Muutto Joensuuhun edessä

Anonyymi

Mikä on järkevä paikka asua? Mitä paikalliset suosittelee?

42

869

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

homo

• Anonyymi

lespo

• Anonyymi

ånaali plugi

• Anonyymi

homolespo

• Anonyymi

Useita ihania vaihtoehtoja, kuten hyttitie utrassa, latolankatu rantakylässä, äkkiväärä ja erkinpellontie noljakassa...

• Anonyymi

Koska täältä kyselet neuvoa, niin minäpä suosittelen Noljakan tai Rantakylän vuokrataloja.

• Anonyymi

Taidat olla spede? En ole vuokraamassa kämppää, ASO tai omistus

• Anonyymi

Millaisessa asunnossa haluaisit asua? Kerrostalossa, rivarissa jne? No alun "suositukset" ovat vain heikon itsetunnon omaavien pökäleiden tuotoksia, mutta ihan helposti korjattavissa.

• Anonyymi

Ei nin väliksi kunhan on lähellä keskustaa.
        Ja noi elämän kallujen huutelut jätän omaan arvoon.

• Anonyymi

Joensuun kotien asunnoissa on jännää. Tapahtumia yötä myöten, pysyy mieli virkeänä ja kannattaa pysyä myös valppaana. Lapsilla on jännää kun näkyy usein piipaa-autoja, poliisia, ambulanssia, jopa paloautoja. Suosittelen seikkailun nälkäiselle! Mainitut utra, rantakylä, noljakka ja lisänä marjala ovat mainioita esimerkkikohteita. Terve tuloa joensuuhun!

• Anonyymi

Kyllä Marjala on pääosin ihan siistiä seutua. Vuokrakasarmien alueesta en tiedä, mutta ei kai sinne mene muut kun ne jotka ei muuanne pääse.

• Anonyymi

Marjala on aivan rauhallinen asuinalue nykyään. Oli rauhaton joskus. Noljasta rauhaton on Erkinpellontie.

• Anonyymi

No ei eroa nykyisestä, asun helsingin keskustassa.

• Anonyymi

ribulihomolespo

• Anonyymi

Tuupovaaran Öllölään. Koska kaupungissa on vuoden jokaisen viikonloppunan rokkivestarit ja soittavat aamuun asti eikä saa ikinä nukuttua ja roskia heitellään ja häiritään.

• Anonyymi

Joensuussa on ainutlaatuinen nähtävyys, kylähullu kakkirakki, Hulluja on muuallakin, mutta ei sellaista, joka jaksaa vuosikausia jauhaa sitä ihteään tällä foorumilla. Hänet pitäisi kävijöitä varten panna torille näytille.

• Anonyymi

elä tule tänne! Mää jonnekki muualle jos kerta määt.

• Anonyymi

Mulla muutto Joensuusta jo takana. Täytyy sanoa, että helpotti niin maan perusteellisesti.

• Anonyymi

Olet oikeassa.Ei tämä ole täyspäisten paikka.

• Anonyymi

Paras alue Joensuussa on Kallela.

• Anonyymi

Joensuu on mukava paikka asua. Pyöräilytiet mahtavia ja näin kesäisinkin luonto lähellä. Tapahtumia löytyy ja vilkkaasta tarjonnasta viriili ihminen nauttii. Toki ne negatiivisten asioiden ympärillä viihtyvät aktiivisia ja kovaäänisiä täälläkin, mutta se lienee se välttämätön paha.
      Tervetuloa Joensuuhun.

• Anonyymi

Niinivaara, Otsola ja Hukanhauta ❤️

• Anonyymi

Talot ja ihmiset vanhoja noilla alueilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri siksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vanhan talo on terve talo ja minä olen terve nuori.

• Anonyymi

Tietoa tiedosta. Miksi muutat, paljon tienaat, missä olet töissä? Onko naista, meinaatko hankkia, ootko kova poika?

• Anonyymi

Mitäs vattua se sinulle kuuluu.Oletko niitä persaukisia elämän koululaisia jotka haukkuu heteroita homoksi kun ne ei ole sinun mielestä samanlaisia saamattomia itkuiikkoja kuin sinä ja kaverisi.Teikäläiset voisi muuttaa Venäjälle luonnevikaisten kaivokseen.

