Miksi tulet niin usein ajatuksiini.... Tästä on kuitenkin jo aikaa pelkästä näkemisestä....
Ihmettelen välillä sitä..
Anonyymi
682004
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Onko valtionvelka pelkkä vitsi vai maksetaanko se joskus?!Miksi elämme yli varojen vuodesta 2008 alkaen ja maksaako sitä valtionvelkaa koskaan enää kukaan kokonaan pois? https://www.valtionvelka.fi/tilastot/tilastoja_valtionvelasta/ Yksityishenkilöhän menisi vain ulosottoon ja…
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Harmittaa vain todetaEttä elämä on ajanut meidän ohi. Se on totuus. Me oltaisiin oltu hyvä pari nuorempana, mutta ei enää. Olen liian vanha. Naiselta.
- KORPIGYMI KONKURSIIN!Miten tämä kaikentietävä jumppatyttö saa kaikki puulaakinsa konkurssiin? Kovaa meteliä piti ja Kuusamoa myöten kävi hämmentämässä, mutta lähtöpassit antoi Kuusamolaiset. Tyhjät tynnyrit kolisoo..sanottiin ennen vanhaan.…
- Ymmärrä jo seettä oon kiva :) m-n
Vastaukset 68
Vanhimmat
Jos mies tulee ajatuksiin siitä voi tulla sotkuista
Sen kun tietäisi miksi niin tapahtuu. n-m
Jos mies tulee ajatuksiisi, seuraa vain sotkuja, koska mälli tunkeutuu eri puolille ajatuksiasi. Jos on vielä pesemätön mhuna, niin voi haista juustolle.
Ei olla siihen asti päästy. Usein filmi katkee juuri ennen tuota hetkeä.
Jos hänkin ajattelee niin haluisin ottaa selvää.
Mistä haluaisit ottaa selvää? Kyllä olen ajatellut. n-m
Ottaa selvää onko meistä johonkin.
Miten ajattelit sen tehdä? Kun ei nähdäkään.
Sehän tässä onkin ongelma.
Niin miten otat selvää? Jos ei enää koskaan nähdä niin toivotan hyvää loppuelämää. En tule koskaan olemaan kuten sinä olit, ei minulla riitä osaaminen samaan. Mutta en aio jäädä siltikään varjoon seisomaan. Minulla palaa liekki sydämessä ja se ajaa minua eteenpäin elämässä. Tiedä että joskus olen ihan vertainen jos jätit minut sen takia huomioimatta etten ollut samaa tasoa.
Sinähän se pois lähdit?! Sivusta.
Tuntuipa hyvälle purkaa tämä ajatus. Käytän tätä paikkaa myös omana terapiana. Se mies herätti omalla olemuksellaan minussa sen ajatuksen etten olisi riittävä hänelle sellaisena kuin olen. Aion siksi pyrkiä sellaiseen missä voisin olla riittävä.
Lähdin pois mutta ennen sitä olisi voinut tapahtua vaikka ja mitä. Sinulle oli annettu siihen toive ihan ilmaistuna suoraan ja et toteuttanut sitä mitenkään joten ei tainnut tarpeeksi kiinnostaa. Tiedä vain aion kohauttaa hartioitani asialle ja jatkaa elämää.
Ok. Aika tylyä. Yritin kerätä rohkeutta.
Mitä tylyä tässä on jos ei ole muuta kuin tämä vtn palsta. En jaksa olla täällä. Ei täällä ole muita kuin kiusaajia ympärillä. Mitään ei tapahtunut ja sillä selvä. Tuskin nähdäänkään enää joten jatkan elämääni. En aio jäädä paikalleni enkä aio jäädä sille tasolle että kokisin olevani jotenkin huonompi. Sillä pääsen tästäkin eroon.
Kiitokset kuitenkin yrittämisestä. Enhän minäkään ollut rohkea.
Tulipas nyt pahamieli kun olin mahdollisesti tyly hänelle. Mutta ei meillä ollut mitään ja en jaksaisi täälläkään muuten vaan pyöriä.
kuule tossa on sellainen pointti etta jos se minut nakee niin se tahtoo taas kanssani maimisiin
Mulla sama ihmetyksen aihe
Minä taasen olen se tekijäpuoli. Niin luulempa, ettei asiassa ole mitään tiettyä henkilökohtaista. Te vain jostain syystä vaistoatte, en tiedä miksi.
Mietitkö miten hyötyisit minusta? Kuka voisi paremmin avullani?
On pyydetty, että hoitaisin homman tiettynä kellon hetkenä. Jotta kumpikin olisi vastaanottavainen.
Mutta ilmeisesti tässä nyt on useampi henkilö kyseessä ja eikä se tietty hetki kun sujuu, kelloa katso.
Ei se kelloa ainakaan meillä katso. Yhteys tulee kun on tullakseen. -nainen sivusta
En nyt tiedä oletko se mies mutta minun ja hänen telepatiassa tuntui ihan äärettömän hyvältä se ajatus että hän vei minut johonkin kahden ja oltiin vain lähekkäin. Katseli silmiin ja huolehti miten voin. Vähän kosketteli samalla kasvoja ja huulia.
