1500e puolessa vuodessa jatkuvasti?

Anonyymi

Oon 15v tyttö ja oon aatellu et yrittäisin päästä valmennusryhmään tanssis, mutta mun vanhemmil ei oo käytettävis 1500e aina kerran puolessa vuodessa. Tohon on sisälletty tuntien, maholliset kisamatkojen ja -asujen hinnat. en oo ihan varma niist hinnoist ja välillä ne saattaa olla vähemmän välil enemmän nii heitin jonkun arvion. Mun vanhemmat vois maksaa tosta varmaan noin 400e joten mun maksettavaks jäis kuitenkin viel noin 1100e. Eli mistä voin saada ton verran rahaa kaks kertaa vuodessa? Oon jo päättäny et joululahjat ja synttärilahjat on rahaa jotka menee 100% tohon ja jos jostai saan ns muuten vaa rahaa esim jos nyt joku sattuu vaa haluu anataa(epätodennäköstä mut ompahan joku esimerkki) nii laitan siit aina 10-20% säästöön tanssii varten. Ja aion sit myös hakee kesätöihin ens kesänä koska siihen menee muutenki varmaan ainakin vuosi, et valmennus ryhmiin on seuraavat haut, koska ne on just nyt täynnä siel mis harrastan. Mut mitä teen sit kun oon siel valmennusryhmäs ja treenei voi olla kesälläkin eli en voi käydä kesätöissä ja saada sielt melkeen kaiken tarvittavan rahan seuraavaks syksyks?

0

178

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
        Ikävä
        169
        6472
      2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
        Ikävä
        58
        4452
      3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
        Ikävä
        28
        3058
      4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
        Ikävä
        61
        2967
      5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
        Ikävä
        16
        1895
      6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
        Ikävä
        15
        1554
      7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
        Ikävä
        27
        1526
      8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
        Ikävä
        38
        1485
      9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
        Taivalkoski
        34
        1320
      10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
        Ikävä
        43
        1201
      Aihe