Kampaaja hakusessa

Anonyymi

kyselen tätä kautta kun liperi fb-sivulle ei nykyisin uskalla mitään kirjoittaa heti alkaa vinoilu tai ylläpitäjät uhkaavat estoilla

Siispä nyt on hiukset pilattu ylämyllyllä ja viinijärvellä no teki mieli testata kunnan eri kampaajia. kalliiksi tulee
niin onko ylämyllyn jokin uusi kampaamo työssään laadukkaampi ?
tai tekeekö joku kotonaan tai onko jossakin piilossa taitava yrittäjä

ja tyhmät vastaukset jää omaan arvoonsa !

27

1602

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tarviitko kuitin?

      • Anonyymi

        Kuitti ja takuu työstä pitää saada
        Sen verran paskasta saanut maksaa että täytyy löytyä kunnon ammattilainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuitti ja takuu työstä pitää saada
        Sen verran paskasta saanut maksaa että täytyy löytyä kunnon ammattilainen

        Kuule suttura, laita ittelles nuttura.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule suttura, laita ittelles nuttura.

        Tyhmä kommentti


    • Anonyymi

      Botoksi kampaajat on osaamattomia.
      Laitetaan vaikka ei osata !

      • Anonyymi

        Johan on kumma, että kampaajatkin osaamattomia! Joutuvatkohan hekin nyt häpeämään saunan takana muiden liperiläisten seurassa, kun yksi vain osaa Liperissä? On se ankeeta tietenkin, jos suu on vääntynyt ja turvotettu vain yhteen asentoon! Mitä sitä hymyilemään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johan on kumma, että kampaajatkin osaamattomia! Joutuvatkohan hekin nyt häpeämään saunan takana muiden liperiläisten seurassa, kun yksi vain osaa Liperissä? On se ankeeta tietenkin, jos suu on vääntynyt ja turvotettu vain yhteen asentoon! Mitä sitä hymyilemään!

        Joutuvatkohan hekin nyt häpeämään saunan takana muiden liperiläisten seurassa,

        Joutuu joutuu..jos ei osata ! Ei muut Liperiläiset vaan parturit botoksit.


    • Anonyymi

      Kaljun jos haluut niin onnistuu

      • Anonyymi

        Kyselysi on hyvin aiheellinen.
        Ei ole helppoa löytää hyvää, itselleen sopivaa kampaajaa.

        Useimmiten leikkaus ei onnistu kuin itse olisi halunnut.

        Pitkän elämäni aikana (70 vuotta) olen oikeasti löytänyt vain viisi kampaajaa, jotka ovat osanneet leikata hyvin.
        Minulla on harvinaisen paksu tukka.
        Monet luulee, että on hyvä, mutta en itse: on kuin olisi "turkki" päässä. Kun meen kampaajalle, niin sanon ensimmäiseksi, että "harventakaa".

        Ei sinun auta, kuin vain kokeilla eri kampaajia, käy myös Joensuussa.

        Oma ratkaisuni on "muumimamma"-nuttura.
        Saa hiukset helposti ylös, säästyy kampaajamaksut, ja olen ostanut harvennussakset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyselysi on hyvin aiheellinen.
        Ei ole helppoa löytää hyvää, itselleen sopivaa kampaajaa.

        Useimmiten leikkaus ei onnistu kuin itse olisi halunnut.

        Pitkän elämäni aikana (70 vuotta) olen oikeasti löytänyt vain viisi kampaajaa, jotka ovat osanneet leikata hyvin.
        Minulla on harvinaisen paksu tukka.
        Monet luulee, että on hyvä, mutta en itse: on kuin olisi "turkki" päässä. Kun meen kampaajalle, niin sanon ensimmäiseksi, että "harventakaa".

        Ei sinun auta, kuin vain kokeilla eri kampaajia, käy myös Joensuussa.

        Oma ratkaisuni on "muumimamma"-nuttura.
        Saa hiukset helposti ylös, säästyy kampaajamaksut, ja olen ostanut harvennussakset.

        Juuri näin.
        Onnex jotkut osaa kommentoida asiallisesti ihan asialliseen aloitukseen.

        Itsekin käyn nykysin kaupungissa, kun aikoinaan täällä tuhottiin hiukset eikä korvausta saanut.
        Aloittajalle tsemppiä hyvän kampaajan löytämiseen.


    • Anonyymi

      Villi veikkaus että on tämä yleinen kaikesta valittaja SE.

      • Anonyymi

        Jo olet hönelö ite.

        Eikö ole mitään kerrottavaa itse aiheesta?

        Eipä näkökään.
        Kunhan leukaluitasi turhaan louskuttelet,


    • Anonyymi

      Täällä kirjoittelee kampaaja Viinijärveltä. Mieluusti olisin kuullut itse jo siinä vaiheessa kun olet käynyt niin sen rehellisen palautteen työstäni jos näin on, että on hiukset pilattu. Ja olipa palaute Hyvää tai huonoa niin, mielestäni se pitäisi sanoa työntekijälle. Rakentava palaute on hyvästä ja aina voi parantaa ja kehittyä. Ja myös tosi asia on että kaikkia ei voi miellyttää ja kaikilla on aina eri näkemys eri asioista ja se pyritään asiakkaan kanssa selvittämään ollaanko samalla aaltopituudella. Ja jos olet minulla käynyt asiakkaana viimeksi, niin haluaisin itsekin kuulla sen miten olen hiuksesi pilannut ja toivoisin että pystyisin asian korjaamaan 😊 arvostelijoita ja työstä tykkäämättömiä aina on, mutta itse hlö kohtaisesti haluaisin kuulla aina rehellisen palautteen työstäni ihan henkilökohtaisesti. Tällä tavalla pystyy kehittymään ja oppimaan jos on parannettavaa.

      • Anonyymi

        Hyvä että tulee kommentti kampaajalta ja että on avoin mieli ottamaan palautetta!
        Hyvän kampaajan merkki.

        Itse en ole käynyt Viinijärvellä vielä.
        Mutta jos luoksesi tulee yli seitenkymppinen ja ensimmäiseksi pyytää sinua ohentamaan (ohentaa oli sana, eikä harventaa), - niin se olen minä.
        Toivottavasti olet sitten se kuudes kampaaja, joka osaa leikata hyvin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä että tulee kommentti kampaajalta ja että on avoin mieli ottamaan palautetta!
        Hyvän kampaajan merkki.

        Itse en ole käynyt Viinijärvellä vielä.
        Mutta jos luoksesi tulee yli seitenkymppinen ja ensimmäiseksi pyytää sinua ohentamaan (ohentaa oli sana, eikä harventaa), - niin se olen minä.
        Toivottavasti olet sitten se kuudes kampaaja, joka osaa leikata hyvin!

        Luulen jotta kyseessä pitkään työtä tehnyt ja liian rutinoitunut tekijä, sen mitä "juoruja" kuullut.
        Tosin en tiedä kuka tää kirjoittanut kampaaja on.
        Kuullut myös miten ylämyllyllä moni tyytymätön ainakin kahteen kampaamoon.
        Nythän sinne tullut uusi huippukampaamo.


      • Anonyymi

        Mistä sä tiedät että sun työstä kyse?
        Voihan se olla joku muukin


      • Anonyymi

        kampaajalle
        ei kyseessä se uusi kampaamo viinijarvella
        taisi jo lopettaa se joka joskus pilasi hiukseni ei suostunut edes neuvottelemaan vaik heti ilmoitin ettei mennyt niinku piti
        ylämyllyllä kävin pienessä kampaamossa ja leikkaus meni päin peetä vaikea korjata lyhyemmässä tukassa
        kiitos asiallisista kommenteista
        joidenkin vaikea pysyä asiassa
        t. aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kampaajalle
        ei kyseessä se uusi kampaamo viinijarvella
        taisi jo lopettaa se joka joskus pilasi hiukseni ei suostunut edes neuvottelemaan vaik heti ilmoitin ettei mennyt niinku piti
        ylämyllyllä kävin pienessä kampaamossa ja leikkaus meni päin peetä vaikea korjata lyhyemmässä tukassa
        kiitos asiallisista kommenteista
        joidenkin vaikea pysyä asiassa
        t. aloittaja

        Enkeli kampaamo?


