9 litraa hp 45e. Kuuntelen fiksuja tarjouksia jos hinta hirvittää. Laita txt 0407546701
Myyn putsattua mustikkaa
8
149
Vastaukset
- Anonyymi
Kai verottaja tietää hommasi? Joka alan nappikaupasta myös pitää aina maksaa verot.
Minä en ikinä osta ilman kuittia ja maksan vain kortilla tai suoraan pankkitilille joten laitapa tilinumero näkyville ettemme syyllisty rikoksiin.- Anonyymi
Ei marjoista tartte poimijoiden maksaa veroa .Pitäisi mennä itse metsäään niin tietäisit että ei helpolla tuu.
- Anonyymi
Paljos sää maksat niitä veroja jos siirrät rahaa jonku tilille ?
Oletko varma että maksat veroja kun ostat pizzaa, miten voit tietää, ilmoitatko jokaisen pizza ostosi verottajalle?
Ei sulla oikeasti ole edes rahaa kun äitis elättää sua edelleenkin - Anonyymi
Aika alkukantaista, kateellinen ja ilkeämielinen ihminen olet.
- Anonyymi
Mustikoita euron kappale
- Anonyymi
Sopii tuommoselle jonka naama on kuin olis sitruunan syönyt
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1324744
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233212Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132634- 462201
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2591753Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471689- 321567
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201506- 281490
- 951221