Bakteerikammo

Anonyymi

Tässä muutamia esimerkkejä joiden perusteella päättelen että minulla on bakteerikammo, kertokaa sitten mielipiteenne näistä:

-Aamulla kun herään, pesen heti käteni saippualla, pesen käsiä muutenkin pitkin päivää kokoajan ja esimerkiksi jopa ruokailun jälkeenkin
-Jos syödessä lautaseltani pöydälle tipahtaa joku ruuanpalanen, sitä en voi enää syödä, koska pöydälle tippunut ruoka ällöttää
-Jos aion ottaa vaikkapa vettä lasiin, kaapista otettu lasi pitää huuhdella ennen sen käyttöä.
-Jos istumme ruokapöydässä esim perheeni kanssa ja joku vaikkapa aivastaa tai röyhtäisee, peitän samantien kädelläni ruoka annokseni, sillä pelkään pöpöjen menemistä ruokaani ja se ällöttäisi. Myös jos joku puhuu ruokapöydässä, saatan peittää lautaseni kädelläni tai mukini, koska pelkään että henkilön suusta roiskuaa sylkeä ruokaani
-Jos leikkaan kurkkua tai jotain muuta vihannesta, joka on jo avattu, siitä pitää leikata vähintään 2-3 palaa pois ennen kuin siitä voi leikata minulle syömäkelpoisia paloja.

Siinä nyt oli jotain esimerkkejä…en oikeen tiedä mitä sanoa näistä:D

5

224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mulla bakteeri kammoisena on ett en voi avata mitää ovia tai hanoja jne paljain käsin. Koskea mihinkään mihin joku muu koskenut paljain käsin

      • Anonyymi

        eikö käsidesiä voi käyttää kun on koskenut kahvaan?


    • Anonyymi

      Sat sihen hoitoa.menen asiasta terveysasema kertomaan.Julkinen sektori käsittäkseen vaan pitkät jonot hoitoon pääsy,

    • Anonyymi

      Mene katsomaan Tampereella Koskarin tai Sokoksen vessoja. Sieltä ei hengissä selviä varsinkaan jos on bakteerikammoinen.

    • Anonyymi

      Muistakaa että iho suojaa meitä pöpöiltä, et voi sairastua siitä että kosket kahvaan. Pesu kauppareissun jälkeen toki on järkevää mutta jatkuva pesu rikkoo vain ihon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe