Moikka!
Olen muuttanut tässä pari päivää sitten omaan vuokra-asuntoon kerrostaloon. Asun siis Oulussa yhdessä näistä Ukkoherrantien uusista asunnoista. Sopimuksessa mainittiin, että vuokraan sisältyy oma laajakaista netti. Kävin ostamassa kaupasta tuon ethernet kaapelin ja kytkin sen normaalisti koneeseen, mutta mulla ei suostu avaamaan muuta kun Youtuben ja sielläkin suostuu pyörittämään vain etusivun videoita. Muihin nettisivuihin ilmestyy verkkovirhe , jos niitä yrittää avata.
Haluaisin siis kysyä. että pitääkö tuohon ostaa joku erillinen modeemi tai rekisteröityä jostakin sisään, koska en kyllä usko että tuo netti on nuin huono. Ajattelin kans soittaa huomenna isännöitsijälle ja kysyä tuosta. Mutta jos joku tietää täällä, miten tuosta sais nopiamman nii kertokaa ihmeessä! Vai pittääkö sitte ostaa iha oma netti.
Ethernet erittäin hidas, kuinka korjata asia?
3
583
Vastaukset 3
- Anonyymi
Jos nettisivu ei aukea niin ei siinä ole kysymys yhteysnopeudesta vaan ihan jostain muusta ongelmasta.
- Anonyymi
Usein noissa taloyhtiöiden netissä on hyvin hidas nopeus, esimerkiksi (10 M). Se ei tahdo riittää uusille videoille, jotka saattavat olla jopa 4K -videoita, eikä oikein muutenkaan.
Eli selvitä palveluntarjoajan kanssa nettisi nopeus. Samaa voit kysellä isännöitsijältä.
Sitten tulee vielä mieleen omien laitteidesi ikä ja suorituskyky. Ovatko ne jo aikansa eläneitä ja pitäisi vaihtaa uuteen. Näin ainakin itse olen huomannut omien laitteideni kohdalla ja joutunut uusimaan ne.- Anonyymi
Lisäyksenä vielä edelliseen, että netin nopeutta voi nostaa nykyisin vaikka kuinka korkeaksi. Toki sekin jotain maksaa, mutta kaikkihan maksaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei211361- 671305
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331251- 1081245
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671059- 109999
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94967Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182933- 89886
- 45871
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66801Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50696- 43666
- 58663
- 70646
- 98628
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087628Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123612- 67586
- 52574