Parkki Pirkot

Anonyymi

Taisi tulla megapotti Kokkola cupin aikaan.Keskuskentänkin ympärillä pyöri kolme parkki pirkkoa ja yksi parkki kalevi .

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      HYVÄ. Opetelkaa liikennessäännöt!!!

    • Anonyymi

      Niinpä,siis urheilutapahtuma antaa luvan rikkoa pysäköintisääntöjä.Jos jättää auton sakkopaikalle ,niin pitää myös hyväksyä virhemaksu.

    • Anonyymi

      Kokkolan parkkipirkot ovat turhia heidät voisi irtisanoa työstään ja palkata heidän sijaan vaikkapa nuoria valvomaan parkkipaikka kuria heillä on aika ja osaamista ja voimaa ja he tarvitsevat rahaa he voisivat liikkua kätevästi mm skoottereilaan ja mopoillaan nopeasti niin se on ja se on fakta Kokkolan kaupunginjohtaja ottaa nyt tämän asian tehtävkseen

    • Anonyymi

      Tälläisen tapahtuman aikana olisi kyllä voinut huputtaa kieltomerkit.Neuvottelu kysymys .Oli kyllä surkeaa mainosta kaupungille .

      • Anonyymi

        Olet aivan oikeassa , ajoin viikonloppuna neljä kertaa pyörällä tehtaankatua , ei mitään ongelmaa . Pyörätiet on siinä noin neljä metriä leveitä , autot oli ajettu lähes täysin pientareelle , veivät korkeintaan metrin pyörätietä. Järjen käyttö sallittua jopa suotavaa🤔


      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä!Joskus vois hieman joustaa
        tällaisten tapahtumien aikana.Voi,olla että eivät
        kauempaa tule toista kertaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä!Joskus vois hieman joustaa
        tällaisten tapahtumien aikana.Voi,olla että eivät
        kauempaa tule toista kertaa..

        Ei tarvi tullakkaan. PYSYKÖÖT POISSA KU EI OSAA LIIKENNESÄÄNTÖJÄ


    • Anonyymi

      Kokkolan imago ja se horisontti .

      • Anonyymi

        Turvat kiinni jossittelijat ja ikuiset kitisijät. Laki ja yhteiset säännöt eivät tunne "helpotuksia, eikä eri vapauksia"... Laki on sama sekä mökin mummolle että Tasavallan presidentille.
        Onko nyt asia ymmärretty. Terveisin Oikeusupseeri ja Kokkolan viisain mies, hah hah haaa!!!...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turvat kiinni jossittelijat ja ikuiset kitisijät. Laki ja yhteiset säännöt eivät tunne "helpotuksia, eikä eri vapauksia"... Laki on sama sekä mökin mummolle että Tasavallan presidentille.
        Onko nyt asia ymmärretty. Terveisin Oikeusupseeri ja Kokkolan viisain mies, hah hah haaa!!!...

        minimanin pihalla oli jo kalevinki ransiitissa nato tarrat !

        - niinse kehittyy nämä ajat !


    • Anonyymi

      Ei kai potkupallonpelaaminen oikeuta rikkomaan pysäköinti sääntöjä? Nytki toisen puolen pyörätiet on tukittu autoilla, pitäisikö saada vielä toinenkin puoli tukkia?

    • Anonyymi

      Laki kaikille sama! Ei muutako SAKKOJA VAIN!! Hyvä Kokkolan pysäköintitarkastajat!

    • Anonyymi

      Onko alueelle pysäköijät tulleet yli 100km päästä, kun tarvitsevat autoa päästäkseen katsomaan typerää pallon potkimista.
      Lähellä asuvat pääsevät kyllä pyörällä ja jalkaisin paikalle, ettei tarvita saastuttavaa auton rötisköä.

      Eivät nuo jalkapallon pelaajat kovin viisasta sakkia ole.
      Kevyenliikenteen väylälläkin liikkuvat, kuin lehmälauma koko tien leveydeltä.
      Eivätkö tajua sitä, että siellä liikkuu muitakin, kuin jalkapallon pelaajia.
      En minä polkupyörälläkään aja keskellä teitä, vaikka liikun yli 10 kertaisella nopeudella verrattuna kävelijöihin, eikä ole vaaraa, että olisin tiellä takana tuleville pyörilijöille, kun nopeuteni on 25-35km/h.

    • Anonyymi

      Kokkolan imago vain paranee .

      • Anonyymi

        Totta, sehän tulee siitä, että säännöt ovat kaikille samat ja rikkomuksista rangaistaan olet sinä potkupalloilija tai jonkun muun lajin harrastaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, sehän tulee siitä, että säännöt ovat kaikille samat ja rikkomuksista rangaistaan olet sinä potkupalloilija tai jonkun muun lajin harrastaja.

        Jep. Eikö pelaajia myös rangaista jos kampittaa toisen.......


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      295
      3239
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      82
      1601
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1321
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1222
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      44
      1136
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1117
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      156
      1025
    Aihe