"Olen pahoillani", edessäni oleva vaimoni Ella sanoi hennolla äänellä. Juuri sillä hetkellä hän näytti niin tavattoman viattomalta, aivan kuin hän ei olisikaan vain pahainen huora, joka oli maannut pomonsa kanssa. Kyynelet valuivat pitkin hänen sileitä poskiaan, mutta se ei saanut vihaani laantumaan. Järki sanoi, että minun tulisi vain erota hänestä, aloittaa uusi elämä ilman pettävää huoraa kattoni alla.
"Ehkä meidän pitäisi erota", tuhahdin vaimeasti.
"Se ei tule tapahtumaan toiste, minä lupaan", Ella sanoi, mutta me molemmat tiesimme, että se oli valhe.
"Teen ihan mitä vain, kunhan et jätä minua. Ole kiltti", hän aneli. Katsoin vaimoani, hänen pyöreitä rintojaan ja vaaleita kiharoitaan. Olihan hän aika vetävän näköinen pakkaus, ei ollut mikään ihme, että halukkaita miehiä tulvi ovista ja ikkunoista.
"Ihan mitä vain?" kysyin hitaasti ymmärtäessäni lopulta, mitä vaimoni oli sanonut. Hän kiirehti nyökkäämään.
"Tästä ei sitten peräännytä", sanoin virnistäen.
Viisitoista minuuttia myöhemmin saavuin makuuhuoneeseemme ja Ella odotti minua siellä juuri ohjeideni mukaisesti. Hänen ylävartalonsa makasi lipaston päällä sonnustautuneena kaikista antavimpaan mekkoonsa. Ohjeiden mukaisesti hän oli pudottanut punaiset stringinsä nilkkoihinsa ja minulla oli suora näkymä hänen pilluunsa. Sanaakaan sanomatta astelin hänen luokseen. Tarkastelin valuvaa pillua, Ella oli valmistellut itsensä selvästi hyvin. Kenties hän oli arvannut, mitä tuleman piti.
Otin lipaston laatikosta anaalitapin ja survaisin sen varoittamatta vaimoni anukseen. Hän kirahti kivuliaan kuuloisesti.
"Huorat pysyvät hiljaa", sanoin ja läimäytin häntä takamukselle niin kovaa kuin pystyin. Hänen perseeseensä jäi punainen kämmenen jälki ja katsoin sitä ihaillen.
"Ota se pois", vaimoni pyysi. Helvetin huora, hän oli jo lupautunut tekemään ihan mitä vain ja nyt hän kuvitteli voivansa perääntyä niin vain. Läimäytin häntä kaksi kertaa uudestaan, jättäen jälleen uusia jälkiä. Ella liikahti ja olin oikeastaan hieman pettynyt, että en saanut häntä itkemään. Työnsin sormen hänen litimärkään pilluunsa ja pyörittelin sitä siellä hetken, miettien, mitä voisin käyttää saadakseni Ellasta paremman reaktion. Lopulta muistin, että Ellan hevostarvikkeiden joukossa oli raippoja, joita voisin käyttää.
Hain pikaisesti pitkän raipan alakerrasta ja palatessani Ella odotti yhä samassa asennossa, täysin tietämättömänä siitä, mitä tuleman piti. Aikailematta kohotin raipan ja löin häntä voimieni tunnoista. Se sai aikaan haluamani reaktion ja Ella huusi kivusta ja pyysi minua lopettamaan. En kuunnellut, vaan löin uudestaan.
"Lopeta!" Ella parahti ja yritti nousta pystyyn. Painoin hänet kuitenkin väkivalloin takaisin siihen ja mutisin hänen korvaansa.
"Sä lupasit tehdä ihan mitä vain. Aika lunastaa lupauksesi, huora." Sen jälkeen Ella ei enää rimpuillut, mutta itki ja huusi. Se sai penikseni nousemaan entistä pystympään, jos se oli enää edes mahdollista ja lopulta minusta tuntui siltä, että laukeaisin kohta. Heitin raipan kädestäni ja painoin ylävartaloni Ellan päälle. Pyörittelin penistäni hänen pilluaukollaan, valmistautuen painumaan sisään. Ella nyyhkytti yhä hiljaisesti, mutta tunsin, että hän valui kosteutta äskeisestä raippasessiosta huolimatta.
