneet Isästä ja Pojasta ja Pyhästä Hengestä!

Voi Haagar voi Haagar, hengetön huora!

• Anonyymi

Anonyymi
        20.07.2022 18:56
        UUSI

• Anonyymi

AAMEN!!

• Anonyymi

Jaa että ihan AAMEN?

Mieti nyt ihan itse hetki mitä tänne kirjoittelet, ennen kuin kirjoittelet.

Kirjoita joku oma ajatus.

Minä en saanut mitään selvää tuosta kirjoituksesta, johon kommentoit viisasti "AAMEN".

• Anonyymi

Olin jo nukkumaan alkamassa mutta vielä tuli sellainen ilmoitus puhua antikristuksesta!

No sehän on sama asia kuin Haagarin seurakunta!

Antikristus kyllä tunnustaa Jeesuksen Kristukseksi mutta kieltää sen voiman eli Hengen eli Kristuksen lihaan tulleeksi!

He kyllä puhuvat sanasta ja Kristuksesta mutta Pyhän Hengen kokemukset uupuvat täysin joka on Jumalan kolmas persoona, Jeesus on toinen, Jumala ei ole puolikas, siksi Jeesus ei ole Jumala vaan Jumalan Poika yksi persoona Jumalasta.

Sanoin Haagarilta puuttuu kokemukset Pyhästä Hengestä , siksi Haagar synnyttää äpäriä!

Niin on myös antikristuksen kanssa, he kieltävät Jeesuksen Kristuksen Hengen lihaan tulleeksi, he ovat hengettömiä ja vedettömiä äpäriä, jotka eivät ole koskaan totuuden tuntoon tulleet!

Antikristus on vielä parempi sana kuin Haagar, he ovat Hengettömiä Pyhän Hengen kieltäjiä antikrituksia! Jeesus Jeesus he sanovat isä isä herra herra Jeesus Jeesus mutta Pyhä Henki on heille tuntematon, he ovat antikrituksen seurakunta ja antikristuksen palvelijoita!

Tämmöstä vielä tuli mielen päälle, en olisi halunnut kirjoittaa koska olen väsynyt teihin mutta kun tuli ilmoitus niin kirjoitin sitten. Ehkä huomenna saan olla rauhassa, kun en jaksaisi koko ajan olla teitä paimentamassa kun ei hyödytä mitää, kun olette sokeita ja tyhmää kansaa.

• Anonyymi

Kyllä tyhmyys ja sokeus tässä tapauksessa on katsojan silmässä?

• Anonyymi

Antikristus kieltää Jumalan kolmannen persoonan eli Pyhän Hengen!

Jumalan sana muistuttaa kuitenkin että kolme persoonaa ovat yksi, eli on yksi synnyttäjä, Jeesus ei yksin synnytä vaan Isän ja Pyhän Hengen kanssa!

Jos joku näistä uupuu, niin kaikki uupuvat!

Se on antikristuksen, eli Haagar, Isä ja poika!

• Anonyymi

Ne kaikki yhdessä synnyttävät ja pitää tulla ihmiseen, niin tullaan kristityiksi, ei Pojan kautta, vaan Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen kautta!

Ja kun tuli nyt mieleen, oikeastaan Jeesuskin opettaa niin
        "19. Menkäät siis ja opettakaat (a) kaikkea kansaa*, ja kastakaat heitä nimeen Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen,"

Siinä on antikristus ja haagar, kieltävät Pyhän Hengen kasteen!

Mitähän ne tekee kuolleella kirjaimella kun yksi persoona uupuu niin uupuu kaikki kolme! He ovat itsensä kanssa siinä kaikki, mitään heillä ei ole ulkoa päin, vaan kaikki voima mitä heillä on, on heissä itsessä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne kaikki yhdessä synnyttävät ja pitää tulla ihmiseen, niin tullaan kristityiksi, ei Pojan kautta, vaan Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen kautta!

Ja kun tuli nyt mieleen, oikeastaan Jeesuskin opettaa niin
        "19. Menkäät siis ja opettakaat (a) kaikkea kansaa*, ja kastakaat heitä nimeen Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen,"

Siinä on antikristus ja haagar, kieltävät Pyhän Hengen kasteen!

Mitähän ne tekee kuolleella kirjaimella kun yksi persoona uupuu niin uupuu kaikki kolme! He ovat itsensä kanssa siinä kaikki, mitään heillä ei ole ulkoa päin, vaan kaikki voima mitä heillä on, on heissä itsessä!

Hengettömät ja vedettömät lähteet, kuolleen uskon tunnustajat kirjanoppineet ja fariseukset!

Haagarin lapset ja antikristuksen palvelijat, koirat ja velhot, väärät profeetat, väärintekijät, Kristuksen Hengen kieltäjät, järkeisoppineet , omanvanhurskauden palvelijat eli itsestänsä voimansa saavat!

Sellaisia he ovat ,jotka Pyhästä Hengestä ovat osattomia!

• Anonyymi

Oi jos sinä Pyhä Henki edes pieneksi hetkeksi sytyttäisit heidän sydämensä palamaan rakkauden liekistä, niin he tietäisivät ketä he ovat pistäneet!

Sillä ei hän joka on Pyhästä Hengestä osalliseksi tullut tai muuten sitä maistanut sano; Herra Herra, Jeesus Jeesus! Vaan niin sanoo kuolleet!

Vaan mitä sanoo Hengestä syntynyt?
      Hän sano; ole kiitetty Herramme Jeesus Kristus, ole kiitetty, ole kiitetty! Ja hän veisaa ylistys virttä sydämessään luojalleen!

Siinä on selkeä ero Hengestä syntyneen ja lihasta syntyneen välillä, mutta joka lihasta syntynyt on vainoaa sitä joka Hengestä syntynyt on!

• Anonyymi

Antikristus vainoaa eli pilkkaa Saaran lapsia jotka ovat Hengestä syntyneet ja ovat Israelin seurakunta, kuninkaallinen pappeus ja Pyhä Kansa!

• Anonyymi

> joka tunnustaa Jeesuksen Herrakseen...

Jos tunnustaa Jeesuksen Herrakseen, eikö silloin tottele Jeesusta ja toimi Jeesuksen mukaan?

• Anonyymi

Tuota joo ... Syntinen joka tunnustaa Jeesuksen Herraksi, kuolleista ylösnousseeksi vapahtajakseen ja syntiensä sovittajaksi. Muuta tietä ei taivaaseen ole. Tähän liittyy vielä Jeesuksen vereen juominen ja hänen ruumiinsa syöminen, tähänhän monet juutalaiset pahenivat lopullisesti, ja lähtivät lätkimään. Sinänsä ymmärrettävää, kun asia ei ollut heille avautunut.

Joh. 6:48 Minä olen elämän leipä.
        Joh. 6:49 Teidän isänne söivät mannaa erämaassa, ja he kuolivat.
        Joh. 6:50 Mutta tämä on se leipä, joka tulee alas taivaasta, että se, joka sitä syö, ei kuolisi.
        Joh. 6:51 Minä olen se elävä leipä, joka on tullut alas taivaasta. Jos joku syö tätä leipää, hän elää iankaikkisesti. Ja se leipä, jonka minä annan, on minun lihani, maailman elämän puolesta."

***) Joh. 6:52 Silloin juutalaiset riitelivät keskenään sanoen: "Kuinka tämä voi antaa lihansa meille syötäväksi?"
        Joh. 6:53 Niin Jeesus sanoi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: ellette syö Ihmisen Pojan lihaa ja juo hänen vertansa, ei teillä ole elämää itsessänne.
        Joh. 6:56 Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, se pysyy minussa, ja minä hänessä.

Joh. 6:57 Niinkuin Isä, joka elää, on minut lähettänyt, ja minä elän Isän kautta, niin myös se, joka minua syö, elää minun kauttani.
        Joh. 6:58 Tämä on se leipä, joka tuli alas taivaasta. Ei ole, niinkuin oli teidän isienne: he söivät ja kuolivat; joka tätä leipää syö, se elää iankaikkisesti."
        Joh. 6:59 Tämän hän puhui synagoogassa opettaessaan Kapernaumissa.

***) Joh. 6:60 Niin monet hänen opetuslapsistansa, sen kuultuaan, sanoivat: "Tämä on kova puhe, kuka voi sitä kuulla?"

Joh. 6:61 Mutta kun Jeesus sydämessään tiesi, että hänen opetuslapsensa siitä nurisivat, sanoi hän heille: "Loukkaako tämä teitä?
        Joh. 6:62 Mitä sitten, jos saatte nähdä Ihmisen Pojan nousevan sinne, missä hän oli ennen!

Joh. 6:63 Henki on se, joka eläväksi tekee; ei liha mitään hyödytä. ...

***) ... Ne sanat, jotka minä olen teille puhunut, ovat henki ja ovat elämä.

Kuten muutamista viestiketjuista näemme, valheapostolit nimittävät panettelujaan ja valheitaan, sekä omia mielikuvituksiaan hengeksi. Kiroavat Jumalan sanan Raamatun, ja vaativat itselleen oikeutta toimia elävien ja kuolleiden tuomareina. Asettuvat siis Jumalan paikalle ja julistavat olevansa Jumala.

***) Joh. 5:22 Sillä Isä ei myöskään tuomitse ketään, vaan hän on antanut kaiken tuomion Pojalle,
        Joh. 5:23 että kaikki kunnioittaisivat Poikaa, niinkuin he kunnioittavat Isää.
        - Joka ei kunnioita Poikaa, se ei kunnioita Isää, joka on hänet lähettänyt.

• Anonyymi

Tämä yksi hengellinen haisevakrvainen vuohipukki koittaa pökkiä Jeesuksen lampaita yli laidan. Aikasi kuluu hukkaan ja hankit vielä itsellesi tuomion, näyttää olevan tuo omanvanhurskauden henki ihan erottamaton osa sinua, mikään ei näytä liikkuvan Jumalan sanan valossa, samoja fraaseja toistetaan toistamistaan, käsitteillä joista ei itse ihmispoloinen ymmärrä mitään.

Mikä siinä on, ettei sinulle kelpaa millään Jumalan armo?

• Anonyymi

Olet tainnut imeä "uskosi" ja "uskontosi" Laestadiuksen saarnoista?

Kristinuskoon sillä uskolla on kovin löyhät siteet.

• Anonyymi

"Joh. 6:63 Henki on se, joka eläväksi tekee; ei liha mitään hyödytä. ...

