Välittäjä ei pidä yhteyttä myyjään

Anonyymi

Hei.
Mitä olette mieltä, miten olisi järkevä toimia?

Myyn ensimmäistä asuntoani. Erehdyin tekemään 5kk sopimuksen. Kyseessä op kiinteistön myyntisopimus.

Kohteen muutaman kymmenen tonnin osake, jonka välittäjä mielestäni ylihinnoiteli.
Korostin välittäjälle omaa ajatusta, että asunto myytäisiin, vaikka edullisella hinnalla, eikö vaan roikutettaisi kovaan hintaan.
Kaikki menee kaupaksi, kunhan hinta on kohdillaan.

Nyt asunto on ollut 12viikkoa myynnissä ja välittäjästä ei ole kuulunut pihaustakaan. Ei minkäänlaista yhteydenottoa, yhtään näyttöä ei ole pidetty.

Voisin toki itse ottaa yhteyttä, mutta eikö yhteydenpito ole välittäjän tehtävä.

Miten kannattaisi toimia.

6

1491

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eiköhän tilannetta ollisi voinut kysäistä välittäjältä eikä täältä Suomi kakasneljältä?

• Anonyymi

Kyllä vastuu yhteydenpidosta on välittäjällä.
      12viikkoa on aivan liian pitkä aika olla olematta yhteydessä.

Ota yhteyttä välittäjän esimieheen ja suora palaute sinne.

Välittäjä vaihtoon.

• Anonyymi

"Erehdyin tekemään 5kk sopimuksen."

Trolli paljasti jo aloituksessa itsensä!

Aloittaja ostaa nyt ensin asunnon ja laittaa sen sitten myyntiin, sitten voi jo kommentoida ihan itse kokemistaan asioista!!!!!!!!!!!

• Anonyymi

Välittäjän tehtävä on pitää myyjä ajantasalla.
      Jos 3kk ei tule kiinnostuneita eikä ole näyttöjä pidetty, niin jokin on pielessä ja pahasti.

Eli nyt nopeasti yhteys op kiinteistön esimieheen ja ehdottaisin sopimuksen purkua.

• Anonyymi

Hyvään tapaan välittää kuuluu yhteydenpito asiakkaaseen sovitusti. Kolme kuukautta kuulostaa kyllä pitkältä ajalta, jos ei ole mitään kuulunut.

Asuntohan on selkeästi ylihintainen, jos ei ole kolmeen kuukauteen yhtään kiinnostunutta.
      Välittäjä epäonnistunut pahasti hinta-arviossa.

• Anonyymi

"Hyvään tapaan välittää kuuluu yhteydenpito asiakkaaseen sovitusti. Kolme kuukautta kuulostaa kyllä pitkältä ajalta, jos ei ole mitään kuulunut.

Asuntohan on selkeästi ylihintainen, jos ei ole kolmeen kuukauteen yhtään kiinnostunutta.
        Välittäjä epäonnistunut pahasti hinta-arviossa."

Älä ruoki trollia, hän paljasti jo itsensä tuon 5 kuukauden sopimuksen kautta. OPKK:sta voi olla montaa mieltä, mutta eivät heidänkään välittäjät laittomia toimeksiantosopimuksia tee!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      904
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      768
    3. 55
      725
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      43
      694
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      654
    6. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      44
      640
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      31
      629
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      577
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      570
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38