Välittäjä ei pidä yhteyttä myyjään

Anonyymi

Hei.
Mitä olette mieltä, miten olisi järkevä toimia?

Myyn ensimmäistä asuntoani. Erehdyin tekemään 5kk sopimuksen. Kyseessä op kiinteistön myyntisopimus.

Kohteen muutaman kymmenen tonnin osake, jonka välittäjä mielestäni ylihinnoiteli.
Korostin välittäjälle omaa ajatusta, että asunto myytäisiin, vaikka edullisella hinnalla, eikö vaan roikutettaisi kovaan hintaan.
Kaikki menee kaupaksi, kunhan hinta on kohdillaan.


Nyt asunto on ollut 12viikkoa myynnissä ja välittäjästä ei ole kuulunut pihaustakaan. Ei minkäänlaista yhteydenottoa, yhtään näyttöä ei ole pidetty.

Voisin toki itse ottaa yhteyttä, mutta eikö yhteydenpito ole välittäjän tehtävä.

Miten kannattaisi toimia.

6

558

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eiköhän tilannetta ollisi voinut kysäistä välittäjältä eikä täältä Suomi kakasneljältä?

    • Anonyymi

      Kyllä vastuu yhteydenpidosta on välittäjällä.
      12viikkoa on aivan liian pitkä aika olla olematta yhteydessä.

      Ota yhteyttä välittäjän esimieheen ja suora palaute sinne.

      Välittäjä vaihtoon.

    • Anonyymi

      "Erehdyin tekemään 5kk sopimuksen."

      Trolli paljasti jo aloituksessa itsensä!

      Aloittaja ostaa nyt ensin asunnon ja laittaa sen sitten myyntiin, sitten voi jo kommentoida ihan itse kokemistaan asioista!!!!!!!!!!!

    • Anonyymi

      Välittäjän tehtävä on pitää myyjä ajantasalla.
      Jos 3kk ei tule kiinnostuneita eikä ole näyttöjä pidetty, niin jokin on pielessä ja pahasti.

      Eli nyt nopeasti yhteys op kiinteistön esimieheen ja ehdottaisin sopimuksen purkua.

    • Anonyymi

      Hyvään tapaan välittää kuuluu yhteydenpito asiakkaaseen sovitusti. Kolme kuukautta kuulostaa kyllä pitkältä ajalta, jos ei ole mitään kuulunut.

      Asuntohan on selkeästi ylihintainen, jos ei ole kolmeen kuukauteen yhtään kiinnostunutta.
      Välittäjä epäonnistunut pahasti hinta-arviossa.

      • Anonyymi

        "Hyvään tapaan välittää kuuluu yhteydenpito asiakkaaseen sovitusti. Kolme kuukautta kuulostaa kyllä pitkältä ajalta, jos ei ole mitään kuulunut.

        Asuntohan on selkeästi ylihintainen, jos ei ole kolmeen kuukauteen yhtään kiinnostunutta.
        Välittäjä epäonnistunut pahasti hinta-arviossa."

        Älä ruoki trollia, hän paljasti jo itsensä tuon 5 kuukauden sopimuksen kautta. OPKK:sta voi olla montaa mieltä, mutta eivät heidänkään välittäjät laittomia toimeksiantosopimuksia tee!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10250
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      421
      4543
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      92
      3084
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2875
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2704
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2698
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      154
      1874
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1748
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1640
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1443
    Aihe