Vetovoimaa kalojan ja kauriin välillä

ihmettelen vaan

Kirjoitan tämän ihan positiivisessa mielessä ja toivon asiallisia vastauksia.

Olen huomannut, että usein kalat tuntee vetoa kauriita kohtaan. Ja toisinkinpäin. Tuttavapiirissäni on paljon kalat-kauris pareja, ja itse kauriina huomaan, että usein "ihailijani" ovat kaloja. Jos menen ravintolaan ja mies tulee juttelemaan, se on melkein aina kalat. Minulla on myös entisiä kalat miehiä, jotka vieläkin soittelee perään.

Mikä kauriissa viehättää kaloja? Entä mikä kaloissa viehättää kauriita? Mitkä on ne "ominaisuudet", joihin se toinen jää pauloihin?

30

11992

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kalat

      Itse olen naispuolinen kalat, ja olen huomannut tulevani tosi hyvin juttuun kaurismiesten kanssa! Keskustelut sujuvat hyvin ja viihdymme toistemme seurassa. Kaurismiehet tuntuvat myös viihtyvän minun seurassani, ja jopa ihastuvan minuun, kuten myös minä usein heihin :) Myös paras naispuolinen ystäväni on kauris.

      • Kalat

        Ja vielä tosta että mitkä piirteet kauriissa miellyttävät kaloja... Itseäni ainakin se, että kauriiden kanssa on yksinkertaisesti niin helppo keskustella ja tulla toimeen! Vihaan ihmisiä, jotka esittävät jotain roolia. Kauriit ovat mukavia ja omia itsejään joka tilanteessa, ja vaikka heillä ehkä on "jalat maassa" enemmän kuin meillä kaloilla, voi ainakin omien kauristuttujeni kanssa keskustella myös syvällisemmistä aiheista.


      • alkuperäinen kommentoi
        Kalat kirjoitti:

        Ja vielä tosta että mitkä piirteet kauriissa miellyttävät kaloja... Itseäni ainakin se, että kauriiden kanssa on yksinkertaisesti niin helppo keskustella ja tulla toimeen! Vihaan ihmisiä, jotka esittävät jotain roolia. Kauriit ovat mukavia ja omia itsejään joka tilanteessa, ja vaikka heillä ehkä on "jalat maassa" enemmän kuin meillä kaloilla, voi ainakin omien kauristuttujeni kanssa keskustella myös syvällisemmistä aiheista.

        olen huomannut, että kauriin jalat maassa realistiluonnetta kalat pehmentää hyvin. Myönnän, että kauris on pidättyväinen eikä uskalla helpolla näyttää tunteitaan. Kauris on myös vastuuntuntoinen ja sen takia stressaa helposti. Kalojen seurassa kauris pystyy rentoutumaan ja hetkeksi ainakin unohtamaan kaikki huolet. Lisäksi kalojen romanttisuus ja ihailut hivelee kauriin itsetuntoa... :)


      • varottaisin
        alkuperäinen kommentoi kirjoitti:

        olen huomannut, että kauriin jalat maassa realistiluonnetta kalat pehmentää hyvin. Myönnän, että kauris on pidättyväinen eikä uskalla helpolla näyttää tunteitaan. Kauris on myös vastuuntuntoinen ja sen takia stressaa helposti. Kalojen seurassa kauris pystyy rentoutumaan ja hetkeksi ainakin unohtamaan kaikki huolet. Lisäksi kalojen romanttisuus ja ihailut hivelee kauriin itsetuntoa... :)

        ..että imee kalatytöiltä kaiken henkisyyden ja kalatytölle jää ennen pitkää vain kaluttu luu käteen. Kauriit tykkää kehuista, mutta kun kerrot heille omista asioistasi, niin eipäs kiinnostakaan! Kaurismiehet on pomoja eikä muuta haluakaan! Astukaa kalatytöt alas pilven päältä, meinaan on kokemusta noista kaurisuroista!


      • kesken.
        varottaisin kirjoitti:

        ..että imee kalatytöiltä kaiken henkisyyden ja kalatytölle jää ennen pitkää vain kaluttu luu käteen. Kauriit tykkää kehuista, mutta kun kerrot heille omista asioistasi, niin eipäs kiinnostakaan! Kaurismiehet on pomoja eikä muuta haluakaan! Astukaa kalatytöt alas pilven päältä, meinaan on kokemusta noista kaurisuroista!

        kalatyttö omaa todellista henkisyyttä, niin kukaan, ei edes kauris, pysty sitä kuiviin imemään.
        Jos henkisyyden "paukut" loppuvat kesken, niin silloin henkinen kehitys on ilmeisesti jotenkin jo aiemmin jäänyt


      • on!!
        varottaisin kirjoitti:

        ..että imee kalatytöiltä kaiken henkisyyden ja kalatytölle jää ennen pitkää vain kaluttu luu käteen. Kauriit tykkää kehuista, mutta kun kerrot heille omista asioistasi, niin eipäs kiinnostakaan! Kaurismiehet on pomoja eikä muuta haluakaan! Astukaa kalatytöt alas pilven päältä, meinaan on kokemusta noista kaurisuroista!

        sanoo kalanainen joka seurustelee kaurismiehen kanssa. Imeeeeeee kaiket mehut!! vaatii ja vaatii mutta ei anna mitään!


      • Anonyymi
        varottaisin kirjoitti:

        ..että imee kalatytöiltä kaiken henkisyyden ja kalatytölle jää ennen pitkää vain kaluttu luu käteen. Kauriit tykkää kehuista, mutta kun kerrot heille omista asioistasi, niin eipäs kiinnostakaan! Kaurismiehet on pomoja eikä muuta haluakaan! Astukaa kalatytöt alas pilven päältä, meinaan on kokemusta noista kaurisuroista!

        "Skorpioni tekee noin"!!!


    • kauris

      siinä on. Minulla on 2 miespuolista ja 1 naispuolinen kala hyvinä ystävinä ja olemme joskus oikein ihmetelleet miten helposti keskinäinen kommunikointi sujuu. Aivan kuin ymmärtäisi toista jo puolesta sanasta ja ilmeestä.
      Mielestäni molemmissa miespuolisissa ystävissäni on sekin hyvä puoli, että he eivät harrasta korostettua, jonninjoutavaa miehisyyden painottamista.

    • Triton

      Kala-naisena ihastuin aikoinani Kauris-mieheen ja arvostin erityisesti sitä että hän oli mukava, simppeli, huumorintajuinen ja poikamainen. Kauris-mies voi olla vaikka ruma kuin piru, mutta Kala-naisen silmissä hän on seksikäs ja maskuliininen. Ei kuitenkaan mikä rasittava riekkuja, vaan sellainen suomalaisen jämpti, jämäkkä ja rehti.

      Ainoa miinus tulee sitten siitä että pitäisi vuosikausia vehdota ja väsyttää ukkoa että saisi sen itselleen... Itse en jaksanut.

      Kauriin ja Kalan välillä on 60 asteen kulma nimeltä kuutio (sekstiili), joka mahdollistaa harmonisen kanssakäymisen.

    • FisuN.

      Nooh joo.. Mun parhaimmat ystävät on kauris ja kalat, joiden kanssa ymmärretään toisiamme täysin ja ajatellaan ihan samalla tavalla kaikesta (ollaan kyllä tunnettukin niin pitkään.)
      Ja sitten yksi juttu mikä on aika pelottavaa, olen poikaystäväni kaverin kanssa enemmän samalla aaltopituudella kun poikaystäväni, ja tuun hänen kanssaan tosi hyvin juttuun, ja jos vaikka olemme kolmisteen, saatan huomata yhtäkkiä, että juttelen hänen kanssaan ihan innolla jostain, ja oma mies on ihan ulkopuolella. Ja aina jos tämä kaveri on paikalla, niin on jotenkin tosi kiva olo, eikä haluais että se lähtee edes pois. =/

    • meritähti

      Kaurismiesten kanssa on suhteessa tullut oltua kaksi kertaa ja rakkauspolulleni ei ole 3 miestä enempää mahtunutkaan..
      Kauriin kanssa on ihanaa aluksi, juttu lentää ja molemmat löytävät uusia ulottuvuuksia, mutta sitten jossain vaiheessa juttu kääntyy ikäväksi ja Kauris on ottanut Kalasta jonkinasteisen pakkomielteen ja nostaa jalustalle yhä enemmän ja enemmän, ja sitten monesti siinä käy niin että kalat on jo niin korkealla jalustalla että pyörryttää, eikä niin suuret huomionosoitukset ole enää mukavia,,
      Kaikesta huolimatta, Kauriit ovat mukavaa seuraa, varsinkin miespuoleiset..paitsi on joitakin yksilöitä, jotka luulevat tietävänsä kaiken...mutta niinhän sitä sanotaan, että kauriitakin on kahdenlaisia..mie tykkään niistä toisenlaisista, jotka kykenevät kuuntelemaan toistakin puoliskoa :))

    • kaurisa

      juu vetovoimaa on itse olen rakastanut kalamiestä enemmän kun ketään kaksivuotta olivat ihanaa aikaa mutta kauriit unohtavat kalojen herkkyyden ja loukkaavat heitä usein terävällä kielellään jolloin kalat eivät sano mitään jolloin kauris ajattelee että kalat eivät ees välitä mistä puhun ja mikä tuntuu pahalta.eli molemmat merkit tahtovat unohtaa toistensa herkkyyden.minua ainakin vetää puoleensa kalojen rauhallisuus ja hellyys ja tyyli ja seikkailunhalu ja ovat ihania rakastajia ei kaloille löydy vertaa nyt oinas kierroksessa mutta ei samalla lailla kemiat lyö yhteen mutta eipähän tule sydänsurujakaan ainakaan yhtä musertavia kun eron jälkeen kalamiehestäni.se on jokin kemia jolle ei löydy sanoja en ole ikinä voinut oikein pukea sanoiksi mitä rakastin niiiin paljon kala miehessäni.ja kai rakastan vieläkin mutta hän petti ja petti minua loppuajasta että....kalojen puolison kannattas opetella ajatustenlukua tai pitää mielessä että kalat ovat paljon herkempiä miltä vaikuttavat itse piän mielesä jos on vielä joskus onni omistaa kalamies

      • Kauris84

        Vähän samanlainen meininki. Ei sitä kauriskaan ikuisesti pysty toiseen luottamaan. Vaikea oli uskoa että niin kävi. Toinen vielä painotti luottamusta ja ite teki temppujaan selän takana.


    • kala tyttö

      parhaat ihmiset on kauriita! ensimmäinen merkki vuodessa, selviytyjiä, viisaita, älykkäitä, realistisia, rehellisä, välittäjiä..sellaisia jollainen minäkin tahtoisin ollA!

      -valehtelava haaveilija kala-

      • kauris mies yhdessä

        Olen kalat ja mies on kauris. Ollaan naimisissa toista vuotta. Itse olen kalat- nouseva oinas, kuu jousimiehessä ja mies kauris- nouseva neitsyt, kuu ravussa. Ihan hyvin meidän suhde/luonteet on toiminut :) mies on jääräpäinen, pikkutarkka, siisti, ahkera, työlleen omistautunut, mutta asettaa perheen etusijalle. Itse olen suorasanainen, tulinen, joskus ujo :) energinen, kontrolloiva, tykkään haaveilla :) Haluan tehdä asiat (työn, harrastukset jne) intohimolla.


      • 3NANNA
        kauris mies yhdessä kirjoitti:

        Olen kalat ja mies on kauris. Ollaan naimisissa toista vuotta. Itse olen kalat- nouseva oinas, kuu jousimiehessä ja mies kauris- nouseva neitsyt, kuu ravussa. Ihan hyvin meidän suhde/luonteet on toiminut :) mies on jääräpäinen, pikkutarkka, siisti, ahkera, työlleen omistautunut, mutta asettaa perheen etusijalle. Itse olen suorasanainen, tulinen, joskus ujo :) energinen, kontrolloiva, tykkään haaveilla :) Haluan tehdä asiat (työn, harrastukset jne) intohimolla.

        Itse olen aurinkokalat, nousu ja kuu Ravussa. Merkuurius Kala ja Venus Oinas. Lisäksi vielä Mars Skorpparissa. En ole löytänyt lopullista??? kumppania vieläkään. Tietäisköhän joku mulle sopivan horoskooppimerkki-kumppanimiehen?
        Ikävä on.


      • Anonyymi

        kauriita on myös joulukuuss syntyneitä!


    • Kalat :)

      Tapasin kauris miehen, ja olimme pari vuotta yhdessä. Mutta tuntui siltä, että en pystyisi rakastamaan kaurista, leijonat kiehtoo minua. :D Vaikka minun kuu merkki on myös kauris, mutta niin se vain on.
      Mies oli romanttinen ja oikea herrasmies, nyt olen onnellisesti leijona miehen kanssa! Vaikka edellinen suhteemme loppuikin lyhyeen.

    • Utagai

      Itse olen kalat nainen joka on juuri ihastunut (tai jopa rakastunutkin) erääseen kauris mieheen. En tiedä miksi hän kiinnostaa minua. Jotenkin tuollainen kumppani olisi juuri sopiva minulle. Toivotaan, että sitten joku päivä :)

      • joka

        rakastunut täysillä kaurismieheen.2kk kohta takana ja aikas rankkaa on.Ihanan rakastettava mies.Mutta koko ajan huolissani olen.Hänellä pitää olla omaa vapautta.Mutta kaikki nämä kauriskuvaukset sopivat häneen erinomaisesti.Onnea kalat-kaurispareille.Ihanaa olla rakastunut!


