Jostain syystä ei nukuta yhtään. Aamulla herätys viideltä niin pitäisi nukuttaa.
Nuku hyvin ja näe yö- ja päiväunia kauniista ja lumoavista naisista
Hyvää yötä
Anonyymi
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä toivotus
- Anonyymi
Hyvää yötä.
Nukuin viime yönä liian vähän kun kävin nukkumaan aamulla vähän yli kello 8 ja piti panna herätys 15:30 että ehdin keittää pannullisen kahvia ennen formulakilpailun alkua! Saakeli kun niiden pitää ajaa noin aikaisin sunnuntaina, kello 16!!!
Tänään nukun ainakin 10 tuntia ja saatan käydä nukkumaan jo joskus kello 04 tai 05. Tulee olemaan tikkuinen työpäivä, jos et kohta saa unta. :D
- Anonyymi
Muistathan silmäpussivoiteen
- Anonyymi
Mä tahdon ainakin, ett hän näkee unta just musta.
- Anonyymi
Näkee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näkee.
Metaa.
T. hassun tuju
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as453046Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232904- 462757
- 562608
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582508Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482490On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532261Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782158- 692058
- 452052