1.Kor.12:3 Sentähden minä teen teille tiettäväksi, ettei kukaan, joka puhuu Jumalan Hengessä, sano: "Jeesus olkoon kirottu", ja ettei kukaan voi sanoa: "Jeesus olkoon Herra", paitsi Pyhässä Hengessä
Moniko vellu siihen pystyy? Jos pystyy, niin uskaltaako vellu sitä julkisesti tehdä.?
Ei uskalla, kun vellu tietää että vl-yhteisö-ja oppi ei salli sitä.
Seuraa julkinen nöyryys vl-inkvisition taholta, kuten kävi Espoon vl- Raamattupiirille, jota veti vl-teologi. He joutuivat pyytämään anteeksi sitä että löysivät Jeesuksen.
Eikö vl-liikkeessä oleva henki ole ennemminkinkin paha-, kuin pyhä?
Pyhä Henki on havaittavissa siinä kuka pystyy tunnustamaan Jeesuksen Herraksi!
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ellei PH ole liittänyt ihmistä Jumalan perheseen niin ei voi olla tiedossa elävä maan päällä saarnaava Jeesus jonka tunnustaisi. Moni hakee Jeesusta kuolemasta tai taivaasta mutta se ei ole raamatullista. Se on vain mielikuvitus Kristus joka johtaa ihmistä lihallisilla teillä.
- Anonyymi
Ei ole "Saalemi" kuunnellut suviseura saarnoja, ollenkaan ! ?
Täytyy tunnustaa etten tämän vuoden suviseurasaarnoja kuunnellut.
Mutta ei ne pitkin vl-torahampain lausutut pakolliset kiintiöjeesukset muuta vl-opin taikauskoista spirituaalisuutta.
- Anonyymi
Miten ihminen voi vaipua pahuuteen, jota luulee hyvyydeksi? Mahtaako demoneilla olla osuutensa?
Kerrotko nyt itsestäsi? Kerro enemmän ,niin pohdin vastausta siihen miten vapsutuisit vl-demoneistasi.
- Anonyymi
SaaleminPastori-ko kirjoitti:
Kerrotko nyt itsestäsi? Kerro enemmän ,niin pohdin vastausta siihen miten vapsutuisit vl-demoneistasi.
Demonipesä yrittää olla nokkela.
SaaleminPastori-ko kirjoitti:
Sancta
Mielenkiintoista ,että ylläpito on poistanut lauseen "oi pyhä yksinkertaisuus", jonka kirjoitin latinaksi :O sancta simplicatas.
1.Joh.
4:2 Tästä te tunnette Jumalan Hengen: jokainen henki, joka tunnustaa Jeesuksen Kristukseksi, lihaan tulleeksi, on Jumalasta;
4:3 ja yksikään henki, joka ei tunnusta Jeesusta, ei ole Jumalasta; se on antikristuksen henki, jonka olette kuulleet olevan tulossa, ja se on jo nyt maailmassa.
"Lihaan tulleeksi", tarkoittaa sitä että Jeesus ei ole henki, eikä kuoltuaan muuttunut hengeksi. Tämä on erittäin tärkeä asia, joka erottaa aidon kristinuskon demoneiden spiritualismista.- Anonyymi
Eipä tule vastaanväitöksiä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175006
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2182686- 301820
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella341775Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731707Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon301608Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641237- 1531187
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81164Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti43974