Totuus on että säikähdin

Anonyymi-ap

Sun rakastumista. Yhtäkkiä tuli vain niin paljon tunteita että tutustuminen meni perseelleen. Sitten tein sen mitä tein ja nyt ei voi luonnollisesti tutustua

68

1414

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

joo no mutta sulla on nätti nainen pitää itestään huolta sekä järkevän jotenkin tasapainosen olonen!! toivon teille vaan hyvää!! :)

• Anonyymi

Jatkan
        ja sillon muinoin kyse oli ihastumisesta. ei muuta.

• Anonyymi

” toivon teille vaan hyvää!! :)” Niinhän ne palstasetä aina toivovat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jatkan
        ja sillon muinoin kyse oli ihastumisesta. ei muuta.

Itse kokenut apn lailla ja kyse ollut ainakin itsellä se, ettei usko itselle hyvää käyvän. Säikähtää, jos toinen tulee liian varmana rakkaudesta esille? Pasmat menee sekaisin, koska ei usko hyvän toteutuvan omalle kohdalle. Riittämättömyyden tunne sotkee kuvioita.

Samoin luottamuksen puute. Uskallanko rakastaa toista? Pelkona on, et sydän särkyy ja epäileväinen, ettei hallitse tilannetta, jos epäonnistuukin, kun tilanne uusi itselle? Miksi toinen minua rakastaisi? Olenhan vain tällainen melko tavallinen, ei mitään erityistä jne.

• Anonyymi

Näin minä vähän arvelinkin, että säikähdit. Mikäs tilanne olisi nyt, jos laittaisit viestin? Tiedät tunteeni, ei sun tarvitse sen puolesta pelätä.

• Anonyymi

En laita enää

• Anonyymi

Sivusta:

Jyrkkä ajattelu on itsessään mielenterveysongelma.
      Yritä olla lempeä kaikille niin voit itsekin paremmin.

• Anonyymi

Mitä teit sitten? Miksi luovutat?

• Anonyymi

Ethän maalaa kuvaa rakastumisesta, koska sellaista ei ole koskaan tapahtunut.
      Olet paljon täällä syyllistänyt jotain toista ihmistä.
      Mitään suurempia tunteita en usko, että teille tuli lyhyen tuttavuuden aikana.
      Unohda ihminen ketä et voi saada elämääsi, kenen kanssa et voi olla tekemisissä koskaan. Ja keskity häneen ihmiseen joka tahtoo jäädä rinnallesi vaikeuksista huolimatta. Oletko loukannut sinulle vierasta ihmistä tavalla, jota hän ei voi käsittää?
      Tässäpä miettimistä asian tiimalta.

• Anonyymi

Juuri noin on minäkin aion toimia. Mikä tarkoittaa sitä että kaikki sellaiset on jo pudotettu lopullisesti pois, joiden nimi on tiedossa!

• Anonyymi

Mistä tiedät miten se toinen on loukannut?

• Anonyymi

Mitäs sinä tulet väliin huutelemaan ja neuvomaan? Onko oma ammu ojassa?

• Anonyymi

Nyt oli aloittajasetä jo todella dramaattinen johdanto

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs sinä tulet väliin huutelemaan ja neuvomaan? Onko oma ammu ojassa?

Ryhdistäydy sinäkin jo.

• Anonyymi

No mitä sä sitten teit?

En tiedä.

Puhelimien välityksellä pysyn ilmeisesti salassa sinulle aina rakastuneena kaikkeen sinussa.

Mutta olen rakastunut toiseenkin.

Tai samaa rakkauden pohjaa, aitouteen vain.

• Anonyymi

”Puhelimien välityksellä pysyn ilmeisesti salassa sinulle aina rakastuneena kaikkeen sinussa. ” Tämä ei järin hyvältä kuulosta aloittajaäijä

• Anonyymi

Ei täällä taida suurinkaan osa tietää mitä se rakkaus on.. Sitä voi ihastua palavasti, kaivata kiihkeästi, haluta niin paljon että pää sekoaa.. Mutta rakkaus on arkea ja yhdessäoloa.

• Anonyymi

Sinä et voi sanoa miten kukin tuntee asioita tai määrittää niitä. Unohdit mainita rakastumisen joka on ihastumisen ja rakkauden välissä. IMO.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä et voi sanoa miten kukin tuntee asioita tai määrittää niitä. Unohdit mainita rakastumisen joka on ihastumisen ja rakkauden välissä. IMO.

Ota ihan iisisti, saat tuntea mitä haluat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ota ihan iisisti, saat tuntea mitä haluat

Olen ihan iisisti. Kuten totesin, sinä et ole missään asemassa kertomassa mitä kukin tietää tunteista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ei ole kokenut kauan kestävää parisuhdetta voi sellaisen henkilön tapa ajatella poiketa sellaisiin verrattuna, jotka eivät ole olleet pidemmässä parisuhteessa koskaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ei ole kokenut kauan kestävää parisuhdetta voi sellaisen henkilön tapa ajatella poiketa sellaisiin verrattuna, jotka eivät ole olleet pidemmässä parisuhteessa koskaan!

Höpötystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpötystä.

Ooks hyvä erottelemaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä iso mies funtsi jos tulee heti pää kipeeksi tmv

• Anonyymi

Ei sun ois pitäny toimia yhtään toisin.

Itse koin kerran itseni tosi pieneksi sun lähellä.

Mutta ei se enää ole niin. Kun tiedät, että ajattelen laajasti.
      Mutta tämä ajattelukin koskee vain näitä osia jopa maassamme.

Olemme Eliittiä, niin on J:kin.

• Anonyymi

Joo niin meni. Asiat meni pieleen ja pahasti. Siksi olen pitänyt pitkää taukoa viime aikoina vaikka tuosta onkin jo aikaa. Mutta miksi teit niin?

• Anonyymi

Ahdisti liika lähentyminen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ahdisti liika lähentyminen

Mistä johtuu, että lähestyminen ahdisti?

• Anonyymi

Tuon uskon. Oikeastaan huomasin tuon jo alussa, että taitaa olla kyse isoista tunteista ja peloista. Jos vain voisit joskus kertoa kasvotusten tämän asian.

• Anonyymi

Voisin toki mutta alan luovuttaa ja kärsin siitä paljon

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisin toki mutta alan luovuttaa ja kärsin siitä paljon

Luovuta vaan, ei ole järkeä jatkaa, koska rakastan toista ihanaa. Hyvää jatkoa sinulle joka tapauksessa, löydät vielä sen oikean.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luovuta vaan, ei ole järkeä jatkaa, koska rakastan toista ihanaa. Hyvää jatkoa sinulle joka tapauksessa, löydät vielä sen oikean.

Rakastat jo toista ja viestittelet täällä toiselle. Joo niin varmaan... 🥱

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakastat jo toista ja viestittelet täällä toiselle. Joo niin varmaan... 🥱

Sää fiilaat näitä palstaäijän monologeja ja ylipäätään kirjoituksia kovasti, dude

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sää fiilaat näitä palstaäijän monologeja ja ylipäätään kirjoituksia kovasti, dude

Täällä oikein kirjoitellaan. No ei tunnu kaikki mielipiteet kelpaavan

• Anonyymi

Vaikea se on tutustua kun sanot ettet halua tutustua. Sinun se avaus on tämän jälkeen tehtävä.

• Anonyymi

Arvaa uskallanko

• Anonyymi

En tee avausta paljon nuoremmalle koskaan, enkä halua hänen tekevän avausta minulle koskaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Arvaa uskallanko

Kirjoitat palstalla joten et. Sitten jos olo muuttuu sietämättömäksi otat yhteyttä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoitat palstalla joten et. Sitten jos olo muuttuu sietämättömäksi otat yhteyttä.

Onpa ramaattista ilmaisua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tee avausta paljon nuoremmalle koskaan, enkä halua hänen tekevän avausta minulle koskaan!

Joo se lähemmäs kymmenen vuotta alaspäin on jo liikaa, kaverin puolesta kerron

• Anonyymi

Ois kiva tietää se mitä sitten sä teit.
      Ihan sama voiko luonnollisesti tutustua vaiko ei,
      kunhan vaan sais ees jotain vielä.
      Tällei ei ole hyvä olla, vai onko sulla?

• Anonyymi

Mitä haluaisit?

• Anonyymi

Usein voi käydä monessa asiassa, että säikähtää ja perääntyy sen myötä. Myös epätietoisuus toisen tunteista tai elämäntilanteesta voi vaikuttaa. Tietysti jossakin asiassa heikko itsetunto voi vaikuttaa, ettei yksinkertaisesti usko pärjäävänsä uudessa tilanteessa, vaikka useimmiten se onkin ihan väärä luulo ja ylireagointia. Ihminen on kuitenkin ihminen. Ollaan armollisia toisillemme ja itsellemme. Ei noissa tilanteissa mistään pahan tekemisestä tai ilkeydestä ole kysymys. Kaikkea hyvää!

• Anonyymi

Älä säikähä.
      ( nyt alkaa kyl jo väsyttää, moro)

• Anonyymi

Ei haittaa enää, kun olen juuri tutustumassa yhteen hauskaan ihmiseen.

• Anonyymi

Ollaanx joskus hoomoilasina toistemme suhteen? 😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ollaanx joskus hoomoilasina toistemme suhteen? 😄

Tuskin ollaan..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin ollaan..

Emmääkää usko et olette

• Anonyymi

Kiitos ei, kullankaivaja.
      Minua ei vain huijata.