      • Anonyymi

        Missä viinijärvellä on kampaaja tietääkseni ei ole ollut aikoihin liikettä.


    • Anonyymi

      Aloittajalle

      Tervetuloa tutustumaan minun kampaamoon viinijärvelle 😊

      • Anonyymi

        No, inhoan kaikkia emoijia!
        En tule, - siksi.
        Yli teini-ikäisen ei pitäisi käyttää emoijia, - ne tekee lapsellisen vaikutuksen.

        Onneksi et ole vielä ilmoittanut kampaamosi nimeä, vahinkoa ei ole sattunut.

        En kerro tätä ilkeydestä, vaan neuvoksi.


    • Anonyymi

      Eikös Ylämyllyllä ole enkeli kampaamo?
      Lätky antaa siunaukset kaikki päälle:)

    • Anonyymi

      Voi olla raivotautia ilta/yöaikaan!
      Humalassa on ...

    • Anonyymi

      Kun käyt Ylämyllyn uudessa kampaamossa, niin tarkista hinta ennen maksamista.
      Ei auttanut ihmettely vaan siinäpä maksat melkein tuplahinnan kun kampaaja ilmoittamatta tehnyt eri tavalla ja aineilla kuin tilatessa ja tullessa pyydetty ja sovittu, ainahan asiakas ei niitä eroja itse siinä huomaa.
      Huomioi tarkkaan hinnat alkaen! Mut jos hinta sovittu niin silti tuntui melkein rosvoukselta kun ei asiakasta infota hiusten käsittelyn aikana että tästä pitääkin maksaa lisämaksu sitä ja tätä.
      Ja kiire maksulla kun seuraava asiakas odottaa. Olisko pitänyt järjestää show, no olisi, kun näin jälkeenpäin ajattelee.
      Ei tuo nyt niin clamour työtä ollut että hinnat kuin Helsingin huippukampaamoissa.

      • Anonyymi

        Kannattaa käydä Svengissä
        Laatu ja hintasuhde heillä on
        Ja sopia heti mennessä että hinta pitää paikkansa
        Hyvä kampaaja kertoo jos hinta nousee jonkin käsittelyn takia eikä vedä tuolleen välistä
        Ikävä kokemus sinulla ehkä seuraavalla kerralla parempi ja tosiaan eikun mekkala päälle tuommoisesta mutta aina sekään ei auta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa käydä Svengissä
        Laatu ja hintasuhde heillä on
        Ja sopia heti mennessä että hinta pitää paikkansa
        Hyvä kampaaja kertoo jos hinta nousee jonkin käsittelyn takia eikä vedä tuolleen välistä
        Ikävä kokemus sinulla ehkä seuraavalla kerralla parempi ja tosiaan eikun mekkala päälle tuommoisesta mutta aina sekään ei auta

        Svengi tai jokin joensuulainen kunnon kampaamo minne kannattaa maksaa!


    • Anonyymi

      Minä löysin tosi hyvän kampaamon Liperistä. Löytyi lähempää, mitä luulinkaan. Vaimoni on leikannut hiukseni viimeiset neljä vuotta. Jälki on tosi hyvää, ja palvelua voi käyttää tarpeeksi usein, elikää kuukauden välein. Hinnat on neuvoteltu keskenään. Siihen ei ole tarvittu parturiliittoa, eikä verottajaa. Hyvin on palvelu pelannut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      6579
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      531
      3770
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      193
      3677
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      173
      2856
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2549
    6. 292
      2327
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      24
      1623
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      114
      1530
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1459
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1240
    Aihe