Olisko esimerkkibudjetteja tms. 25-40 hengen häihin? Jotka pitäisi saada järjestymään 1500-2000 eurolla (ei sisällä häämatkaa). Miksei vaikka halvemmallakin...
Toiveena, että ei tarvitsisi ihan kaikkea tehdä itse. Mahdollisimman paljon "valmista". Minkä tuon summan puitteissa siis on mahdollista...
Budjetti (25-40vierasta)
11
3401
Vastaukset
- Heinäkuun morsian
... tuolla budjetilla. Mieti mitä haluatte ja ota hinnoista selvää. En tiedä missä ja miten haluaisitte häänne viettää ja mitä teillä on jo valmiina, joten en voi neuvoa yksityiskohtaisemmin, mutta kyllä tuolla budjetilla jo häät järjestää 25-40 hengelle.
- katja
Vietämme häitämme syksyllä ja vieraita kutsutaan noin 40. Tähtäämme juurikin tuoon 2000 euroon. Puvut on ostettu Tallinnasta, samoin juotavat, ruuat tekee tuttu halvemmalla, kutsut ym. askarrellaan itse. Paikasta ei voi paljon pihistellä, halusimme kumminkin luoda sopivan tunnelman. Toivottavasti onnistumme.
- paukku
on myös pienet häät nyt heinäkuun lopulla ja meidän budjetti on noin 1500€.Vanhemmat kustantavat juomiset sekä meidän puvut.Kyllä vähemmälläkin rahalla saa kauniit häät.
- Mistä pihistäisi
Hääpukua en voi tehdä itse, koska olen surkea ompelija. Eikä lähipiiristäkään taida löytyä ompelijaa. Se ostettais (käytettykin käy)/vuokrattais.
Ehkä saamme tutun kokin ja joitakin muita laittamaan ruokaa. Eivät ota varmaan paljoa. Tarjoilu pitäis ottaa ulkopuoliselta. Kai sellainenkin onnistuu, että hommaa vain tarjoilun, ei ruokia joltain pitopalvelulta tms.?
Koti on liian pieni häiden järjestämiseen, eikä muutenkaan innosta. Jonkun paikan, jos saisi vuokrattua mikä ei maksa maltaita. Ja missä voisi tarjota omia juomia.- Mistä pihistäisi
Niin ja toki itsekkin voi jotain ruokapuolta laittaa.
Mahdollista olisi myös, että hääpuku olisi iltapuku tms. jonka saisi halvemmalla. Mutta haaveilisin kyllä A-linjaisesta yksinkertaisesta valkoisesta hääpuvusta...
Hääauton saamme ilmaiseksi. - kaisa
ei meillekkään tule häihin pitopalvelun ruokia,vaan laitamme ihan vain leikkelelautaset,leivät,kakun sekä jotain pikkupurtavaa.Otat vain selvää kuka tuttusi voisi tehdä pientä tarjoiltavaa halvalla.Ei se auta kuin kysellä paikkoja.Kyllä sopu sijaa antaa.Meilläkin jatkot ovat vanhempien pihamaalla.
- halvalla
250 euroa ja ihan nätti.
- Mistä pihistäisi
kaisa kirjoitti:
ei meillekkään tule häihin pitopalvelun ruokia,vaan laitamme ihan vain leikkelelautaset,leivät,kakun sekä jotain pikkupurtavaa.Otat vain selvää kuka tuttusi voisi tehdä pientä tarjoiltavaa halvalla.Ei se auta kuin kysellä paikkoja.Kyllä sopu sijaa antaa.Meilläkin jatkot ovat vanhempien pihamaalla.
Ajattelin, että häissä olisi "kunnon ruokaa" eikä vain "pikkupurtavaa". Ettei tule kellekkään nälkä, koska häät kestäisivät useamman tunnin.
Mutta se nyt tarvitsee sitten laskeskella onko se budjetin puitteissa mahdollista. - jane
Seurakuntien yms leirikeskukset on monesti ulkoistettu eli ne on vuokrattu yrittäjälle jotka järkkää myös juhlia yms. ja yleensä omat ruokajuomat onnistuu.. Samoin vanhoja kouluja voi kysellä halavalla. ainakin keskisuomessa onnistuu
- tuore vaimo :)
Hei!
Menin viikko sitten naimisiin, ja meidän budjetti oli 1500-2000 euroa. Kallein ostos oli hääpukuni tallinnasta, jonka kuitenkin nyt myyn pois, eli siitä saan vähän takaisin.
Pitopaikka maksoi 150 euroa ja siihen hintaan sisältyivät koristeet (!!!!) ja pöytäliinat. Vieraille tarjoilimme 23 euron hintaisen ruuan ja kakun mutta koko hoito oli alle 1000 euroa. (Tinkimisen varaa on)
Kukkakimpussa säästää kun ostaa valmiskimpun ja sitoo siihen itse kukkanarun tai pyytää samantien heittokimpun morsiuskimpuksi. (Helppo keino säästää 40 euroa)
Miehen puku (frakki) vuokrattiin - 100euroa koko paketti kenkien kanssa
Kuvat otimme itse ja hyviä tulikin :)
Ja hääautona meillä oli oma auto!
sormusten hinnoissa on SUURET EROT.. Kauniita ja edullisia on olemassa ;)
Kutsut ym. askartelimme itse, mutta koska vieraita ei ollut kuin 30 suuri työ se ei ollut! - Tuleva hääpari
Hmm... Meillä tulossa n.150 ihmisen häät ja budjettia ei olla laskettukkaan. Ainoa mikä kustannuksia tuo on hää paikka, mutta ei sekään kamalasti niele. Tietysti sormus ja kukat ovat yksi meno erä. Morsiuspuvun anoppi ompelee ja ruuat/leivonnaiset tulee varmasti suvuilta(innokkaita häsääjiä meinaan. Tietysti tarvittavat raaka-aineet kustannetaan)Juominki puoli EHDOTTOMASTI alkoholiton, joten se ei niele kamalasti. Tarjoilun muuten sitten hoitaa myös sukulaiset ja tuttavat. Musiikista(luultavasti) vastaa bestman bändeineen...
En ymmärrä kuinka häihin 40:lle hengelle menee 2000€!?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2362594- 601384
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621187Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661137- 1001092
Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?1871088Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1221068Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731059Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153992Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58985