Oman talon myynti

Anonyymi

Ollaan jo kauan mietitty oman talon myyntiä ja nyt olisi ajankohtainen. Suositelkaa välittäjää tai miten onnistuisi itse myynti. Onko kokemuksia? Ei välttämättä jaksaisi itse esitellä tai markkinoida, joten mielummin ehkä välittäjän käsiin annettaisiin. Ja mitäkähän on nykyään realistiset välityspalkkiot ja saako kaupanvahvistajaa kuinka helposti? Uusi koti jo näköpiirissä.,

17

1112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kannukseen harva sijoittaa, kaikki pois lähdössä

    • Anonyymi

      Me myytiin itse mutta Tähtikotien Heidi hoiti kaikki kauppaan liittyvät asiat. Hyvin meni ja hinta hyvin kohtuullinen.👍👍

    • Anonyymi

      Välityspalkkioista saa varmasti paremman vastauksen suoraan välittäjiltä, kuin täältä suoli24 MG potilaiden tsätistä

    • Anonyymi

      Tuossa yhdessä ketjussa kehotettiin välttämään asiointia aluepäällikön kanssa🤔🤔 mitä se sitten tarkoittaakaan?

    • Anonyymi

      Kuuklaa hinnat netistä , sieltä se selviää .
      Veikkaan, että 3,5- 5,5 prossaa velattomasta hinnasta on välitysprosentti.
      Haarukoi netistä talojen hintoja, maaseudulla eivät kovin kaksisia.
      Pääkaupunkialue on ihan toisissa sfääreissä.

    • Anonyymi

      Kannuksessa ei näy olevan ollenkaan OP:n asunnonvälitystä. Enkö vaan löytänyt?

      • Anonyymi

        Ei ookkaan enää. Loppu.


    • Anonyymi

      Kas, etteikö ole nimellä op-kiinteistöt, jos ei niin Kokkolassa löytyy.

    • Anonyymi

      Suosittelen tummia!Rehellistä kauppaa jo
      Vuosisatoja!Asunto menee alta aikayksikön!!

    • Anonyymi

      Myy mulle halvalla

    • Anonyymi

      Ei tänne kannata muuttaa, ei täällä tykätä ulkopaikkakuntalaisista, katsotaan vaan pitkä nokkaisesti.

      • Anonyymi

        Muilla paikkakunnilla ollaan vieraskoreita, muualta muuttaneita paikkakunnalle pidetään valmiiksi parempana ihmisenä, kuin paikalliset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muilla paikkakunnilla ollaan vieraskoreita, muualta muuttaneita paikkakunnalle pidetään valmiiksi parempana ihmisenä, kuin paikalliset.

        Suurin syy miksei täältä haluta ostaa tai vuokrata.


    • Anonyymi

      Muutettiin tänne vuosi sitten ja olen todellakin katunut sitä päätöstä. Tällä paikkakunnalla ei hyväksytä ulkopaikkakunnalta tulleita ja ei osoiteta niitä tervetulleeksi. Täällä myös todella kateellisia sekä uteliaita ihmisiä.
      Kannuksessa ei ole hyvä asua. Taidan muuttaa täältä pois

      • Anonyymi

        Myy mulle talosi halvalla, tykkään ostaa jos halvalla saa


      • Anonyymi

        Ei pidä antaa ihmisille puhuttavaa tai sitten antaa niin paljon, että kaikki on sekasten. Toisesta korvasta ulos vaan.


    • Anonyymi

      Kannattaa myydä nopeasti pois, voi olla vaikea saada myytyä myöhemmin...
      Tarjontaa on riittävästi ja ostajia rajallisesti...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      432
      3115
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      107
      2502
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      368
      2326
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2035
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1857
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1277
    7. 166
      1265
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1176
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1111
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      967
    Aihe