Se tulee taas ja luvassa erilaisia kävelyitä sinne tänne, pitkästyttäviä jonninjoutavia jorinoita siellä täällä, epävireistä laulua ja korviin koskevaa kitaran rämpytystä, ehkä just just katsottava näytelmä ja parasta jokin hiton viinikellunta...
Ei vissiin kyläyhdistys parempaan taaskaan pysty. Eikä kyläyhdistyksen kokoustilasta ole ollut mitään iloa kyläläisille.
Onneksi saivat myytyä sen kouluvanhuksen, kun ei rahkeita sitäkään pitää.
Ja joo, en ala itse järjestää, koska ei mitään kiinnostusta, mutta vituttaa, kun toivoisi jotain hauskoja tapahtumia kylälle, niin aina tätä samaa tylsää "kulttuuri"-paskaa.
Ja en ehdota kellekään mitään uudistuksia, koska pari ihmistä kuitenkin päättää kaikesta.
Sääli, että aiempi kyläyhdistyksen väki luovutti paikkansa tälle uudelle.
Taipaleen kulttuuriviikko
11
175
Vastaukset
- Anonyymi
Ja nuoria ei huomioita mitenkään.
- Anonyymi
Riittää kun mummot ja vaarit saa "kulttuuria"
- Anonyymi
Et tykkää meiningistä mutta et uskalla edes ehdottaa koska pelkäät ettei ehdostusta kuunneltaisi?
Ehkä parempi ettet osallistu koko viikkoon.- Anonyymi
Oot vissiin yksi niistä päsmäreistä, jotka sanovat EI kaikelle mitä on aiemmin ehdotettu.
Todellakaan minäkään en osallistu, vaikken ole aloittaja eli täällä muitakin tympiintyneitä kun on niin saatanan tylsää touhua.
Kuten tuossa aiemmin mainittu ei mitään lapsille ja nuorille joten mukavaa khylttuuriviikkoa kuitenkin sulle ja minä minä - järjestäjille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot vissiin yksi niistä päsmäreistä, jotka sanovat EI kaikelle mitä on aiemmin ehdotettu.
Todellakaan minäkään en osallistu, vaikken ole aloittaja eli täällä muitakin tympiintyneitä kun on niin saatanan tylsää touhua.
Kuten tuossa aiemmin mainittu ei mitään lapsille ja nuorille joten mukavaa khylttuuriviikkoa kuitenkin sulle ja minä minä - järjestäjille.Aina kannattaa ehdottaa, jos on päättänyt jo ennakkoon ettei oma ehdotus kiinnosta ketään niin sitten oli varmaan aika huono ehdotus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina kannattaa ehdottaa, jos on päättänyt jo ennakkoon ettei oma ehdotus kiinnosta ketään niin sitten oli varmaan aika huono ehdotus
Mitä te täällä narisette?
Mahtava tapaus!
Kiitos järjestäjille!
Osalliastukaa joukoin!
https://www.facebook.com/Taipaleenkulttuuriviikko/
- Anonyymi
Onhan se hyvä jos joku jaksaa jotain järjestää, jos ei kiinnosta voi olla pois.
Ikäjakauma Viinijärvellä on omanlaisensa, enempi "mummo ja pappa "reservaatti" !
Liperin kunnan sivukylä, mutta aika rauhallinen paikka asua, jos rauhaa rakastaa, saa olla ihan omissa oloissaan. Jotain palveluita voisi olla lisää, mutta hyvä näinkin, etteivät veisi näitäkin vähiä palveluita, kuten labra, edes parillisen viikon torstaina ja kauppa, Pullapulju ja "poikien kioski", mutta kuka hommaisi sen pankin raha-automaatin takaisin, joskus tarvitsee käteistäkin, onneksi on netti, mutta ei ehkä kaikilla !!?? Vielä omalla autolla pääsee, sitten taksilla, "terkkariin", jos ottavat enää sisälle !?
Onhan tämä aika syrjässä, mutta hautausmaalle sitten joskus lyhyt matka, onneksi sinne ei kait tarvitse itse mennä jo varoilta !? Tuhkat Taipalejokeen !?- Anonyymi
Niin.
Myssyn/lippiksennosto näille tulisieluille!
Kannattaa mennä mukaan kaikkeen mitä järjestetään ja järjestää itse!
Kun aattelee, mitä kaikkee tapahtuu muualla, niin osaa antaa arvoa että on rauhallista.
- Anonyymi
Valitaanko tapahtumissa viinijärven pisin kalu ja karvasin tupsukka
- Anonyymi
No jo oli kommentti!
Eikö sinulla ole muuta mitään mielessä?
Säälittää noin alhainen oikea kulttuurin tuntemus.
Lue tämä läpi:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Kulttuuri
Myös kaikki sinisellä merkityt otsikot.
Toivon että ymmärrät silloin, mistä on kyse.
Miten hieno asia että Taipale järjestää Kulttuuritapahtumia! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jo oli kommentti!
Eikö sinulla ole muuta mitään mielessä?
Säälittää noin alhainen oikea kulttuurin tuntemus.
Lue tämä läpi:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Kulttuuri
Myös kaikki sinisellä merkityt otsikot.
Toivon että ymmärrät silloin, mistä on kyse.
Miten hieno asia että Taipale järjestää Kulttuuritapahtumia!Hyvä että yritetään!
Aina voi parantaa ja kehittää, ehdotuksia kehiin!
Pienestä lähtee kaikki alkuun.
Kiitos kulttuuriviikon järjestäjille!
Jatkakaa!
Niin hyvä idea!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .894600Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403133Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032202Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2311348Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 671097
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että112999