Uusi kauniiden sanojen ketju

Anonyymi

Kerro kauniita sanoja ja terveisiä hänelle, läheiselle, ystävälle tai palstalle muuten vain yhteiseksi iloksi.
Sana ja muoto vapaa.

13

933

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Otin sen "luonnekuvauksen" talteen, sain siitä hyvää mieltä ja lohdutustakin kun elin keskellä tunnemyrskyä ja vaikeaa aikaa.
      Kiitokset menevät anonyymille naiselle palstalla, joka ehkä näki jotain minusta.

• Anonyymi

Kiitos, että toit valoa ja iloa arkeen ja jokapäiväiseen elämään vuosien ajan. Kiitos että olet ystäväni edelleen. Anteeksi, jos toin surua kun jatkoin eri suuntaan, se oli vaikeaa minulle ainakin. Anteeksi, jos olen ajoittain vaikeasti ymmärrettävä. Sait minut tuntemaan vahvasti ja edelleen ajattelen sinua lämmöllä. Sanoja on joskus niin vaikea löytää. Ehkä me molemmat tunsimme sen, mitä ei koskaan sanottu ääneen. Sinä ansaitset parasta, kuten minäkin. Olen ymmärtänyt ja oppinut taidon rakentaa oman onneni, se onni ei ole riippuvainen kenestäkään. Ei sinusta tai muistakaan. Toivon, että et kokenut minua taakkana tai liian raskaaksi kannatella, toivon että myös minä olen tuonut elämääsi hyvää, onnen hetkiä ja lämpimiä tunteita. Muistoja joihin on hyvä palata sekä iloa ja riemua siitä, kun taas kohtaamme uudestaan.

• Hmm, yhä edelleen sulla nti x on maailman kaunein hymy. Kaunis muutenkin. Jos et pahastu, säilytän sen kauniin kuvan sinusta itselläni, kuljetan sinua hyvänä tunteena mukanani ja olen iloinen, että kohtasit sut vaikka elämämme erilleen jääkin.

• Kohtasin korjaan.. :)

• X on hänen nimensä tilalla. En viitsi julkisesti kertoa hänestä mitään hänelle mahdollisesti vahingollista, kuten nimi tms. arkaluontoinen yksilöivä tieto.

• Anonyymi

Ilo on omalla puolellani. :)

• Anonyymi kirjoitti:

Ilo on omalla puolellani. :)

Kyllä se minunkin mieltä lämmittää päivittäin. :)

• Anonyymi

On vain yksi ainutkertainen elämä. Käytä se hyvin, valitse huolella kenen kanssa vietät aikaa, muista rakastaa, mutta älä tyydy mihinkään puolivillaiseen. 👌

• Anonyymi

Sellaista ihmistä en ole vielä tavannut. Tai ehkä olenkin mutta en ole vielä saanut tutustua paremmin. Se saattaa olla puolivillaista ennenkuin toisen tuntee paremmin.

• Anonyymi

Kummallinen kulku tällä. Ensin olit kiinnostunut minusta, sitten olimme molemmat vähän aikaa, ja nyt pitkään vaan minä olen enää ollut kiinnostunut.

Ei kaunista, eikä rumaa. Elämän odottamattomuuksia.

• Anonyymi

Sanoja olis, mutta tarvitaanko niitä enää?
      Ei oo sanoja mitkä mitään muutais. Jäljellä hiljaisuus ja toive. Toive, että siellä on kaikki hyvin ja mikään ei paina hartioilla.
      Hyvä elämä kaikkine osasineen sinne, siinäpä taitaa olla lyhennettynä tiivis sisältö.

• Anonyymi

Sinulle S. Tunnetko saman kemian, sähkön ja vetovoiman välillämme, kuin minä? Kovasti ollaan flirttailtu puolin ja toisin, mutta onko se ollut vain huumoria sinun puoleltasi? Olet jotain uskomatonta, jota on vaikea sanoiksi pukea. Minun on välillä vaikeaa olla lähelläsi, koska haluaisin vain painautua kiinni sinuun ja suudella pitkään. Sinun kauniisiin ruskeisiin silmiin hukun joka kerta ja minun on katsottava muualle.

Emme ole nähneet nyt yli kolmeen kuukauteen. Ikävöin sinua ja sitä miten lähelläsi elän täysillä ja joka solullani tätä elämää. Sinä olet mysteeri, jonka haluan ratkaista. Nähdään pian ❤️

• Anonyymi

Todellakin tunnen samoin, jos olet juuri hän ❤️ t. S

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!

Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot
      Maailman menoa
      259
      18195
    2. Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois

Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss
      Maailman menoa
      86
      10415
    3. Vasemmistoaate on aatteista jaloin

Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?
      Maailman menoa
      374
      6989
    4. Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä

Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai
      Ikävä
      61
      5309
    5. Persut: haluamme lisää veroja!

Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki
      Maailman menoa
      38
      4611
    6. Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen

Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.
      Maailman menoa
      83
      3361
    7. "Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa

Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita
      Maailman menoa
      117
      2972
    8. Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen

"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen
      Maailman menoa
      95
      2490
    9. Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?

Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit
      Maailman menoa
      30
      2069
    10. MTV: Timo Jutila lataa suoraa tekstiä Pippa Laukan tylystä kritiikistä tosi-tv-kuvausten jälkeen

Juti sai kuulla kyllä kunniansa Olet mitä syöt -ohjelmassa elintavoistaan! Toki olihan siinä aika paljon rasvaista syötä
      Painonhallinta
      25
      1853
    Aihe