kiinasta saisi edullisesti TPMS PAINEVALVOTA VENTTIILEITÄ,,
pystyykö TMPS VENTTIILEITÄ TARKISTAAN ENNEN PAIKALLEEN LAITTOA ETTÄ NE TOIMIVAT JA OVAT SOPIVAT...
TPMS PAINEVALVONTA.
6
106
Vastaukset
- Anonyymi
joku pystyy ja joku toinen taas ei pysty tarkistamaan sopivuutta ja toimivuutta.minä pystyn.pystytkö sinä?
- Anonyymi
Ei taida tehdä kiinahärpäkkeilä mitään.. Ostan suomesta..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei taida tehdä kiinahärpäkkeilä mitään.. Ostan suomesta..
no missä meinaat että ne suomessa myytävät on tehty?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no missä meinaat että ne suomessa myytävät on tehty?
Mutta täällä ei myydä niitä paskoja, vaan niiden pitää toimia ja kestää. Itse kun tilaat halvalla, niin isolla todennäköisyydellä saat paskaa ja turhaa työtä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta täällä ei myydä niitä paskoja, vaan niiden pitää toimia ja kestää. Itse kun tilaat halvalla, niin isolla todennäköisyydellä saat paskaa ja turhaa työtä.
Näinhän siinä tahtoo käydä.. Ja itse kun räpeltää niin saa vielö kumit tohjoksi..
- Anonyymi
Eii kaikissa autoissa edes ole antureita vanteissa vaa valvonta tapahtuu renkaan pyörimisnopeutta valvomalla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921816- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56848- 47761
- 36752
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683