Mika Salminen MTV:lle: Korona pitäisi poistaa yleisvaarallisten tautien joukosta

Anonyymi

Sosiaali- ja terveysministeriön mielestä poistamisen kanssa ei kannata kiirehtiä, vaan seurata vielä syksyllä, miten virus muuntuu.

Yleisvaarallisten tartuntatautien listalla oleva koronavirus ei enää täytä listauksen kriteerejä, sanoo Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen (THL) johtaja Mika Salminen MTV Uutisille.

Tauti on lain mukaan yleisvaarallinen, jos taudin tarttuvuus on suuri, tauti on vaarallinen ja sen leviäminen voidaan estää sairastuneeseen tai altistuneeseen kohdistetuilla toimenpiteillä.

IS.FI UUTISET KOTIMAA 23.7.2022

Onko korona jo uusi normaali?

7

58

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja mitä näin tärkeää seuraavaksi ?

• Anonyymi

Ns.korona on ihan tavallinen lunssa ja suurimmalle osalle vaaraton, pitävät sitä tarkoituksella vaarallisten tautien listalla, jotta voivat sitten taas syssyllä pelotella ihmiset piikeille... piikeille jotka tekee ns.koronan, mankeyrokon, vyöruusun ym ym...

• Anonyymi

Saa nähä tapahtuuko paikkakunnalla heräämistä...

• Anonyymi

ERISTÄMISEN vuoksi, koska voidaan sairauden ajaksi eristää.

• Anonyymi

Kaikki ei ne välitä edes käsien pesusta.Hyi!

• Anonyymi

kansanedustajaTurtiainen oli samaa mieltä jo viime vuonna!

• Varmaan fiksua katsoa ensin jokunen vuosi. Että kuinka kehittyy. Mulla oli hyvin hyvin lieväoireinen. 😐

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. EU aikoo kieltää puun polton Suomessa vuoteen 2027 mennessä.

https://www.suomenuutiset.fi/eu-haluaa-terveydelle-haitallisen-puunpolton-aisoihin-saunojen-ja-takkojen-piippuihin-sahko
      Maailman menoa
      434
      4473
    2. Köyhien ruoka-avun rahat virtasivat perussuomalaisen poliitikon tilille

"Kyse on ruoka-apua Vantaalla välittävän Joosua Mission avustuksista, jotka ovat siirtyneet suoraan kaupunginvaltuutetun
      Maailman menoa
      209
      2337
    3. En tule löytämään

Koskaan sunlaista rakkautta. Ei ole toista sinua. ❤️ tiedät miten paljon halusin muttet sä ollut itse valmis enempään.
      Ikävä
      52
      2101
    4. Palomäen pyssysankarit

Jämsän Palomäentiellä on käynnissä poliisitehtävä. Poliisi pyytää välttämään liikkumista alueella. Poliisin mukaan kaks
      Jämsä
      36
      1844
    5. Mitä sanoisit ikäväsi kohteelle

juuri nyt, jos olisi nenäsi edessä?
      Ikävä
      109
      1776
    6. Mitä tunteita sulla

On mua kohtaan nyt?
      Ikävä
      137
      1711
    7. Olet mun sielunkumppani

Aina ❤️
      Ikävä
      62
      1576
    8. Ei on ei!

Jos olet päätynyt estoon, se ei ole sinulle vinkki yrittää kovemmin. Hän ei tahdo sinusta kuulla, ja on jo laittanut äär
      Ikävä
      90
      1416
    9. Poliisioperaatio Paltamossa?

Kuka ja mitä? Kertokaa.
      Paltamo
      14
      1358
    10. Älä kävele onnesi ohi

Vaikka joku olisi varattu, hänelle voi silti kertoa tunteista. Antakaa ihmisten itse päättää omasta elämästään, ketään k
      Ikävä
      95
      1296
    Aihe