se sama hurmaava karkkiblondi.. vaikka katseeemme ei eilen kohdanneetkaan, kun olin muuttanut itseni näkymättömäksi sinun lähelläsi..
Olet aina se..
14
677
Vastaukset
- Anonyymi
Hieno taito! Kaikkea kaunista on kuitenkin tärkeä katsella, jää muistiin eikä aika patinoi. Blondi tai brunette, aina niin kauniita.
https://youtu.be/vElxMdy-TAc- Anonyymi
Kolahtanee naisiin paremmin tuo rehvakka äijätutina..
- Anonyymi
Mikähän minulla on kun hiukseni ovat vaalenneet vuosien varrella kokoajan nytkin vaan vaaleammaksi menee ja menee. Outoa.
- Anonyymi
Ehken pysty auttamaan kun mulla ei ole stetoskooppia..
- Anonyymi
Mistä tämä karkkiblondi on? Muistan nähneeni aikaisempiakin kirjoituksia ja tilanne ei ole muuttunut mihinkään suuntaan..
- Anonyymi
Niin.. hän sattui olemaan karkkihyllyn luona samaan aikaan kuin minäkin.. juuri ennen juhannusta 2019.. tilanne polkee paikallaan kuin kuntopyörä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin.. hän sattui olemaan karkkihyllyn luona samaan aikaan kuin minäkin.. juuri ennen juhannusta 2019.. tilanne polkee paikallaan kuin kuntopyörä..
Nyt on 2022... sen jälkeen ei näköhavaintoja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on 2022... sen jälkeen ei näköhavaintoja?
Onhan tuolla aloituksessa jonkinlainen vastaus.. mut nyt on hellesiesta ohi ja pakotan itseni työnomaiseen aktiviteettiin jälleen..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan tuolla aloituksessa jonkinlainen vastaus.. mut nyt on hellesiesta ohi ja pakotan itseni työnomaiseen aktiviteettiin jälleen..
Näitkö karkkihyllyllä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näitkö karkkihyllyllä
Juu.. siellä se ihanuus istui ylimmällä hyllyllä ja heilutteli Peppipitkiskinttujaan.. no ei ollut :)
ei ollut karkkihylly pääosassa tällä kertaa.
- Anonyymi
Näin sinua tänään moneen kertaan siinä 13:00 tienoilla.. kuulen äänesi ja nauratkin välillä.. olet ripeä liikkeissäsi ja vaalea poninhäntäletti näyttäis pitenevän jälleen.. :)
Olet niin lähellä ja niin kaukana pälä pälä.. pälä pälä päläpälä läppää.. salakirjoitusta tää loppu plopplop- Anonyymi
Onks itselle kiva kirjoittaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onks itselle kiva kirjoittaa?
onks onks onks onks onksutti Ihaa.. ja Puhhuh vastasi,, on on ononononon mualiman mukavinta hommooo..
- Anonyymi
Onnettomuuksia:
Petollisen liukas polannejää suisti auton nokalleen syvään ojaan.. oho
Viehkeä blondi sekoitti miehen pään ja suisti ojasta allikkoon.. no mutta jopas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167200- 1992587
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1082160En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761588Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911109- 411000
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46989- 99941
- 45749
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7748