En kyllä lainkaan muista tuollaista kaveria. Hän voitti Lapsitähti-kisan vuonna 1986 ja osallistui vuonna 1987 Syksyn Säveleen ollessaan 12-vuotias.
https://www.is.fi/viihde/art-2000011110411.html
50-vuotias lapsitähti Sami Pilvilä kuollut
27
2750
Vastaukset
- Anonyymi
P.I.R
Peace in Rest
niinkuin hörhöjenkkilässä sanotaan.- Anonyymi
R.I.P
Rest In Peace! - Anonyymi
R.I.P.K.I.R.B.Y.
- Anonyymi
Hän oli isäsi.
- Anonyymi
Isäni elää vielä!!!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Isäni elää vielä!!!!!!
Poliisit vei mun isän :(
- Anonyymi
Tenavatähdistä en muista kuin sen Mintun joka lauloi Villen kanssa.
- Anonyymi
Minä muistan Leifin , LAULOI liljankukan , , niin ja tiedän sen yhen Kiuruvetisen tytön joka lauloi Sinisiä punasia ruusn kukkija kannan kädessääni kannan käädessään.
- Anonyymi
Niin paljon on ihmisiä, joita ei tunne tai muista kuulleensa. Tragedia tässäkin on ikä, vielä soisi ihmisellä olevan viidenkympinkin jälkeen vuosia, mutta kohtalo määrää toisin.
Voimaa omaisille vaikken heitä tunnekkaan.- Anonyymi
Osoittaa taas hyvin kuinka mielipuolinen on Suomen työeläkehuijausjärjestelmä.
Kyllä järjestelmän rahoittajaksi pitää saada kaikki veronmaksajat, eikä näännyttää pelkästään palkansaajia kuoliaiksi ennen eläkeikää.
- Anonyymi
Miten 50- vuotias voi olla lapsitähti..?
- Anonyymi
LUE oli entinen lapsitähti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
LUE oli entinen lapsitähti.
Katoin tuon videon ÄITILAIHDUTTAA muistin että tuomonenkin piisi oli.
- Anonyymi
Ei 50v ole enää lapsi
- Anonyymi
Muistan Timo Turusen, Konsta Hietasen ja Leif Lingrenin.
- Anonyymi
Minä muistan sen erinomaisen Seppo Hovin.
- Anonyymi
Jamppakin oli joskus lapsi.
- Anonyymi
Edellisenä iltana heittäny vielä keikan eli viime lauantaina esiintynyt lavalla ja sunnuntaina död.
R. I. P.
Äiti laihduttaa -kappale oli hyvinkin kuunneltava. Veikko Samulin säveltämä melodia ja Juha "Junnu" Vainion sanoittama. Ei siis ihme.
https://youtu.be/c9AifBxsbRM?si=GYsGJceJ5O6rQ0IU - Anonyymi
Eikös se yksi tantrasexsin taitaja Laurakin ollut aikoinaan lapsitähti?
- Anonyymi
Oliko se myös FInlux-tähti?
- Anonyymi
Oi voi! Olisiko elämään pitänyt loputtomaksi? Luuletko että ite elät .no voi nyyh.🤷♀️
- Anonyymi
Nykäne oli 55 vuotta ja spede ähh oli 71 v ja loiro loi 77 v ja simonitz oli 82 v.
Tamara lundi 63 v ja tapani Perttu 78 v , perkele kaikki vaan lähtee!
- Anonyymi
Kevyet mullittelut
- Anonyymi
Ihmisiä syntyy ja kuolee. Aina on ollut niin ja tulee olemaan.
Tämä maailma on vaan mennyt niin pintaliitoiseksi, jossa kaikkie tulee olla tv-kasvoja, jullkiksia jne eli sii pintaliitäjiä.
Luullaan itsestä liikaa ja kaikki rääväsuut haluaa olla tv-tähtiä ja usea joka ohjelmassa osa kerää rahaa osa on muuten vain. Mitähän siitä saa ja vielä kaikissa lööpeissä, ei hyvää päivää.
Suomessa ja maailmassa on valtavsti ihan turhia ns. pintliitäjiä, jotka jo itse kuvittelee olevansa maailman tähtiä.
Sitten on vielä on genrensä nämä salarakkaat, jotka jakvat vielä persettä saaden jotain materiaa, rahaa tai pääsevät lööppeihin. Sofiaa, Maisaa, Martinaa, Marikaa ja tie ketä onnen ja rahanonkijaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236975Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421259Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93804Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733