Oman talon myynti

Anonyymi

Ollaan jo kauan mietitty oman talon myyntiä ja nyt olisi ajankohtainen. Suositelkaa välittäjää tai miten onnistuisi itse myynti. Onko kokemuksia? Ei välttämättä jaksaisi itse esitellä tai markkinoida, joten mielummin ehkä välittäjän käsiin annettaisiin. Ja mitäkähän on nykyään realistiset välityspalkkiot ja saako kaupanvahvistajaa kuinka helposti? Uusi koti jo näköpiirissä.,

17

1301

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kannukseen harva sijoittaa, kaikki pois lähdössä

• Anonyymi

Me myytiin itse mutta Tähtikotien Heidi hoiti kaikki kauppaan liittyvät asiat. Hyvin meni ja hinta hyvin kohtuullinen.👍👍

• Anonyymi

Välityspalkkioista saa varmasti paremman vastauksen suoraan välittäjiltä, kuin täältä suoli24 MG potilaiden tsätistä

• Anonyymi

Tuossa yhdessä ketjussa kehotettiin välttämään asiointia aluepäällikön kanssa🤔🤔 mitä se sitten tarkoittaakaan?

• Anonyymi

Kuuklaa hinnat netistä , sieltä se selviää .
      Veikkaan, että 3,5- 5,5 prossaa velattomasta hinnasta on välitysprosentti.
      Haarukoi netistä talojen hintoja, maaseudulla eivät kovin kaksisia.
      Pääkaupunkialue on ihan toisissa sfääreissä.

• Anonyymi

Kannuksessa ei näy olevan ollenkaan OP:n asunnonvälitystä. Enkö vaan löytänyt?

• Anonyymi

Ei ookkaan enää. Loppu.

• Anonyymi

Kas, etteikö ole nimellä op-kiinteistöt, jos ei niin Kokkolassa löytyy.

• Anonyymi

Suosittelen tummia!Rehellistä kauppaa jo
      Vuosisatoja!Asunto menee alta aikayksikön!!

• Anonyymi

Myy mulle halvalla

• Anonyymi

Ei tänne kannata muuttaa, ei täällä tykätä ulkopaikkakuntalaisista, katsotaan vaan pitkä nokkaisesti.

• Anonyymi

Muilla paikkakunnilla ollaan vieraskoreita, muualta muuttaneita paikkakunnalle pidetään valmiiksi parempana ihmisenä, kuin paikalliset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muilla paikkakunnilla ollaan vieraskoreita, muualta muuttaneita paikkakunnalle pidetään valmiiksi parempana ihmisenä, kuin paikalliset.

Suurin syy miksei täältä haluta ostaa tai vuokrata.

• Anonyymi

Muutettiin tänne vuosi sitten ja olen todellakin katunut sitä päätöstä. Tällä paikkakunnalla ei hyväksytä ulkopaikkakunnalta tulleita ja ei osoiteta niitä tervetulleeksi. Täällä myös todella kateellisia sekä uteliaita ihmisiä.
      Kannuksessa ei ole hyvä asua. Taidan muuttaa täältä pois

• Anonyymi

Myy mulle talosi halvalla, tykkään ostaa jos halvalla saa

• Anonyymi

Ei pidä antaa ihmisille puhuttavaa tai sitten antaa niin paljon, että kaikki on sekasten. Toisesta korvasta ulos vaan.

• Anonyymi

Kannattaa myydä nopeasti pois, voi olla vaikea saada myytyä myöhemmin...
      Tarjontaa on riittävästi ja ostajia rajallisesti...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1865
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1598
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1079
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe