Mitenkäs on, onkos tuo Haapajärven Uimahalli turvallinen ?
millaiset on uimavalvojat ?
Uimahalli.
16
2222
Vastaukset
- Anonyymi
Vesi on aina vaarallinen elementti uimataidottomalle. Pysy vain kuivalla maalla.
- Anonyymi
Uimavalvojat eivät osaa hommaansa, mitävarten sinne otetaan sellaisia tolloja töihin jotka ei osaa auttaa , eikö uimavalvojat osaa sukeltaa ?
- Anonyymi
Likasta vettä pelkäävät mennä ku tietävät....
- Anonyymi
Onko altaassa niin paskasta vettä, ettei siellä voi sukeltaa, vaikkakin olisi paskastakin vettä, niin kyllä hädän tullen ihmisiä täytyy auttaa
- Anonyymi
Valvojista ei ole haittaa eikä kyllä apuakaan.
- Anonyymi
Sillä yhellä o hyvä perä siltä vois pyytää apua johonki.......
- Anonyymi
Ai bmw
- Anonyymi
ei kukaan tarkottanu baijerilaista mutteriwiritelmää.
puhuisit edes autoista.
laitan oman korteni kuitenkin nyt kekoon tähän aiheeseen liittyen:
uimahalli on ihan turvallinen, korkeintaan muutman kerran viikossa pikku piraijoja saattaa uiskennella vastaan, vasta 8 munaa syöneet viime vuoden aikana. nyt 0.
valvojat on hyviä tyyppejä, menin krran naisten saunaan näin miehenä ja ei ne si ihen mitään.
joskus altaassa olen nähnyt alastomia karvaisia miehiä.- Anonyymi
Imutitko?
- Anonyymi
kuinka tuollaista saa tapahtua ?
- Anonyymi
Suut kiinni nyt ja polskimaan
- Anonyymi
Eikait se valvojan tehtävä oo puolestasi uida, ui ite saateri
- Anonyymi
Kaitpa ne läprää puhelimiaan, eivät sitten ehdi vilikaseen altaisiin !
- Anonyymi
Elä sinä räplää munias uidessa ni et huku
- Anonyymi
On uskomatonta, että muka vahingossa pääsisi noin vakavaa tapahtumaan, missä siellä on valvojat ? ovatko puhelimiaan läpräämässä ?
- Anonyymi
Niin mitä siellä on tapahtunut? Vettäkö roiskunut jonku uimalakille? Vaatiikohan isojaki korvauksia :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k733941- 1013515
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah823358Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362648- 1241618
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361526Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191144Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221124Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421120Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181026