Miten saisi kaivatun ihmisen mielestään jos asiat on niin ettei meistä tule koskaan unelmaa suurempaa? Millä voisi tyhjentää mielensä ja ajatuksensa kun hän tulee jo uniinkin. Alkaa olla sairasta tämä...
miten selätät ikävän
24
579
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikeaa se on
- Anonyymi
Aika parantaa
- Anonyymi
Mitä enemmän yrität unohtaa niin sitä enemmän se tulee mieleen.
Unohtaminen ei voi olla aktiivista.
Päästä irti päästämättä irti. Älä yritä päästää irti. - Anonyymi
Ota uusi hoito
- Anonyymi
Entäs jos aloittaja on varattu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs jos aloittaja on varattu.
Yritä keskittyä itseesi. Ulkoile ja urheile. Osta vaatteita, ihan mitä vaan mikä tuntuu hyvältä. Sillä saa ajatukset hetkeksi pois. Ja tuhottomasti tekemistä. Äläkä haaveile, jos ajatukset lipsuvat häneen, niin yritä ajatella muuta. Välillä on tietysti vaikeampaa. Sivusta.
- Anonyymi
Järjellä. Kylmettämällä sydämen.
Ajan kanssa ja keskittymällä tekemään sitä mistä tykkää. Ei ole aina helppoa, mutta kaipa se siitä. Sekin auttaa kun tietää, että hän on onnellinen jonkun toisen kanssa.
- Anonyymi
Miksi ei tule unelmaa suurempaa? Ehkä voisi olla.
- Anonyymi
Yksi asia mikä kannattaa on eristää ne asiat ihmisestä mitkä hänessä tuon tunteen aiheuttaa.
Ei se ole pelkkä "kokonaisuus" vaan jotkin ominaisuudet ihmisessä jotka vetoavat. Ei toki tarvitse etsiä negatiivisia puolia vaan miettiä mikä niissä positiivisissa puolissa on se juttu.
Usein nimittäin ei pelkästään näe toista vaalean punaisten silmälasien läpi ihanteellisempana kuin toinen onkaan vaan myös että haluaa elämäänsä asioita joita se toinen ihminen edustaa tai ihmisen elämäänsä jollaisia ominaisuuksia tuolla ihmisellä on.
Ennen pitkää huomaa kyllä että muitakin ihmisiä joilla noita ominaisuuksia on löytyy.
Kyse on tietynlaisesta illuusiosta ei sillä tavoin etteikö se ihminen voisi olla rakastettava vaan että keskitty yhteen kohteeseen ja yhteen ihmiseen vaikka joku muukin voisi olla aivan yhtä rakastettava.
Esimerkiksi unet voivat kertoa monista muista asioista joita mielen päällä on kuin pelkästään halu tuon ihmisen luokse.
Joskus olen kaivannut jotain ihmistä, mutta tajunnut ettei sovita yhteen tai voi tulle mitään mutta toinen on edustanut juuri sellaista kumppania jollaisen haluaisin. Sitten on vain pitänyt lähteä eteenpäin ja tajuta että jossain muuallakin on muita samankaltaisia.- Anonyymi
Teippiä
- Anonyymi
Tutustu ystävänä, niin nopeasti saat tunteet kuriin ( taikka rakastut häneen, riskinä kylläkin) useimmiten tutustuessa järki voittaa ja tunteet laantuu.
- Anonyymi
Tee nii kuin mä, pidä itsesi kiireisenä ja hankiudu miesten seuraan tai naisten ...sieltä löytyy aina uusia! Mä löysin, mutta perk...hänen kopion😂..
- Anonyymi
Täällä ei ole hyviä ihmisiä
- Anonyymi
Hmmm, hyviä ihmisiä on vain siellä täällä, ikävä kyllä...mutta oon mä sieltä täältä aina jonkun hyvän löytänyt..sivusta-
- Anonyymi
Selitän puhumalla itsekseen
https://youtu.be/h5N8wDy25F0 - Anonyymi
LAASTARI!!!
-kaikkien tavoittelema palstavosu- Anonyymi
Hanki apua hyvä ihminen…
- Anonyymi
Ei tiedä
- Anonyymi
Laulu vaan tavoitti https://youtu.be/jymLyxLqCC0
näin on käynyt nyt..- Anonyymi
Osu ja uppos💔😥
Anna sen tunteen olla. Se rauhoittuu aikanaan. :)
https://youtu.be/W9kdWYNx4fw- Anonyymi
Tuo yksi pipipää (jokainen tietää kuka) on jäänyt asumaan tänne tai botti, mikä lie. Eikö ylläpito voi tehdä asialle mitään???
- Anonyymi
Rehellinen tieto. Älä odota vaan selvitä. Ota ilo tai tuska vastaan, niin ainakin saat tiedon. Minulla oli pettäjämies, mutta kun tajusin mitä rakkaus on, erosin vaikka tiesin että ei ole varmuutta uudesta liitosta. Ymmärsin että jos voin rakastua johonkin toiseen tai ihastua vahvasti, niin oma avioliittoni on ohi. Kyllähän vielä yritin terapiaa, muutoksia ja väkinäistä läheisyyttäkin. Turhaan. Niin se vaan on, hyvästä olosta nauttiva ihminen etsii aina rakkautta. Vaikka olisi joskus vaikeaa, pitää pystyä rakastamaan. Pitää olla tunnetta. Uskon että ihminen voi rakastua useamman kerran, ja jokaisen rakkauden eteen on tehtävä töitä. Mutta rakkaus voi myös kuolla tai muuttaa muotoaan.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 733305
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272353Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681879Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t311861Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161431- 281381
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja251286Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61286Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631197Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101197