• Anonyymi

🤨 itse huijaat!

• Anonyymi

Oi täällä lännessä on monta gold diggeriä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oi täällä lännessä on monta gold diggeriä

Ashe ashe

• Anonyymi

Olitko mies treffeillä, liian kiihkeä?

• Anonyymi

Siis säihkähdit toisen tunteita, vai omiasi? Ehkä niistä voi vielä jutella, joskus?

• Anonyymi

Olisin itsekin säikähtänyt, jos tilanne olisi ollut toisinpäin 😅

• Anonyymi

😂🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😂🤣

Joo, kyllä muakin jo vähän naurattaa.. 😅

• Anonyymi

Jos olet hän, niin laita mailia. Kaikki asiat on selvitettävissä. Itselläni ei ole edelleenkään ketään ja olen keskittynyt ainoastaan töihini.

• Anonyymi

Ymmärrän. Sitä voi hukkua toisen odotuksiin. En ollut aivan järjissään tuolloin.

• Anonyymi

Ohi...

• Anonyymi

En tiedä voiko sitä pitää puolustuksenaan mutta jos tuntee olevansa vastuussa ihan kaikesta niin silloin tilaisuuden tullen voi mennä inhimillisyydessään liian pitkälle.

• Anonyymi

Itse olin kaikkea muuta kuin valmistautunut, olin valmistautumaton suorastaan hilpeällä tavalla, sillä olen oppinut ettei ole koskaan valmis vaan aina hämmentynyt. Ihmishenki on kiivas, että on mahdollista tehdä asioita, joita on suunnitellut, asioita, joihin ei voi valmistautua, asioita, joihin ei olisi koskaan ryhtynyt tietäen mitä se vaatii itseltä.

• Anonyymi

No älä muuta viserrä🤭

• Anonyymi

Mikä tässä nyt sitten on se ongelma Ap?

• Anonyymi

No ne nyt on juma lauta näitä nykynuoria, pitäis laittaa kersasta asti siperiaan ja hangonkeksi perseeseen 🤭
        Ja näiden käsiin lasketaan tulevaisuus😂

• Anonyymi

Sitä se on kun ne vaan pelaa ceeässää ja juo eeässää, eikä saa nuorena remmiä. 😂vapaa kasvatus🤭

• Anonyymi

Ja kiitos kuuluu Päivi Räsäselle kun lapsia ei saa kurittaa

• Anonyymi

Näinpä olet nyt onnellinen

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet kyllä upea, mutta myös pelotat minua nainen

Tiedän, että seurassasi viihtyisin hyvin, mutta on myös toinen puoli, jota on vaikea selittää. Se jokin julmuus tai kovu
      Ikävä
      96
      1777
    2. Mitäs persut nyt kun poliisit menee lakkoon?

Jatkaako kok.pers. hallitus yhä kyykytyslinjaa ja palkkojen polkemista? Vai onko hallituksen tarkoistuskin antaa rikolli
      Maailman menoa
      202
      1325
    3. Lööppilehdessä oli juttua

Haapaveden kaupunginhallituksen 2 vpj kaupunginvaltuutetusta ihan kuvan kanssa. Oli hyvää vaalimainosta
      Haapavesi
      73
      1168
    4. Tunnen sinua

Kohtaan niin valtavaa rakkautta ja intohimoa, että sydämeni repeää kohta liitoksistaan. ❤️ En voi myöskään olla ajattele
      Ikävä
      66
      1156
    5. Gallub: Kuulutko harvoihin onnettomiin Suomessa?

Suomi on jälleen valittu maailman onnellisimmaksi maaksi. Mutta onni ei jakaudu Suomessakaan tasaisesti. Oletko sinä j
      Maailman menoa
      186
      1109
    6. Sirja sirviö ehdokkaana kuntavaaleissa?

Mitä mieltä? Ainoa nainen ps ehdokkaana ja puolustaa sivukyliä ja julkista terveydenhuoltoa. Nyt kun ääni täytyy käyttää
      Haapavesi
      56
      1100
    7. Mitäs jos nyt laittaisin viestiä?

Otatko vastaan?
      Ikävä
      74
      1073
    8. Tänään tuli uskoa

Siihen että kyllä me ehkä uskalletaan sanoa toisille nämä tunteet. Ilman molemminpuolista pelkoa valituksesta. Se the to
      Ikävä
      17
      1067
    9. Sano kulta jotain

Kivaa😘.
      Ikävä
      175
      1012
    10. Maajussille morsian: Maajussi-Miia etsii taas miestä tv:ssä - Tiukka vaatimus: "Olen kyllästynyt..."

Maajussi-Miia lähti toistamiseen etsimään miestä tv:ssä. Pidetään peukkuja, että “se oikea” löytyy nyt - ja rakkaus kest
      Maajussille morsian
      17
      1012
    Aihe