vuosien ajan.uskoin kaiken kertomasi.autoin tarvittaessa.valehtelit minulle vasten naamaa.sitä en voi enää koskaan antaa anteeksi.toivottavasti huijauksesi on tuottanut sinulle mielihyvää.minulle olet yhtä kuin kuollut.etsi itsellesi uusi huijattava mies.
luotin sinuun
Anonyymi
2
787
Vastaukset
- Anonyymi
Tuntuu aina surulliselta kun kuulen että hyvää sydäntä on käytetty hyväksi... Se on väärin :( mutta se ei ole sinun vikasi olet täyttä kultaa!
- Anonyymi
Ylivieskasta nivalaan ajoi mieskaksikko, joista toinen oli huumannut ja pahoinpidellyt lyömällä nyrkillä tuntematonta naista kasvoihin, ollut ravintolassa ja käynyt päälle. Ajaa tummaa 2000 lukua uudempaa farmari volvoa, havainnot suoraan viranomaisille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135193
- 674994
- 904074
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753580Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603158- 432771
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️461858- 381740
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371608