Lopulta en enää kestänyt vaan työnnyin hitaasti sisälle vaimoni pilluun. Se oli uskomattoman liukas ja tiukka. Työnnyin hitaasti syvälle häneen ja vedin kullini pois hänestä kokonaan voidakseni ihailla hänen pilluaan. Se oli yhä avoinna äskeisen työntymisen jälkeen ja kiimalimat valuivat pitkin Ellan reisiä. Näky sai minut hulluksi ja työnnyin voimakkaasti häneen uudestaan ja nussin häntä lähes väkivaltaiseksi, kunnes tunsin olevani tulossa.
"Lattialle, polvillesi", sanoin kireästi ja kun Ella ei totellut minua välittömästi, lähes tulkoon paiskasin hänet lattialle ja sulloin kullini hänen suuhunsa. Työnnyin niin syvälle hänen suuhunsa, että kyyneleet alkoivat jälleen valua hänen silmistään, mutta en välittänyt. Juuri laukeamisen hetkellä vedin kullini pois hänen suustaan ja laukesin Ellan naamalle ja rinnoille. Ellan haukkoessa henkeä nappasin puhelimeni ja otin hänestä pari kuvaa. Hänen kaltaisensa huoravaimon kanssa kannatti pitää jotain, millä saada hänet kontrolliin.
"Puhdista itsesi, huora", sylkäisin ja Ella kompuroi kylpyhuoneeseen puhdistamaan spermojani pois kasvoiltaan ja rinnoiltaan. Katsoin huvittuneena hänen kävelyään, joka näytti jokseenkin vaikealta hänen anuksessaan olevan tapin vuoksi. Kun hän oli turvallisesti pois makuuhuoneesta, saatoin etsiä tarvikkeita lipaston salaisista kätköistä.
Ella palasi yllättävän nopeasti takaisin. Hän oli yhä lutkamekossaan, joka toi hänen vartalonsa kaaret upeasti esille. Pyysin häntä antamaan minulle sylitanssin ja varovasti hän istuikin syliini ja alkoi pian kiihtyvällä vauhdilla keikuttamaan persettään. Kullini alkoi taas ottaa eteen Ellan hieroessa sitä omalla takamuksellaan ja mieleni olisi tehnyt siinä hetkessä vain nussia häntä uudestaan.
Vaimolle rangaistus
1
2977
Vastaukset
- Anonyymi
Maltoin kuitenkin mieleni ja pyysin Ellaa riisumaan mekkonsa. Hän riisui kuitenkin mielestäni aivan liian hitaasti, joten puutuin peliin ja suorastaan revin mekon pois hänen päältään. Hän seisoi edessäni alusvaatteillaan, punaiset stringit kiimalimoista litimärkänä ja paria kokoa liian pienet rintaliivit vain korostivat hänen rintojaan.
"Alusvaatteet myös", sanoin ja runkkasin hitaasti kaluani, kun Ella paljasti märän pillunsa ja suuret rintansa minulle.
"Mene sängylle makaamaan", komensin ja Ella totteli. Hän makasi sängyllä ja käsiraudoilla lukitsin hänet makaamaan x-asentoon. Päätin myös sitoa hänen silmänsä. Ohimennen hipaisin hänen klitoristaan, joka sai välittömästi aikaan kiimaista uikutusta,
"Ole hiljaa", komensin ja hipaisin uudestaan turvonnutta klitorista. Painoin myös pari sormea Ellan aukkoon ja hieroessani samalla klitorista äänettömyys vaikutti olevan mahdotonta. Päätin kiusata vaimoani lisää ja teippasin hänen suunsa jesarilla. Kiusoittelin häntä pitkän aikaa, mutta en missään kohtaa antanut hänen laueta. Oma kullini oli turvonnut jälleen täyteen mittaansa. Olisin voinut siinä paikassa työntyä sisälle Ellan tiukkaan pilluun, mutta se olisi ollut hänelle aivan liian mukavaa. Tämähän oli loppujen lopuksi rangaistus, eikä rangaistusten kuulunut olla kivoja. Siispä vapautin hänet käsiraudoistaan ja ohjasin hänet yhä silmät sidottuna ja suu teipattuna lattialle. Kiinnitin käsiraudat jälleen hänen käsiinsä ja lukitsin rautojen toiset päät sängyn jalkoihin siten, että Ella joutui olemaan polvillaan lattialla, pillu ja perse minulle tyrkyllä. Läimäytin häntä kädellä jälleen pari kertaa. Työnsin hitaasti kullini hänen tiukkaan pilluunsa ja vain muutaman hitaan, nautinnollisen työnnön jälkeen tunsin Ellan saavan orgasmin. Hänen lihaksensa puristelivat kulliani uskomattomalla voimalla ja jos en olisi jo kerran lauennut, olisin lauennut siihen paikkaan uudestaan. Ellan orgasmin laannuttua jatkoin kuitenkin hitaasti nussimista ja otin samalla anustapin pois Ellan perseestä. Vedin kullini ulos Ellan pillusta ja kourasin käteeni sieltä hieman liukastetta, jonka levitin hänen anaaliinsa aukolle. Ymmärtäessään, mitä tuleman piti Ella alkoi riuhtomaan itseään irti, mutta luonnollisesti hän ei siinä voinut onnistua ollessaan käsiraudoilla kiinnitetty sängynjalkoihin. Hän yritti selvästi sanoa jotain, kenties anella minua lopettamaan, mutta teippi hänen suullaan peitti kaiken melko hyvin.
Hitaasti asetin kullini hänen anaalinsa aukolle ja yritin työntyä sisään. Vaikka anaalitappi olikin löystyttänyt persettä jonkin verran, Ella selvästi vastusteli lihaksiensa avulla. Työnsin kaikin voimin kulliani, kunnes se pääsi vähän matkaa Ellan anaaliin sisälle ja murahdin voitoriemuisesti. Ellan anaali oli miljoona kertaa tiukempi kuin hänen kiimaa tirisevä pillunsa. Ella rimpuili allani, vaikeuttaen yrityksiäni puskea itseni syvemmälle hänen ryppyreikäänsä. Tartuin häntä kurkusta kiinni, osittain saadakseni tukea työntymiseen ja osittain toiveeni muistuttaa hänelle, kuka täällä määräsi.
Hitaasti työnnyin yhä syvemmälle Ellan anaaliin, pidellen häntä kurkusta kiinni. Hän ei enää rimpuillut niin paljoa, joka helpotti tehtävääni. Lopulta kullini oli kokonaan hänen anaalissaan. Olin hetken paikallani, nauttien vain tiukan anaalin puristuksesta. Aloin vetämään kulliani ulos hänen anaalistaan, vain työntyäkseni uskomattomalla voimalla sinne uudestaan. TYöntyessäni väkivaltaisesti entiseen neitsytanaaliin Ella yritti selvästi huutaa kivusta. En välittänyt siitä vaan jatkoin hänen perseensä raiskaamista, kunnes laukesin syvälle hänen suoleensa. Katsoin hurmioituneena, miten spermani ryöppysivät hänen anaalistaan ulos lattialle ja otin siitä näystä pari kuvaa.
Lopulta ihailtuani Ellan nussittua spermapersettä tarpeeksi irroitin hänet raudoista ja poistin sekä silmäsiteen ja jesarin hänen suultaan. Hänen kaulaansa oli jäänyt selvät jäljet. Pakotin Ellan pysymään polvillaan lattialla ja jätin huomiotta hänen itkunsa. Yritin tarjota hänen perseessään ryvettynyttä kulliani imettäväksi, mutta Ella ei suostunut. Siispä puristin häntä nenästä niin kauan, että hänen oli pakko avata suunsa, jolloin työnsin spermaisen kullini syvälle hänen suuhunsa.
"Varokin sitten hampaita tai tulee huora turpaan", sanoin hengästyneesti, nauttien Ellan lämpimästä suusta. Tunsin kuitenkin ikävän vihlaisun hänen hampaistaan ja raivoa täynnä vedin kullini hänen suustaan pois.
"Älä enää, se oli vahinko, ole kiltti", Ella aneli polvillaan ja yritti ottaa kullini uudestaan suuhunsa, mutta en antanut. Käänsin hänet väkivalloin kontilleen ja survaisin koko nyrkkini hänen pilluunsa. Siitä huudosta päätellen se mahtoi sattua melkoisesti.
"Ole kiltti, lopeta", Ella itki, mutta virnistin itsekseni mielipuolisesti asetellessani kulliani uudestaan hänen anaalilleen.
"Huora saa sitä, mitä huora tilaa", kuiskasin ja työnnyin jälleen häneen sisäänsä kivunhuudon saattelemana.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292384
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52882Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 18700
- 53700
- 25689
- 135623