Minulla ei ole.
Päätin 1.1.2021, että jos puhelimeni ei soi 31.12.2021 mennessä niin suljen liittymän. Puhelinmyyjiä ja huijareita en laskenut mukaan. Ei puhelinmyyjätkään soitelleet kuin kerran pari.
Kohta kahdeksan kuukautta olen ollut ilman puhelinta. Mitä sellaisesta maksaa jos ei sillä käyttöäkään ole.
Onko sinulla puhelinta?
9
244
Vastaukset
- Anonyymi
Taitaa kuitenkin olla edullisin tapa maksaa laskut.
- Anonyymi
Ja kätevää kirjoitella suoli24-palstalle.
- Anonyymi
Tabletilla maksan laskut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tabletilla maksan laskut.
Ei se muutenkaan ihan onnistunut tuo laskujen maksu vanhalla Nokialla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se muutenkaan ihan onnistunut tuo laskujen maksu vanhalla Nokialla.
Itselläni on vanha puhelin myös johon ei saa netiä ,ei kuva viestejä. Sinä on ihan R-kioskin sim kortti ja ostettua puhe aikaa sisällä 10e. Sillä voi soitaa ajan esm.terveysasema ,jos ei jaksa kävellä sinne ja henkilökohtaisesti varata aikaa?Velkaa ei ole jos ei säästöjä.En tilaa netistä mitään.Ostan minkä tarvitsen kaupasta ja nimen omaan näen mitä ostan!Lisäksi vaihdoin S-pankki maksaa suoravelotuksena vuokran,sähkön,kotivakutuksen veloituksetta.Sieltä prisman automatti voin nostaa käteistä rahaa velotuksetta.Kuin 3 nostoa otosta velotuksetta.Älypuhelin olisin sanut ilmasiksi toisen vanhan.Mitä sillä teen jos sihen ei soiteta kuin silloin kun joku hätä jollain ihmisellä tarvii ilmaista apua.Lisäksi en ole valhelinen maailma instagam tai F.B. uskon olen kuitenkin onelisempi ihminen kun en elä älypuhelin kädessä.Katsoaa ihmisiä kaikialla serassakin tuijotelevat kahvila puhelin.Mietin usein sinäkö toisille viestitävät.Eivät osaa komunikoida keskenään.Hyvää vikonloppua Helsingin lähiöstä.
- Anonyymi
Mihin sitä ihminen puhelinta tarvitsee, kun kerran on PC-tietokone kera Intel-mikroprosessorin?
- Anonyymi
Jos mobiililaite on Nokia ja liittymä Dna, niin lopputulos on että maksat kalliisti siitä ettei sinulla ole toimivaa puhelinta, mutta kalleimmaksi tuleva liittymä mitä markkinoilla on. Maksa laskusikin moneen kertaan.
- Anonyymi
Miksi puhelimen nimi on puhelin, jos se on vaan yks äppi?
- Anonyymi
Hyvä ajatus sinulta, yksinäinen ei tule sen yksinäisemmaksi vaikka laittaakin pois puhelimen . Ihan niin että kun ei puhelimelle ole käyttöä niin miksi se silloin pitäisi ollakkaan
Teempä minäkin saman jutun kunnei ole käyttöä kuitenkaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984