Naapuri käytti puistossa

Anonyymi

Liikun rollaattorilla. Omaiset ei ole käyttänyt ollenkaan.

Minkä lahjan voisi antaa naapurille.
kun auttoi minua!

Vinkkejä!

9

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lahjakortti, jalkahoito, kosmetologi, kampaaja, kuntosali, ravintola, alko ….

    • Anonyymi

      Eikö kukaan tee enää mitään pyyteettömästi auttamisen halusta ?
      Tarjoa pullakahvit naapurille !
      Ei mitään pahoja ylilyöntejä kuten monen kymmenen euron lahjakortteja.

      • Samaa mieltä.
        Kutsu joskus kaffeille ja kerro, miten iso merkitys puistoretkellä sinulle oli.
        Silloin voit sopia ja kuulet ulkoiluttaako hän hyvää hyvyyttään
        vai haluaako jonkun korvauksen .
        Voitte tehdä vaikka yhteisen diilin ulkoiluttamisesta.


      • Anonyymi

        Joo, tarjoan kakku kahvit suklaa rasian.

        Kyllä voisinkin maksaa jonkin verran .

        Ehkä pääsen itse parin viikon päästä. yksin kauppaan, 100 metriä kauppaan.



        Alkuperäinen kirjpittaja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, tarjoan kakku kahvit suklaa rasian.

        Kyllä voisinkin maksaa jonkin verran .

        Ehkä pääsen itse parin viikon päästä. yksin kauppaan, 100 metriä kauppaan.



        Alkuperäinen kirjpittaja!

        Asiassa on sellainen puoli, että sinun auttajasi saattaa pitää kalliita
        "lahjuksia" kiusallisina.
        Sinuna etenisin ihan tavallisesti, kakkukahvit on ihan ok,
        mutta toki suklaarasiankin voi antaa, en ota kantaa.

        Auttaminen on auttamista, mutta kalliit lahjat tekee siitä sinulle maksullista palvelua,
        jota voi tilata kenties edullisemminkin hoivafirmoista ja siitä saa kotitalousvähennystä
        60 % hinnasta. Se on reilua peliä, missä asiakas maksaa sovitun summan
        eikä siinä ole mitään jossittelemista.

        Oikein kiva, että olet apua saanut, oletko vain tilapäisesti liikuntarajoitteinen
        vai tuleeko tilanne olemaan pysyvä ?
        Siinä tapauksessa hoivafirman avustaja voisi olla helppo ratkaisu silloin tällöin
        tarvittaessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiassa on sellainen puoli, että sinun auttajasi saattaa pitää kalliita
        "lahjuksia" kiusallisina.
        Sinuna etenisin ihan tavallisesti, kakkukahvit on ihan ok,
        mutta toki suklaarasiankin voi antaa, en ota kantaa.

        Auttaminen on auttamista, mutta kalliit lahjat tekee siitä sinulle maksullista palvelua,
        jota voi tilata kenties edullisemminkin hoivafirmoista ja siitä saa kotitalousvähennystä
        60 % hinnasta. Se on reilua peliä, missä asiakas maksaa sovitun summan
        eikä siinä ole mitään jossittelemista.

        Oikein kiva, että olet apua saanut, oletko vain tilapäisesti liikuntarajoitteinen
        vai tuleeko tilanne olemaan pysyvä ?
        Siinä tapauksessa hoivafirman avustaja voisi olla helppo ratkaisu silloin tällöin
        tarvittaessa.

        Kyllä pitää kuntoutua ,että voin hoitaa .kauppa asiat olen itse hoitanut raha asiat.


        Alkuperäinen kirjoittaja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä pitää kuntoutua ,että voin hoitaa .kauppa asiat olen itse hoitanut raha asiat.


        Alkuperäinen kirjoittaja!

        Kuntoutumisiin ja kaikkea hyvää sinulle ! On hankalaa kun ei liikkeelle pääse,
        minullakin on kokemusta siitä. Tilaan ruuat netistä S-kaupasta kotiin kerran viikossa.
        Se on suuri helpotus.
        Kirjoittele miten menee jatkossa !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuntoutumisiin ja kaikkea hyvää sinulle ! On hankalaa kun ei liikkeelle pääse,
        minullakin on kokemusta siitä. Tilaan ruuat netistä S-kaupasta kotiin kerran viikossa.
        Se on suuri helpotus.
        Kirjoittele miten menee jatkossa !

