Niin annat minulle lopullisen rauhan.
Jos ajattelet lähtöä
23
1210
Vastaukset
- Anonyymi
Mihin lähden? Tarkoitatko itsemurhaa?
- Anonyymi
En. Muuttoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En. Muuttoa
Onko tämä mieheltä viesti naiselle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tämä mieheltä viesti naiselle?
Naiselta miehelle.
- Anonyymi
Everyday 👋👋👋
- Anonyymi
Toivottavasti säkin saat rauhan. Rakastin sua kaikesta huolimatta.
- Anonyymi
Jep. Samat sanat.
- Anonyymi
Lähdetäänkö yhdessä ⚰️?
- Anonyymi
Mä en vaa v tu jaksa enää tätä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en vaa v tu jaksa enää tätä.
Jätä sit mut rauhaan jos et halua mitään
- Anonyymi
Sinähän se haaveilet siitä mulle joka päivä, että vielä kun vähän jaksaa ni pääset pois. Saat olla sit rauhassa ja unohdat mut viikossa, eikä nähdä enää ikinä. Kaipa minäkin unohdan ajan kanssa. Aika on suhteellista.
- Anonyymi
tottakai mietin sitä. ympäristön muutos pelastaisi mut ja meidät. toinen tehnyt jo selväksi että jos lähden niin otat eräät mukaasi.
- Anonyymi
ja ehkä lähden mielummin ulkomaille kun muille maille.
- Anonyymi
sinun piti lähteä jo aikoja sitten, joten lähde
- Anonyymi
Eiköhän se ole toisin päin, sinä ajattelet lähtöä.
- Anonyymi
Ihan selvä kilpakosijan viesti millä saada erotettua rakastuneet.
- Anonyymi
Sinä lähdet.
- Anonyymi
Sinä katselet parvekkeeltasi.
- Anonyymi
Minä jään...
- Anonyymi
Olet siis passittamassa tiehesi että olisit taas itsesi kanssa. Kaikkien noiden kysymysten, ajatusten, epäilysten ja unelmien kanssa. Eikö se ole tie rauhattomuuteen. Tasainen tunnetila edellyttäisi apatiaa. Onko sinusta siihen. Kaikki ei varmasti ole vaivansa arvoista mutta varmasti jokin. Ja jo pelkkä elossa oleminen on perusongelma josta hurmio voi hetkeksi armahtaa.
- Anonyymi
En ole kovin sivistynyt ihminen.
- Anonyymi
Kuolin aamulla melkein
Kuolema kulkee todella lähellä.
Sydan ei tunnu sille vieläkää mille kuuluis.
Et on vähä lopun läheiset fibat🤣- Anonyymi
Ei vttu! Oletko minun sivistynyt mies vai nainen? 🚑🚨
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet kyllä upea, mutta myös pelotat minua nainen
Tiedän, että seurassasi viihtyisin hyvin, mutta on myös toinen puoli, jota on vaikea selittää. Se jokin julmuus tai kovu961787Mitäs persut nyt kun poliisit menee lakkoon?
Jatkaako kok.pers. hallitus yhä kyykytyslinjaa ja palkkojen polkemista? Vai onko hallituksen tarkoistuskin antaa rikolli2091351Lööppilehdessä oli juttua
Haapaveden kaupunginhallituksen 2 vpj kaupunginvaltuutetusta ihan kuvan kanssa. Oli hyvää vaalimainosta731178Tunnen sinua
Kohtaan niin valtavaa rakkautta ja intohimoa, että sydämeni repeää kohta liitoksistaan. ❤️ En voi myöskään olla ajattele661166Gallub: Kuulutko harvoihin onnettomiin Suomessa?
Suomi on jälleen valittu maailman onnellisimmaksi maaksi. Mutta onni ei jakaudu Suomessakaan tasaisesti. Oletko sinä j1861109Sirja sirviö ehdokkaana kuntavaaleissa?
Mitä mieltä? Ainoa nainen ps ehdokkaana ja puolustaa sivukyliä ja julkista terveydenhuoltoa. Nyt kun ääni täytyy käyttää561100- 741073
Tänään tuli uskoa
Siihen että kyllä me ehkä uskalletaan sanoa toisille nämä tunteet. Ilman molemminpuolista pelkoa valituksesta. Se the to171067- 1751022
Maajussille morsian: Maajussi-Miia etsii taas miestä tv:ssä - Tiukka vaatimus: "Olen kyllästynyt..."
Maajussi-Miia lähti toistamiseen etsimään miestä tv:ssä. Pidetään peukkuja, että “se oikea” löytyy nyt - ja rakkaus kest171022