• Anonyymi

Ison konsernin sisällä siirryn Joensuun alueelle, IT hommia teen. Vaimo löytyy, ja olen kovemoi kuin muut :-p
        keskustan alueelta taidan asunnon hommata, kaikki palvelut lähellä, eikä pahan hintaisia asuntoja edes.
        Mites Penttilä, heri siinä joen varressa, ok asuntoja näkyi olevan siellä.

• Anonyymi

Itse suosisin alueina sellaisia, jotka johdonmukaisesti pyrkivät erottumaan tyylillisesti sekä myös muilla tavoin esimerkiksi ihmisiä varten olevilla ratkaisuillaan , joiden avulla arkisia tehtäviä voisi toteuttaa ja kehittää huomattavasti vähemmillä resursseilla sekä huokeammain tinkimättä tasosta tai myöskään resurssien käyttämisestä niin julkisiin kuin yksityisiin hankkeisiin ja varmistettaisiin näin myös alueen saumaton yhteistyö eri toimijoiden ja asukkaiden välillä, ja tämä nostaisi asumisviihtyvyyttä sekä alueen vetovoimaa ilman liian raskaita taloudellisia panostuksia ja näin varmistetaisiin myö asuntojen hintojen kehityksen pysyminen kohtuullisena ja houkuttelevana tinkimättä kuitenkaan palveluista, tai asuntojen tasosta ettei se aiheuttaisi alueen muodostumista epätoivottavaksi, joka taasen olisi huonoa koko alueen ja seutukunnan maineelle ja tästä pitäisi pyrkiä pois sillä alueelliset ratkaisut ensi sijassa ovat poliittisia ja näiden vuoksi on hyvä myös asuessa pitää v aihtoehdot esillä, eikä vain sokeasti luottaa tarjottuihin vaihtoehtoihin.

• Anonyymi

Asut siis Tuupovaarassa.

• Anonyymi

Asun kerrostalossa keskustassa, rauhallista ja viihtyisää palvelujen lähellä. Häiriöt liikenteen aiheuttamia, meteliin tottuu melko nopeasti..

• Anonyymi

Olen tärkeä ihminen, niin jos olet meluava roggari niin älä tule tänne ollenkaan. Koska jos meluat täällä, joudun lähtemään mielikuvitusmökilleni, koska olen tärkeä ihminen.

• Anonyymi

Onko kakki-rankutus muuttunut tärkeäksi?

• Anonyymi

Tuttuun tapaan väärinymmärrys. Tässä vinkkiä:
        Olen kakki-ihminen, niin jos olet meluava roggari niin älä tule tänne ollenkaan. Koska jos meluat täällä, joudun lähtemään mielikuvituskakkimökilleni, koska olen kakki-ihminen.
        Ja jatkokysymys siis:

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuttuun tapaan väärinymmärrys. Tässä vinkkiä:
        Olen kakki-ihminen, niin jos olet meluava roggari niin älä tule tänne ollenkaan. Koska jos meluat täällä, joudun lähtemään mielikuvituskakkimökilleni, koska olen kakki-ihminen.
        Ja jatkokysymys siis:

Hullu mikä hullu. 😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hullu mikä hullu. 😂😂

Minä ihan terve.

• Anonyymi

Mielenterveyspalvelut? Eihän ne ole saaneet sinuakaan hoidettua kun täällä juttelet mielikuvitus kakka-ukkojen kanssa...

• Anonyymi

Noljakka.
      Kuhilaskujalla on tyhiä vuokra-asuntoja.
      Jos on perhettä, niin täällä on tilaa.
      Meille saa tulla.

• Anonyymi

Kohtuuhintainen omakotitalo järven rannalla olisi toiveena.

• Anonyymi

Eiköhän ne suurin osa olekin...

• Anonyymi

Perse

• Anonyymi

Muistakaa, että perse on kakin luoja ja siksi tärkeä osa elämää. Kunnioita persettä, niin se tekee sinulle ihanan kakin.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      157
      5970
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      114
      5555
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      46
      5247
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      32
      3255
    5. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      55
      2789
    6. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      25
      2601
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      43
      2290
    8. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      23
      2090
    9. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      13
      1900
    10. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      15
      1821
    Aihe