    • KaurisM73

      Ihastunut kalat naiseen. Nooh ehkä rakastunut mutta sitähän kauris ei edes itselleen tunnusta :)

      Jutustelu jotenkin vaan toimii. Heti ensihetkistä asti ilman turhaa stressaamista.
      Vastakohdat kait siinä sit vetää. Ailahteleva duracell pupu vs "tunteeton" tylsimys.

      Tuon allekirjoitan kyllä täysin että kauriinmetsästys voi vaatia ainakin kuukausien vehtaamisen ja väsytyksen :)

      • KaurisM73

        :(


      • no
        KaurisM73 kirjoitti:

        :(

        Mikä nyt tuli?Mä yritän joka päivä kaurismiehelleni jollkain tapaa edes puhelimes tai textarilla saada sanottua kuin mä välitän.Tiedän että hänkin välittää mutta hänen niin vaikea se pukea sanoiksi.Hänellä kyllä kaikki tyypilliset kaurispiirteet.Rakastettava silti on.Olen päättänyt yrittää vakavasti ja kunnolla mitä tästä tulee.Nyt tosiaan se 2kk takana.:)


      • KaurisM73
        no kirjoitti:

        Mikä nyt tuli?Mä yritän joka päivä kaurismiehelleni jollkain tapaa edes puhelimes tai textarilla saada sanottua kuin mä välitän.Tiedän että hänkin välittää mutta hänen niin vaikea se pukea sanoiksi.Hänellä kyllä kaikki tyypilliset kaurispiirteet.Rakastettava silti on.Olen päättänyt yrittää vakavasti ja kunnolla mitä tästä tulee.Nyt tosiaan se 2kk takana.:)

        Löys vissiin paremman. Oma tulkintani on etten "pukenut sanoiks" tai
        yleensäkään saanut mitään aikaseks vajaan 2kk aikana.

        Mutta tämä turhan kiltti, rehellinen, välittävä Kauris kyllä selviytyy vaikka äly ei aina riitäkään ymmärtämään jos ei tarpeeks suoraan kerrota :)


      • eikä!
        KaurisM73 kirjoitti:

        Löys vissiin paremman. Oma tulkintani on etten "pukenut sanoiks" tai
        yleensäkään saanut mitään aikaseks vajaan 2kk aikana.

        Mutta tämä turhan kiltti, rehellinen, välittävä Kauris kyllä selviytyy vaikka äly ei aina riitäkään ymmärtämään jos ei tarpeeks suoraan kerrota :)

        mä olen tosi pahoillani.Ei noin voi toiselle tehdä ilman mitään selitystä.Miten kalat nainen pystyy tuollaiseen?Mä itse olen niin rakastunut tuohon mun kaurismieheen.Toivottavasti en toitota sitä sille liikaa ettei kyllästy.Kyl sekin musta todella välittää vaikkei osaa sitä kertoa.Mä näen sen pienistä asioista.Voi ku saisin pitää hänet aina!!!


      • Runkkari32

        Ite oon kala/kalat ja mun jätkä on kauris ;))) Sattumaako? Empä usko.


    • caPRIcORn2

      Itse olen kaurisN ja paras suhde ikinä ollut KalaM. Avioliitovuosiakin kertyi.
      Eron jälkeen olen tässä treffaillut muutamia, ja kyllä se ehdottomasti on niin, että EI Oinaille, EI Kaksosille.

      Sen sijaan tässä muutaman kerran tapailtua, totesin, että tämä ihana mies on Kalat :))
      Jälleen kerran..

    • CrystalFish

      Mulla ihan päin vastoin... :O En lämpene kauriille ollenkaan, en miehille enkä naisille.Yhtäkään suhdetta kaurismieheen ei ole ollut ja naispuolisia kauriita olen joskus työn puolesta joutunut hampaat irvessä kestämään....Kumma juttu.

      Minuun kolisee aivan välittömästi skorpparimiehet ja sellaisen ihanuuden kanssa olen nytkin, ollut jo 4 vuotta.Myös leijonan kanssa on ollut joskus hauskaa ja villiä ;)

    • Anonyymi

      Meidän tuttujen mökillä Kelmiäisissä olen useana syksynä huomannut että kun kauriit kävelevät joen rannassa pellolla syöden viljapellosta jotain, joesta hyppelee anjovikset ilmaan. Ne ihan hullaantuu kauriksista, joen pinta suorastaan kiehuu.

      Olen myös havainnut että kaurikset tuntevat vetoa kaloihin, koska menevät syömään niitä. Tämä ainakin vahvistaa ap:n havainnon paikkaansapitävyyttä kalojen ja kauriksien puoleensavetävyydestä.

    • Anonyymi

      "Sopiva irstaus"!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1906
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe