Kuuluuko Lievään älylliseen kehitysvammmaan mielenterveys diagnoosi jutut liitännäisenä jos Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena kokee minun täytyy myrkyttää sellainen asiakas joka kieltää käyttämästä omaa kehitysvamma diagnoosi sanaa ja jos Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena osaan etsiä yksin netistä tietoa miten voi myrkyttää toisen asiakkaan Kehitysvamma puolella niin onko Lievä älyllinen kehitysvamma diagnoosi oikein kokeeko jotkut Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena tällä tavalla kuten minä koen ja miksi minulle sanotaan Autismi vaikka lääkäri lausunnoissa lukee Lievä älyllinen kehitysvamma diagnoosi.
Älyllinen kehitysvamma ja masennus????
Anonyymi
0
136
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h362649- 1282353
- 1582064
- 391935
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201728- 371242
- 511047
- 861005
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24962- 114914