Minulla on pelko, että minua epäillään varkaaksi tai että vahingossa hukkaan tavaroita työpaikalla. Sieltä on viime aikoina hävinnyt käsittämättömästi tavaroita, tiedän kyllä, että en ole varastanut niitä, mutta tunnen syyllisyyttä, että olen heittänyt vahingossa roskiin ja, että minua aletaan epäillä varkauksista tai hukkaamisesta. Mietin sitten kotona, että olenko jossain vaiheessa voinut hukata. Tulee kamala syyllisyys, vaikka en ole syyllinen. Onko tämä pakko-ajatusta vai masennusta? Masennus kyllä diagnosoitu aiemmin. Lääkitys Brintellix 10 mg. Miksi koen olevani syyllinen vaikka en ole syyllistynyt varastamiseen, hukkaamisesta en ole varma ja sitä pyörittelen päässä jatkuvasti, että koska olen jonkin esineen viimeksi nähnyt tai pidellyt käsissä jne… Nuorempana, noin 30v minulla oli kamala hivin pelko ja siitä myöhemmin laskin numeroita päässä jatkuvasti, ne oli varmaan ocdtä, mutta entä tämä? Olen 55v nainen.
Varkaaksi leimautumisen pelko
Anonyymi
1
127
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1192572Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup262414Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.592003Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua301833Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3391399- 601093
- 2591039
- 541027
- 146933
- 45918