Tiedätteko sen tunteen

Anonyymi

Kun kukaan ei rakasta teitä ja saa lähinnä vain pilkkaa osakseen? Miten taistella vihaa ja katkeruutta vastaan joka tuosta rakkaudettomuudesta lopulta syntyy kun on tuomittu yksinäisyyteen?

28

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      " Miten taistella vihaa ja katkeruutta vastaan joka tuosta rakkaudettomuudesta lopulta syntyy kun on tuomittu yksinäisyyteen ?"
      Helppo juttu; kymmenen tämän tason aloitusta päivittäin pitää yksinäisyyden tunteen loitolla !!

      • Anonyymi

        Tulihan se näsäviisas trolli sieltä esiin taas :) Onko pakolliset palstatunnistelut käynnissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulihan se näsäviisas trolli sieltä esiin taas :) Onko pakolliset palstatunnistelut käynnissä?

        Yötä päivää sanoisin…-sivusta


    • Tiedän miltä tuntuu. En tunne vihaa, enkä katkeruutta. Tiedän mikä olen ja elän vain omaa elämääni. Yksinkin on hyvä.

      • Anonyymi

        Samoin en tunne suoranaista vihaa, katkera en ole ollut koskaan. Nämä tunteet ovat vahvoja ja täysin hyödyttömiä. Kaikista ihmisitä ei tarvitse pitää, kaikkien ihmisten kanssa yhteys ei voisi koskaan onnistua."Kukaan toinen ihminen täällä maallisessa elämässä, ei voi tuomita sinua yksinäisyyteen tai eristää sinua kokonaan muista ihmisitä".
        Yksin oleminen on normaalia ja se on hyväksi ihmiselle, vaikka se kestäisikin määräämättömän ajan. Yksinäisyys avartaa mieltä, eheyttää ja tuo oivalluksia. Vahvat ihmiset kestävät yksinäisyyttä paremmin eivätkä välttämättä yritä muuttaa sitä.
        Jokainen ihminen saa olla oma itsensä ja juuri sellainen, omanlaisensa elämässä.
        Ei täällä tarvitse esittää, mitään muuta kuin mitä on.
        Jokaiselle on tilaa, oma paikka täällä muiden ihmisten keskellä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samoin en tunne suoranaista vihaa, katkera en ole ollut koskaan. Nämä tunteet ovat vahvoja ja täysin hyödyttömiä. Kaikista ihmisitä ei tarvitse pitää, kaikkien ihmisten kanssa yhteys ei voisi koskaan onnistua."Kukaan toinen ihminen täällä maallisessa elämässä, ei voi tuomita sinua yksinäisyyteen tai eristää sinua kokonaan muista ihmisitä".
        Yksin oleminen on normaalia ja se on hyväksi ihmiselle, vaikka se kestäisikin määräämättömän ajan. Yksinäisyys avartaa mieltä, eheyttää ja tuo oivalluksia. Vahvat ihmiset kestävät yksinäisyyttä paremmin eivätkä välttämättä yritä muuttaa sitä.
        Jokainen ihminen saa olla oma itsensä ja juuri sellainen, omanlaisensa elämässä.
        Ei täällä tarvitse esittää, mitään muuta kuin mitä on.
        Jokaiselle on tilaa, oma paikka täällä muiden ihmisten keskellä.

        Tämä oli hyvin sanottu.


      • Anonyymi

        ❤...viha ja katkeruus tuhoaa elämää. Mun exä eräs niistä jäi eron tullen hyvin katkeraksi, suorastaan kauhistuttaa, kun tuhoaa omaa elämäänsä sillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ❤...viha ja katkeruus tuhoaa elämää. Mun exä eräs niistä jäi eron tullen hyvin katkeraksi, suorastaan kauhistuttaa, kun tuhoaa omaa elämäänsä sillä.

        Jos rikkoo toista esim pettämällä ja feikkaamalla koko suhteen niin vihaa siitä jää ikävä kyllä 😵🤖💕🍀


    • Anonyymi

      Joka ikinen päivä. En tunne vihaa. Enää Surua ja epätoivoa. Olen luovuttanut.

    • Anonyymi

      Miten sinä voit olla varma, että kukaan ei rakasta sinua?

      • Anonyymi

        Olen melko varma. Sukulaisia ei lasketa.


    • Anonyymi

      Ei ketään ole tuomittu yksinäisyyteen. Paitsi sinä itse teet niin. Sehän on sinusta itsestäsikin kiinni. Ei tässä maassa hirveästi muuta olekaan kuin yksinäisiä. Parisuhteessakin voi olla tosi yksin. Mene ja tee tuttavuutta, anna ihmisille tilaisuus rakastaa sinua.

      • Anonyymi

        Ei voi tutustua kun kukaan ei halua tutustua ja ihmisillä on niin paljon ennakkoluuloja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi tutustua kun kukaan ei halua tutustua ja ihmisillä on niin paljon ennakkoluuloja.

        Ei kaikilla ole. Olet väärässä. Kyllä ne haluaa, ne vaan ajattelee kuten sinä.


    • Anonyymi

      Kaikella on tarkoituksensa. Kaikki mitä sinulle tapahtuu, on kirjoitettu tapahtuvaksi omaksi parhaaksesi, vaikket sitä vielä tässä vaiheessa ymmärtäisikään.

      Ehkä tässä vaiheessa elämääsi sinulle on hyväksi hiljentyä ja pysähtyä tutustumaan itseesi. Kohdata omat pettymyksesi, toteutumattomat toiveesi ja haaveesi. Monesti ihminen näitä aikansa käsiteltyään kypsyy ja havaitsee, että onkin pyrkinyt etsimään onnea ja onnellisuuttaan sieltä, mistä sitä ei aidoimmillaan ole edes löydettävissä. Sitä huomaa, että omat toiveet ja haaveet ovat monesti perustuneet väärille olettamuksille siitä, mikä itselle todella on parhaaksi tai edes pohjimmiltaan tärkeintä.

      Olennaisinta on oppia rakastamaan itseään juuri sellaisena kuin aidoimmillaan on, muodostamatta mielikuvaa itsestään muiden sinusta luomina projektioina tai sellaisena kuin muut toivoisivat sinut näkevänsä. Täytyy oppia päästämään irti pakonomaisesta menestyksen, onnen ja rakkauden tavoittelusta ja jättää taakseen katkeruuden, pettymyksen ja vihan tunteensa.

      Tällaisen, usein kivuliaankin, muutosprosessin läpikäytyään ihminen lopulta hehkuu sellaista luonnollista tasapainoa, voimaa ja valoa, joka väkisinkin vetää puoleensa muita ihmisiä.

      • Anonyymi

        Ai onko kasvain päässä omaksi parhaakseni? Niin tietysti...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai onko kasvain päässä omaksi parhaakseni? Niin tietysti...

        Valoa tunnelin päässä tosiaan..


    • Anonyymi

      aloittajalle kun sitä vähiten odotat niin se osuu kohdallesi oma sydän käpynen. yksinkin on hyvä olla kun olet sinut itsesi kanssa eli rakastat itseäsi. tee mistä tulet onnelliseksi muiden mielipiteistä välittämättä.

      • Anonyymi

        Ei osu enää kun etenevä fyysinen sairaus joka vaikuttaa ulkonäköön. Ruma ihminen joka ei kelpaa kellekkään.


    • Enpä oikeestaan. Minua on aina vanhempani rakastaneet, vaikkei kukaan muu oliskaan.

      En ole tyystin rakkaudeton kokenut olevani sen vuoksi koskaan. Romanttisesti minua ei ole rakastettu kuin muutaman kerran eläissäni. Mutta yksikin riittää, kunhan rakkaus on aitoa eikä esitystä. Feikkaajia en lähelleni kaipaakkaan. Eikä ne lähelläni kauaa vapaaehtoisesti ole koskaan pysyneetkään, vaan häipyneet teilleen.

      Eikä koko maailman mua tarvikkaan rakastaa, riittää kun omat rakkaimmat rakastaa, perhe.

      Puoliso ja lapset.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tuttu tunne. Mummonpotkijoita riittää...👵

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1663
    2. 44
      1003
    3. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      62
      958
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      929
    5. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      60
      908
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      879
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      840
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      785
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      768
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      752
    Aihe