Reilu kk polttamatta. Nyt reilu vrk ilman nikotiinia

Anonyymi

Käytin lopettamisessa nikotiinipusseja (4 mg) niitä olen käyttänyt reilun kuukauden. Nyt eilen puoliltapäivin otin pois huulesta edellisen nikotiinipussien enkä ole uutta tarvinnut. Eli reilu vrk nyt ilman nikotiinia.
Nikkikset on hyvin lievät. Vähän levottomuutta mutta ei juuri muuta mainittavaa. Nähtäväksi jää kuinka vaikeaksi taistelu vielä muuttuu, mutta toistaiseksi ei ole mitään sellaista tullut vastaan, että olisi pitänyt nikotiinipussiin turvautua. Pitää päivitellä tähän kuinka homma etenee .

17

542

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On hyvin lievät nikkikset. Fyysisiä oireita ei ole yhtään. On vain henkinen riippuvuus. Joka kerta kun tulee pelmahdus niin muistutannitseänindttä keho puhdistuu niikotiinista ja olen vapaa tupakasta

      • Anonyymi

        Ohhoh tulipa kirjoitusvirhe. Siis muistutan itseäni että


      • Anonyymi

        Höpö höpö, nikotiini ei vaikuta tupakka riippuvuuteen juuri ollenkaan, tupakasta irrottautumiseen liittyy muutakin


    • Anonyymi

      Hyvin lievät nikkikset on ollut pari kolme kertaa päivässä. Pääsääntöisesti on ollut ihan hyvä olo. Nikotiinin vieroitusoireet on kyllä todella lievät. Miksi en ole aikaisemmin tätä tajunnut.

    • Anonyymi

      Päivä päivältä helpottuu olo. Viime yönä heräilin muutaman kerran ja närästi. Oli melko voimakkaat nikkikset mutta sitten hengittelin muutaman kerran syvään niin olo parantui. Heräsin aamulla levänneenä ja virkeänä ilman vieroitusoireita. Tänään vähän aivosumua mutta muuten hyvä fiilis. Huomenna varmaan jo parempi

    • Anonyymi

      Hieno homma.

      Suomessa nikotiinipurkasta saa todella pahan olo ja tabletissa on aspartaamia, sekään ei välttämättä sovi kaikille.

      1 mg tabletilla lopetin niin, että ensin kokonainen poskee, sitten puolitin aina sen ja lopulta se jää pois sitten joskus, vaihtaa vaikka sisu pastilliin tai mynthoniin.

      • Anonyymi

        Hienoa jokaiselle joka lopetaa tupakoinnin.Se on kuin heroni riipuvuus sanoo läketiede nikotinista, Ilmasta läkitys ei saa.Vaikka SV- lääke reseptin siihen lääkäriltä saa, maksat itse ja lääke toimii! Hoitoa kun ei luokitella huumeksi kuten luokitellan heroni ymm Ja sen hoito on lääkeineen ilmasta! Jokainen savuton päivä on askel terveyteen tupakoivilla ja nillä jotka pasivisesti joutu haistelee tupakan hajua.Puhaltaessa tupakan savun ulos. Sinä on enemän myrkyä kuin mitä keuhkoihin jää.Tupakoitsijat eivät lue niden haitoista ympäristön omin lemikki eläimin.Koti jossain ikunan äressä tupakoidaan talot joissa tupakointi kieltty.Ymärtämättä se savu,haju nousee ylös päin ja rakovetiilien kautta muiden asuntoihin sisään.Leviäähän se siihen asuntoonkin ja samalla myrkyttä kisansa/koiransa sillä .Mutta tupakoitsialle se haju on ominaishaju ei itse sitä haista. Ympäristö vain muka teke kiusaa,Kun valitaa häiritsevästä tupakoinista.Ravintolat pupi ei huvikseen kiellä tupakointi.JOKAINEN ON ITSENSÄ TERVEYTENSÄ TALOUTENSA VOITTAJA ILMAN TUPAKKAA. RAHAA SÄTY VUODESSA JOS TUPAKKA ASIKI ON 8 E .POLTAT PÄIVÄSSÄ ASKI 8 X 325 päivää on 2920 e. Jos tupakka askin hinta enemmän on vuosi enemmän tuosta hinnasta.Mutta voit laitaa säästön vaikka purkiin joka päivä 8 e, näet livenä mitä säästät kukaudessa ja käytät sen vasta kun olet yhden vuoden ollut tupakoimatta.antaa valtavan mahdolisuuden sinulle tuo raha.


