Älyllisen kehitysvamman vahvuus alueet

Voiko älyllisen kehitysvamman saaneilla olla pienellä määrällä Matemaattinen lahjakkuus ja hyvä päivämäärä muisti ja kokonais kielellinen älykkyys taso 75-80 äö väliin siis ne Lievän älyllisen kehitysvamman saaneet joilla psykologi papereissa lukee koko testi Heikkolahja tasolla ja lukee epätasainen kyky profiili Kehitysvamma lääkärit sanoo joillakin Lievän älyllisen kehitysvamman saaneilla on matemaattinen lahjakkuus ja ohjaajat sanoo että minulla on Lievä älyllinen kehitysvamma diagnoosi väärin laitettu jota kukaan koskaan suostu purkaa. Asumisen suhteen ohjauksen tarve minulla ei korostu mutta ryhmissä avustaja tarve olisi ehdoton että työkeskus ryhmään pääsisin takaisin, mutta vammaissosiaali työntekijät sanoo olen Heikkolahja tasolla oleva Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena ja siitä syystä en saa oikeutta avustajaan koska ei ole oikea selkeä diagnoosi Lievä älyllinen kehitysvamma syystä yksi kohta mennyt 69äö. Kaveri Jean myös sai siltikin Lievän älyllisen kehitysvamman vaikka sillä uusin muoto Heikkolahjaisuus jutun suhteen ja se sano miksi meille laitetaan ylipäänsä mitään Lievää älyllistä kehitysvammaa jos ei saada samoja palveluita kuten ne jotka eivät ole Heikkolahja tasolla jäänyt. Kaveri Jean sano meille Heikkolahjaisuus ja Laaja alaiset oppimisen vaikeuksien tason ihmisille olisi oikea diagnoosi Epämääräinen Kehitysvamma diagnoosi

7

126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei voi, eikä ole.

      • Minun kohdallani kehitysvammma puolella ohjaajat sanoo on väärin laitettu Lievä älyllinen kehitysvamma, koska lasken päässä laskuna 88 kerrottuna 8 laskun. Yli puolet Lievän älyllisen kehitysvamman saaneilla on väärin laitettu kehitysvamma diagnoosi mitä serkkuni tietää joka on psykiatri työssä se sano että väärin laitettua Lievää älyllistä kehitysvammaa ei tänä päivänä kukaan korjaa. Yksi ainoa lääkäri tunnistaa väärin laitetun Lievän älyllisen kehitysvamman siitä jos asiakas ei ole koskaan tarvinnut edunvalvontaa ja sillä on itsellä nettipankki tunnukset ja kyseinen Kehitysvammaisten lääkäri ei silti suostu purkaa väärin laitettua Lievää älyllistä kehitysvammaa. Eli jos lievän älyllisen kehitysvamma saaneilla ei ole yleistä että osaa päässä laskuna laskea kertolaskuja ja ei pitäisi osata yksin tehdä netissä toimeentulo ja Kelan hakemuksia josta saan kuulla ja että minun ei pitäisi osata Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena luetella ulkomuistista puhelinnumerot siivotessa. Mielestäni on todella väärin pitää ketään väärällä diagnoosilla Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena. Psykologi papereissa kuvien tunnistus ainoastaan mennyt minulla 69äö kaikki muut mennyt psykologi testeissä 71-84äö Psykologi papereissa lukee kokonais kielellinen älykkyys taso 75-80 äö väliin laittanut ruksin. Mitä mieltä olette jos Suomessa on yli puolet Lievän älyllisen kehitysvamman saaneet väärin ja sitä Diagnoosia ei suostu purkaa kehitysvamma lääkäri Maria Arvio joka tunnistaa väärin laitetun Lievän älyllisen kehitysvamman???? Onko oikein vai voiko Lievä älyllinen kehitysvamma diagnoosi tulla jos on vaikea ADHD jossa on vankila riski suuri, että lääkärit ovat tämän sanoneet äidille en ole koskaan selkeän kehitysvamman saaneena vaikka olisi Lievä älyllinen kehitysvamma diagnoosi. MBD oireyhtymä on ollut eka ja minulla on ollut Asosiaalisuus vaikeudet


    • Anonyymi

      Ei pilkkuja, kamalaa luettavaa. Kun kerran olette oppineet kirjoittamaan, niin miksi ei opetettu välimerkkejä?

    • On minulla pilkku ennen koska sanaa jos katsot tarkasti ja älypuhelin ei napista ei saa rivin vaihtoa kuten tietokoneen kautta saa.

    • Äly kännykkä ei anna vaihtaa riviä kuten tietokone. Ja pilkku tulee ennen näitä sanoja että,jotta,koska ja kun. Siksi et saa selvää kun puhelimella ei saa rivin vaihtoa. Ja koko ajan ne joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma valittaa minulle samaa, kun sinä, että ei saa selvää pitkistä kirjoituksista. Minulla on toinen Diagnoosi vaikea ADHD johon kuulemma kuuluu rönsyilevä puhe ja rönsyilevä kirjoitus. ADHD on todettu tulee synnytyksen hapen puutteesta ja ADHD on suvun geeneissä perinnöllinen. ADHD on aivojen kehityshäiriö.

      • Anonyymi

        Kyllä näkyy, ettei aivot toimi.


    • Anonyymi

      Lättys kiinni.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1703
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      175
      1340
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1128
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1128
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      956
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      47
      916
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      69
      897
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      860
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      773
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe