Toivokaa kivoja kipaleita Hannulta ja muilta vähemmän soitto aikaa saavilta. Radio sandels kl 13-15 ja netti radio.
Toive musiikkia Sandelssissa
27
76
Vastaukset
- Anonyymi
Eikä tule! Miksi spämmäät?
- Anonyymi
Hautaniemi kauhea, mutta Sandels muuten parasta paikallista. Pisteet sille.
- Anonyymi
Kehtaatkin arvostella! Törkeää!
- Anonyymi
Netti taajuus pääle ja toivomaan. Radio Sandels kl 13-16
- Anonyymi
13-25 siis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
13-25 siis
13-15 anteeksi
- Anonyymi
sandels on suomen PARAS iskelmäkanava AKBAR!
- Anonyymi
Sandels on parasta juotuna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sandels on parasta juotuna.
ja mielellään kylmänä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja mielellään kylmänä
nimenomaan!
- Anonyymi
Toivokas kotimaisia kipaleita radio Sandels klo. 13-15 ja face.
- Anonyymi
Taas oli kohdillaan Sandels. Nyt sauna lämpiämään ja Sandels kaveriksi.
- Anonyymi
Toivokaa paikallista musiikkia. Niin artistit pysyvät leivässä.
- Anonyymi
Samaa voisi toivoa radio asemilta. Missä paikallis artistit esim Sea fm llä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa voisi toivoa radio asemilta. Missä paikallis artistit esim Sea fm llä?
Omista genreistään on soittanutkin. Miksi Sea soittaisi paikallista iskelmäartistia? Ei mitään järkeä. Eiköhän Sea FM muutenkin päätä itse mitä soittaa. Hyvä ettei huonolaatuiselle ole tilaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omista genreistään on soittanutkin. Miksi Sea soittaisi paikallista iskelmäartistia? Ei mitään järkeä. Eiköhän Sea FM muutenkin päätä itse mitä soittaa. Hyvä ettei huonolaatuiselle ole tilaa.
Suomalainen toimilupa kyllä kelpaa mutta muu suomalaisuus ei!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä lässytä. Bauerille kelpaa suomalaisten rahat ja radion toimiluvat, mutta ei yhteisöverojen maksu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se semmoinen 'suomalaisuus' on? On siis olemassa yksi malli siihenkin`? Alahan kertoa muillekin jos vaikka avautuisi tämä avautumisesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Suomalainen toimilupa kyllä kelpaa mutta muu suomalaisuus ei!"
nämä on aina hauskoja. Joku pahoittaa siitä mielensä, ettei Sea FM tee heille itselleen kunnon musiikkiradiota. Se vain nyt on niin, että Sea FM tekee omassa genressään osaavasti mitä pitääkin. Kaikkien ei pidä tehdä samaa. Sea FM on hyvin järkkymättömästi ollut samantyyppinen radio jo alusta asti. Ei pitäisi yllättää yli 10 vuoden jälkeen. Hieno suoritus suomalaiselta yritykseltä. Nostan hattua! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä lässytä. Bauerille kelpaa suomalaisten rahat ja radion toimiluvat, mutta ei yhteisöverojen maksu.
Yhtiöiden kotipaikat Helsinki ja Pori, jotka eivät ole Suomen alueella. ,:D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa "kummallista" kun suomalaisille ihmisille ja suomalaiselle yritykselle --> Sea FM kelpaa ja on annettu suomalainen toimilupa :D :D Täällä jotkut kirjoittaa täysin sekopäisiä juttuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan Bauerilla toimintaa Suomessa myös Oulussa , Tampereella, ja Turussa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bauer on saksalainen yritys. Pitäähän sivuliikkeet rekisteröidäkin Suomeen, jos meinaa luvallisesti yritystoimintaa harjoittaa. Bauerilla ei ole yritystoimintaa esimerkiksi Oulussa. Työntekijöitä yrityksellä luultavasti on, kuten Tampereella ja Turussakin. Jos on näillä paikkakunnilla, niin mikä mahtaa olla näiden Helsingin ulkopuolelle rekisteröityjen yritysten toiminimi? En ole koskaan kuullutkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bauer on saksalainen yritys. Pitäähän sivuliikkeet rekisteröidäkin Suomeen, jos meinaa luvallisesti yritystoimintaa harjoittaa. Bauerilla ei ole yritystoimintaa esimerkiksi Oulussa. Työntekijöitä yrityksellä luultavasti on, kuten Tampereella ja Turussakin. Jos on näillä paikkakunnilla, niin mikä mahtaa olla näiden Helsingin ulkopuolelle rekisteröityjen yritysten toiminimi? En ole koskaan kuullutkaan.
Miksi bauerilaiset spämmää nyt Sandels ketjussakin?! Luokaa oma keskustelu ja menkää sinne kehumaan itseänne kilpaa! Vain Pookiukko taitaa enää puuttua tästä keskustelusta. Bauerin spämmärit ovat suomalaisuuden vihaajia. On se nähty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhteisövero maksetaan siihen maahan jossa yhtiöt on rekisteröity. Bauer Media Finlandin kotipaikka on Helsinki ja Mediatakojat Oy'n Pori. Mihin sinun firmasi on rekisteröity, Kmm?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhteisövero maksetaan siihen maahan jossa yhtiöt on rekisteröity. Bauer Media Finlandin kotipaikka on Helsinki ja Mediatakojat Oy'n Pori. Mihin sinun firmasi on rekisteröity, Kmm?
Kenen firma rekisteröity? Kuten sanoin niin Oulussa ja Tampereella ei ole yritystoimintaa. Yhteisöveroja voi ohjailla, kun yritysrypäs laajenee useaan maahan. Tai tulosta voi siistiä. Jokainen kouluja vähänkin käynyt tietää perusjutut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenen firma rekisteröity? Kuten sanoin niin Oulussa ja Tampereella ei ole yritystoimintaa. Yhteisöveroja voi ohjailla, kun yritysrypäs laajenee useaan maahan. Tai tulosta voi siistiä. Jokainen kouluja vähänkin käynyt tietää perusjutut.
Niin..yhteisöveroja maksetaan, vaikka se olisi nimellisesti 100 euroa vuosi. Verosuunnitteluahan ei harjoiteta, eihän? 😀
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579