Ihmettelen välillä sitä..

Anonyymi

Miksi tulet niin usein ajatuksiini.... Tästä on kuitenkin jo aikaa pelkästä näkemisestä....

68

1935

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos mies tulee ajatuksiin siitä voi tulla sotkuista

    • Anonyymi

      Sen kun tietäisi miksi niin tapahtuu. n-m

      • Anonyymi

        Jos mies tulee ajatuksiisi, seuraa vain sotkuja, koska mälli tunkeutuu eri puolille ajatuksiasi. Jos on vielä pesemätön mhuna, niin voi haista juustolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos mies tulee ajatuksiisi, seuraa vain sotkuja, koska mälli tunkeutuu eri puolille ajatuksiasi. Jos on vielä pesemätön mhuna, niin voi haista juustolle.

        Ei olla siihen asti päästy. Usein filmi katkee juuri ennen tuota hetkeä.


      • Anonyymi

        Jos hänkin ajattelee niin haluisin ottaa selvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos hänkin ajattelee niin haluisin ottaa selvää.

        Mistä haluaisit ottaa selvää? Kyllä olen ajatellut. n-m


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä haluaisit ottaa selvää? Kyllä olen ajatellut. n-m

        Ottaa selvää onko meistä johonkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ottaa selvää onko meistä johonkin.

        Miten ajattelit sen tehdä? Kun ei nähdäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten ajattelit sen tehdä? Kun ei nähdäkään.

        Sehän tässä onkin ongelma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän tässä onkin ongelma.

        Niin miten otat selvää? Jos ei enää koskaan nähdä niin toivotan hyvää loppuelämää. En tule koskaan olemaan kuten sinä olit, ei minulla riitä osaaminen samaan. Mutta en aio jäädä siltikään varjoon seisomaan. Minulla palaa liekki sydämessä ja se ajaa minua eteenpäin elämässä. Tiedä että joskus olen ihan vertainen jos jätit minut sen takia huomioimatta etten ollut samaa tasoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin miten otat selvää? Jos ei enää koskaan nähdä niin toivotan hyvää loppuelämää. En tule koskaan olemaan kuten sinä olit, ei minulla riitä osaaminen samaan. Mutta en aio jäädä siltikään varjoon seisomaan. Minulla palaa liekki sydämessä ja se ajaa minua eteenpäin elämässä. Tiedä että joskus olen ihan vertainen jos jätit minut sen takia huomioimatta etten ollut samaa tasoa.

        Sinähän se pois lähdit?! Sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin miten otat selvää? Jos ei enää koskaan nähdä niin toivotan hyvää loppuelämää. En tule koskaan olemaan kuten sinä olit, ei minulla riitä osaaminen samaan. Mutta en aio jäädä siltikään varjoon seisomaan. Minulla palaa liekki sydämessä ja se ajaa minua eteenpäin elämässä. Tiedä että joskus olen ihan vertainen jos jätit minut sen takia huomioimatta etten ollut samaa tasoa.

        Tuntuipa hyvälle purkaa tämä ajatus. Käytän tätä paikkaa myös omana terapiana. Se mies herätti omalla olemuksellaan minussa sen ajatuksen etten olisi riittävä hänelle sellaisena kuin olen. Aion siksi pyrkiä sellaiseen missä voisin olla riittävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän se pois lähdit?! Sivusta.

        Lähdin pois mutta ennen sitä olisi voinut tapahtua vaikka ja mitä. Sinulle oli annettu siihen toive ihan ilmaistuna suoraan ja et toteuttanut sitä mitenkään joten ei tainnut tarpeeksi kiinnostaa. Tiedä vain aion kohauttaa hartioitani asialle ja jatkaa elämää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähdin pois mutta ennen sitä olisi voinut tapahtua vaikka ja mitä. Sinulle oli annettu siihen toive ihan ilmaistuna suoraan ja et toteuttanut sitä mitenkään joten ei tainnut tarpeeksi kiinnostaa. Tiedä vain aion kohauttaa hartioitani asialle ja jatkaa elämää.

        Ok. Aika tylyä. Yritin kerätä rohkeutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Aika tylyä. Yritin kerätä rohkeutta.

        Mitä tylyä tässä on jos ei ole muuta kuin tämä vtn palsta. En jaksa olla täällä. Ei täällä ole muita kuin kiusaajia ympärillä. Mitään ei tapahtunut ja sillä selvä. Tuskin nähdäänkään enää joten jatkan elämääni. En aio jäädä paikalleni enkä aio jäädä sille tasolle että kokisin olevani jotenkin huonompi. Sillä pääsen tästäkin eroon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Aika tylyä. Yritin kerätä rohkeutta.

        Kiitokset kuitenkin yrittämisestä. Enhän minäkään ollut rohkea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Aika tylyä. Yritin kerätä rohkeutta.

        Tulipas nyt pahamieli kun olin mahdollisesti tyly hänelle. Mutta ei meillä ollut mitään ja en jaksaisi täälläkään muuten vaan pyöriä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos hänkin ajattelee niin haluisin ottaa selvää.

        kuule tossa on sellainen pointti etta jos se minut nakee niin se tahtoo taas kanssani maimisiin


    • Anonyymi

      Mulla sama ihmetyksen aihe

    • Anonyymi

      Minä taasen olen se tekijäpuoli. Niin luulempa, ettei asiassa ole mitään tiettyä henkilökohtaista. Te vain jostain syystä vaistoatte, en tiedä miksi.

    • Anonyymi

      Mietitkö miten hyötyisit minusta? Kuka voisi paremmin avullani?

      • Anonyymi

        On pyydetty, että hoitaisin homman tiettynä kellon hetkenä. Jotta kumpikin olisi vastaanottavainen.
        Mutta ilmeisesti tässä nyt on useampi henkilö kyseessä ja eikä se tietty hetki kun sujuu, kelloa katso.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On pyydetty, että hoitaisin homman tiettynä kellon hetkenä. Jotta kumpikin olisi vastaanottavainen.
        Mutta ilmeisesti tässä nyt on useampi henkilö kyseessä ja eikä se tietty hetki kun sujuu, kelloa katso.

        Ei se kelloa ainakaan meillä katso. Yhteys tulee kun on tullakseen. -nainen sivusta


    • Anonyymi

      En nyt tiedä oletko se mies mutta minun ja hänen telepatiassa tuntui ihan äärettömän hyvältä se ajatus että hän vei minut johonkin kahden ja oltiin vain lähekkäin. Katseli silmiin ja huolehti miten voin. Vähän kosketteli samalla kasvoja ja huulia.

    • Anonyymi

      Joskus jotkut hyvät ihmiset tai muutenkin jäävät mieleen. Voi jäädä hyvin pienestäkin. Sama ku itse katselin yhden miehen hiuksia töissä😂...en edes ikinä kiinnittänyt hänee sen kummemmin huomioita, se hetki, ne hiukset, se punastuminen, kohteliaisuus. Eipä siinä oikein muuta tarvinut. Hän jäi mieleen!

    • Anonyymi

      Mies on tullut ajatuksissani monta kertaa. Niin minäkin. Huoh.

      • Anonyymi

        Voi jeesus...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi jeesus...

        Ei ollut silloin paikalla..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut silloin paikalla..

        Tarviiko tuota olla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarviiko tuota olla?

        Ei niissä tilanteissa, jos Jesseen viittaat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niissä tilanteissa, jos Jesseen viittaat

        Missä tilanteissa? Mikä jesse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi jeesus...

        Joku se aina jaksaa reagoida ätmien unelmiin...huvittavaa..


    • Anonyymi

      Niin on itsellekin käynyt. Siitä on jo useita kuukausia kun viimeksi nähtiin ja tavattiin.

      Onko kenties aika jo tehnyt tehtävänsä, kun olen olet yhä useammin ajatuksissani? Itse olen päässyt jo sinuiksi tapahtuneiden kanssa, joten todennäköisesti on vaan ollut tilaa ajatella enemmän.

      Aina kuitenkin ajattelen, että hänen kanssaan meillä oli enemmän hienoja asioita kuin huonoja.

      Tämä viesti sivusta mieheltä naiselle.

    • Anonyymi

      Minulle taas tulee ajatuksiin mies vuosien takaa. On koko kevään ja kesän ollut mielessä. Parisen viikkoa sitten näin hänet vilaukselta ja menin aivan lukkoon.

      • Anonyymi

        Avaisitko sen verran, että missä näit hänet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avaisitko sen verran, että missä näit hänet?

        No jätetään nyt kertomatta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jätetään nyt kertomatta...

