Tässä muutamia esimerkkejä joiden perusteella päättelen että minulla on bakteerikammo, kertokaa sitten mielipiteenne näistä:
-Aamulla kun herään, pesen heti käteni saippualla, pesen käsiä muutenkin pitkin päivää kokoajan ja esimerkiksi jopa ruokailun jälkeenkin
-Jos syödessä lautaseltani pöydälle tipahtaa joku ruuanpalanen, sitä en voi enää syödä, koska pöydälle tippunut ruoka ällöttää
-Jos aion ottaa vaikkapa vettä lasiin, kaapista otettu lasi pitää huuhdella ennen sen käyttöä.
-Jos istumme ruokapöydässä esim perheeni kanssa ja joku vaikkapa aivastaa tai röyhtäisee, peitän samantien kädelläni ruoka annokseni, sillä pelkään pöpöjen menemistä ruokaani ja se ällöttäisi. Myös jos joku puhuu ruokapöydässä, saatan peittää lautaseni kädelläni tai mukini, koska pelkään että henkilön suusta roiskuaa sylkeä ruokaani
-Jos leikkaan kurkkua tai jotain muuta vihannesta, joka on jo avattu, siitä pitää leikata vähintään 2-3 palaa pois ennen kuin siitä voi leikata minulle syömäkelpoisia paloja.
Siinä nyt oli jotain esimerkkejä…en oikeen tiedä mitä sanoa näistä:D
Bakteerikammo
5
336
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla bakteeri kammoisena on ett en voi avata mitää ovia tai hanoja jne paljain käsin. Koskea mihinkään mihin joku muu koskenut paljain käsin
- Anonyymi
eikö käsidesiä voi käyttää kun on koskenut kahvaan?
- Anonyymi
Sat sihen hoitoa.menen asiasta terveysasema kertomaan.Julkinen sektori käsittäkseen vaan pitkät jonot hoitoon pääsy,
- Anonyymi
Mene katsomaan Tampereella Koskarin tai Sokoksen vessoja. Sieltä ei hengissä selviä varsinkaan jos on bakteerikammoinen.
- Anonyymi
Muistakaa että iho suojaa meitä pöpöiltä, et voi sairastua siitä että kosket kahvaan. Pesu kauppareissun jälkeen toki on järkevää mutta jatkuva pesu rikkoo vain ihon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 11410065
- 524920
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422091Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1032023- 251766
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131521Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,401369Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54947Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30943Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31932