Älyllisen kehitysvamman vahvuus alueet

Voiko älyllisen kehitysvamman saaneilla olla pienellä määrällä Matemaattinen lahjakkuus ja hyvä päivämäärä muisti ja kokonais kielellinen älykkyys taso 75-80 äö väliin siis ne Lievän älyllisen kehitysvamman saaneet joilla psykologi papereissa lukee koko testi Heikkolahja tasolla ja lukee epätasainen kyky profiili Kehitysvamma lääkärit sanoo joillakin Lievän älyllisen kehitysvamman saaneilla on matemaattinen lahjakkuus ja ohjaajat sanoo että minulla on Lievä älyllinen kehitysvamma diagnoosi väärin laitettu jota kukaan koskaan suostu purkaa. Asumisen suhteen ohjauksen tarve minulla ei korostu mutta ryhmissä avustaja tarve olisi ehdoton että työkeskus ryhmään pääsisin takaisin, mutta vammaissosiaali työntekijät sanoo olen Heikkolahja tasolla oleva Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena ja siitä syystä en saa oikeutta avustajaan koska ei ole oikea selkeä diagnoosi Lievä älyllinen kehitysvamma syystä yksi kohta mennyt 69äö. Kaveri Jean myös sai siltikin Lievän älyllisen kehitysvamman vaikka sillä uusin muoto Heikkolahjaisuus jutun suhteen ja se sano miksi meille laitetaan ylipäänsä mitään Lievää älyllistä kehitysvammaa jos ei saada samoja palveluita kuten ne jotka eivät ole Heikkolahja tasolla jäänyt. Kaveri Jean sano meille Heikkolahjaisuus ja Laaja alaiset oppimisen vaikeuksien tason ihmisille olisi oikea diagnoosi Epämääräinen Kehitysvamma diagnoosi

7

304

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei voi, eikä ole.

      • Minun kohdallani kehitysvammma puolella ohjaajat sanoo on väärin laitettu Lievä älyllinen kehitysvamma, koska lasken päässä laskuna 88 kerrottuna 8 laskun. Yli puolet Lievän älyllisen kehitysvamman saaneilla on väärin laitettu kehitysvamma diagnoosi mitä serkkuni tietää joka on psykiatri työssä se sano että väärin laitettua Lievää älyllistä kehitysvammaa ei tänä päivänä kukaan korjaa. Yksi ainoa lääkäri tunnistaa väärin laitetun Lievän älyllisen kehitysvamman siitä jos asiakas ei ole koskaan tarvinnut edunvalvontaa ja sillä on itsellä nettipankki tunnukset ja kyseinen Kehitysvammaisten lääkäri ei silti suostu purkaa väärin laitettua Lievää älyllistä kehitysvammaa. Eli jos lievän älyllisen kehitysvamma saaneilla ei ole yleistä että osaa päässä laskuna laskea kertolaskuja ja ei pitäisi osata yksin tehdä netissä toimeentulo ja Kelan hakemuksia josta saan kuulla ja että minun ei pitäisi osata Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena luetella ulkomuistista puhelinnumerot siivotessa. Mielestäni on todella väärin pitää ketään väärällä diagnoosilla Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena. Psykologi papereissa kuvien tunnistus ainoastaan mennyt minulla 69äö kaikki muut mennyt psykologi testeissä 71-84äö Psykologi papereissa lukee kokonais kielellinen älykkyys taso 75-80 äö väliin laittanut ruksin. Mitä mieltä olette jos Suomessa on yli puolet Lievän älyllisen kehitysvamman saaneet väärin ja sitä Diagnoosia ei suostu purkaa kehitysvamma lääkäri Maria Arvio joka tunnistaa väärin laitetun Lievän älyllisen kehitysvamman???? Onko oikein vai voiko Lievä älyllinen kehitysvamma diagnoosi tulla jos on vaikea ADHD jossa on vankila riski suuri, että lääkärit ovat tämän sanoneet äidille en ole koskaan selkeän kehitysvamman saaneena vaikka olisi Lievä älyllinen kehitysvamma diagnoosi. MBD oireyhtymä on ollut eka ja minulla on ollut Asosiaalisuus vaikeudet


    • Anonyymi

      Ei pilkkuja, kamalaa luettavaa. Kun kerran olette oppineet kirjoittamaan, niin miksi ei opetettu välimerkkejä?

    • On minulla pilkku ennen koska sanaa jos katsot tarkasti ja älypuhelin ei napista ei saa rivin vaihtoa kuten tietokoneen kautta saa.

    • Äly kännykkä ei anna vaihtaa riviä kuten tietokone. Ja pilkku tulee ennen näitä sanoja että,jotta,koska ja kun. Siksi et saa selvää kun puhelimella ei saa rivin vaihtoa. Ja koko ajan ne joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma valittaa minulle samaa, kun sinä, että ei saa selvää pitkistä kirjoituksista. Minulla on toinen Diagnoosi vaikea ADHD johon kuulemma kuuluu rönsyilevä puhe ja rönsyilevä kirjoitus. ADHD on todettu tulee synnytyksen hapen puutteesta ja ADHD on suvun geeneissä perinnöllinen. ADHD on aivojen kehityshäiriö.

      • Anonyymi

        Kyllä näkyy, ettei aivot toimi.


    • Anonyymi

      Lättys kiinni.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      127
      1232
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1058
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      894
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      828
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      754
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      695
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      667
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      594
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      589
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      555
    Aihe