***) ... Ne sanat, jotka minä olen teille puhunut, ovat henki ja ovat elämä."

Sinäpä sen sanoit, tuossa tuli kaikki oleellinen miten Jumala synnyttää lapsiaan taivaan valtakuntaan!

Haagarin ja antikristuksen petos on siinä, että he puhuvat siemenestä eli jumalansanasta, mutta koska heillä ei ole Hengen ilmoitusta niin he puhuvat omasta järjestään!

Siksi Haagar vaikka synnyttääkin siemestä mutta Ilman Pyhää Henkeä, synnyttää vain äpäriä!

Ne sanat jotka minä puhun Jeesus sanoo ovat Henki ja elämä, mutta siitä pitää ymmärtää että Jeesus puhuu Pyhän Hengen voimasta!

Kun taas sinä Haagar ja antikristus puhutte samasta siemenestä mutta omalla voimalla! Se on hengellistä huoraamista!

Ja huoruudesta pitää tehdä parannusta, Haagarin pitää palata takaisin Saaran helmaan ja pyytää anteeksi, huoruus on syntiä, ilman Pyhän Hengen voimaa kaikki puhuttu Jumalan sana on hengellistä huoraamista! Ja siitä pitää tehdä parannus, jokainen pienikin synti jota ihminen ei ymmärrä katua on kadottava synti!

• Anonyymi

Ei auta Jumalansana eli siemen teitä jotka omalla voimalla sitä puhutte ja omalla järjellänne tutkitte,
      se on hengellistä huoraamista, Haagarin huoraamista Pyhän siemenen kanssa!

Ei ole merkitystä mitä Johannes tai Jeesus tai Paavali sanoo Raamatussa, he ovat sanoneet sen Pyhän Hengen voimasta ja ilmoituksen kautta, ja se tarkoittaa että siinä sanassa on henki ja elämä sen takia, että se on Pyhän Hengen voimasta puhuttu, samasta syystä Iisak sai Aabrahamin perinnön, koska hän oli lupauksen lapsi, Pyhän Hengen ilmoituksen kautta synnytetty eli Pyhän Hengen voimasta!
      Ja kaikella tällä on tarkoitus ilmoittaa eli kertoa, että ilman Pyhää Henkeä ette voi synnyttää kuin antikrituksia ja Haagarin lapsia! Ette voi puhua mitä Johannes on puhunut, koska Johannes puhui Pyhän Hengen ilmoituksen kautta, mutta te puhutte omasta voimasta eli silloin kyllä Johanneksen sanoissa on henki ja elämä, mutta teidän sanoissanne ei ole!

Se täytyy ymmärtää, koska ei teitä auta se Pyhä Henki mikä on 2000 vuotta sitten puhunut, vaan se sama Pyhä Henki, mutta joka puhuu nytten! Koska ei ihminen synny ainoastaan sanasta eli kirjaimesta eli Isästä vaan myös Hengestä joka sanan antaa eli ilmoittaa, ja ilman Pyhän Hengen ilmoitusta kaikki puhuttu Jumalansana se on kuollutta, ei ole Johannes järjestään puhunut eikä Jeesus vaan Pyhän Hengen voimasta siksi niissä sanoissa on henki ja elämä!

Niin sanoo myös Paavali että vaikka teillä olisi kaikki maailman usko että voisitte vuoria siirtää mutta teiltä puuttuu rakkaus niin ei se ole mitään!

Ja se tarkoittaa Juuri Pyhää Henkeä koska Pyhä Henki sytyttää rakkauden, rakkaus ei tule kuolleesta lihasta vaan Pyhän Hengen voimasta!

• Anonyymi

*Paavalin kirje korintolaisille 13 luku.

• Anonyymi

Anatema maranata!

Kirottu olkoon jokainen joka ei rakasta Jeesusta Kristusta!

Niin on jokainen joka ei ole Hengestä syntynyt!
      Koska rakkaus on Pyhän Hengen hedelmä!

Lihasta syntyneillä on vain kulissi, teatteri!

Heille kuuluu sanat anatema maranata!

• Anonyymi

Isä ja Poika ja Pyhä Henki!

Siinä on kaikki kristillisyys kolmessa sanassa!

anatema maranata!

Herra on Pyhä ja suuri! Jokainen joka kieltää hänen pyhyytensä olkoon kirottu!

Rakasta Kristusta, mutta kuinka rakastat ilman Henkeä, ja kuinka olet saanut Hengen ilman Pyhän Hengen voimaa? Ja kuinka Pyhän Hengen voimasta vaikuttaa ilman Jumalan asettamia apostoleita? Ja kuinka Jumala heidät asettaa kun ovat niin uppiniskaisia totuuden perään, vaan rakastavat enemmän itseänsä kuin Pyhää Jumalaa ja Jeesusta Kristusta joka sikisi Pyhästä Hengestä!

Pyhä Pyhä, ovat vanhat veisanneet! Pyhä on Jumala ja Jeesus Kristus koska Pyhä Henki on heidät pyhittänyt!

Anatema maranata!

• Anonyymi

>>Farisealaisuus pyrkii erottautumaan Kristus kokoaa häneen uskovat

Anonyymi
      20.07.2022 07:51

Palsta vilisee avauksia joissa farisealaiset yrittävät kaikin voimin riistää Kristukseen uskovilta Jumalan lupaukset ja perintöoikeuden pois.

