Että on joku tosi tärkeä asia, jonka jätät mulle kertomatta. En tiedä jätätkö muiltakin, mutta ainakin multa.
Tunnen sen muurin ja siksi mun on kokoajan hankala olla ja suhtautua. Multa pimitetään jotain oleellista, mitä mun olisi hyvä tietää susta. Se ei takuulla paljastuessaan vaikuttaisi kielteisesti, mutta sen pimittäminen vaikuttaa.
Jotenkin mua loukkaa se
39
1176
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä tarkoitat? Onko tämäkin mulle?
🚬👩🏻🦳- Anonyymi
Mitä mikään sulle kuuluu? Lähe menee
- Anonyymi
Olen estoinen ja pelkään hylätyksi tulemista kuolemaakin enemmän. Enkä koe, että häntä kiinnostaisi kuunnella minun asioitani. Siksi mistään on vaikeaa puhua juuri hänelle. Turhaudun, vetäydyn ja poistun.
- Anonyymi
Kuka olet? Oletko sinäkin joutunut palstalla rakkauden pauloihin vai onko joku livessä tapahtunut juttu kyseessä?
🚬👩🏻🦳 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka olet? Oletko sinäkin joutunut palstalla rakkauden pauloihin vai onko joku livessä tapahtunut juttu kyseessä?
🚬👩🏻🦳Livessä tietysti.
- Anonyymi
Poistuminen tiettyyn tapaukseen liittyen on hyvä tapa toimia.
- Anonyymi
Se on juuri se, mitä yritän sussa tavoittaa ja sen takia aina turhaudun. Ja tulee torjuntareaktio. Tuntuu, etten pääse lähelle, etkä halua mua lähelle, oikeasti. Loukkaa niin paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Livessä tietysti.
Ok, täällä palstallakin on suhteita nimittäin. Siksi kysyin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on juuri se, mitä yritän sussa tavoittaa ja sen takia aina turhaudun. Ja tulee torjuntareaktio. Tuntuu, etten pääse lähelle, etkä halua mua lähelle, oikeasti. Loukkaa niin paljon.
En uskalla päästää lähelle, yritä nyt ymmärtää. Pelkään tuhoutumista.
- Anonyymi
Aika monta vuotta sinulla olisi ollut mahdollisuuksia sanoa jotain, mutta et koskaan sanonut mitään! Kukaan jaksa odottaa vuosien ajan sitä että toinen sanoisi jotain! Mietippä itseäs samanlaiseen tilanteeseen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksikin haluaisin ystävyyttä. Mun ystävyyssuhteet ei ikinä katkea. Mä en laita ystävyyttä katkolle. Joku muu voi laittaa ( harvemmin on laittanut) mutta itse en ikinä. Sanon vaan, että olisin olemassa. Mutta ymmärrän, että et halua. Hyvää yötä kuitenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika monta vuotta sinulla olisi ollut mahdollisuuksia sanoa jotain, mutta et koskaan sanonut mitään! Kukaan jaksa odottaa vuosien ajan sitä että toinen sanoisi jotain! Mietippä itseäs samanlaiseen tilanteeseen!
Ei multa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No meidän tilanteessa oli se, että hän hylkäsi minut aina uudestaan. Mun traumataustalla se on ollut pahinta mahdollista. Miten olisin voinut sellaiseen ihmiseen enää luottaa? Olen hyvin herkkä, enkä kestä että ihminen josta välitän, kääntää selkänsä. Hyvä että sain pidettyä itseni hengissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No meidän tilanteessa oli se, että hän hylkäsi minut aina uudestaan. Mun traumataustalla se on ollut pahinta mahdollista. Miten olisin voinut sellaiseen ihmiseen enää luottaa? Olen hyvin herkkä, enkä kestä että ihminen josta välitän, kääntää selkänsä. Hyvä että sain pidettyä itseni hengissä.
Ja tiedän, ettei ollut mulle. Mutta puran tunteitani tänne. Itkettää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksikin haluaisin ystävyyttä. Mun ystävyyssuhteet ei ikinä katkea. Mä en laita ystävyyttä katkolle. Joku muu voi laittaa ( harvemmin on laittanut) mutta itse en ikinä. Sanon vaan, että olisin olemassa. Mutta ymmärrän, että et halua. Hyvää yötä kuitenkin.
Ei nytkään mut tarvin lepotauon kaikesta nyt.
Sit kun mullon energiaa taas nii palaan.
Nyt ei oo yhtään kyllä - Anonyymi
Miksi kuvittelet että hän olisi kanssasi jos ei olisi kiinnostunut asioistasi? Hylätyksi tuleminen on kurjaa, mutta sitäkin oppii kokemuksen kautta sietämään.
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon puhunu asiasta kerran ohmennen chatis sulle
Ainoastaan f2f vois ruutujen ulkopuolen.
Joka on osa mun suojamuuria
Mut en koe olevani muuten riittävä
tavatakseni sut. Iskee aina epäilys etten riitä.
Pidän sua ystävänä .
Nyt tarvin lepoa ja muutaki kun kyyneleitä
Et jaksan tehdä parannuksia elämään
Muista myös että sussa ei oo mitään vikaa.❤️
Jutskaan sulle vielä joskus näistä
Jos siis en oo puhelimes estolla.
Mä en enää pelkää soittaa mut kysyn viestil eka et sopiiko se sulle.
Mut nyt tarvin lepoa todellakin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa vakavalta ja enemmän jo traumatason jutulta. Varmaan kannattaisi puhua ammattilaiselle tuosta...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kuvittelet että hän olisi kanssasi jos ei olisi kiinnostunut asioistasi? Hylätyksi tuleminen on kurjaa, mutta sitäkin oppii kokemuksen kautta sietämään.
SivustaSiks koska tämä pässi on luonu musta ihan itse
Korvien välis julman ja etäisen ihmisen.
Todelisuus on et ollaan todella saman laisia.
Mut on hylätty vitun monta kertaa.
Ja oon kokenu väkivaltaa parikymppisek ennen kun lähdin kotoa ..
Tiedätkö rakas ..
Nyt rakastan sua tuhat kertaa enenpi...
Ja toivoisin et fyysisesti terve ja kunossa et
Voisin olla osa elämääsi.
Olen muutenkin sielunpuolikkaasi.
Nyt tiedän todellakin et joku kaltaseni
Rakasti mua yli 10 vuotta.
Oisit voinu kertoa.
Mut pelkäsit kun pidit vain kovana ihmisenä.
Nyt teidän enenpi niin todelakin mun
Sydän on ikuisesti sinun ❤️
Ja kyllä kannatti näyttää sulle et rakastan .
Ps puhelimella saa kiinni - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siks koska tämä pässi on luonu musta ihan itse
Korvien välis julman ja etäisen ihmisen.
Todelisuus on et ollaan todella saman laisia.
Mut on hylätty vitun monta kertaa.
Ja oon kokenu väkivaltaa parikymppisek ennen kun lähdin kotoa ..
Tiedätkö rakas ..
Nyt rakastan sua tuhat kertaa enenpi...
Ja toivoisin et fyysisesti terve ja kunossa et
Voisin olla osa elämääsi.
Olen muutenkin sielunpuolikkaasi.
Nyt tiedän todellakin et joku kaltaseni
Rakasti mua yli 10 vuotta.
Oisit voinu kertoa.
Mut pelkäsit kun pidit vain kovana ihmisenä.
Nyt teidän enenpi niin todelakin mun
Sydän on ikuisesti sinun ❤️
Ja kyllä kannatti näyttää sulle et rakastan .
Ps puhelimella saa kiinniToivon että kaikki järjestyy sinulla. Muista että olet selvinnyt jokaisesta hylkäämisestä, ei läheisyys sinua tuhoa. Olet vahvempi kuin uskotkaan! Ja riität juuri tuollaisena.
- Anonyymi
Mutta hyvää yötä. Toivottavasti saat asiasi selväksi ja kaikki menee hyvin 👍🏻
- Anonyymi
On niitä asioita paljon. Olisin halunnut puhua, mutta se tuntui mahdottomalta ja täällä on tietysti vaikea.
- Anonyymi
Oletko hän joka olisi halunnut puhua vanhemmalle naiselle? Hän lakkasi ymmärtämästä koska oli vain hiljaisuutta! Ei pystynyt tekemään, kärsinyt stressistä ja ahdistuksesta vuosien ahdistuksesta vuosien ajan. Joka ikinen päivä pakotettiin sietämään inhottavaa kautta rantain kertomista, mikä vei melkein hengen! Miten voit edes ajatella että hän haluaisi tutustua sinuun elämänsä rankimpien vuosien jälkeen. Sinä et pystynyt sanomaan edes muutamaa sanaa. Ajattele vain muutaman sanan jos olisit sanonut jo kuusi vuotta sitten, olisi tilanne ollut aivan toinen. Sen jälkeiset vuodet olivat helvettiä! Ei minulla ole sinulle mitään hyvää sanottavaa. Jos edes ohimennen näen sinun tyyppisesi henkilön, sydän alkaa ahdistuksesta ja kauan jatkuneesta stressistä! En pysty edes ajattelemaan sitä että olisin samassa tilassa kanssasi, se saa minut voimaan huonosti ja todella pelkään sitä että terveyteni pettää! Jos et pysty ymmärtämään miten kauheita viimeiset kuusi vuotta ovat minulle olleet, se on täysin sinun ongelma! Tuntuu siltä, että yrität pakottaa minut sellaiseen mihin minun on mahdotonta osallistua! Tämän viikkoinen tapaaminenkin olisi ollut minulle vain sellainen tilaisuus, että olisin halunnut haukkua sinut kasvotusten!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko hän joka olisi halunnut puhua vanhemmalle naiselle? Hän lakkasi ymmärtämästä koska oli vain hiljaisuutta! Ei pystynyt tekemään, kärsinyt stressistä ja ahdistuksesta vuosien ahdistuksesta vuosien ajan. Joka ikinen päivä pakotettiin sietämään inhottavaa kautta rantain kertomista, mikä vei melkein hengen! Miten voit edes ajatella että hän haluaisi tutustua sinuun elämänsä rankimpien vuosien jälkeen. Sinä et pystynyt sanomaan edes muutamaa sanaa. Ajattele vain muutaman sanan jos olisit sanonut jo kuusi vuotta sitten, olisi tilanne ollut aivan toinen. Sen jälkeiset vuodet olivat helvettiä! Ei minulla ole sinulle mitään hyvää sanottavaa. Jos edes ohimennen näen sinun tyyppisesi henkilön, sydän alkaa ahdistuksesta ja kauan jatkuneesta stressistä! En pysty edes ajattelemaan sitä että olisin samassa tilassa kanssasi, se saa minut voimaan huonosti ja todella pelkään sitä että terveyteni pettää! Jos et pysty ymmärtämään miten kauheita viimeiset kuusi vuotta ovat minulle olleet, se on täysin sinun ongelma! Tuntuu siltä, että yrität pakottaa minut sellaiseen mihin minun on mahdotonta osallistua! Tämän viikkoinen tapaaminenkin olisi ollut minulle vain sellainen tilaisuus, että olisin halunnut haukkua sinut kasvotusten!
Jos projekti ei lopu kerron tietoa eteenpäin projektiin liittyen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
???? Näinkö musta ajattelet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis ovatko nämä sinun sanojasi mulle? Oletko vihannut mua niin kauan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
???? Näinkö musta ajattelet?
Näin olen ajatellut viimeisen kahden vuoden ajan. Siitä lähtien kun ihastuin suunnilleen samanikäiseen mieheen kuin itse olen. Sekin vaikutti paljon, koska minulla traumatausta aikoinaan avioliittooni liittyen, koska eksmieheni oli lähes puhekyvytön. Autistinen. Pahinta oli se, mitä sinä et saanut aikaan oli se, etten saanut tehdä ilman kautta rantain kertomista sinuun liittyen! Siksi töissä käynti oli lähes mahdotonta vuosien ajan! Stressi on ollut jatkuvaa ja ahdistus läsnä joka kerta ovesta ulos lähtiessä. Pyysin vuosien ajan, että saisin tehdä töitä rauhassa, mutta sitä pyyntöä ei koskaan otettu huomioon!
- Anonyymi
Haluan sinun oppivan tuntemaan sen mikä minussa on parasta, ei sitä mikä on kauheinta. Rakastettujen tulisi antaa pitää pahimpansa omana tietonaan.
- Anonyymi
Rakkaus ei ole luonteeltaan sellaista. Rakkaudessa kaksi ihmistä sitoutuu kumppanuuteen, kumppanuus vaatii toisen pimeidenkin puolien näkemistä, tunnustamista ja hyväksymistä. Usein pimeys on paljon vaikeampaa sietää itsessä, kun mitä se on hyväksyä rakastavin silmin toisessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakkaus ei ole luonteeltaan sellaista. Rakkaudessa kaksi ihmistä sitoutuu kumppanuuteen, kumppanuus vaatii toisen pimeidenkin puolien näkemistä, tunnustamista ja hyväksymistä. Usein pimeys on paljon vaikeampaa sietää itsessä, kun mitä se on hyväksyä rakastavin silmin toisessa.
Tästä samaa mieltä, pätee myös ystävyyteen.
Mut mun on pakko mennä nyt nukkumaan.
Öitä. - Anonyymi
Et ole minun rakastettu. En halua edes halata sinua!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tästä samaa mieltä, pätee myös ystävyyteen.
Mut mun on pakko mennä nyt nukkumaan.
