Näin se asia on. Uskovaiset lapset eivät saa leikkiä kasvo-/ vartalomaaleilla, koska se on syntiä ihan samalla tavoin kuin aikuisten harrastama meikkaus.
Stop tykkänään moisille leikeille!
Maalarit eivät taivasten valtakuntaa peri, se on saletti!
Lasten kasvomaalaus on syntiä
9
84
Vastaukset
- Anonyymi
Nykyisin kun on usein paineita näyttää hyvältä niin se on toisaalta helpotuskin kun voi olla ja on pakkokin olla väritön, meikitön, harmaa ja kalpea.
- Anonyymi
Lakihenkinen harhaoppi vie myös helvettiin.
- Anonyymi
EN ole soveliasta "sotkea" lapsen ihoa maaleilla, eikä oikein kenenkään, mutta maalin voi pestä pois, vaan vaikeaa olisi ja on tatuointien pesu pois !! Ei lähde pesemälläkään ja minkä näköinen on sitten vanhan ihmisen tatuoitu nahka !? Sitä ei ehkä tule mieleen ajatella nuorena kun pilaa ihonsa, joku innostuu melkein kauttaaltaan tatuointiin, voi kauheaa, luulisi omien lasten pelkäävän vanhempiaan, varsinkin pimeässä !!
Kaikenlaista kummaa pitää maailmassa olla !!- Anonyymi
Tuo on aivan oikea arvio kun siihen ei sotketa Raamattua.
- Anonyymi
Ismail Arabiassa Egyptissä sun Mooses tooran mukaan piirtää ihoaan. Onko toora lukematta ? Esiinnytte myös ule TV suviseurat ja iltalehti teltta paskantaneet alueet. Olette siis synnissä TV näkyy teidän naamat.
- Anonyymi
Tatuoinnit saa nykyään pois jollaki laser menetelmällä mutta ilmasta se ei kylläkään ole.
- Anonyymi
Saatana siinä ihan itse syyttäjä.
- Anonyymi
Missä kohtaa saatana kieltää ainiin juutalainen Job ja saatana ✡️✡️.
- Anonyymi
Juudas kun varasteli muiden kukkaroista koska oli juutalainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 553654
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066