        Kiitos!

        Ja kaikkea hyvää sinulle!


        Alkuperäinen kirjoittaja!


    • Anonyymi

      Itselläni ole ystävinä 18 vuotta itseäni huomattavasti vahemmat henkilöt sisarukset 2 naista.Joista toinen oli naapurini. Kuin siihen saman aikaan mahtui 7 vuotta vanha siskon mies!Ystävinä ja lopulta kaikki kuolivat muistisairaus alzmer tauti. Oliin sydämellä heidän kanssa palkatta ja autoin sydämellä palkatta.Kylähän vimeset vuodet söi minua .Kun esim. kaksi heistä saman aikaan sairaala, Ensin suursuonsairaala tervehtii toista,sieltä lta Itä-Helsinki omaan kotin.Kukien julkinen liikenne.Matkat söi aikansa. Selainen ihminen joka on palkatta loulta on myös vanhusten omaisille itsestän selvyyv. Menevät kirien taakse ja itsestään selvänä pitävät joku autaa.Ystäville ja sukulaisille kun ei ole omashoitajan rahoja ei kerhoja joissa kohtaavat muita.Niinkun omaishoitajilla tuki kerhot ymm.Kohtamisia 1 kerta viikossa jaksaakseen.Joten aihen aloitus uskon henkilö joka sinut vei puistoon.Teki asian sydämellä kuten teen minä.Eikä palkalla muistamisella lahjat.yst.terveisin sydän Kontulasta Helsinki 94. Anteeksi jos teksti virheet.luki häiriö,Seravaksi 70v.vanha nainen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Isä tuomittiin pahoinpitelystä.

      Tulikohan oikeudelle nyt ylilyönti? Eihän tuon isän antama kurinpito niin vakavaa ollut. Tuomio olisi ollut aivan ymmärr
      Maailman menoa
      204
      2525
    2. Norja ottaa öljyrahastoista 40 mrd. Suomen pitäisi ottaa työeläkevaroista

      Irtoraha kiertoon, jotta talous saadaan elpymäään. https://yle.fi/a/74-20116257 "Norjan hallitus kasvattaa öljyrahasto
      Maailman menoa
      430
      2217
    3. Arja Koriseva paljastaa erikoisesta asumisjärjestelystä Pekka-rakkaan kanssa: "Voin ottaa..."

      Arja Koriseva viettää tänä vuonna 35-vuotistaiteilijajuhlaa ja kisaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa. Lue Arja Koris
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1374
    4. Mun treffi-ilmoitus

      Hei, Ajattelin laittaa tänne oman treffi-ilmoituksen, koska tinder ja muut deittiapit ja palstat eivät ole omalta osalt
      Sinkut
      27
      1257
    5. Miten paljon

      Haluat häntä????
      Ikävä
      71
      1221
    6. Hyvää yötä tänne

      Kun nukkumaan käytte. Ei vanha mies ole kellekään mitään. 😐🌌🌃✨❤️🐺😊
      Ikävä
      133
      945
    7. Mä en kestä näin unta

      Missä nukuit vieressäni. Käännyit otit lusikkaan ja kuiskasit korvaani. "Minä rakastan sinua kulta". 💔
      Ikävä
      70
      920
    8. Rita Niemi-Manninen kommentoi yllättäen Aki-miehensä suoritusta Selviytyjissä: "Olisi pitänyt..."

      Rita Niemi-Manninen ja Aki Manninen herättävät vahvoja mielipiteitä… Nyt Rita Niemi-Manninen kisaa rankassa tosi-tv-kis
      Suomalaiset julkkikset
      6
      900
    9. Laskutehtävä

      Laske kaivattusi ja itsesi iät yhteen. Tulosta ei oo pakko kertoo.
      Ikävä
      80
      827
    10. Olet suloisinta mitä tiedän

      Kun katsoit minua, en pystynyt katsomaan sinua takaisin koska pelkään että näet mitä sinua kohtaan tunnen. Ihastelen sin
      Ikävä
      21
      800
    Aihe