Hämmästyttävintä on, etteivät he huomaa mitään Jumalan sanan vastaista toiminnassaan.

Kuten Raamattu sanoo, he luottavat itseensä.<< ...

Aloittaja syyttää muita siitä, mitä hän itse tekee.

Kukaan ei voi ryöstää uskovalta hänelle kuuluvia lupauksia ja perintöoikeuttaan Kristuksessa.

Aloittaja ei huomaa mitään uskon ja Jumalan sanan vastaista omassa kirjoituksessaan.

Hän luottaa / uskoo ihmisen voimaan, ohi Kristuksen.

• Anonyymi

Jumalan sanan pilkkaajat ja lähimmäistensä halveksijat esiintyvät kristuksina ja maailman valtiaina, mikään heissä ei kuitenkaan herää huomaamaan millaisessa itsepetoksessa he elävät.

Luetaanpa raamatusta, mikä Kristukseen uskovien tehtävä on tässä maailmassa, silloin käy hyvin ilmi, millä asialla Jeesukseen uskovien pilkkaajat ja halveksijat liikkuvat. Julistamalla Jeesuksen verellä Jumalan omiksi lunastetut pelastuksesta osattomiksi, he todistavat ainoastaan omasta sisäisestä tilastaan. Kun ei uskonvanhurskaus ole kirkastunut ja Jumalan sanan vastainen seurakuntaoppi on sementoituna pääkallossa, niin tulos on tällaista itseriittoista, omahyväistä, uskonnolla sotkettua sontaa. Orja on orja ja orjana pysyy niin kauan kun tuollaisesta sonnasta pitää kiinni, suostumatta uskomaan mitä Jumala sanassaan pelastuksesta sanoo. Ihmisopit ja ihmiskäskyt on vaarallisia, kuten olen usein kirjoittanut, tiedän omasta kokemuksesta, millainen taistelu niistä eroon pääseminen on, Jumalan lasten vapauteen, iloon ja rauhaan.

Niin kauan kun ihminen lihastaan hakee aineita autuaaksi tullaksensa, hän pysyy orjana. Jos Jumala ei sanansa ja henkensä kautta, sekä ajallisten koettelemusten kautta saa tyhjentää ihmistä omista luuloistaan ja yrityksistään, niin hän pysyy opittujen tapojensa ja omaksumiensa väärien oppirakennelmien orjana.

Mark. 16:15 Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille.
      Mark. 16:16 Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.

Ihminen joka luulee olevansa joku toinen, kuin oma heikko erehtyväinen itsensä, on kyllä vaarallinen yksilö lähimmäisilleen, Tulkitessaan toisia omien tunnistamattomien ja käsittelemättä jääneiden tunteidensa valossa, hän on äärimmäisen väkivaltainen toiselle.

Kun HÄN, tämä henkisesti rampa ihminen sanoo, ettei toisella ole pelastavaa uskoa, - hän todella uskoo, ettei toisella henkilöllä ole pelastavaa uskoa ja alkaa näitä omia valheitaan julistamaan ääneen. En ihmettele että Jumalan sanassa kehoitetaan karttamaan tällaisia ihmisiä.

Tit. 3:10 Harhaoppista ihmistä karta, varoitettuasi häntä kerran tai kahdesti,

Palstalla näemme miten sementoitu harhaoppi ei muutu. Harhaoppisella ei ole kykyä arvostella omaa tilaansa, eikä minkäänlöaista halua tutkia ja lukea Jumalan sanaa Raamatusta, löytääkseen sieltä peilin josta näkee, uskonko todella niin, kun Raamattu sanoo.

Harhaopit löytää aina - IHMISESTÄ ITSESTÄÄN - sellaisen tekijän, tai tekijöitä, joiden avulla yksin he ja heidän tavoin uskovat ovat pelastettuja. Vain me seurakuntaoppi on äärimmäisen tehokas eksyttäjä, mutta se on myös äärimmäisen tehokas ase yhteisössä valtaa pitävälle taholle.

Niin kauan kun uskotaan, että jokin yhteisö opittuine tapoineen, sääntöineen, lakeineen ja määräyksaineen on Jumala, - ei ole tietä vapauteen. Sellaisessa yhteisössä johto on korotettuna sellaiseen asemaan, josta he eivät luovu mistään hinnasta. Jumalan sana jää kirkkaasti kakkoseksi, jos johtavien kopötöörien ehdoton valta on vähänkään uhattuna. Näin kävi esikoislestadiolaisuudessakin.

Ei raamattu turhaan puhu seurakunnan alamaisuudesta Kristukselle (Jumalan Sanalle).

• Anonyymi

Hyvin kirjoitit, uskotko siis itse mitä kirjoitit, koska sinäpä sen sanoit?;

"Harhaoppisella ei ole kykyä arvostella omaa tilaansa, eikä minkäänlöaista halua tutkia ja lukea Jumalan sanaa Raamatusta, löytääkseen sieltä peilin josta näkee, uskonko todella niin, kun Raamattu sanoo."

Apt. 8luku

14. Mutta kuin apostolit, jotka Jerusalemissa olivat, kuulivat Samarian Jumalan sanan ottaneen vastaan, lähettivät he heidän tykönsä Pietarin ja Johanneksen,
      15. Jotka, kuin he sinne tulivat alas, rukoilivat niiden edestä, että he olisivat saaneet Pyhän Hengen;
      16. (Sillä ei hän ollut vielä yhdenkään niiden päälle laskettu alas, vaan olivat ainoastaan Herran Jesuksen nimeen kastetut.)
      17. Niin he panivat kätensä heidän päällensä, ja he saivat Pyhän Hengen.
      18. Mutta kuin Simon näki, että apostolien kätten päälle-panemisen kautta Pyhä Henki annettiin, taritsi hän heille rahaa,
      19. Sanoen: antakaat minullekin se voima, että kenenkä päälle minä käteni panen, se sais Pyhän Hengen.

Mutta sinä et ilmeisesti usko Pyhään Henkeen?
      Sinulle riittää vain usko?

No kirjoitit että raamatun sana on se mihin pitää uskoa eli käyttää ojennusnuorana!

Paavalin kirje korintolaisille 13luku

2. Ja jos minä propheteerata taitaisin*, ja kaikki salaisuudet tietäisin ja kaiken tiedon, ja minulla olis kaikki usko, niin että minä vuoret siirtäisin , ja ei olisi minulla rakkautta, niin en minä mitään olisi.

Matteus 28

19. Menkäät siis ja opettakaat (a) kaikkea kansaa*, ja kastakaat heitä nimeen Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen,

• Anonyymi

Ilman Pyhää Henkeä eli rakkautta ette ole mitään niin kuin Paavali sanoo sen , olette heliseviä vaskeja tuulessa tyhjiä sanoja!

Kätten päälle panemisen kautta Pyhä Henki lasketaan vieläkin Israelin seurakunnassa ja se on raamatullinen oppi!

Antikristus muista vain nämä sanat puheestani, unohda kaikki muu mutta nämä;
        Anatema maranata!
        Kirottu olkoon jokainen joka ei Kristusta rakasta!

Rakkaus on Pyhän Hengen hedelmä , joka Kristusta rakastaa on Hengestä syntynyt! Kuolleet eivät tunne rakkautta siksi he puhuvat vain uskosta mutta Pyhän Hengen hedelmä on usko ja toivo ja rakkaus!

Ja niitä hedelmiä synnyttää;

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilman Pyhää Henkeä eli rakkautta ette ole mitään niin kuin Paavali sanoo sen , olette heliseviä vaskeja tuulessa tyhjiä sanoja!

Kätten päälle panemisen kautta Pyhä Henki lasketaan vieläkin Israelin seurakunnassa ja se on raamatullinen oppi!

Antikristus muista vain nämä sanat puheestani, unohda kaikki muu mutta nämä;
        Anatema maranata!
        Kirottu olkoon jokainen joka ei Kristusta rakasta!

Rakkaus on Pyhän Hengen hedelmä , joka Kristusta rakastaa on Hengestä syntynyt! Kuolleet eivät tunne rakkautta siksi he puhuvat vain uskosta mutta Pyhän Hengen hedelmä on usko ja toivo ja rakkaus!

Ja niitä hedelmiä synnyttää;

Usko ja toivo
        Isä ja Poika
        Heillä on
        Mutta rakkaus ja Pyhä Henki heiltä uupuu!
        Mitä he silloin ovat?
        He ovat niin kuin Paavali sanoo 13luvussaan korintolaisille 2 luvussaan; ei mitään!

Niin pitää elävässä kristillisyydessä olla Isä ja Poika ja Pyhä Henki ja heidän nimeensä tulee ihmisiä kastaa ja uudestisynnyttää!

Ettei synny keskosia.! Ilman Pyhää Henkeä ei ole mitään!

Paavali 2kirje korintolaisille 13luku

13. Meidän Herran Jesuksen Kristuksen armo ja Jumalan rakkaus ja Pyhän Hengen osallisuus olkoon kaikkein teidän kanssanne! Amen.

Kaikkien kanssa, siis Pyhän Hengen osallisuus!

Iisak syntyi Pyhästä Hengestä, siksi Haagarin lapset ovat katkeria häntä kohtaan, Israel synnyttää lapsia vieläkin Pyhän Hengen voimalla!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Usko ja toivo
        Isä ja Poika
        Heillä on
        Mutta rakkaus ja Pyhä Henki heiltä uupuu!
        Mitä he silloin ovat?
        He ovat niin kuin Paavali sanoo 13luvussaan korintolaisille 2 luvussaan; ei mitään!

Niin pitää elävässä kristillisyydessä olla Isä ja Poika ja Pyhä Henki ja heidän nimeensä tulee ihmisiä kastaa ja uudestisynnyttää!

Ettei synny keskosia.! Ilman Pyhää Henkeä ei ole mitään!

Paavali 2kirje korintolaisille 13luku

13. Meidän Herran Jesuksen Kristuksen armo ja Jumalan rakkaus ja Pyhän Hengen osallisuus olkoon kaikkein teidän kanssanne! Amen.

Kaikkien kanssa, siis Pyhän Hengen osallisuus!

Iisak syntyi Pyhästä Hengestä, siksi Haagarin lapset ovat katkeria häntä kohtaan, Israel synnyttää lapsia vieläkin Pyhän Hengen voimalla!

