Tyoerät vanhemmat jätti lapsen kuumaan autoon Raumassa

Anonyymi

Vanhemmat olivat jättäneet lapsensa kuumaan autoon ja ikkunat kiinni.Itse he olivat kirpputorilla ostoksilla vanhassa Raumassa.Ulkopuoliset ihmiset joutuivat etsimään vanhemmat kirpputorilta, että pääpunaisena huutava pienokainen saatiin pelastettua.Äudin sinoa kommentti oli ,voi heräskö se jo.
Ei kiittänyt huolestuneita ihmisiä.Eikä kumpikaan vanhemmista ymmärtänyt että auto on hengenvaarallisen kuuma kesähelteellä!
Miksi vanhemmat ovat niin tyhmiä.Joka kesä lapsia kuolee kuumiin autoihin vanhempien tyhmyyden takia.Ja osan pelastaa ohikulkija, joka on kuullut lapsen tuskaisen itkun.
Menkääpä aikuiset itse istumaan kuumaan autoon ikkunat kiinni,kuin kauan pystytte olemaan?Ette varmaan pysty olemaan edes 15min.

7

819

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi puutuitte asiaan? Jos he vaikka halusivat päästä perillisestä.

    • Anonyymi

      Olin 37 asunnossa viikon niin ettei voinut edes tuulettaa koska remonttimiehet olivat pistäneet puupalikan parvekkeen puolelta oven tukkeeksi etten asukkaana saanut parveketta auki. Soitin isännöitsijälle niin sitä ei kiinnostanut kuinka lämmin asunto minulla on.

      • Anonyymi

        Kuumeneeko asuntosi helteellä kuin sauna? Tässä menee raja jonka jälkeen voit pyytää alennusta vuokraasi

        https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000008142029.html

        Asumisterveysasetuksen mukaan sisälämpötilan tulisi pysyä lämmityskauden ulkopuolella 18–32 asteen rajoissa. Yli 32 asteen sisälämpötila katsotaan jo terveydelle haitalliseksi, ja jos asunnossa on näin kuuma aamusta iltaan, vuokralainen voi asetuksen nojalla pyytää vuokranalennusta. (lähde Iltasanomat)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuumeneeko asuntosi helteellä kuin sauna? Tässä menee raja jonka jälkeen voit pyytää alennusta vuokraasi

        https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000008142029.html

        Asumisterveysasetuksen mukaan sisälämpötilan tulisi pysyä lämmityskauden ulkopuolella 18–32 asteen rajoissa. Yli 32 asteen sisälämpötila katsotaan jo terveydelle haitalliseksi, ja jos asunnossa on näin kuuma aamusta iltaan, vuokralainen voi asetuksen nojalla pyytää vuokranalennusta. (lähde Iltasanomat)

        Kai sitä pyydellä voi paljon aiemminkin. Samantien lisää vessapaperia ja raumalle katuvalot.


    • Anonyymi

      Rekkari ylös ja lasu moisista typeryksistä.

    • Anonyymi

      Oisit lyönyt lasin rikki ja soittanut ambulanssin ja lastensuojeluviranomaisen. Sitten olisivat kiittäneet kun pelastitte lapsen hengen.

    • Anonyymi

      Asia on hyshys jos lapsen äiti oli lastensuojeluviranomainen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe