Jämsä...keskisen suomen surkein paikka.

Anonyymi

Säälin ihmistä joka joutuu tuolla asumaan.

31

1362

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen samaa mieltä t. koskelainen

• Anonyymi

Jämsänkoskella ne rikkaat asuut

• Anonyymi

Koskikeskinen Jämsänkosken helmi.

• Anonyymi

Säälit siis itseäsi voi voi reppanaa

• Anonyymi

Tämä on nyt muuten harvinaisen totta – ellei koko Suomen.

• Anonyymi

muutat muualle, niin ei tarvi joutavia miettiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

muutat muualle, niin ei tarvi joutavia miettiä.

Osui ja upposi kjäh kjäh 😅😆

• Anonyymi

Eikä pelkästään ryyppäys,huume ja pilleriporukka saa meuhata mielin määrin,Jopa keskellä päivää,tapahtumissa.

• Anonyymi

Hiljaa näyttävät olevan paikalliset täällä, onkohan liian rankkaa kuulla totuus.

• Anonyymi

Totuus tekee kipeää

• Anonyymi

Himos on keskisen Suomen paras ryyppäysmesta.

• Anonyymi

Vain unelmissas

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain unelmissas

Olen minä siellä ryypännyt kymmeniä kertoja.

• Anonyymi

Eräs pelastuslaitoksen mies käy sielä naisissa... vaikka on naimisissa

• Anonyymi

Niin on. Hyvää kasvualustaa Putinismille.

• Anonyymi

Viime aikoina kuullut heittoja että olisi "juomaveteen lisätty jotain joka sen aiheuttaa", on kuulemma vanhempikin sanonta.

• Anonyymi

Mikä olis hyvä paikka asua.

• Anonyymi

Vaikkapa Muurame tai Petäjävesi.

• Anonyymi

Mun mielestä surkeus ei tuu pilleriporukoista, vaan ihmisten uteliaisuudesta, kateellisuudesta ja junttimaisuudesta yksinkertaisesti.

• Anonyymi

Kyllä valitettavasti olen samaa mieltä, että osalla jämsäläisistä on valitettavasti ikävänä luonteenpiirteenä turha uteliaisuus ja kateellisuus.
        Itse olen myös syntyperäinen jämsäläinen, mutta monesta tutusta poiketen minua ei kiinnosta naapureiden ja tuttavien asiat sen kummemmin. Se mitä yhteisissä jutteluissa keskustellaan, olen aidosti iloinen heidän ilonaiheistaan ja surullinen, jos heillä on murheita. Mutta niistä asioista en ala keskustelemaan jonkun kolmannen osapuolen kanssa. Sen vuoksi minua ärsyttää kaikki juoruilevat ukot ja muijat ja pysyttelenkin heistä turvallisen välimatkan päässä, ja mahdollisena keskustelunaiheina pelkästään ns. yleiset asiat.
        Ja oikein tuossa pysähdyin ajattelemaan ja lopputulos oli, että en sen isommin kadehdi ketään. Kateus vain mielestäni turhaan myrkyttää mieltä ja aiheuttaa ikävää tunnetta.

• Anonyymi

Ongelmahan on sisäsiittoisuus kun on lisäännytty serkkujen kanssa, vaikuttaa merkittävästi älykkyyteen. Ja kun tätä on jatkunut kymmeniä ja kymmeniä vuosia..

• Anonyymi

Kun sulkevat kohta tuon kosken tehtaan, niin eiköhän sitten tyyli muutu.

• Anonyymi

Karmeasta historiastaan kuulu pitäjähän Jämsä on.
      Kaikkensa ovat siellä tehneet ettei vuoden 1918 "Breiviikin aika" pöyristyttävinen julmuuksineen enää näkyisi muualla kuin pitäjän hautausmaalla jossa lepää ikiuntaan kymmenittäin vaimoiltaan ja lapsiltaan tapettavaksi vietyjä isiä ja perheensä elättäjiä parhaina miehuutensa päivinä. Kaikki tämä vain vuoden 1917 käytyjen eduskuntavaalien äänestystuloksen johdosta kun ääripäät vasemmalta ja oikealta eivät voineet sitä hyväksyä ja lähteä demokratian jo viitoitetulle tielle . Oli kuningasmielistä yksinvaltiasta ja proletariaatin diktatuuria tarjolla maamme yhteiskuntajärjestelmäksi 😇
      Jallupulloa ei silloin vielä tunnettu , mutta
      jämsäläiset saivat tuta erään toisen Jallun äärimmäisen julman ja väkivaltaisen paikkakunnan suojeluskunnan käsikassaran ja maamme kaikkien aikojen murhamiehen Saaren kartanon silloisen isännän Hjalmari Saaren ja jonka mitä todennäköisimmin itse Luoja päätti ottaa päiviltään 25-26.9.1925 välisenä yönä . Yön vaanijahan oli tuo Jallu yhdessä liki alaikäisen tyttöpojan Rummin Jussin kanssa noutaessaan perheen isiä ja äitejä ko. riiheen kidutettavaksi ja kuin Jumalaa pilkatakseen aamuyöllä kirkonportaille ammuttavaksi.

• Anonyymi

KAIPOLA PÄIJÄNTEEN HELMI

• Anonyymi

Surkeutta ei voi poistaa koska se sisäsiittoisuuden myötä on jäänyt pysyäkseen ja me vain kärsimme seurauksista.

• Anonyymi

Kytö juo vielä piikkiin ja kiusaa olemuksellaan auvilaa kuinka kauan ???

• Anonyymi

Korko kenkä ei saa kuin mielenterveyspotilaita kämpilleen eikä edes tarjoo!!!

• Anonyymi

Älä suoten sääli. Mä viihdyn. Perhe viihtyy.

• Anonyymi

Jämsä on paavillinen juoni. Paikkakunta on tarkoituksellisesti tehty antamaan esimakua kiirastulesta/helvetistä. Saa sieluja pelastettua, kirkolle lisää rahaa ja katolisen kirkon papistolle... Noh. En sano enempää.

• Anonyymi

Kai sitä jossain oltava. Ompahan ollut aina töitä, talo, jonkinmoinen kesäpaikka, kaksi
      uudehkoa autoa, ja eläke häämöttää. Ei ole valittamista.

• Anonyymi

Se joka sanoo viihtyvänsä täällä Jämpsässsä ei kyllä puhu totta!

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      273
      5122
    2. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      53
      4221
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      93
      3609
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      50
      2719
    5. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      20
      1909
    6. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      46
      1863
    7. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      111
      1725
    8. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      98
      1501
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      71
      1095
    10. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      146
      1073
    Aihe