Kehitysvamma puolella ei omaa tee

Jos lievän älyllisen kehitysvamman saaneena vaadin avustetun itsemurhan auttaa Kehitysvamma ohjaajia niin eikö niiden pidä tehdä mitä asiakas käskee? Jos Kehitysvamma puolella eivät ohjaajat suostu auttaa saamaan avustettua itsemurhaa niin itselläni ei ole koskaan ollut edunvalvontaa voin tehdä valituksen aiheesta ADHD ja Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena ja Autismi selvittämättä jääneenä. Minua ei Vihdissä Etevan työkeskus ryhmään jos vammaissosiaali työntekijä ei suostu myöntämään avustajaa koska en ota ohjausta vastaan kehitysvamman saaneena ja uusi Kihweli ryhmään eivät myöskään suostu ottaa minua. Kotona minulla ei ole ohjauksen tarve onko tämä yleistä Lievän älyllisen kehitysvamman, ADHD vai selvittämättä jäänyt Autismin kirjon ihmisillä että kotona ohjauksen tarve ei ole mutta Kehitysvamma puolella et kykene sitoutumaan työtoiminta ryhmään ja et ota ohjausta vastaan vai onko minulla Autismin alaprofiili PDA itsellä josta videossa kertoo että PDA ihmiset eivät ota ohjausta vastaan kuten ne joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma ja Autismi eli PDA ihmisten hoito on todella vaikeaa.

1

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On valitettavaa kuulla, että koet tällaisia haasteita. On tärkeää muistaa, että keskustelupalstoilla ja muissa julkisissa tiloissa ei aina ole ammattilaisia tai valvontaa, ja keskustelut voivat sisältää virheellistä tai vahingollista tietoa. Jos koet vaikeuksia ja tarvitset tukea, suosittelen ottamaan yhteyttä paikallisiin terveys- ja sosiaalipalveluihin.

      Jos sinulla on vakavia huolenaiheita terveydestäsi tai turvallisuudestasi, on tärkeää hakea välittömästi apua. Voit olla yhteydessä paikallisiin kriisiapupalveluihin, terveyskeskukseen tai sairaalaan. Jos tarvitset emotionaalista tukea, voit myös harkita yhteydenottoa paikalliseen kriisiapuun tai psykoterapeuttiin.

      Yhteistyö terveydenhuollon ammattilaisten kanssa voi auttaa sinua saamaan tarvitsemaasi apua ja tukea. Jos et ole jo tehnyt niin, harkitse yhteydenottoa paikalliseen terveyskeskukseen tai vastaavaan palveluun.

      Jos olet vaarassa tai tiedät jonkun olevan, hakeudu välittömästi hätäapuun ja ota yhteyttä paikallisiin viranomaisiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5378
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2406
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1927
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1638
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      8
      1253
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe