Selvänäkijälle Suomeen

Anonyymi

Olipa fantastinen kokemus käydä aidon näkijän luona Sastamalassa :D
Olen asunut jo joitakin vuosia Ruotsissa, mutta nyt lomani alettua tulin sisaren perhettä tapaamaan Suomeen.

Hän se minut sitten houkutteli ennustajan vastaanotolle. Olen kerran käynyt aiemmin vuosia sitten, asuin silloin Helsingissä. Oli varmaan aito hänkin, aika hyvin ovat toteutuneet.

Tämä jonka luona nyt kävimme, Naomi Mesiin, totesi heti alkajaisiksi, hän ei siis tiennyt missä asun, että tulitpa pitkän matkan takaa. Osasi kuvailla hyvin lapsuuspaikkamme, näki sisareni lisäksi myös veljeni, ja minulle rakkaan mummoni, ja tiesi, mitä lempinimeä mummoni minusta käytti, ja myös näki, miten tapasin nykyisen mieheni.

Työni, minulle sattuneen tapaturman, kaikki hän näki, monet totesi kuin ohimennen. Tulevaisuuteeni näki asian, jota olen salaa mielessäni haaveillut oli ihana kuulla että se toteutuu :D

Laittaa jotenkin nöyräksi, tavata tuollaisen lahjan omaava näkijä. Sisareni on häntä kovin kehunut, ja tiedän jo nyt, että tulen varmasti menemään toistekin. Olipa ihana loman aloitus tosiaan :D

6

762

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Energianhinta ei ole oikea ongelma?! ))))) -hymyilyttääkö?
      -vaan tahallaan tehty ongelma!?

      Venezuelasta ja kahdesta muusta maasta bensiiniä ja dieselöljyä, raakaöljystä puhumattakaan voi ostaa esim. auton polttoainetta 3,5 sentillä litra. Se tarkoittaa, että
      700 eurolla voi ostaa 20 000 litraa polttoainetta. Se tarkoittaa 5 litraa / sata kilometriä kulutustasolla tarkoittaa noin 10 vuoden polttoaineen kulutustasoa normaalilla ajolla? -Laske sinä paljonko ajaisit viiden litran kulutuksella sataa kilometriä kohti 20 000 litran tankilla.

      Jos Venezuelasta lastattaisiin polttoaineita laivaan esim. 10 miljoonaa litraa, sen hinta lähtömaassa olisi 350 000 euroa. Jos yhdellä henkilöautolla (Kuten leasingmainoksissa esitetään.) ajetaan vuodessa 15 000 km. 10 miljoonaa litraa riittää siis noin 667 autolle vuodessa kun ajetaan autoa kohden keskimäärin 15 000 km. Polttoainekustannukset olisivat noin 17.5 senttiä per sata kilometriä. Eli halvempaa kuin sähköautolla ajaminen? Nykyiset kustannukset suomessa ovat 5 litraa satasella kulutuksella noin 12 euroa / 100 km. Eli voittoa jollekin lähes koko summa, eli reilusti yli 95% kuluttajahinnasta. Kuinka paljon tuosta yli 95% voitosta on kuluttajille veroa? –Näyttää bluffilta ja ryöstöltä.

      Otapa kynää, laskin ja paperia ja tarkista laskinko oikein!

    • Anonyymi

      Aitoja selvänäkijöita Suomi on pullollaan .

      • Anonyymi

        Ja kattia kanssa. Kyllä yhden käden sormin voi laskea, ketkä on. Tuo aloituksessa mainittu on, ja muutaman muun lahjoista olen vakuuttunut, heitäkin on vaan jo aika jättänyt että vähissä on, ne aidot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kattia kanssa. Kyllä yhden käden sormin voi laskea, ketkä on. Tuo aloituksessa mainittu on, ja muutaman muun lahjoista olen vakuuttunut, heitäkin on vaan jo aika jättänyt että vähissä on, ne aidot.

        Mikä se tv-ohjelma oli, missä oli se hänen haastattelua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä se tv-ohjelma oli, missä oli se hänen haastattelua?

        Voi onko ollut, olisin niin halunnut nähdä sen, olen Naomin suuri fani.

        Aiemmin en oikein uskonu mihkään selvänäköjuttuihin, mutta mun mieli muuttu kyllä ihan kerrasta.
        Oltiin jo pidemmän aikaa etsitty meille uutta kotia, asuttiin miehen kanssa silloin vuokralla, ja etsittiin jotain idyllistä omakotitaloa, jostain hiukan syrjemmältä. Kysyin että mahdetaanko me lainkaan löytää.

        Naomi alkoi sitten sen katsomuksen, ja sanoi pian että kyllä, kyllä se löytyy ja sanoi vielä mihin mennessä, mitä ihmettelin, mutten sanonu mitään. Pyysin kuvaileen, ja hän kertoi miten sen näki, sano sen värin ja sanoi että siinä on pari rakennusta siinä tontilla. Kertoi siinä ihan lähellä olevasta pienestä järvestä ja sanoi, että siinä talo vieressä on peltoa, missä on hevosia.

        No se talo sitten löytyi. Tunnistin siitä mitä oli sanonut. Hevosista ei näkynyt kyllä jälkeäkään.

        No, kaupat tehtiin, ja mies oli siinä sitten yhtenä päivänä naapurin kanssa ulkona ja katseli niitä tontin rakennuksia ja maita., ja siellä pellon laidassa oli jotain kaukaloita ja mies kysyi että mitähän ne on. Se naapuri sanoi, että ne on varmaan jäänyt sinne siltä aiemmalla isännällä. Että sillä oli niitä hevosia. Että ennen oli enemmänkin mutta sitten enää muutama. Kyllä meni värinät selkäpiissä asti. Olin miehellekin maininnut ja katso mua ihan ihmeissään.


    • Anonyymi

      Arvasin jo alussa ketä taas kehutaan. Onkohan ihan mainostamista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      140
      2046
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      93
      1672
    3. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      87
      1374
    4. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      96
      1354
    5. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      134
      1188
    6. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      9
      1182
    7. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      919
    8. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      46
      903
    9. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      110
      871
    10. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      32
      803
    Aihe