kiinasta saisi edullisesti TPMS PAINEVALVOTA VENTTIILEITÄ,,
pystyykö TMPS VENTTIILEITÄ TARKISTAAN ENNEN PAIKALLEEN LAITTOA ETTÄ NE TOIMIVAT JA OVAT SOPIVAT...
TPMS PAINEVALVONTA.
6
129
Vastaukset
- Anonyymi
joku pystyy ja joku toinen taas ei pysty tarkistamaan sopivuutta ja toimivuutta.minä pystyn.pystytkö sinä?
- Anonyymi
Ei taida tehdä kiinahärpäkkeilä mitään.. Ostan suomesta..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei taida tehdä kiinahärpäkkeilä mitään.. Ostan suomesta..
no missä meinaat että ne suomessa myytävät on tehty?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no missä meinaat että ne suomessa myytävät on tehty?
Mutta täällä ei myydä niitä paskoja, vaan niiden pitää toimia ja kestää. Itse kun tilaat halvalla, niin isolla todennäköisyydellä saat paskaa ja turhaa työtä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta täällä ei myydä niitä paskoja, vaan niiden pitää toimia ja kestää. Itse kun tilaat halvalla, niin isolla todennäköisyydellä saat paskaa ja turhaa työtä.
Näinhän siinä tahtoo käydä.. Ja itse kun räpeltää niin saa vielö kumit tohjoksi..
- Anonyymi
Eii kaikissa autoissa edes ole antureita vanteissa vaa valvonta tapahtuu renkaan pyörimisnopeutta valvomalla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot273425Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe132828- 282504
- 421927
- 531779
- 151760
- 451626
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola101468- 541444
Missikohu edustaa nykyajan monimuotoisuutta
Puolesta vai vastaan, saako esittää pilkkaavasti jonkun toisen ihmisen syntyperäisiä ominaisuuksia? Kadulla vastaan tule2641164