ja hyvää huomenta. Tehdään tästä hyvä päivä. 🌞 ⚜️🧘♂️🍇
Kaunista aurinkoista
24
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Joo tehää 🙂
- Anonyymi
Niin ja huomenta hyvää sullekin ❤️
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Kiitos 😊 ❤️
Kiitos kun kiitit❤️😁
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Kiitos ja kiitos kun toivotit hyvää. 😊 ❤️
Toivotan hyvää kaikille. Myös pahoille...nehä just tarviiki hyvää. Mut sinä et Rinssi oo paha 🥰
Anonyymi kirjoitti:
Toivotan hyvää kaikille. Myös pahoille...nehä just tarviiki hyvää. Mut sinä et Rinssi oo paha 🥰
Kiva kun ajattelet minusta noin. Yritän olla niin hyvä, kuin vaan voin ja osaan olla. ⚜️ 😊
PalstaRinssi kirjoitti:
Kiva kun ajattelet minusta noin. Yritän olla niin hyvä, kuin vaan voin ja osaan olla. ⚜️ 😊
Eikä minun aikomukseni ole koskaan olleet pahat. ⚜️
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Eikä minun aikomukseni ole koskaan olleet pahat. ⚜️
No hyvä kuulla. Ettei ole ollu pahoja tarkoiyus periä. Näin minäki oon halunnu koko ajan ajatella että taustalla ei ole jokin paha tarkoitusperä. Enhä mä mitää voi et joskus keksin pelkään kaikkeen. 😔🐁 Mut ihmiset tuntee tunteita pelkoo , vihaa , rakkautta...kaikkea mahdollista. Kipuakin niiku ite tänään. Mut ne menee ohi kaikki aikanaan matkaa jatkaa aika vaan...
Hyvää päivän jatkoa koskabtänäänhä sovittiin et on hyvä päivä :) Anonyymi kirjoitti:
No hyvä kuulla. Ettei ole ollu pahoja tarkoiyus periä. Näin minäki oon halunnu koko ajan ajatella että taustalla ei ole jokin paha tarkoitusperä. Enhä mä mitää voi et joskus keksin pelkään kaikkeen. 😔🐁 Mut ihmiset tuntee tunteita pelkoo , vihaa , rakkautta...kaikkea mahdollista. Kipuakin niiku ite tänään. Mut ne menee ohi kaikki aikanaan matkaa jatkaa aika vaan...
Hyvää päivän jatkoa koskabtänäänhä sovittiin et on hyvä päivä :)Kiitos ja mukavaa päivän jatkoa sinullekin. Tänään on hyvä päivä. 😊
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Kiitos ja mukavaa päivän jatkoa sinullekin. Tänään on hyvä päivä. 😊
❤️🥰👍 Niin onki 😘
Aurinko paistaa ja vapaapäivä.. Mikä voisikaan olla parempaa.. 💃
Hyvää päivää sinnekin.. 🐸Kiitos. Aurinko paistaa kivasti ja on lomapäivä. Reissuun lähtöä odottelen. Sitten en pystykään kovin paljon netissä roikkumaan tällä viikolla, kuin ehkä satunnaisesti... 🐸 ⚜️ 😊
PalstaRinssi kirjoitti:
Kiitos. Aurinko paistaa kivasti ja on lomapäivä. Reissuun lähtöä odottelen. Sitten en pystykään kovin paljon netissä roikkumaan tällä viikolla, kuin ehkä satunnaisesti... 🐸 ⚜️ 😊
Minäkin lähden piakkoin viikon lomalle.. 🌄
Miten sammakkoprissin päivä on mennyt?
Täällä vauhdikkaasti.. 😉
https://m.youtube.com/watch?v=RJpHlrn0HEIPalstaRinssi kirjoitti:
Kiitos kysymästä. Oikein mukavasti 😉. Tien päällä ollaan. ⚜️😊🐸🚗
Älähän aja ojaan.. 😆
Kivaa iltaa tänne. 😊⚜️
Matka jatkuu... Hyvää yötä. ⚜️ 🌛
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448229Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde442224Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262102- 951718
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811657- 321327
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081083Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 53995
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28860