Eli minulla vuosia jo vaivannut seuralainen tuo ibs. Ummetus /ripuli painotteinen,vatsakipua, säätelee koko elämää tämä juttu.Kysyisin onko muilla seuralaisena myös välillä keltainen "tursuava "uloste jos menee tuonne ripulin puolelle varsinkin silloin käy näin ja vatsaa koskee kovin samoin se ääntelee pulputtaa lorisee...Silloin ei varsinkaan uskalla lähteä mihinkään kotoa,mieli on täysin maassa!Molemmat tähyt tehty ,ultrattu ei ole keliakia ei laktoosi vikaa.Tuloksena tämä perin monimuotoinen ibs.diagnoosi.Nyt huolettaa tuo ulosteen väri ,onkai se voinu olla ennenkin mutta nyt jo kolmatta päivää.Ja pelottaa!! Kakka juttu ,mutta päätin nyt kumminkin kysäistä onko muilla samaa kokemusta?Visiplinit ym. näinä vuosina jo kokeiltu ei apua!Olisin kovasti kiitollinen jos joku voisi kertoa kokemuksiaan!!!
Ibs ja keltainen uloste
Anonyymi
4
1157
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö kellään samanlaista...
- Anonyymi
Nyt muistin että mulla oli hyvin vaalea uloste silloin kun hemoglobiini oli pudonnut alle 100.
Ei lääkäri huomaa sitä tutkia jos ei pyydä. - Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
❤️ Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53732
- 60699
- 33692
- 47670