Kun meet...

Anonyymi

41

886

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi rakas. En ollu tätä ennen kuullu. Vähän surullinenkin tuo.
      Hyvää yötä aarre kun meet. Rakastan myös.

      En halua pois minäkään..
      Mä mieluummin kanssas sinne jään..

      • Anonyymi

        Ja vielä kerron, että odottelin jo lähes kärsimättömänä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vielä kerron, että odottelin jo lähes kärsimättömänä :)

        Toivottavasti kappale oli edes jonkin verran sen odotuksen arvoinen :) juu vähän surumielinen, mutta päivällä sain idean tästä niin se nyt tuli laitettuu, itekin sattumalta tän vasta kuulin. Oltaspa yhdessä, missä vaan.. kauniita unia ♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti kappale oli edes jonkin verran sen odotuksen arvoinen :) juu vähän surumielinen, mutta päivällä sain idean tästä niin se nyt tuli laitettuu, itekin sattumalta tän vasta kuulin. Oltaspa yhdessä, missä vaan.. kauniita unia ♥️

        Kyllä sun valinnat sulattaa mun sydämen takuuvarmasti. Se oli hieno. Mä muuten tallennan noi kaikki ja kuuntelen niitä yksin ikävöidessa. ja usein kaivan sanatkin että varmasti kuulen oikein joka sanan :) Hyvää yötä. Ollaankin vielä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti kappale oli edes jonkin verran sen odotuksen arvoinen :) juu vähän surumielinen, mutta päivällä sain idean tästä niin se nyt tuli laitettuu, itekin sattumalta tän vasta kuulin. Oltaspa yhdessä, missä vaan.. kauniita unia ♥️

        Ei se niin surullinen ookaan uudella kuuntelemisella, päinvastoin. Nuku hyvin rakkauteni. Jäin tähän hetkeksi vielä yksin tunnelmoimaan kun ei mua vielä nukuta.


      • Anonyymi

        Jaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti kappale oli edes jonkin verran sen odotuksen arvoinen :) juu vähän surumielinen, mutta päivällä sain idean tästä niin se nyt tuli laitettuu, itekin sattumalta tän vasta kuulin. Oltaspa yhdessä, missä vaan.. kauniita unia ♥️

        Huomenta ihanalle näin päivällä ja kivaa päivää sulle kivimmalle. Heti herätessä olit mielessä ja siellä kummittelet edelleen. Et sä mikään mursu oo (se oli sivusta), enemmän muistutat karhua musta :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta ihanalle näin päivällä ja kivaa päivää sulle kivimmalle. Heti herätessä olit mielessä ja siellä kummittelet edelleen. Et sä mikään mursu oo (se oli sivusta), enemmän muistutat karhua musta :)

        Huomenta ja päivää. Ai karhu, ehkä nallekarhu vai ;) Sama juttu, mielessä oot heti ku silmät aukeaa. Oikeastaan niin paljon oot mielessä, et jos en siitä tykkäisi niin melkee jo vuokraa pitäsi siitä vaatia :)Toivottavasti kummittelu ei haittaa, mitä parhainta päivää sulle ihanin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta ja päivää. Ai karhu, ehkä nallekarhu vai ;) Sama juttu, mielessä oot heti ku silmät aukeaa. Oikeastaan niin paljon oot mielessä, et jos en siitä tykkäisi niin melkee jo vuokraa pitäsi siitä vaatia :)Toivottavasti kummittelu ei haittaa, mitä parhainta päivää sulle ihanin :)

        Kiitos. Sellanen halattava ja turvallisen oloinen nallekarhu, jonka kainalossa olisi varmasti lämmin. Vuokrasuhde sopii, vuokralainen kun on kotonaan siellä missä on.. Eikä haittaa ollenkaan kummittelu, päinvastoin. Nauti kesästä, mä lähden ulos nyt :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta ja päivää. Ai karhu, ehkä nallekarhu vai ;) Sama juttu, mielessä oot heti ku silmät aukeaa. Oikeastaan niin paljon oot mielessä, et jos en siitä tykkäisi niin melkee jo vuokraa pitäsi siitä vaatia :)Toivottavasti kummittelu ei haittaa, mitä parhainta päivää sulle ihanin :)

        Kiitos paljon, sellanen nalle haluankin olla sulle :) Tätää nallea laiskotti ni hain pikaruokaa ja nyt nautin jätskistä. Olispa kiva viedä sinut jäätelölle ♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos paljon, sellanen nalle haluankin olla sulle :) Tätää nallea laiskotti ni hain pikaruokaa ja nyt nautin jätskistä. Olispa kiva viedä sinut jäätelölle ♥️

        Mielelläni lähtisin oman nallukan kanssa jätskille. Se olisi kesän paras jätski. Ehkä uskaltaisin jopa nuolasta sun suupielestä siihen jäävät tipat :)


      • Anonyymi

        Saattaa olla, mutta ei tää multa ollu :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saattaa olla, mutta ei tää multa ollu :)

        Mitähän tääl on luken :) Oisko mansikkajätski sinusta hyvä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän tääl on luken :) Oisko mansikkajätski sinusta hyvä?

        On mansikka ja vanilja ja sinä olisit maukkain :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On mansikka ja vanilja ja sinä olisit maukkain :)

        Sinäpä oot maukas ku herkullinen mansikka :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäpä oot maukas ku herkullinen mansikka :)

        Meistä tulee siis yhdessä aika maukas paketti :)
        Suussasulava vaniljajäätelö herkullisilla mansikoilla.. nam.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meistä tulee siis yhdessä aika maukas paketti :)
        Suussasulava vaniljajäätelö herkullisilla mansikoilla.. nam.

        Vanilijajäätelö mansikoilla on kyllä yksi parhaista herkuista :)


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on. Tässä sulle rakas välillä multakin.. herkisti pahasti mut tuo..
        https://www.youtube.com/watch?v=ZnaQ0SZehFQ

        Oi tää oli ihana ja tosi herkistävä, mutta meistä hehkut vain sinä ♥️ tää iski herkkään paikkaan, katsoin vielä juuri mies joka kuoli-sarjan vikaa jaksoa, jossa oli aika tunteikas loppu. Olet ihanin :) ja miten taas tulinki tänne just ku olit tän laittan ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oi tää oli ihana ja tosi herkistävä, mutta meistä hehkut vain sinä ♥️ tää iski herkkään paikkaan, katsoin vielä juuri mies joka kuoli-sarjan vikaa jaksoa, jossa oli aika tunteikas loppu. Olet ihanin :) ja miten taas tulinki tänne just ku olit tän laittan ;)

        Mulle tuli inspiraatio illan kappaleeseen sun aiemmasta viestistä :) sitä ennen kuuntelen tuota vielä pari kertaa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle tuli inspiraatio illan kappaleeseen sun aiemmasta viestistä :) sitä ennen kuuntelen tuota vielä pari kertaa :)

        Mäkin aina kuuntelen useamman kerran. Jään vähän jumiin niihin hetkeksi :)
        Ja sä oot se ihanin ja hehkut mun silmissä ja sydämessä. En olekaan tuota sarjaa nähnyt. Pitää kattoo kun tulee jonnekin nähtäville.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mäkin aina kuuntelen useamman kerran. Jään vähän jumiin niihin hetkeksi :)
        Ja sä oot se ihanin ja hehkut mun silmissä ja sydämessä. En olekaan tuota sarjaa nähnyt. Pitää kattoo kun tulee jonnekin nähtäville.

        Kiitos taas ihanista kehuista. Mä mietin taas, et onko nää kappaleet ja viestit sinusta hyviä, ku niin paljo tulee viestejä että nää ois ihan tyhmii😐


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos taas ihanista kehuista. Mä mietin taas, et onko nää kappaleet ja viestit sinusta hyviä, ku niin paljo tulee viestejä että nää ois ihan tyhmii😐

        Ei. Naurettavia naisen alotuksia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos taas ihanista kehuista. Mä mietin taas, et onko nää kappaleet ja viestit sinusta hyviä, ku niin paljo tulee viestejä että nää ois ihan tyhmii😐

        Tietysti ne on musta ihania eikä yhtään tyhmiä. Täällä vaan käy noita, joiden ainoa ilo elämässä tuntuu olevan muiden mielen pahoittaminen tai sen yrittäminen. Sitäpaitsi luulen, että kyseessä on yksi ihminen, joka kuvittelee meitä ihan muiksi ketä me ollaan. Älä usko muuta, mä oon oikeassa tässä ja sun viestit on ihania mulle.. Ja tulin tänne muuten just kun olit kirjoittanut ja tuli ihan kiire, että nyt kurkattava.. kumma :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei. Naurettavia naisen alotuksia

        Minä en välitä tämän ihmisen välikommenteista paskan vertaa. Tämä sama hosuu joka ikisessä viestiketjussa palstalla. Ei noin kylmä ihminen ole robottia kummempi. Älä siis oikeasti välitä tuosta. En välitä minäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti ne on musta ihania eikä yhtään tyhmiä. Täällä vaan käy noita, joiden ainoa ilo elämässä tuntuu olevan muiden mielen pahoittaminen tai sen yrittäminen. Sitäpaitsi luulen, että kyseessä on yksi ihminen, joka kuvittelee meitä ihan muiksi ketä me ollaan. Älä usko muuta, mä oon oikeassa tässä ja sun viestit on ihania mulle.. Ja tulin tänne muuten just kun olit kirjoittanut ja tuli ihan kiire, että nyt kurkattava.. kumma :)

        Ei hän varmaa tiedä itseäkään keneksi meitä luulee :) Ja ei muulla olekaan väliä ku et sinä tykkäät. Joku aistimus on olemassa millon tänne kannattaa tulla. Et vissii viel käy nukkuu, ni kappaleel ei viel kiire? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hän varmaa tiedä itseäkään keneksi meitä luulee :) Ja ei muulla olekaan väliä ku et sinä tykkäät. Joku aistimus on olemassa millon tänne kannattaa tulla. Et vissii viel käy nukkuu, ni kappaleel ei viel kiire? :)

        En nuku vielä moneen tuntiin :) Mietin äsken että ehkä meidän rakkaushöpinät on jonkun ei-rakastuneen silmissä aika hölmöjä. Mutta me ollaan yhdessä hölmönä rakkaudesta :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En nuku vielä moneen tuntiin :) Mietin äsken että ehkä meidän rakkaushöpinät on jonkun ei-rakastuneen silmissä aika hölmöjä. Mutta me ollaan yhdessä hölmönä rakkaudesta :)

        No niin ollaan :) Se kappale on sit hyvin "tavallinen" ja oot sen kuullut varmasti monta kertaa, mut sanat sopii hyvin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin ollaan :) Se kappale on sit hyvin "tavallinen" ja oot sen kuullut varmasti monta kertaa, mut sanat sopii hyvin :)

        Tai voipi olla, että laitan jonkun erikoisen version ;)


    • Anonyymi

      Koetko mies olevas riittämätön ku pitää tällästä laittaa??

    • Anonyymi

      Tää on naurettavinta mitä oon lukenu ikinä

      • Anonyymi

        Se että vaivaudut kommentoimaan kertoo ihan muuta.
        Täällä on niin naurettavan kateellista porukkaa, jos kaksi alkaa kirjoitella keskenään.. ei ole muilta pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se että vaivaudut kommentoimaan kertoo ihan muuta.
        Täällä on niin naurettavan kateellista porukkaa, jos kaksi alkaa kirjoitella keskenään.. ei ole muilta pois.

        Ei näin naurettavaa viihdettä muualta löydä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei näin naurettavaa viihdettä muualta löydä

        No kiva kun viihdyt. Ei ole multa pois sun viihtymiset :)


    • Anonyymi

      Ai niin aloittaja.. unohtu laittaa sulle äsken: Rakastan sua :)

      • Anonyymi

        Mäkin rakastan alottajaa :D


    • Anonyymi

      Kirjoitellaan aloittajan kanssa treffit.suomi24.fi:ssä ❤

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      80
      1595
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      70
      1278
    3. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      106
      1218
    4. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      178
      1008
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      148
      988
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      984
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      872
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      834
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      816
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      94
      774
    Aihe