    • Anonyymi

      Nyt ei ole näin aamusta mainittavia nikkiksiä. Yöuniin nikotiinittomuus on vaikuttanut heikentävästi. Heräilin yöllä ja muistaakseni oli jonkinlaiset nikkiksetkin vaan en ole siitä niin varma. Heräsin ennen kukonpierua enkä saanut enää unta.
      Olo on hyvä. Vähän on sellainen olo kuin puuttuisi jotakin mutta ihan ok fiilis.
      Nyt kun heräsin aikaisin, niin luulen ensi yön nukkuvani ehkä ihan levollisesti.
      Jälleen yksi askel lähempänä vierottautumisessa. Onhan tämä huimasti parempi olotila kuin mitä se oli ekana ja tokana päivänä. Ei voi verratakaan

      • Anonyymi

        Niko se vaan yrittää kaasuttaa nukkuvia.


    • Anonyymi

      Poltin 50vuotta ja lopetin kerrasta,-alkuun muutama kerta nikotiinisuihketta.Suihke teki mällin kurkkuun oli epämiellyttävä ja jätin senkin.Nyt lopetuksesta 4,5vuotta,oli muuten yllättävän helppo lopettaa,kun iskostin ajatuksen että tupakka ei minua orjanaan pidä!

      • Anonyymi

        Hienoa! Päätös jota ei tarvitse katua.


    • Anonyymi

      Nukuin kuin pieni lapsi keskeytyksettä aamuun asti. Ei ole nyt minkäänlaisia vieroitusoireita enää. Hyvä ja levollinen olo. Pahimmat päivät sanotaan olevan 2-3 päivä mutta mulla ne oli myöhemmin.
      Nyt tästä eteenpäin kulku helpottuu ja nikkikset harvenee.
      Odotin tätä aamua kovasti ja olen niin ylpeä itsestäni etten sortunut tupakkaan tai nikotiiniin tämä aikana.
      Suojausta ei pidä laskea kuitenkaan. Mielitekoja ja pelmahduksia tulee jatkossakin

    • Anonyymi

      Päivä on mennyt oikein hyvin. Ei nikkiksiä. Eikä mielitekoja . Taisin päästä vaikeimman osuuden yli

      • Anonyymi

        Uskon niin. Itsellä oli pari ekaa päivää hyvin vaikeita kun lopetin tupakoinnin. Jopa alusvaatteet liimautui ihoon kun hikoilutti. (Vieroitusoire tai nikotiinilaastarin sivuvaikutus.) Sen jälkeen vain pari viikkoa hankalaa aikaa. Sillon ajattelin että olisi pitänyt aiemmin roheta lopettaa koska ei ollutkaan sen vaikeampaa. Nikotiinilaastareita käytin apuna aluksi ja kaverin tsemppi oli se jonka vuoksi onnistuin koska minulla oli aluksi tarkoitus kokeilla vain yhtä savutonta päivää mutta hän ympäripuhui minut jatkamaan. Nyt olen ollut ilman tupakkaa reilusti yli 10 vuotta enkä vois edes kuvitella että sen myrkyn orjaksi enää suostuisin. Yhä saatan nähdä painajaista jossa tupakoin ja annan mennä vaan enkä välitä. Siihen herättyä huokaisen helpotuksesta että se olikin vain unta.
        Tsemppiä kaikille just röökin lopettaneille ja paheen jättämistä miettiville.


    • Anonyymi

      Nikkikset ei ole tulleet takaisin. Nyt uskaltaa vähän rentoutua. Vaikein osuus takanapäin. Nikotiinireseptoreiden hiljentymiseen menee vielä aikaa mutta vaikein osuus on selätetty. Ei ollut loppujen lopuksi edes kovin paha

    • Minä onnistuin 33 tupakkavuoden ja monen monien lopetusyritysyritysten jälkeen lopettamaan laastarin ja inhalaattorin yhdistelmällä! Enkäkoskaan enää edes maista. Minulta muuten jäi laastareita pari pkt yli oma tarpeen (edullisesti seuraavalle onnistuvalle).

    • Anonyymi

      Itse palasin aikaan jolloin en polttanut en juonut kahvia enkä olutta. Tuon ajan pyyhin pois kuin pyyhekumilla, olen taas se mikä olin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      155
      6469
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3888
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2005
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1969
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1799
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1646
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1553
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1508
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      19
      1499
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe