Uusi kauniiden sanojen ketju

Anonyymi

Kerro kauniita sanoja ja terveisiä hänelle, läheiselle, ystävälle tai palstalle muuten vain yhteiseksi iloksi.
Sana ja muoto vapaa.

13

895

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Otin sen "luonnekuvauksen" talteen, sain siitä hyvää mieltä ja lohdutustakin kun elin keskellä tunnemyrskyä ja vaikeaa aikaa.
      Kiitokset menevät anonyymille naiselle palstalla, joka ehkä näki jotain minusta.

    • Anonyymi

      Kiitos, että toit valoa ja iloa arkeen ja jokapäiväiseen elämään vuosien ajan. Kiitos että olet ystäväni edelleen. Anteeksi, jos toin surua kun jatkoin eri suuntaan, se oli vaikeaa minulle ainakin. Anteeksi, jos olen ajoittain vaikeasti ymmärrettävä. Sait minut tuntemaan vahvasti ja edelleen ajattelen sinua lämmöllä. Sanoja on joskus niin vaikea löytää. Ehkä me molemmat tunsimme sen, mitä ei koskaan sanottu ääneen. Sinä ansaitset parasta, kuten minäkin. Olen ymmärtänyt ja oppinut taidon rakentaa oman onneni, se onni ei ole riippuvainen kenestäkään. Ei sinusta tai muistakaan. Toivon, että et kokenut minua taakkana tai liian raskaaksi kannatella, toivon että myös minä olen tuonut elämääsi hyvää, onnen hetkiä ja lämpimiä tunteita. Muistoja joihin on hyvä palata sekä iloa ja riemua siitä, kun taas kohtaamme uudestaan.

    • Hmm, yhä edelleen sulla nti x on maailman kaunein hymy. Kaunis muutenkin. Jos et pahastu, säilytän sen kauniin kuvan sinusta itselläni, kuljetan sinua hyvänä tunteena mukanani ja olen iloinen, että kohtasit sut vaikka elämämme erilleen jääkin.

      • Kohtasin korjaan.. :)


      • X on hänen nimensä tilalla. En viitsi julkisesti kertoa hänestä mitään hänelle mahdollisesti vahingollista, kuten nimi tms. arkaluontoinen yksilöivä tieto.


      • Anonyymi

        Ilo on omalla puolellani. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ilo on omalla puolellani. :)

        Kyllä se minunkin mieltä lämmittää päivittäin. :)


    • Anonyymi

      On vain yksi ainutkertainen elämä. Käytä se hyvin, valitse huolella kenen kanssa vietät aikaa, muista rakastaa, mutta älä tyydy mihinkään puolivillaiseen. 👌

      • Anonyymi

        Sellaista ihmistä en ole vielä tavannut. Tai ehkä olenkin mutta en ole vielä saanut tutustua paremmin. Se saattaa olla puolivillaista ennenkuin toisen tuntee paremmin.


    • Anonyymi

      Kummallinen kulku tällä. Ensin olit kiinnostunut minusta, sitten olimme molemmat vähän aikaa, ja nyt pitkään vaan minä olen enää ollut kiinnostunut.

      Ei kaunista, eikä rumaa. Elämän odottamattomuuksia.

    • Anonyymi

      Sanoja olis, mutta tarvitaanko niitä enää?
      Ei oo sanoja mitkä mitään muutais. Jäljellä hiljaisuus ja toive. Toive, että siellä on kaikki hyvin ja mikään ei paina hartioilla.
      Hyvä elämä kaikkine osasineen sinne, siinäpä taitaa olla lyhennettynä tiivis sisältö.

    • Anonyymi

      Sinulle S. Tunnetko saman kemian, sähkön ja vetovoiman välillämme, kuin minä? Kovasti ollaan flirttailtu puolin ja toisin, mutta onko se ollut vain huumoria sinun puoleltasi? Olet jotain uskomatonta, jota on vaikea sanoiksi pukea. Minun on välillä vaikeaa olla lähelläsi, koska haluaisin vain painautua kiinni sinuun ja suudella pitkään. Sinun kauniisiin ruskeisiin silmiin hukun joka kerta ja minun on katsottava muualle.

      Emme ole nähneet nyt yli kolmeen kuukauteen. Ikävöin sinua ja sitä miten lähelläsi elän täysillä ja joka solullani tätä elämää. Sinä olet mysteeri, jonka haluan ratkaista. Nähdään pian ❤️

      • Anonyymi

        Todellakin tunnen samoin, jos olet juuri hän ❤️ t. S


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe