On kyllä niille niin tyypillistä, todella vastenmielistä porukkaa. Eikö kaikki työ sitten olekaan tärkeää? Hei oikeistolaiset, Sauli Niinistö teki nuorempana vaikka mitä hanttihommia, miksette kutsu häntä "hanttipojaksi"?
Oikeistolaiset haukkuvat Marinia "kassalikaksi"
53
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sanna Marin ilmeisesti teki paskaduunia, mutta eihän sellaista pitänyt olla. Oikeistolaiset eivät ole koskaan olleet kuuluisia loogisuudestaan. Ristiriitaiset jutut kaikilla oikeistolaisilla oli sitten kokkare tai persu, hihhuli tai ruotsalainen ja sama koskee porvarimaajusseja.
- Anonyymi
OIkeiston ideologiassa vain yritysten hallitus ja pörssien sijoittajat ovat oikeita työntekijöitä
- Anonyymi
Kyllä tuo palaute on vain ja ihan persuista. Ihmisiltä jotka ei kassalle koskaan edes kelpaisi.
- Anonyymi
Kyse on siitä, että Sannalla ei ole muuta työkokemusta kuin kaupan kassa/myyjä ja konttoriapulainen.
Ei Sanna ole tehnyt mitään merkittävää työuraa ennen ministeriyttä. Osaaminen on erittäin heikkoa. Oli aina luokkansa huonoimpia oppilaita ellei huonoin.- Anonyymi
Demareissa etenevät ne ketkä ovat kuuliaisimpia ja kieli ruskein, miellyttämään oman puolueensa sisällä kaikkia, ja tulee valituksi oman puolueensa sisältä eteenpäin. Toiminut noin jo Sorsan ajoilta lähtien. 1980 luvulla demarit toimivat jopa yrityksissä tuon periaatteen mukaan. Pian kuitenkin tunareita tehtäviin valittuaan huomasivat että yritysmaailmassa vaaditaan ihan osaamistakin. Tunarit olivat osuuskauppahommissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Demareissa etenevät ne ketkä ovat kuuliaisimpia ja kieli ruskein, miellyttämään oman puolueensa sisällä kaikkia, ja tulee valituksi oman puolueensa sisältä eteenpäin. Toiminut noin jo Sorsan ajoilta lähtien. 1980 luvulla demarit toimivat jopa yrityksissä tuon periaatteen mukaan. Pian kuitenkin tunareita tehtäviin valittuaan huomasivat että yritysmaailmassa vaaditaan ihan osaamistakin. Tunarit olivat osuuskauppahommissa.
Kyllä naiset pääsevät muillakin keinoin etenemään.
Voit miettiä sitä keinoa mutta Sanna otti tavakseen pestä hampaat kahteen otteeseen erään Tampereen demareiden kokouksen jälkeen. Eikä se johtunut siitä että olisi syönyt sanansa. - Anonyymi
Myös tutkinnon suorittaminen vei 10v, kun muilla 5v. Eikä kyse todellakaan ollut mistään tuotantotalouden insinööri opinnoista vaan pelkkä hömppä tutkinto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä naiset pääsevät muillakin keinoin etenemään.
Voit miettiä sitä keinoa mutta Sanna otti tavakseen pestä hampaat kahteen otteeseen erään Tampereen demareiden kokouksen jälkeen. Eikä se johtunut siitä että olisi syönyt sanansa.Kuka oli se "portinvartija"? Rinne?
- Anonyymi
Sanna on ollut pitkään politiikassa ja opiskellut pitkälle, sieltä se tieto tulee ja kun on terve mieli ja järki, niin menestyy.
Toista on kokkelin ahdistelijat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka oli se "portinvartija"? Rinne?
Tampereelta löytyy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myös tutkinnon suorittaminen vei 10v, kun muilla 5v. Eikä kyse todellakaan ollut mistään tuotantotalouden insinööri opinnoista vaan pelkkä hömppä tutkinto.
Sulla on varmaan faktaa juttusi pohjaksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Insinöörin tutkinto politiikassa on kyllä nollan arvoinen hömppätutkinto
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin se on. Esimerkiksi kirkkoslaavilla mennään pitkälle yhteiskunnallisissa jutuissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuotantalouden DI:lla on kuitenkin todistetusti riittävä kapa pääministerin tehtävään. Toisin kuin 10 vuodessa yhteiskunnallisen hömppä tutkinnon suorittaneella.
- Anonyymi
Valtiomiehen viisautta ei näillä ole. Rahaa laitetaan eurostoliiton molokin kitaan miljarditolkulla. Kysellään vaan että paljonko laitetaan. Oman kansan hyväksi ei tehdä juuri mitään. Tämä on fakta.
- Anonyymi
Esimerkiksi Italian mafialle menee valtavia summia meidän veronmaksajien rahaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esimerkiksi Italian mafialle menee valtavia summia meidän veronmaksajien rahaa.
Pystyn perustelemaan jos tahdotte.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pystyn perustelemaan jos tahdotte.
No laita jokunen linkki ja perustele.
- Anonyymi
Eikös tuo ole enemmänkin arvostusta, Marin teki hetkellisesti kuitenkin työtä johon hänen kyvyt riittivät. Olihan Rinnekin sahurina jonkun aikaa, siihen ei kyllä kyvyt riittäneet.
Sanna Marinilla on yliopistokoulutus ja työ kaupan kassalla oli ymmärtääkseni hänelle kesätyö. On hyvin omituista, että jotkut jaksavat yhä edelleen jankuttaa kassatytöstä.
Jankuttaminen on omituista siksi, että Suomessa varsin moni nainen on ollut ja on edelleen kaupan kassalla työssä. Uskoisin heidän ääntensä kelpaavan ihan mille tahansa puolueelle.
Kaipa joidenkin ihmisten päätavoite täällä on nolata itsensä. Sehän nimittäin on vääjäämättä seuraus siitä, kun syöttää tietoisesti väärää tietoa.- Anonyymi
Ovathan Sanna ja hänen hengenheimolaisensa nimittäneet persuja natseiksi, rasisteiksi ja fasisteiksi, joten kassatytöksi nimittely on kovin kilttiä lähinnä hellittely nimestä kyse.
Anonyymi kirjoitti:
Ovathan Sanna ja hänen hengenheimolaisensa nimittäneet persuja natseiksi, rasisteiksi ja fasisteiksi, joten kassatytöksi nimittely on kovin kilttiä lähinnä hellittely nimestä kyse.
Jotenkin se tuntuu niin lapselliselta, kun aikuiset ihmiset (?) täällä perustelevat toimiaan tyyliin "Se aloitti..." Minä ajattelen niin, että jokainen on vastuussa omista sanoistaan ja se, että joku toimii tyhmästi, ei ole perustelu toimia itse yhtä tyhmästi.
PS-puolueessa ja SDP:ssä on molemmissa monenlaista väkeä. On varsin pitkälti yksinkertaistettua puhua mistään "väestä", koska sitä löytyy takuuvarmasti joka puolueesta.
"Kassatyttö" on hyvä esimerkki vähättelystä ja en olisi loppujen lopuksi varma siitä, kertooko se sanan käyttäjästä itsestään ihan niitä asioita kuin käyttäjä haluaa.- Anonyymi
Hyvin vaatimattoman koulutuksen kanssa käytetty aika viittaisi siihen että ei ole paljoa opiskelut kiinnostaneet. Hallintotieteily on erittäin kevyt ja maisterin paperit saa neljässä vuodessa todella kevyesti.
Mitä lie Marin puuhannut ”opiskeluiden” ajan, ei ainakaan opiskellut. - Anonyymi
TruthReallyHurts kirjoitti:
Jotenkin se tuntuu niin lapselliselta, kun aikuiset ihmiset (?) täällä perustelevat toimiaan tyyliin "Se aloitti..." Minä ajattelen niin, että jokainen on vastuussa omista sanoistaan ja se, että joku toimii tyhmästi, ei ole perustelu toimia itse yhtä tyhmästi.
PS-puolueessa ja SDP:ssä on molemmissa monenlaista väkeä. On varsin pitkälti yksinkertaistettua puhua mistään "väestä", koska sitä löytyy takuuvarmasti joka puolueesta.
"Kassatyttö" on hyvä esimerkki vähättelystä ja en olisi loppujen lopuksi varma siitä, kertooko se sanan käyttäjästä itsestään ihan niitä asioita kuin käyttäjä haluaa.Mutta eikö ole hieman tekopyhää, jos itse olet ensin nimitellyt tavallisia ihmisiä natseiksi, rasisteiksi ja fasisteiksi, sen jälkeen ryhtyä uhriutumaan kun nimitetään kassaplikaksi.
Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
Sitä niittää mitä kylvää.
Sitä saa mitä tilaa. Anonyymi kirjoitti:
Mutta eikö ole hieman tekopyhää, jos itse olet ensin nimitellyt tavallisia ihmisiä natseiksi, rasisteiksi ja fasisteiksi, sen jälkeen ryhtyä uhriutumaan kun nimitetään kassaplikaksi.
Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
Sitä niittää mitä kylvää.
Sitä saa mitä tilaa.Marin ei ole kyllä mitenkään uhriutunut. En ole kuullut, että hän olisi mitenkään kommentoinut sitä, jos häntä joku ressukka täällä kutsuu kassatytöksi. Oletko sinä kenties jossakin nähnyt hänen kommentoivan asiaa?
Minä sen sijaan kommentoin juuri sinulle sitä asiaa. Jos jo unohdit, voit ylempää ketjusta lukea mitä sanoin. Minä esitin näkemykseni siitä, minkä vaikutuksen tuollainen toiminta tekee.Anonyymi kirjoitti:
Hyvin vaatimattoman koulutuksen kanssa käytetty aika viittaisi siihen että ei ole paljoa opiskelut kiinnostaneet. Hallintotieteily on erittäin kevyt ja maisterin paperit saa neljässä vuodessa todella kevyesti.
Mitä lie Marin puuhannut ”opiskeluiden” ajan, ei ainakaan opiskellut.Hmm... Sinulla varmaankin on itselläsi esittää jokin korkeampi tutkinto? Oletko esimerkiksi aivokirurgi tai ydinfyysikko ja luonnollisesti tohtori?
- Anonyymi
opiskeliko se sitten pääministeriksi...vai ?
muita oikeita hommia ole tehnyt ennen ministeriyttä? Anonyymi kirjoitti:
opiskeliko se sitten pääministeriksi...vai ?
muita oikeita hommia ole tehnyt ennen ministeriyttä?Pääministeriksi ei mitenkään opiskella. Marin on opiskellut hallintotieteitä, mikä on ihan asiallinen pohja poliitikolle. Esko Aho, joka aikanaan joutui tiukan paikan eteen pääministerinä, oli aiemmin ollut Kannuksen elinkeinoasiamiehenä.
Marin päätyi pääministeriksi nopean väylän kautta Antti Rinteen jouduttua eroamaan. Kaikkien tie ei ole yhtä lyhyt. Marin on osoittautunut hyväksi valinnaksi ja Suomen demokratiassahan on se hyvä puoli, että pääministeri määritellään vaalituloksen mukaan. Sinunkin toiveesi voi toteutua, jos vain kannattamasi puolueen ääniosuus on riittävä.
Sinun on hyvä ymmärtää, että pääministeri ei Suomessa päätä kaikkea. Opiskele asioita. Se auttaa.- Anonyymi
Marin ei ole kyllä mitenkään uhriutunut. En ole kuullut, että hän olisi mitenkään kommentoinut sitä, jos häntä joku ressukka täällä kutsuu kassatytöksi. Oletko sinä kenties jossakin nähnyt hänen kommentoivan asiaa?
Minä sen sijaan kommentoin juuri sinulle sitä asiaa. Jos jo unohdit, voit ylempää ketjusta lukea mitä sanoin. Minä esitin näkemykseni siitä, minkä vaikutuksen tuollainen toiminta tekee.Sinulla on kova tarve leimata ja nimitellä eri mieltä olevia ressukoiksi tms. Ilmeisesti yrität päteä tuolla tavalla ja yrittää asettua vastapuolen yläpuolelle. Kovin läpinäkyvää eikä suuresti herätä kunnioitusta.
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on kova tarve leimata ja nimitellä eri mieltä olevia ressukoiksi tms. Ilmeisesti yrität päteä tuolla tavalla ja yrittää asettua vastapuolen yläpuolelle. Kovin läpinäkyvää eikä suuresti herätä kunnioitusta.
Minä en kuulehan kaipaa mitään kunnioitusta täällä räkkyäviltä anonyymeiltä kiukuttelijoilta. Minulle riittäisi ihan se, jos te kykenisitte edes ajoittain keskustelemaan normaalien ihmisten tavoin. Se vain näyttää olevan turha toive.
Sinulla on hyvin yksinkertainen tapa osoittaa vaikkapa edellä olevat ajatukseni vääriksi: sinä vain osoitat sen, mitkä ovat väärin ja korjaat ne. Niin minäkin teen.
Yritä kerrankin jättää väliin tuo turha jäkättäminen ja turhat provosointiyritykset. Keskity olennaiseen.- Anonyymi
"Kassatyttö" on hyvä esimerkki vähättelystä ja en olisi loppujen lopuksi varma siitä, kertooko se sanan käyttäjästä itsestään ihan niitä asioita kuin käyttäjä haluaa.Totta, itse epäilen, että asialla ovat nämä venäjämieleiset trollit tai joku muu pieni ja äänekäs porukka.
- Anonyymi
Hmm... Sinulla varmaankin on itselläsi esittää jokin korkeampi tutkinto? Oletko esimerkiksi aivokirurgi tai ydinfyysikko ja luonnollisesti tohtori?
Itseasiassa on mutta se on toinen juttu.
Hallintotieteet on hyvin vaatimaton tieteenala, oikeastaan väittäisin että suurin osa AMK-koulutusaloista on vaativampia. On aivan perusteltua esittää että miksi moinen tieteenala on edes lisätty suomen korkeakoulukoulutusohjelmaan, luontevammin hallintotieteet olisivatkin AMK-tasolla. Anonyymi kirjoitti:
Itseasiassa on mutta se on toinen juttu.
Hallintotieteet on hyvin vaatimaton tieteenala, oikeastaan väittäisin että suurin osa AMK-koulutusaloista on vaativampia. On aivan perusteltua esittää että miksi moinen tieteenala on edes lisätty suomen korkeakoulukoulutusohjelmaan, luontevammin hallintotieteet olisivatkin AMK-tasolla.Minä suhtaudun hyvin skeptisesti täällä kirjoittavien ihmisten väittämiin ylipäätään ottaen mistään asiasta. Nähdäkseni ihmisen sivistystason näkee nopeasti jo siitä, mitä ja miten hän tänne kirjoittaa. Se, että jollakulla on suuri tarve määritellä pääministeriä vastoin tosiasioita erilaisilla vähättelevillä nimityksillä, kertoo kaiken olennaisen.
Suomi on pullollaan tutkintoja ja niiden kunkin vaativuudesta voidaan keskustella monin eri tavoin. Samoin, voidaan keskustella tietenkin myös siitä, merkitseekö jokin tietty tutkinto sitä, että sen suorittanut on tyhmempi tai älykkäämpi kuin joku muu. Yksinkertaistukset ovat yleensä sika vaarallisia. Kyllä siellä kaupan kassoillakin voi olla hyvin vaihtelevaa väkeä esimerkiksi kesätyössä. Minun mielestäni kaupassa työskentely on oikein opettavaista ihan kaikille. On siellä tullut itsekin oltua, vaikkei kyllä kassalla.
On hieman huvittavaa lukea ajoittain väitteitä, joissa jotkin tietyt alat määritellään arvokkaammiksi kuin toiset. Lienee kuitenkin syytä muistaa, että valtava määrä ihmisiä mahdollistaa yhteiskunnan toiminnan. Jopa sitä parjattua hallintoakin tarvitaan nykyaikaisessa järjestelmässä. Maailma ei ole enää niin yksinkertainen kuin keskiajalla.
Toki itse kullakin varmasti on syynsä toimilleen. Poliitikot saavat ja ansaitsevat palautteensa. Se, mihin kunkin palautteen antajan verbaaliset kyvyt riittävät, vaihtelee luonnollisesti. Kaikilta ei voi vaatia samoja asioita.
- Anonyymi
Olishan se parempi että pääministerinä olis joku fiksu, koulutettu varsinkin talousasioita ja ulkopolitiikkaa osaava, eikä joku kaupan kassa
- Anonyymi
Pääministerimme on korkeakoulutettu, oletko sinä?
- Anonyymi
Valtiotiteen maisterin tutkinto on pääministerille melko osuva pohjakoulutus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääministerimme on korkeakoulutettu, oletko sinä?
Hallintotieteen koulutusala on vaativuudeltaan hyvin vaatimaton. Ei se nyt ihan sahurin tasoa ole, hyvä koulutus vaikka pienen kunnan pikku tehtäviin.
Valtiotieteellinen tai oikeustieteellinen on huomattavasti parempi vaihtoehto poliitikolle.
