Oman talon myynti

Anonyymi

Ollaan jo kauan mietitty oman talon myyntiä ja nyt olisi ajankohtainen. Suositelkaa välittäjää tai miten onnistuisi itse myynti. Onko kokemuksia? Ei välttämättä jaksaisi itse esitellä tai markkinoida, joten mielummin ehkä välittäjän käsiin annettaisiin. Ja mitäkähän on nykyään realistiset välityspalkkiot ja saako kaupanvahvistajaa kuinka helposti? Uusi koti jo näköpiirissä.,

17

1280

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kannukseen harva sijoittaa, kaikki pois lähdössä

• Anonyymi

Me myytiin itse mutta Tähtikotien Heidi hoiti kaikki kauppaan liittyvät asiat. Hyvin meni ja hinta hyvin kohtuullinen.👍👍

• Anonyymi

Välityspalkkioista saa varmasti paremman vastauksen suoraan välittäjiltä, kuin täältä suoli24 MG potilaiden tsätistä

• Anonyymi

Tuossa yhdessä ketjussa kehotettiin välttämään asiointia aluepäällikön kanssa🤔🤔 mitä se sitten tarkoittaakaan?

• Anonyymi

Kuuklaa hinnat netistä , sieltä se selviää .
      Veikkaan, että 3,5- 5,5 prossaa velattomasta hinnasta on välitysprosentti.
      Haarukoi netistä talojen hintoja, maaseudulla eivät kovin kaksisia.
      Pääkaupunkialue on ihan toisissa sfääreissä.

• Anonyymi

Kannuksessa ei näy olevan ollenkaan OP:n asunnonvälitystä. Enkö vaan löytänyt?

• Anonyymi

Ei ookkaan enää. Loppu.

• Anonyymi

Kas, etteikö ole nimellä op-kiinteistöt, jos ei niin Kokkolassa löytyy.

• Anonyymi

Suosittelen tummia!Rehellistä kauppaa jo
      Vuosisatoja!Asunto menee alta aikayksikön!!

• Anonyymi

Myy mulle halvalla

• Anonyymi

Ei tänne kannata muuttaa, ei täällä tykätä ulkopaikkakuntalaisista, katsotaan vaan pitkä nokkaisesti.

• Anonyymi

Muilla paikkakunnilla ollaan vieraskoreita, muualta muuttaneita paikkakunnalle pidetään valmiiksi parempana ihmisenä, kuin paikalliset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muilla paikkakunnilla ollaan vieraskoreita, muualta muuttaneita paikkakunnalle pidetään valmiiksi parempana ihmisenä, kuin paikalliset.

Suurin syy miksei täältä haluta ostaa tai vuokrata.

• Anonyymi

Muutettiin tänne vuosi sitten ja olen todellakin katunut sitä päätöstä. Tällä paikkakunnalla ei hyväksytä ulkopaikkakunnalta tulleita ja ei osoiteta niitä tervetulleeksi. Täällä myös todella kateellisia sekä uteliaita ihmisiä.
      Kannuksessa ei ole hyvä asua. Taidan muuttaa täältä pois

• Anonyymi

Myy mulle talosi halvalla, tykkään ostaa jos halvalla saa

• Anonyymi

Ei pidä antaa ihmisille puhuttavaa tai sitten antaa niin paljon, että kaikki on sekasten. Toisesta korvasta ulos vaan.

• Anonyymi

Kannattaa myydä nopeasti pois, voi olla vaikea saada myytyä myöhemmin...
      Tarjontaa on riittävästi ja ostajia rajallisesti...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      84
      5237
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      28
      3498
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      39
      2842
    4. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      18
      2031
    5. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      58
      1830
    6. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1586
    7. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      285
      1581
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1382
    9. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1366
    10. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      7
      1095
    Aihe