Kaikki paikat siivoamatta, henkilökuntaa tarvitaan pullonpalautusautomaatille, käsidesiä ei tälläkään kertaa.
KAUPPA-ARVOITUS
8
141
Vastaukset
- Anonyymi
Lidl kaupasta kysymys?
- Anonyymi
Lidl kauppahan se on..todella mennyt alaspäin ..hinnat nousee jatkuvasti..turhaa roinaa myynnissä..sotkuista
- Anonyymi
Kyllä kansa tietää...
- Anonyymi
miksi käyt kyseisessä kaupassa sulla rahat loppu ja pää ei pysyperässä hinnat nousee ja se hyvä
velaton vaan ei rahaton käy missä vaan ja tekee mitä haluaa - Anonyymi
Syökää sammalta
- Anonyymi
Epäsiisti mesta mikään ei toimi, mutta hinnat vähän halvemmat, joten köyhän on pakko käydä.Kuitit on syytä tarkastaa on usein väärin, ja tietysti ylöspäin. Laatikkokauppa tyyliin rahat pois. Äkkiä pitää käydä kun on sen verran törkyinen mesta..
- Anonyymi
On likaista,korit Hyi haaska ...eikö siellä käy mikään terveys ym.tarkastaja koskaan. Ruokakaupassa pitäisi olla suht puhdasta. Henkilökuntaa liian vähän,palkkaisivat siistijän pöntöt.
- Anonyymi
Länsikeskuksen prismassa on siistiä. Korit kiiltää ja käsidesiä löytyy aina. Naantalin lidl on alle kaiken arvostelun, esim paljon törkyisempi kun muut lidlit.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956808- 1592006
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢481074Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991045Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41909