- Anonyymi
Kassalippaan jakaja lähes roikkui festareilla.
- Anonyymi
"Tuhlari-sanna"!!!
- Anonyymi
Persupojilta ei löydy kuin luokittelu ja turhat tyhmät heitot.
- Anonyymi
Myös täydellinen tyhmyri ja narsku!
- Anonyymi
Sanokaas nyt mitä hyvää tämä hallitus on saanut aikaan?🤔🤨🙄
- Anonyymi
Nousukauden
-inflaatio noussut hurjasti
-korot nousseet
-velka noussut räjähdysmäisesti
- Anonyymi
Ei pitäisi yleistää. Olen kokoomuksen äänestäjä, enkä ole ikinä mollinut Marinia. Päin vastoin. Olen kertonut Koiviston olleen satamajätkä opiskelujaan rahoittaessaan.
Kyse ei ole oikeistolaisuudesta, vaan tyhjäpäisestä naisvihamielisyydestä ja katkeruudesta hyvin pärjäävä naista kohtaan. Alemmuuskompleksi noita kommentteja ruokkii. Hyvä vaan jos poliitikko ns hanttihommia tehnyt. Saa vähän perspektiiviä ruohonjuuritasolta. 😐
- Anonyymi
Olet oikeassa, kaikki työ antaa sosiaalista pääomaa ja jonkun näkökulman asioihin.
Tunsin nuorena kaverin, jonka äiti oli upporikas pääomilla eläjä. Poikakaan ei viitsinyt tehdä mitään duunia, mutta eipä se heppu saanut minkäänlaista arvonantoa nuorisoporukoissa.
Päinvastoin heppua pidettiin typeryksenä.
- Anonyymi
Vasemmistolaiset sanovat Sanna Marinia velka-likaksi.
- Anonyymi
Marinia pilkkaaville työttömille persuille ei mikään työ kelpaakaan. He ovat omasta mielestään liian arvokkaita likaamaan käsiään missään työssä.
- Anonyymi
Se on ainut työ mihin sen rahkeet on riittänyt.
Ei kuulemma olut hyvä siinäkään. Oli ylimielinen ja epäkohtelias asiakkaille ja huonon matematiikantajun takia kassoissa oli aina heittoa.
Näin kuulin luotettavasta lähteestä hänen silloisen esimiehen kertoneen. - Anonyymi
Vasemmistolaiset haukkuu Riikkaa Purraa kuutionaamaksi, natsiksi, putinistiksi, globalistiksi, epäisämaalliseksi ja vaikka miksi. Niin tyypillistä vasemmistolaista vastenmielisyyttä. Eikö kaikki suomalaisiin kohdistuva työ sitten olekaan tärkeää?
- Anonyymi
Sanna on Suomen Kassi.Alma viinan menevä kuten isänsä ja heroin riipuvainen
- Anonyymi
Sanna Marin on kautta aikojen suosituin ja järkevin pääministeri Suomessa.
Ollaan niin ylpeitä! - Anonyymi
Miksi vassarit pahastuu kassatyttö nimityksestä?
Ette itse taida arvostaa kassatyttöjä…
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1122435
- 222363
Unkari lopettaa Pride-marssit lailla
Pride-marsille osallistumisesta yli 500 euron sakko https://www.hs.fi/maailma/art-2000011107644.html397174050-vuotias lapsitähti Sami Pilvilä kuollut
En kyllä lainkaan muista tuollaista kaveria. Hän voitti Lapsitähti-kisan vuonna 1986 ja osallistui vuonna 1987 Syksyn Sä81333Totuus on että säikähdin
Sun rakastumista. Yhtäkkiä tuli vain niin paljon tunteita että tutustuminen meni perseelleen. Sitten tein sen mitä tein671099- 231070
Jotenkin mua loukkaa se
Että on joku tosi tärkeä asia, jonka jätät mulle kertomatta. En tiedä jätätkö muiltakin, mutta ainakin multa. Tunnen sen391046Martinalta ulostulo Stefanista
Seiska: ulostulo Stefan Thermanista. Viktoria on onnekas, että hänellä on Eskon kaltainen isä. - Mitä sit Isabellalla e2321043- 52998
TUULIVOIMA ILLAN ANTI
Tuulivoima illan tärkein anti oli, että kaupunginjohtaja Rusanen ei ole tehnyt yhtään mitään. Hän laittoi kaiken syyn tu59901