        Kulttuuria katsomassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kulttuuria katsomassa?

        Ei ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jätetään nyt kertomatta...

        Laivalla?


      • Anonyymi

        Sama vaikutus sillä nopealla yllättäen tulleella vilauksella oli minuunkin. Melko kuutamolla olin seuraavat hetket.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama vaikutus sillä nopealla yllättäen tulleella vilauksella oli minuunkin. Melko kuutamolla olin seuraavat hetket.

        Ollaan yhdessä kuutamolla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaan yhdessä kuutamolla

        Ehkä menee niin, että yhdessä emme varmaankaan olisi kuutamolla. Se taitaa olla sellainen oire, joka tulee vain yllätysnäkemisen jälkeen kummallekin omalla tahollaan.


    • Anonyymi

      Täällä kansas yhteys erääseen mieheen työpaikalla tuntuu niin voimakkaalta. Aivan kuin magneetti vetäisi puoleensa. Ajatukset hänessä.. Olisi kiva tietää mitä kuuuluuu.. N->M

      • Anonyymi

        Samaa mietin työpaikan naisesta. Milloin olette viimeeksi nähneet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mietin työpaikan naisesta. Milloin olette viimeeksi nähneet?

        Taisi olla heinäkuun toka viikolla. 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mietin työpaikan naisesta. Milloin olette viimeeksi nähneet?

        Heinäkuun toisella viikolla😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mietin työpaikan naisesta. Milloin olette viimeeksi nähneet?

        Tais olla kesäkuun puolella. Sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tais olla kesäkuun puolella. Sivusta.

        Kesäkuussa meilläkin, noin puolessa välissä kuuta. Lomat ovat nyt olleet esteenä näkemiselle, mutta ajatuksissa hän on ollut vahvasti päivittäin. Oletteko paljon tekemisissä?


    • Anonyymi

      Se sinun ajatus minusta selvästi häiritsee minunkin ajatuksia. Näemme erittäin harvoin ja silti siellä sinä mieleen pilkahdat aika ajoin, olin nähnyt sinut tai en.

    • Anonyymi

      Missäpäin tämä? 😁

      • Anonyymi

        Suomessa. Hänestä en tiedä missä on.


    • Samaa ihmettelen.. En edes muista milloin ollaan nähty..
      Kuljetaan eri maailmoissa..

    • Anonyymi

      Ajatuksissa liitelen. Pitäisi varmaan joskus laskeutua.

    • Anonyymi

      Ajatuksia riittää. Vähintään yhtä paljon kuin ihmisiä.

    • Anonyymi

      On sääli, koska ihmiset eivät uskalla olla yhteyksissä oikeassa elämässä.
      Yritin useasti jutella, viestitellä, mutta en kelvannut koska olen oma itseni.

    • Anonyymi

      Olitko se sinä....? Vai olinko se minä....?

      • Anonyymi

        Molemmat tai ei kumpikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Molemmat tai ei kumpikaan.

        Ei voinut olla ei kumpikaan. Tai ehkä? Sattumanvaraisesti vain samaan aikaan kummaltakin niin voidaan sanoa ettei kummaltakaan.


    • Anonyymi

      No meillä on tavallista parempi kemia ja normaalirakastuneitakin telepaattisempi yhteys!

      Musta tuntuu, ettei se koskaan edes hellitä hetkeksi! Ihan langat punaisena koko ajan!

      • Anonyymi

        Kun aikaa on.


    • Anonyymi

      Näin sinusta Teija K unta lähes koko viimeyön, hitsi että sinua ihanaa on ikävä. Laittaisitpa viestiä tai soittaisit

    • Anonyymi

      Olet ihastunut/rakastunut? Ihailet häntä? Haluat uuden ystävän?

      • Anonyymi

        Sinulla aina riittää kysyttävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla aina riittää kysyttävää.

        En kysele täällä 😉 kiva silti huomata, ettet ole unohtanut.


    • Anonyymi

      Nii Harri K-R kaipaan sua vieläkin ja näen unta susta ja sun sinisestä moottoripyörästä...

    • Anonyymi

      Semmost se on välillä....

    • Anonyymi

      Ai mimmosta..?

    • Anonyymi

      Sinut on valittu. . .

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      310
      7041
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2154
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1591
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      26
      1403
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1117
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      111
      1113
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      329
      989
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      833
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      47
      818
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      777
    Aihe