https://youtu.be/eWio_AiDSa0
Kotelon helinä ääni korjaus esi porauksella yleinen vaiva vanhat Cerwin Vega kaiuttimet.
Kotelon helinä ääni korjaus Cerwin Vega.
3
1072
Vastaukset
- Anonyymi
Vanha Cerwin Vega kotelo on tyhjä laatikko ilman tuki rimoja ehkä toi resonanssit aiheutta tuon kotelo helinä ja se että Cerwin Vega yleensä soitettan kovalla äänellä.
- Anonyymi
Oma kokemus on laatikon ulkopuolella,talo pitää ääntä monesta kohtaa hmm tai ei itse talo vaan huonekalut yms niiden sisältö ja aina joku asia muuttuu kun on eletään. Esim ming astiasto (arabia) liikkuu kun sitä käytetään.
Mutta sivu äänet ,ylimääräiset pilaa monella huomaamatta ääntä on fakta siis yleisesti kaiuttimien tuottamat särinät kaikissa kaiuttimissa. Omat kaiuttimet on vahvat kuin kallio,nykyisin. - Anonyymi
Saving Vega's ompa asiallista juttua! Sopii vielä nykaikaankin ns kierrätys ja jos joku laite on vanha tai hiemaqn rikki se ei ol eautomaattisesti pilalla vaan voi osaavissa käsissä tuottaa iloa vielä pitkään.
kaiken laitteiston ei tarvitse olla high endiä ja voi siltoi uppoutua musiikkiin täysin olematta velkaa tuhansia euroja (tai rahaa kiinni) laitteissa j ajatkuvassa varustelu kierteessä,se kun vie hermoja pirusti! Aivan puhun kokemuksen äänellä,valitettavasti.
Saving Vega's äijälle täydet pisteet. Luontokin kiittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984