Jaetaanko postia nykyään miten sattuu tai kaikkina päivinä ei ollenkaan? Eikös postilaki sanele sen, että kirjeposti on jaettava kaikkina arkipäivinä? Koko kesän vaikuttanut siltä, että posti tulee aivan tuurilla milloin sattuu?
Postin jakelu Kajaanissa?
13
1921
Vastaukset
- Anonyymi
Joskus 1950-luvulla kirjeposti tuli taajamissa aamu- ja iltapäivällä. Nykyään postia tulee yöllä ja myös päivällä, sillä slp jakelu toimittaa muutakin kuin sanomalehtiä Kainuussa.
- Anonyymi
Tiistaisin posti ei kulje.
- Anonyymi
Eikä torstaisin.
Maakuopassako sitä ollaan asuttu kun et tiedä mitä maailmalla on tapahtunut.
Posti jakaa 2-3 krt viikossa postin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä torstaisin.
Maakuopassako sitä ollaan asuttu kun et tiedä mitä maailmalla on tapahtunut.
Posti jakaa 2-3 krt viikossa postin.Tilanne on nyt heinäkuussa ollut se, että postia on jaettu laiskimmillaan kerran viikossa.
Näin käy kaikille palveluille, jotka annetaan pienemmille firmoille. Tuloksen maksimoiminen alkaa välittömästi.
- Anonyymi
Kirjeposti jaetaan kolmena päivänä viikossa.
- Anonyymi
Mikä ihmeen postilaki? Mee hoitoon.
- Anonyymi
Mee ite. Lue enemmän, luulet vähemmän.
https://www.posti.fi/fi/yrityksille/asiakastuki/tiedotteet/10-kysymysta-ja-vastausta-postilain-muutoksesta
- Anonyymi
Huhtikuuna 1. pv 2022 postin jakelu on muuttunut. Aikaisemmin oli vuosia tilanne niin, että tiistaina ei jaettu kirjepostia. Nyt huhtikuun alusta eivät jaa kirjeposteja tiistaina ja torstaina. Heikkoa on nykyisin postin toiminta. Mikä lienee syy?
- Anonyymi
Naapureitten postia tulee omasta ovesta minulle ja luultavasti minunkin postia mene minne sattuu koska en ole saanut kaikkia laskuja. Sitten tulee karhukirjettä ja muistutusta. Osoitanko niistä koituvat kulut postin pääkonttoriin vai minne?
- Anonyymi
Sama juttu. Postia kannetaan väärään osoitteeseen. Minä olen laittanut ne eteen päin, mutta kun niitä on sellaisiakin tolloja, jotka vievät väärät postit suoraan roskiin.
- Anonyymi
se,mitä on joku kirjoittanut,on ihan totta. tänäänkään 16.12. ei ole tullut Hesaria, ei tämän päivän, eikä eilisen lehteä...päivä päivältä on tullut jakelu huonommaksi.
Hesarin tilaaja....- Anonyymi
Tämän päivän Hesarista on Sebastian Tynkkynen ostanut koko etusivun, jossa hän kertoo että hyviä uutisia on luvassa maahanmuuton suhteen.
Ehkä tämän takia maanantain Hesaria ei jaeta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämän päivän Hesarista on Sebastian Tynkkynen ostanut koko etusivun, jossa hän kertoo että hyviä uutisia on luvassa maahanmuuton suhteen.
Ehkä tämän takia maanantain Hesaria ei jaeta.Posti toimii kuten Väyrysen Presidentin vaalien kannattajakorttien kanssa, toimitetaan Viroon tuhottavaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941739
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2401533- 891346
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!651015Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9884- 46852
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35829