Öitä.Ei meistä tule koskaan edes ystäviä! Yritä ymmärtää se, äläkä haaveile turhia. Ainoa mitä haluan on löytää ikäiseni mies!
- Anonyymi
Elämä koostuu hetkistä ja valinnoista. Kaikilla niistä ei ole merkitystä tai pysyvää vaikutusta. Ohita tunti vapauden maun hyväksi tai varasta yö kun jonkin tuntemattoman veto kutsuu. Pieniä valintoja mutta merkittäviä heti kun ne on tehty. Viattomia mutta itseä luovia. Mutta sitten on toisenlainen hetkiä. Se kun asiat muuttuvat peruuttamattomasti tietyn valinnan johdosta. Hetki, jota alkaa pyörittää loputtomasti mielessä yksinäisinä öinä ja tyhjinä päivinä. Etsien toistuvasti jotakin merkkiä siitä, että valitsi oikein, jokin pieni merkki, joka kertoisi totuuden, joka ei ole läheskään niin kauhea kuin miltä se tuntuu. Tai niin kauhea kuin joku luulisi, jos tietäisi. Joten selittää sen itselle, perustelee pystyäkseen nukkumaan. Ja sitten hautaa niin syvälle, että voi melkein teeskennellä, ettei sitä koskaan tapahtunut. Niin paljon kuin toivoisi olevan toisin, maailma on valintojen ja salaisuuksien tasapaino.
- Anonyymi
Kauniita kirjoituksia❤️ihana että saat purkaa niitä tuntoja ulos. Voisinpa auttaa sua jotenkin? Vaikutat myös herkältä ihmiseltä jolle toivoisin kaikkea parasta mitä elämä voi tuoda
Hyvää yötä, älä valvo liikaa muuten kasaantuu tunteet liiaksi ja sitten tuntuu raskaammalta - Anonyymi
Heikko sydän vaikeita kokeneita kohtaan.
Ja sinä olit mielestäni semmoinen.
En voi riittää kaikille.
En juuri sinulle.- Anonyymi
Ei jaksa enää tämän ikäisenä auttaa ketä tahansa, omia lähisukulaisia ja mahdollista uutta puolisoa.
- Anonyymi
Minulle olet aina riittänyt, ja tulet aina riittämään. Uskaltaisitpa istua vaikeiden tunteidesi kanssa, kaikki järjestyisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle olet aina riittänyt, ja tulet aina riittämään. Uskaltaisitpa istua vaikeiden tunteidesi kanssa, kaikki järjestyisi.
Minulle on ihan sama mitä oman lapseni ikäinen elämässään tekee! EVVK!
- Anonyymi
En luota sinuun vielä tarpeeksi. Asia nimittäin liittyy minun lisäksi myös henkilöön, joka uhkasi tappaa minut, jos kerron siitä jollekin. Siksi en kerro.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet kyllä upea, mutta myös pelotat minua nainen
Tiedän, että seurassasi viihtyisin hyvin, mutta on myös toinen puoli, jota on vaikea selittää. Se jokin julmuus tai kovu961777Mitäs persut nyt kun poliisit menee lakkoon?
Jatkaako kok.pers. hallitus yhä kyykytyslinjaa ja palkkojen polkemista? Vai onko hallituksen tarkoistuskin antaa rikolli2021325Lööppilehdessä oli juttua
Haapaveden kaupunginhallituksen 2 vpj kaupunginvaltuutetusta ihan kuvan kanssa. Oli hyvää vaalimainosta731168Tunnen sinua
Kohtaan niin valtavaa rakkautta ja intohimoa, että sydämeni repeää kohta liitoksistaan. ❤️ En voi myöskään olla ajattele661156Gallub: Kuulutko harvoihin onnettomiin Suomessa?
Suomi on jälleen valittu maailman onnellisimmaksi maaksi. Mutta onni ei jakaudu Suomessakaan tasaisesti. Oletko sinä j1861109Sirja sirviö ehdokkaana kuntavaaleissa?
Mitä mieltä? Ainoa nainen ps ehdokkaana ja puolustaa sivukyliä ja julkista terveydenhuoltoa. Nyt kun ääni täytyy käyttää561100- 741073
Tänään tuli uskoa
Siihen että kyllä me ehkä uskalletaan sanoa toisille nämä tunteet. Ilman molemminpuolista pelkoa valituksesta. Se the to171067- 1751012
Maajussille morsian: Maajussi-Miia etsii taas miestä tv:ssä - Tiukka vaatimus: "Olen kyllästynyt..."
Maajussi-Miia lähti toistamiseen etsimään miestä tv:ssä. Pidetään peukkuja, että “se oikea” löytyy nyt - ja rakkaus kest171012