Välittäjä ei pidä yhteyttä myyjään

Anonyymi

Hei.
Mitä olette mieltä, miten olisi järkevä toimia?

Myyn ensimmäistä asuntoani. Erehdyin tekemään 5kk sopimuksen. Kyseessä op kiinteistön myyntisopimus.

Kohteen muutaman kymmenen tonnin osake, jonka välittäjä mielestäni ylihinnoiteli.
Korostin välittäjälle omaa ajatusta, että asunto myytäisiin, vaikka edullisella hinnalla, eikö vaan roikutettaisi kovaan hintaan.
Kaikki menee kaupaksi, kunhan hinta on kohdillaan.

Nyt asunto on ollut 12viikkoa myynnissä ja välittäjästä ei ole kuulunut pihaustakaan. Ei minkäänlaista yhteydenottoa, yhtään näyttöä ei ole pidetty.

Voisin toki itse ottaa yhteyttä, mutta eikö yhteydenpito ole välittäjän tehtävä.

Miten kannattaisi toimia.

6

1166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eiköhän tilannetta ollisi voinut kysäistä välittäjältä eikä täältä Suomi kakasneljältä?

• Anonyymi

Kyllä vastuu yhteydenpidosta on välittäjällä.
      12viikkoa on aivan liian pitkä aika olla olematta yhteydessä.

Ota yhteyttä välittäjän esimieheen ja suora palaute sinne.

Välittäjä vaihtoon.

• Anonyymi

"Erehdyin tekemään 5kk sopimuksen."

Trolli paljasti jo aloituksessa itsensä!

Aloittaja ostaa nyt ensin asunnon ja laittaa sen sitten myyntiin, sitten voi jo kommentoida ihan itse kokemistaan asioista!!!!!!!!!!!

• Anonyymi

Välittäjän tehtävä on pitää myyjä ajantasalla.
      Jos 3kk ei tule kiinnostuneita eikä ole näyttöjä pidetty, niin jokin on pielessä ja pahasti.

Eli nyt nopeasti yhteys op kiinteistön esimieheen ja ehdottaisin sopimuksen purkua.

• Anonyymi

Hyvään tapaan välittää kuuluu yhteydenpito asiakkaaseen sovitusti. Kolme kuukautta kuulostaa kyllä pitkältä ajalta, jos ei ole mitään kuulunut.

Asuntohan on selkeästi ylihintainen, jos ei ole kolmeen kuukauteen yhtään kiinnostunutta.
      Välittäjä epäonnistunut pahasti hinta-arviossa.

• Anonyymi

"Hyvään tapaan välittää kuuluu yhteydenpito asiakkaaseen sovitusti. Kolme kuukautta kuulostaa kyllä pitkältä ajalta, jos ei ole mitään kuulunut.

Asuntohan on selkeästi ylihintainen, jos ei ole kolmeen kuukauteen yhtään kiinnostunutta.
        Välittäjä epäonnistunut pahasti hinta-arviossa."

Älä ruoki trollia, hän paljasti jo itsensä tuon 5 kuukauden sopimuksen kautta. OPKK:sta voi olla montaa mieltä, mutta eivät heidänkään välittäjät laittomia toimeksiantosopimuksia tee!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      82
      4787
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      186
      2103
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      132
      1782
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      175
      1415
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1291
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1106
    7. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      17
      1103
    8. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      993
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      302
      989
    10. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      976
    Aihe