Joskus jotkut hyvät ihmiset tai muutenkin jäävät mieleen. Voi jäädä hyvin pienestäkin. Sama ku itse katselin yhden miehen hiuksia töissä😂...en edes ikinä kiinnittänyt hänee sen kummemmin huomioita, se hetki, ne hiukset, se punastuminen, kohteliaisuus. Eipä siinä oikein muuta tarvinut. Hän jäi mieleen!
Mies on tullut ajatuksissani monta kertaa. Niin minäkin. Huoh.
Voi jeesus...
Ei ollut silloin paikalla..
Tarviiko tuota olla?
Ei niissä tilanteissa, jos Jesseen viittaat
Missä tilanteissa? Mikä jesse?
Joku se aina jaksaa reagoida ätmien unelmiin...huvittavaa..
Niin on itsellekin käynyt. Siitä on jo useita kuukausia kun viimeksi nähtiin ja tavattiin.
Onko kenties aika jo tehnyt tehtävänsä, kun olen olet yhä useammin ajatuksissani? Itse olen päässyt jo sinuiksi tapahtuneiden kanssa, joten todennäköisesti on vaan ollut tilaa ajatella enemmän.
Aina kuitenkin ajattelen, että hänen kanssaan meillä oli enemmän hienoja asioita kuin huonoja.
Tämä viesti sivusta mieheltä naiselle.
Minulle taas tulee ajatuksiin mies vuosien takaa. On koko kevään ja kesän ollut mielessä. Parisen viikkoa sitten näin hänet vilaukselta ja menin aivan lukkoon.
Avaisitko sen verran, että missä näit hänet?
No jätetään nyt kertomatta...
Kulttuuria katsomassa?
Ei ollut.
Laivalla?
Sama vaikutus sillä nopealla yllättäen tulleella vilauksella oli minuunkin. Melko kuutamolla olin seuraavat hetket.
Ollaan yhdessä kuutamolla
Ehkä menee niin, että yhdessä emme varmaankaan olisi kuutamolla. Se taitaa olla sellainen oire, joka tulee vain yllätysnäkemisen jälkeen kummallekin omalla tahollaan.
Täällä kansas yhteys erääseen mieheen työpaikalla tuntuu niin voimakkaalta. Aivan kuin magneetti vetäisi puoleensa. Ajatukset hänessä.. Olisi kiva tietää mitä kuuuluuu.. N->M
Samaa mietin työpaikan naisesta. Milloin olette viimeeksi nähneet?
Taisi olla heinäkuun toka viikolla. 😊
Heinäkuun toisella viikolla😊
Tais olla kesäkuun puolella. Sivusta.
Kesäkuussa meilläkin, noin puolessa välissä kuuta. Lomat ovat nyt olleet esteenä näkemiselle, mutta ajatuksissa hän on ollut vahvasti päivittäin. Oletteko paljon tekemisissä?
Se sinun ajatus minusta selvästi häiritsee minunkin ajatuksia. Näemme erittäin harvoin ja silti siellä sinä mieleen pilkahdat aika ajoin, olin nähnyt sinut tai en.
Missäpäin tämä? 😁
Suomessa. Hänestä en tiedä missä on.
Samaa ihmettelen.. En edes muista milloin ollaan nähty..
Kuljetaan eri maailmoissa..
Ajatuksissa liitelen. Pitäisi varmaan joskus laskeutua.
Ajatuksia riittää. Vähintään yhtä paljon kuin ihmisiä.
On sääli, koska ihmiset eivät uskalla olla yhteyksissä oikeassa elämässä.
Yritin useasti jutella, viestitellä, mutta en kelvannut koska olen oma itseni.
Olitko se sinä....? Vai olinko se minä....?
Molemmat tai ei kumpikaan.
Ei voinut olla ei kumpikaan. Tai ehkä? Sattumanvaraisesti vain samaan aikaan kummaltakin niin voidaan sanoa ettei kummaltakaan.
No meillä on tavallista parempi kemia ja normaalirakastuneitakin telepaattisempi yhteys!
Musta tuntuu, ettei se koskaan edes hellitä hetkeksi! Ihan langat punaisena koko ajan!
Kun aikaa on.
Näin sinusta Teija K unta lähes koko viimeyön, hitsi että sinua ihanaa on ikävä. Laittaisitpa viestiä tai soittaisit
Olet ihastunut/rakastunut? Ihailet häntä? Haluat uuden ystävän?
Sinulla aina riittää kysyttävää.
En kysele täällä 😉 kiva silti huomata, ettet ole unohtanut.
Nii Harri K-R kaipaan sua vieläkin ja näen unta susta ja sun sinisestä moottoripyörästä...
Semmost se on välillä....
Ai mimmosta..?
Sinut on valittu. . .