Ei minulla ole katkeruus Haagarin lapsia kohtaan vaikka Haagar niin väittää, minähän kutsun sinua Haagar ja sinun seurakuntaasi takaisin palaja palaja Haagar takaisin Israeliin sinun seurakuntaasi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei minulla ole katkeruus Haagarin lapsia kohtaan vaikka Haagar niin väittää, minähän kutsun sinua Haagar ja sinun seurakuntaasi takaisin palaja palaja Haagar takaisin Israeliin sinun seurakuntaasi!

Israel on se seurakunta jossa lapset ei kasteta ainoastaan Isän ja Pojan nimeen, vaan Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen, ja se seurakunta, jossa Pyhä Henki vaikuttaa ja tekee työtä ja lapset syntyvät siellä Pyhän Hengen voimasta, se on Israelin seurakunta!

Haagar sanoo että olen kateellinen heille, mutta Haagar etkö näe tai kuule että kutsun sinua takaisin Israeliin?

Onko se mielestäsi kateutta ja vihaa?
        Kun et sinä Haagar voi kastaa lapsiasi vain Isän ja Pojan nimeen kun Isä ja Poika ovat Pyhiä Pyhän Hengen kautta! Siksi Jeesuksenkin pilkan saa vielä anteeksi mutta Pyhän Hengen pilkkaa ei saa anteeksi, koska Pyhä Henki on kaiken alku ja juuri ja kaikki jotka elämään sisälle ovat menneet eli käyneet ovat käyneet Pyhän Hengen lävitse ja tulleet vaikutetuksi Pyhältä Hengeltä!

Se Jeesus ja se Jumala josta sinä Haagar puhut, ovat Pyhiä koska heissä on Pyhä Henki, Pyhä Henki tekee heidät Pyhäksi! Ole varovainen haagar, jos sinä vielä Isää ja poikaa vastaan ylpeilet, mutta Pyhää Henkeä vastaan et voi ylpeillä!

Lähettääkö Jumala itsensä alas taivaasta kun hän tuo viestinsä maan päälle? Vai lähettääkö hän Henkensä? Se on Pyhä Henki! Tai Poika itsensä alas taivaasta kun yksi syntinen tekee parannuksen? Eikö hän lähetä Henkensä? Kuka on se joka ei ole Hengestä syntynyt? Hän on antikristus joka tunnustaa kyllä Jeesuksen Kristukseksi mutta kieltää sen voiman!

Siksi on Saaran ja Haagarin seurakunta!
        Mutta Israelin seurakunta on Saarasta lähtöisin, vertauskuvannolisesti tarkoittaa että Israel seurakunta on siellä Pyhä Henki on asuvaisena ja tekee työtä ihmisissä ja seurakunnassa erityisesti!

Anatema maranata!
        Joka ei Kristusta rakasta olkoon kirottu!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Israel on se seurakunta jossa lapset ei kasteta ainoastaan Isän ja Pojan nimeen, vaan Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen, ja se seurakunta, jossa Pyhä Henki vaikuttaa ja tekee työtä ja lapset syntyvät siellä Pyhän Hengen voimasta, se on Israelin seurakunta!

Haagar sanoo että olen kateellinen heille, mutta Haagar etkö näe tai kuule että kutsun sinua takaisin Israeliin?

Onko se mielestäsi kateutta ja vihaa?
        Kun et sinä Haagar voi kastaa lapsiasi vain Isän ja Pojan nimeen kun Isä ja Poika ovat Pyhiä Pyhän Hengen kautta! Siksi Jeesuksenkin pilkan saa vielä anteeksi mutta Pyhän Hengen pilkkaa ei saa anteeksi, koska Pyhä Henki on kaiken alku ja juuri ja kaikki jotka elämään sisälle ovat menneet eli käyneet ovat käyneet Pyhän Hengen lävitse ja tulleet vaikutetuksi Pyhältä Hengeltä!

Se Jeesus ja se Jumala josta sinä Haagar puhut, ovat Pyhiä koska heissä on Pyhä Henki, Pyhä Henki tekee heidät Pyhäksi! Ole varovainen haagar, jos sinä vielä Isää ja poikaa vastaan ylpeilet, mutta Pyhää Henkeä vastaan et voi ylpeillä!

Lähettääkö Jumala itsensä alas taivaasta kun hän tuo viestinsä maan päälle? Vai lähettääkö hän Henkensä? Se on Pyhä Henki! Tai Poika itsensä alas taivaasta kun yksi syntinen tekee parannuksen? Eikö hän lähetä Henkensä? Kuka on se joka ei ole Hengestä syntynyt? Hän on antikristus joka tunnustaa kyllä Jeesuksen Kristukseksi mutta kieltää sen voiman!

Siksi on Saaran ja Haagarin seurakunta!
        Mutta Israelin seurakunta on Saarasta lähtöisin, vertauskuvannolisesti tarkoittaa että Israel seurakunta on siellä Pyhä Henki on asuvaisena ja tekee työtä ihmisissä ja seurakunnassa erityisesti!

Anatema maranata!

Anatema maranata

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anatema maranata

Paavali kirje korintolaisille 16 luku

22. Joka ei Herraa Jesusta Kristusta rakasta, se olkoon anatema maranata

Eli kirottu!

Pyhästä Hengestä osattomat. Ei pysty lihasta syntynyt rakastamaan, vaan joka on hengestä syntynyt,, rakkaus on Hengen hedelmä!

2.kirje

Pyhän Hengen osallisuus joka synnyttää rakkauden!

Usko, toivo ja rakkaus!
        Isä, Poika ja Pyhä Henki!
        Sana, veri, ja sinetti!
        Siemen,vaimo, lapsi!

Halusin noista sanoista selvennykseksi laittaa vielä että on vertauskuvannollisesti mutta puhuvat samasta asiasta!

Saaran seurakunna lapset syntyvät aina Pyhän Hengen voimasta! Se on Israelin seurakunta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paavali kirje korintolaisille 16 luku

22. Joka ei Herraa Jesusta Kristusta rakasta, se olkoon anatema maranata

Eli kirottu!

Pyhästä Hengestä osattomat. Ei pysty lihasta syntynyt rakastamaan, vaan joka on hengestä syntynyt,, rakkaus on Hengen hedelmä!

2.kirje

Pyhän Hengen osallisuus joka synnyttää rakkauden!

Usko, toivo ja rakkaus!
        Sana, veri, ja sinetti!
        Siemen,vaimo, lapsi!

Halusin noista sanoista selvennykseksi laittaa vielä että on vertauskuvannollisesti mutta puhuvat samasta asiasta!

Saaran seurakunna lapset syntyvät aina Pyhän Hengen voimasta! Se on Israelin seurakunta!

Höpö höpö. Hommaa Raamattu, lue sitä ja usko mitä Jumalan ilmoituksessa on kerrottu kristinusosta.

Jumalan lapset syntyvät Kristuksen Sanan kautta. Ja Sana on Jumala, Isä Poika ja Pyhä Henki. Isän Pojan ja Pyhän Hengen lisäksi uudessa syntymisessä on vesi. H2O

Mielikuvituksen voimaa on kovasti koitettu Pyhäksi Hengeksi todistella. Hurmahengillä on pääasiallinen toimintaympäristö porukan mielikuvitus. Jeesusta komennellaa kuin kyntöhevosta oman itsekkään tahdon toteuttamiseen. Mainoksissa jo luvataan Jeesuksen tekevän sitä ja tätä. Ikäänkuin JUmala olisi ihmisten komenneltavissa.

Raamatusta on helppo katsoa mikä ontotta ja mikä ihmisten mielikuvituksista lähtenyttä.
        Room. 9:18 Niin hän siis on armollinen, kenelle tahtoo, ja paaduttaa, kenen tahtoo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpö höpö. Hommaa Raamattu, lue sitä ja usko mitä Jumalan ilmoituksessa on kerrottu kristinusosta.

Jumalan lapset syntyvät Kristuksen Sanan kautta. Ja Sana on Jumala, Isä Poika ja Pyhä Henki. Isän Pojan ja Pyhän Hengen lisäksi uudessa syntymisessä on vesi. H2O

Mielikuvituksen voimaa on kovasti koitettu Pyhäksi Hengeksi todistella. Hurmahengillä on pääasiallinen toimintaympäristö porukan mielikuvitus. Jeesusta komennellaa kuin kyntöhevosta oman itsekkään tahdon toteuttamiseen. Mainoksissa jo luvataan Jeesuksen tekevän sitä ja tätä. Ikäänkuin JUmala olisi ihmisten komenneltavissa.

Raamatusta on helppo katsoa mikä ontotta ja mikä ihmisten mielikuvituksista lähtenyttä.

Niin siis Haagarin äpärät syntyvät Aabrahamin siemenestä eli sanan kautta mutta oikeat Israelin lapset syntyvät Pyhästä Hengestä!

Haagarin seurakunta synnyttää Aabrahamin siemenestä eli Jumalansanasta Aabrahamille antikristuksia ja Pyhän Hengen kieltäjiä,

Mutta Saaran seurakunta synnyttää Pyhän Hengen ilmoituksen kautta ja voimasta vapaita lapsia ja perillisiä Israelin seurakuntaan!

Et sinä ymmärrä Haagar, sinä olet vietelty Aabrahamin pauloissa, mutta etkö äkkää että Aabraham ei ole sinun miehesi vaan hän on Saaran mies?

Ja Saara synnyttää Iisakin Pyhän Hengen ilmoituksen jälkeen Pyhän Hengen voimalla!

Niin syntyi apostolien aikaan myös lapset Israelin valtakuntaan Pyhän Hengen kautta kätten päälle panemisen kautta!

Ja niin syntyy vieläkin Israelin seurakunnassa 2022 lapset Jumalan valtakuntaan kätten päälle paneminen kautta ja Pyhän Hengen saarnan kautta ja Pyhän Hengen voimasta!

Haagar, Haagar, sinä joka olet ilman Pyhää Henkeä, olet antikristus ja orja, lihasi jälkeen sinä vaellat, Saara saa voimansa Pyhästä Hengestä mutta sinä Haagar omasta lihastasi!

Tee nyt parannus Haagar kun vielä armon aikaa on jäljellä, pian alkaa tiaiset ja muuttolinnut veisaamaan uutta virttä karitsan ja morsiamen häissä ja silloin suljetaan armon ovet ja lyödään iankaikkisuuden sineteillä kiinni! Silloin on myöhäistä katua ja huutaa armon perään, huuda nyt Haagar kun armon ovet ovat vielä auki!

• Anonyymi

Onko tämä vaitokin jo laittanut kauhansa tuohon Haagerttien keittoon?

• Anonyymi

Vaitosta ei ole täyttä varmuutta, tuntuu välillä että hän on vähän tuuliviiri, tänään kirkkis huomenna kristitty ylihuomenna mormooni!

Mutta kyllä luulen että vaitolla on vilpitön sydän ja mieli. Ja siksi hän varmasti kuuluu parempaan joukkoon. Hänellä on vain alttiutta tuohon moni kristillisyyteen,
        Vaikka raamattu selkeästi osoittaa Haagarin ja Saaran eri seurakunnaksi!
        Jos hän enemmän pysyisi tuossa Saaran seurakunnan opetuksessa ja unohtaisi tuon haagarin kokonaan, sitten hänestäkin voisi varmuudella sanoa jotakin.

Haagar kun synnyttää pelkällä siemenellä eli sanalla,

Mutta Saaran seurakunta siemenellä, Pyhällä Hengellä ja vedellä, eli verellä.

Jotenki en ymmärrä miten voi olla niin kuollu ettei näe Haagarin petosta joka on pelkkä siemen..

Eikai vaito niin sokea ole, mutta nuo erikoiset ry laiset näyttää olevan, vaikka kyllä toivon että hekin saavat parannuksen armon!

Armo vaan kun ei tule järjestä vaan Pyhän Hengen voimasta, niin siinähän saa sitten toivoa, jos toinen kieltää Pyhän Hengen voiman kokonaan ja turvaa pelkkää siemeneen. On vähän toivomista meinaan.

Kun he luulevat että Pyhä Henki on ikäänkuin sanassa; eli että sana ohjaa Pyhää Henkeä, vaikka se on toiste päin eli Pyhä Henki antaa sanat.

Yritä tässä sitten sanoa jotain kun silmät ihan nurinpäin toisilla.

Alussa oli sana ja sana oli Jumalan tykönä!
        Siinäkin on hyvin sanottu se että Jumalan tykönä. Ei niin että alussa oli sana ja Jumala oli sanan tykönä!

Eli erikoiset ry ikäänkuin näkevät että sana on Jumalan yläpuolella vaikka Jumala on sanan antanut, jopa apostolit nuhtelivat toisiansa Paavali Pietaria jne, todistaa sen että sana ei ole Jumalan yläpuolella vaan Jumala on kaikkien yläpuolella! Ja Pyhä Henki voi johdatella sanaa ja opettaa, mutta sana ei ole koskaan Jumalan yläpuolella!

Siinä on Haagarin lankeemus että hän laittaa sanan Jumalan yläpuolelle!

Kun taas Saara synnytti Iisakin Pyhän Hengen käskystä!

Siinä on selvä ero!

Saaralle Jumala oli suurin, ja Jumala antoi sanan!
        Kun taas Haagarille sana oli suurempi kuin Jumala ja Haagar ei tarvinnut Pyhän Hengen ilmoitusta tullakseen raskaaksi Aabrahamin siemenestä!
        Haagarille riitti pelkkä sana, mutta hän ei tarvinnut Pyhää Henkeä!

Siinä on Haagarin ja Saaran ero!

Sen haluan erikoiset ry lle myös sanoa sana ei ole suurempi kuin Jumala vaan Jumala on suurin ja vaikuttaa Pyhän Henkensä kautta!

Jos Pyhään Henkeen ei usko, sitten on vähän vaikea auttaa sellaista ihmistä, joka luulee Jumalaa ohjailevansa sanalla, vaikka Jumala on sen sanan apostoleille antanut Pyhän Hengen kautta, samalla tavalla kuin tämän ajan apostoleille hän antaa sanansa Pyhän Henkensä kautta tai johdattelee puhetta Pyhän Hengen voimalla!

Jotenkin yritän saada ihmiset ymmärtämään että tuo opetus sana on suurin, se vähän halveksii Jumalaa ja Jumalan voimaa ja Pyhää Henkeä, että onko Jumala nyt Hengessään tullut niin pieneksi että hänen 2000 vuotta sitten puhuttu sana on kasvanut suuremmaksi kuin mitä Jumala on nyt tänä päivänä?

Eihän se ole niin, Mutta erikoiset uskovat ilmeisesti niin?

"Sana on suurempi kuin Jumala... "

Mutta Jumala on suurin ja hän antaa itsee sanan, ja sana on Jumalan alle asetettu, ei yksikään kirjain tai luotu, tai luontokappale ole Jumalaa suurempi!

Se pitää jokaisen ymmärtää ja tulla pieneksi, Jumala on suurempi kuin sinä pieni ihminen joka tahdot jumalansanalla tehdä itsestäsi jotakin suurta, mutta sana ei ole suurempi kuin Jumala!

Älä yritä sanalla suureksi kasvaa sinä pieni ihminen,
        Nöyrry ja tee parannus!
        Jumala on suurin!
        Iankaikkisesti Aamen!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      71
      6167
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      133
      5514
    3. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      466
      3412
    4. Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?

Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s
      Nettideittailu
      109
      1767
    5. Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.

Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved
      Maailman menoa
      377
      1271
    6. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      36
      1213
    7. Et ilmeisesti aio enää ikinä olla tekemisissä

Että näinkö se menee
      Ikävä
      67
      1081
    8. Sydämeni on sinun luona

Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun
      Ikävä
      46
      966
    9. Trump ja Venäjä

Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja
      Maailman menoa
      110
      922
    10. Jatkuva stressitila

On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan
      Ikävä
      52
      889
    Aihe